Психолого-педагогічна характеристика 4- А класу
І. Загальні відомості про клас
В класі навчається 21 учень, з них 11 дівчаток і 10 хлопчиків.
Один учень має особливі освітні потреби (Крохмальний Роман).
Учні дотримуються правил поведінки на уроках та перервах. Фізичний розвиток учнів задовільний.
ІІ. Соціально-психологічні особливості учнівського колективу
Загалом стосунки у класі товариські, приятельські, діти товаришують, готові прийти на допомогу,іноді трапляються конфліктні ситуації, які вирішуються в межах класу. Дівчата і хлопці товаришують між собою. У стосунках мiж дітьми присутні спiвчуття, теплота, толерантність до помилок товариша.
III. Пізнавальні особливості учнів класу
Деякі учні класу потребують підвищення внутрішньої мотивації навчання. Гарні здiбностi до навчання проявляють Проценко Є., Янковський Е., П’янова М., Шерстюк О. Труднощi виникають у Волошина М., Яременка Н., Зайцева Д., Тараненка Т., Чистякової В. Майже усі учні, вміють читати, списувати, писати під диктовку, виконувати обчислювальні навички. Самостійно працювати не завжди вдається та потребують допомоги вчителя та асистента Крохмальний Р., Чистякова В., Волошин М., Тараненко Т.( навчався за індивідуальною формою за станом здоров’я).
IV. Участь батьків у житті класу, школи
Не всі батьки учнів зацікавлені в організованості класного колективу, у навчанні та вихованні своїх дітей, а тому не завжди є активними учасниками освітнього процесу. Ставлення до школи проявляється у співпраці та взаєморозумінні. Активні у допомозі Янковська Л., Гросу А., Старощук Н., Калашник Н.
Волошин Матвєй
Має навчальні досягнення середнього та початкового рівнів. Навчається не в повну міру своїх сил. Погано читає та нерозбірливо пише. На уроках буває незібраним і неорганізованим,через що не встигає закінчувати завдання. Виявляє активність тільки під час тієї роботи, яка йому подобається. Потребує допомоги з боку вчителя та дорослих. Часто хворіє. Домашнє завдання намагається виконувати систематично. Зовнішній вигляд завжди охайний. Полюбляє малювати. Нерішучий,добрий.
Голотун Єва
За період навчання зарекомендувала себе, як дисциплінована учениця. Має навчальні досягнення середнього та достатнього рівнів. На уроках не завжди активна. Завжди переживає за результати навчання. Були випадки, що через оцінювання плакала. Домашнє завдання виконує систематично. Подобаються уроки дизайну і технологій, так як, має здібності до творчості. Захоплюється плетінням із бісеру. Сором’язлива, спокійна,стримана.
Гросу Влада
За період навчання зарекомендувала себе, як старанна, дисциплінована учениця. Має навчальні досягнення достатнього рівня. Навчається не в повну міру своїх сил. На уроках не завжди активна. Домашнє завдання виконує систематично. Активно бере участь у різноманітних конкурсах. Дуже гарно малює. Акуратна,спокійна.
Зайцев Данило
Має навчальні досягнення достатнього та середнього рівнів. Навчається в повну міру своїх сил. На уроках часто відволікається, порушує дисципліну,постійно перепитує. Домашнє завдання намагається виконувати систематично, але забуває відправляти на перевірку. Неорганізований,допитливий.
Іванов Віктор
Має навчальні досягнення середнього рівня. Не виявляє інтересу до навчання. Навчальний матеріал запам’ятовує повільно. Навчається в повну міру своїх сил. На уроках не завжди активний. Має порушення мовлення,тому припускається помилок під час письма. Має схильність до предметів математичного циклу. Домашнє завдання намагається виконувати систематично. Спокійний,мовчазний.
Калашник Вероніка
За період навчання зарекомендувала себе, як дисциплінована учениця. Має навчальні досягнення достатнього та середнього рівнів. Навчається не в повну міру своїх сил. На уроках активна. Завжди висловлює власну думку. Нерозбірливо пише. Труднощі викликають предмети математичного циклу. Активно бере участь у різноманітних конкурсах. Домашнє завдання виконує систематично. Товариська,стримана.
Комликова Анастасія
Зарекомендувала себе, як старанна, дисциплінована учениця. Має навчальні досягнення середнього рівня. На уроках проявляє активність, але через поспіх припускається помилок. Домашні завдання виконує систематично. Має схильність до предметів математичного циклу. Труднощі викликають предмети мовно-літературної галузі. Всі доручення виконує сумлінно і старанно. Доброзичлива,товариська.
Крохмальний Роман
Учень навчається за інклюзивною формою навчання. Має 4 рівень підтримки. Навчальна діяльність на низькому рівні. Навички письма сформовані на початковому рівні, не знає всіх літер, не вміє читати. Намагається писати за зразком. Вдається писати словосполучення із двох , трьох букв. Не орієнтується у рядках зошита, пише хаотично, неохайно.Пізнавальні інтереси в навчальній сфері сформовані недостатньо повно. Хлопчик не приймає активну участь в ході уроку.
Йому потрібна постійна організуюча допомога вчителя, асистента, дорослих у вигляді навідних запитань, підказок, опора на наочний матеріал. Міцність запам'ятовування низька. Самостійно застосувати вивчений матеріал на уроці не може. Неохайний.
Попп Михайло
Має навчальні досягнення достатнього та середнього рівнів. Навчається не в повну міру своїх сил. На уроках не завжди активний. Домашнє виконує систематично. Труднощі викликають предмети математичного циклу. Активно бере участь у конкурсах. Непосидючий,товариський.
Проценко Єлизавета
Має хороші здібності по засвоєнню навчального матеріалу. Навчається на високому та достатньому рівнях. Учениця допитлива, вміє самостійно працювати на уроці. Пам’ять розвинена, увага стійка, до уроків готується систематично. Проявляє інтерес до навчання. Має схильність до предметів математичного циклу. Гарно декламує вірші. Товариська,балакуча.
П’янова Мар’яна
Зарекомендувала себе, як старанна, дисциплінована учениця. Має навчальні досягнення високого та достатнього рівнів. Учениця допитлива, вміє самостійно працювати на уроці. Навчальний матеріал засвоює швидко. На уроках завжди активна. Охайно і каліграфічно пише.До уроків готується систематично. Має схильність до предметів мовно – літературної галузі. Гарно малює. Доброзичлива, наполеглива.
Старощук Максим
Має навчальні досягнення достатнього та середнього рівнів. Навчається не в повну міру своїх сил. На уроках активний. Має схильність до предметів математичного циклу. Домашнє завдання виконує систематично. Має порушення мовлення,тому припускається помилок під час письма. Полюбляє конструювати. Спокійний, товариський.
Тараненко Тимур
Має навчальні досягнення середнього рівня. Навчається в повну міру своїх сил. На уроках пасивний, не виявляє особливого інтересу до навчання. Не вміє працювати самостійно,потребує допомоги з боку вчителя та дорослих. Труднощі викликають предмети мовно-літературної галузі. Домашнє завдання виконує вибірково. Навчався за індивідуальною формою за станом здоров’я. Скромний, товариський.
Толстих Ростислав
Має навчальні досягнення середнього рівня. Навчається не в повну міру своїх сил. Не виявляє особливого інтересу до навчання. На уроках не активний. Має схильність до предметів математичного циклу. Труднощі викликають предмети мовно-літературного галузі. Домашнє завдання виконує не систематично. Спокійний, мовчазний.
Турок Сніжана
Має хороші здібності по засвоєнню навчального матеріалу. Навчається на високому та достатньому рівнях. Пам’ять розвинена, увага стійка, до уроків готується систематично. Проявляє інтерес до навчання. Має схильність до предметів мовно-літературного циклу. Переймається за кожну допущену помилку. Охайно і каліграфічно пише. Гарно малює. Наполеглива, тактовна.
Фролова Софія
За період навчання зарекомендувала себе, як старанна, дисциплінована учениця. Має навчальні досягнення достатнього рівня. Навчається не в повну міру своїх сил. На уроках завжди активна.Домашнє завдання виконує систематично. Охайна,врівноважена.
Чистякова Вероніка
Має навчальні досягнення середнього та початкового рівнів. В освітній діяльності проявляє пасивну участь. На уроках уважно слухає вчителя і списує всі завдання з дошки. Погано читає. На уроках буває незібраною і неорганізованою,через що не встигає закінчувати завдання. Виявляє активність тільки під час тієї роботи, яка їй подобається. Потребує допомоги з боку вчителя та дорослих,не вміє працювати самостійно. Домашнє завдання намагається виконувати систематично. Доброзичлива,неохайна.
Шерстюк Орина
Зарекомендувала себе, як старанна, дисциплінована учениця. Має навчальні досягнення високого та достатнього рівнів. Має довільну змішану пам’ять, добре запам’ятовує навчальний матеріал. Учениця допитлива, вміє самостійно працювати. До уроків готується систематично. На уроках завжди активна. Гарно малює. Доброзичлива, наполеглива.
Шкодіна Катерина
За період навчання зарекомендувала себе, як старанна, дисциплінована учениця. Має навчальні досягнення достатнього рівня. Навчається в повну міру своїх сил. На уроках не завжди активна. Труднощі виникають у вивченні математики. Домашнє завдання виконує систематично. Дуже гарно малює. Сором’язлива,спокійна.
Янковський Едгар
Має хороші здібності по засвоєнню навчального матеріалу. Навчається на високому та достатньому рівнях. Пам’ять розвинена, увага стійка. До уроків готується систематично. Проявляє інтерес до навчання. Має схильність до предметів математичного циклу. Активно бере участь у різноманітних конкурсах. Захоплюється ІТ-програмуванням. Навчається у малій комп’ютерній академії « Шаг». Відповідальний, чесний.
Яременко Назар
За період навчання показав середній та початковий рівень знань. Учень вчиться в повну міру своїх можливостей. На уроках часто неуважний та неактивний, має низький темп роботи. Важко переключається із одного виду діяльності на інший, не вміє зосереджувати увагу на суттєвих фактах. Програмний матеріал засвоює після декількох пояснень вчителя. Навичка читання розвинена на початковому рівні. Безтактний,неакуратний.