Holidays. Easter in Ukraine and Great Britain

Про матеріал
Пропоную вашій увазі розробку уроку з теми «Свята. Великдень» для 5 класу. Розробка містить завдання для роботи в групах та парах.
Перегляд файлу

План-конспект уроку англійської мови

Клас: 5

Тема: Holidays. Easter in Ukraine and Great Britain. Свята. Великдень в Україні та Великобританії.

Мета:

    Практична:

- формувати навички монологічного мовлення учнів на рівні мікровисловлювання з опорою на наочність та ключові слова;

- продовжувати практикувати учнівські навички аудіювання, читання та письма.

    Освітня:

- ознайомити учнів з особливостями святкування Великодня в Україні та  Великобританії.

    Розвивальна:

- розвивати увагу, пам’ять, мовну здогадку та фонематичний слух;

-  розвивати вміння ефективно працювати в різних режимах навчання і контролю ( самостійно, в парах, в групах). 

   Виховна:

 - виховувати в учнів повагу до національних традицій та звичаїв свого народу;

- виховувати інтерес до вивчення англійської мови та народознавства Великобританії.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Обладнання: зошити, підручник О. Карпюк, відеозаписи пісень “Hello!”, “Baby Shark”, мультимедійна дошка, комп’ютерна презентація, роздатковий матеріал (картки, малюнки), корзина, булочки “hot cross buns”.

 

Хід роботи:

I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання. Оргмомент.  (Greeting)

- Good morning, children!

- I am glad to see you. Let’s begin our lesson with the song (пісня “Hello! How are you?” – відео).

- Let’s answer this question  in chain (передають мікрофони ланцюжком, запитуючи: - How are you?)

T: - Do you like holidays? Why?  (We don’t go to school, ….)

What holidays do we celebrate in Ukraine?

- And now sit down, please. Open your copybooks and write down the date.

II. Введення в іншомовне середовище (Warming up).

1. Doing the puzzle

T.  Let’s begin with this puzzle. Look at the pictures. Name the words in the pictures; take only the first letter of each word and you will read the key word of today’s lesson. For example, a hat – letter ‘h’ …..

 (слайд презентації)

 

2. Оголошення мети та очікуваних результатів

So the theme of our lesson is “Easter in Ukraine and in England”.  Our plan is to learn new words and get to know some interesting facts about Easter traditions. We’ll listen and sing songs, watch some videos. By the end of the lesson you will be able to tell your English friends about Easter in Ukraine. So, let’s start!       

ІІ. Основна частина уроку:

1. Ознайомлення та робота з новими лексичними одиницями

А) презентація та фонетичне відпрацювання нової лексики:

- Easter is a great holiday in Ukraine. It is associated with paskas, painted eggs, church, our God Jesus Christ

- Repeat after me:

 

 

В) перекласти словосполучення (слайд) – письмово в зошитах

1 – e, 2 – h, 3 – d, 4 – g, 5 – b, 6 – a, 7 – f, 8 - c

1 great holiday

2 cook paskas

3 paint eggs

4 Easter basket

5 go to church

6 thank God

7 bless food

8 have a big dinner

  1. дякувати Богу
  2. йти до церкви
  3. влаштувати великий обід
  4. розфарбовувати яйця
  5. чудове (велике) свято
  6. освячувати їжу
  7. Великодній кошик
  8. пекти паски

 

С) Скласти словосполучення з поданих слів (учні отримують корзинки з набором слів. Працюють в парах. Контроль – прочитати складені словосполучення)  Додаток 1

- And now I’ll give you the baskets with cards. Let’s find the pairs and make eggs.

2. Аудіювання пісні (Exercise 5, page 216 + аудіозапис)

- This is my Easter basket. I go to church to bless food. What should I put into the basket?

Let’ listen to the song and answer the question: What’s in the basket?

(один раз прослухати без опори на текст, другий раз – з опорою на текст вправи і виписати в зошити)

3. Читання. Робота з текстом (Exercise 3, page 213). Учні працюють в групах.

Read the text and answer the questions:

What do people make?

What do they cook?

What do they paint?

What do they put into the basket?

Where do people go?

What does each [i:tʃ] (кожна) family have?

Контроль виконання: рольова гра «Інтерв’ю» (відповісти на питання)

4. Фізкультхвилинка (відео “Baby Shark”)

 

 

5. Speaking (формування навичок монологічного мовлення учнів на рівні мікровисловлювання з опорою на наочність та ключові слова):

Слайд:

1) Великдень є велике свято в Україні. 2) Ми печемо паски (солодкий Великодній хліб) і розфарбовуємо яйця. 3) У Великодню неділю люди йдуть до церкви, дякують Богові і освячують їжу у Великодній корзині. 4) Потім сім’я зазвичай влаштовує (має) великий святковий обід.

5) Люди кажуть: «Христос воскрес!»

III. Заключний етап уроку:

1. Пояснення домашнього завдання: Exercise 1, page 223 (вставити пропущені слова).

2. Сторінка культури (аудіювання повідомлення вчителя про особливості святкування Великодня у Великобританії, символи свята, ознайомлення з пісенькою “Hot Cross Buns” - відео)

3. Підведення підсумків.

- Let us summarize our work.

Виставлення оцінок здійснювалося під час перекладу тексту (монологічне мовлення).

T. -  You have worked very hard and actively. So, your mark is…

 

- Thank you very much for your work.

I am tired. And how are you?

The lesson is over. Good - bye!

Додаток 1

Розрізати яйця на дві половини і запропонувати учням скласти словосполучення (працюють у групах)

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
5 квітня 2021
Переглядів
2029
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку