Характеристика на учня інклюзивного навчння

Про матеріал
Характеристика на учня інклюзивного навчння. Загальна характеристика та на кожен предмет окремо.Досягнення та недоліки у навчанні учня .
Перегляд файлу

Характеристика

на ученицю 7 класу

Назва закладу

__________________

 

 

_____________ навчається у ________ з 1-го вересня 2020 року. За цей період проявила себе як старанна учениця. Вона активна, проявляє інтерес до знань та бажання вчитися. Під час виконання завдань потребує допомоги асистента вчителя. ______ добра, чутлива, комунікабельна. Учениця добре вихована, ввічлива, стримана. Дівчинка скромна, самокритична. Вона відповідальна, любить виконувати завдання і доручення вчителя та асистента вчителя, старається виправляти помилки. З допомогою асистента вчителя справляється з різними видами роботи. Проявляє себе як старанна та сумлінна дитина.

Наявний рівень знань, вмінь і навичок , опис освітніх труднощів учениці:

  •  

Українська мова — самостійні частини мови визначає у реченні самостійно, а службові частини мови визначає з підручником. Помічає і виправляє посилки у запропонованому тексті. Прослуханий текст аналізує самостійно. Усні й письмові висловлювання самостійно не складає. Труднощі виникають із написанням диктантів, складанням творів; діалоги самостійно не складає. Розділові знаки у тексті не знаходить. Є успіхи в переписуванні тектів.

  •  
  •  

Українська література - характеризує образи персонажів. З виразним читання виникають труднощі, учениця погано читає, не може самостійно проаналізувати прочитане, не може висловити власні міркування.

  •  
  •  

Зарубіжна література — має середній рівень знань відповідно до програмових вимог. Старається відтворити навчальний матеріал. Потребує допомоги різної міри складності в опануванні нових знань. Не точно розповідає прочитаний матеріал, та має труднощі у висловлюванні власної думки щодо прочитаного.

  •  
  •  

Англійська мова — має низький рівень знань відповідно до програмових вимог. Відтворює частину навчального матеріалу, допускає неточності. Має низький рівень словникового запасу. Без допомоги не завжди розуміє суть вправи, завдання, гри.

  •  
  •  

Історія — знає основні історичні події. Володіє термінологією. Здатна розпізнати історичні пам'ятки. Застосовує набуті знання для порівняння минулого і сьогодення. Має труднощі з встановленням причинно-наслідкових зв'язків.

  •  
  •  

Математика — розуміє принципи додавання від'ємних чисел та чисел з різними значеннями. Добре засвоїла побудову точок на координаційній площині. Вміє будувати графіки та читати їх. Розв'язує найпростіші рівняння використовуючи властивість рівняння. Не вміє самостійно виконувати додавання до двоцифрового числа з переходом через десяток. Не повністю засвоїла табличку множення. Не вміє зробити висновки та узагальнення.

  •  
  •  

Білогія — знає — тварини, рослини, гриби, бактерії. Вміє розрізняти тварини. Володіє деякими визначеннями, термінами. Розуміє значення тварин у природі та житті людини. Має труднощі з виконанням досліджень та практичних робіт.

  •  
  •  

Географія — називає і показує материки, частини світу, океани. Називає кліматичні повітряні маси, природні зони. Знає дослідників материків, особливості їх розміщення форми , рельєфу, озера, ріки і населення материків. Виникають труднощі у виконанні практичних робіт та самостійного вивчення матеріалу.

  •  
  •  

Інформатика — знає основні правила роботи з комп'ютером. Вміє друкувати. Має уявлення про середовища опрацювання графічних даних. Створює підписи до малюнків. Не використовує у своєму мовленні слова презентація, слайди, графічний редактор, палітра, фон, інструменти. Не складає прості алгоритми для виконавців у середовищах програмування для дітей.

  •  
  •  

Образотворче мистецтво - вміє обирати форми та різні варіанти розташування елементів композиції, утворювати нові кольори та їхні відтінки. Має труднощі з розумінням взаємодії образотворчого мистецтва та декоративно-прикладного з іншими видами мистецтва ( архітектурою, літературою, музикою, кіно, театром, цирком) та застосовувати міжпредметні компетентності у художньо-творчій діяльності.

  •  
  •  

Трудове навчання — розрізняє та називає інструменти та пристосування для обробки конструкційних матеріалів. Не визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

  •  
  •  

Основи здоров'я — загалом самостійно відтворює навчальний матеріал, розкриває суть понять; розв'язує прості типові ситуаційні задачі. Характеризує ситуації, що містять загрозу і потребують практичних дій. Висловлює окремі оцінні судження про стан здоров'я, поведінку в різних ситуаціях, свою та інших. За допомогою вчителя робить чітко сформульовані висновки; свідомо приймає рішення. Не вміє логічно, усвідомлено відтворювати навчальний матеріал, самостійно аналізувати і розкривати закономірності явищ і процесів, що характеризують здоровий спосіб життя і безпечної поведінки, їх сутність; встановлювати і обгрунтовувати причинно-наслідкові зв'язки. Не може вести дискусію з конкретного питання щодо здорового способу життя.

  •  
  •  

Музичне мистецтво — здатна сприймати та виконувати музичні твори, знає найважливіший тематичний матеріал, але знання нестійкі. Має позитивну мотивацію щодо пізнання мистецьких явищ та власної практичної діяльності. Не завжди вміє самостійно зробити порівняння, висновок про прослухану чи виконану музику, допускає термінологічні помилки. В процесі вокально-хорової роботи допускає ритмічні неточності.

  •  
  •  

Фізична культура — знає техніку дихання під час бігу. Називає загальні характеристики гри у футбол. Називає правила загартування та гігієнічні вимоги юного футболіста. Називає фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі дня школяра; виконує організовуючі вправи. Називає правила гри у баскетбол, здійснює підготовку до ведення м'яча, знає техніку безпеки гри у баскетбол. Труднощі виникають у фізичній підготовці, перешикування з колони по одному, колону по чотири, дробленням, зведенням, повороти русі; підтягуванням у висі лежачи, згинання рук в опорі лежачи.

  •  

 

doc
Додано
20 листопада 2023
Переглядів
2212
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку