Хореографічні ігри для дітей молодшого шкільного віку з використаннями образів тварин, птахів, комах, рослин та казкових персонажів

Про матеріал

Хореографічні ігри для дітей молодшого шкільного віку з використаннями образів тварин, птахів, комах, рослин та казкових персонажів

Перегляд файлу

Хореографічні ігри для дітей молодшого шкільного віку з використаннями образів тварин, птахів, комах, рослин та казкових персонажів:

 

  1. Танцювальна гра «Покажи задане».

Завдання: під музичний супровід показати за допомогою танцювальних   рухів і пластики:

• тварину;

• рослину;

• передати настрій музики.

Діти стають в коло і рухаються під музичний супровід. У цей час концертмейстер по команді педагога змінює темп музики, а педагог називає учням те, що вони повинні показати. Наприклад, „лисичку”. При цьому діти одразу уявно „взули каблучки”, піднялися на носочки, умовно взяли в руку хвостика, друга рука на талії і зробили хитрий вираз обличчя. В такому положенні рухаються по колу. Потім педагог змінює завдання, наприклад, показати бджілку, і діти, почувши команду педагога і зміну музичного супроводу, зображують бджілок. Піднімаючись на півпальці, виводять руки в сторони і рухаються дрібними кроками по колу. Важливою умовою є те, що дуже швидко працюють кисті рук, якими діти зображають крильця. Потім учитель змінює бджілку на мишку, мишку на метелика, метелика на журавлика.

 

2. Танцювальна гра «Метелики»

У процесі гри всі учасники імітують метеликів: легко і красиво рухаються під музичний супровід, самостійно придумуючи танцювальні рухи. Педагог спостерігає. Музика перестає звучати, і всі перетворюються в завмерлих метеликів, утворюючи різноманітні фігури. Ведучий вибирає найкращу, на його погляд, яка і стає ведучою.

 

3. Гра «Лабіринт»

Діти потрапляють у печеру до дракона(хтось із дітей виконує роль дракона) та, доки він спить, тікають додому. Але, щоб вийти з печери, потрібно пройти через лабіринт. Лабіринт будується зі стільців: один стілець – нора, тобто треба пролізти під ним, другий – гірка (на нього слід залізти та стрибнути вниз, тримаючи руки на талії), третій стілець – чарівне озеро, яке необхідно оббігти по колу. Потім можна поставити 4–5 стільців у два ряди – стінки зовні, усередині з’єднати стільці куточками сидінь, щоб вони утворили порожні квадратики, в які потрібно входити, не допомагаючи собі руками. Останній стілець – нірка, вихід із лабіринту. Якщо лабіринт короткий, його можна повторювати. Для найменших лабіринт має бути дуже простий, щоб швидко запам’ятовувався. Для старших він може бути складнішим, із музичним супроводом. Коли музика зупиняється, дитина повинна завмерти, де б вона не опинилась на той час: „у норі” чи „на горі”, тому що у цей час прокидається дракон. Та коли музика знову починає грати, треба продовжувати виконувати завдання. Хто проходить лабіринт останнім – стає драконом.

 

4. Танцювальна гра «Сова»

Діти обирають сову, яка закриває очі. Діти – „звірятка” – під „світлу” музику пустують(танцюють) на галявині. Це день. Раптом настає „ніч”, змінюється характер музики. „Звірі” завмирають, сова йде на полювання. Хто із „звірят” заворушиться, той і стане „совою”

 

5. Гра «Пантоміма»

Учасники гри діляться на дві групи. З однієї групи йде один представник до другої групи, яка має сказати назву якоїсь тварини. Наприклад: кіт. Цей представник групи повинен відобразити, показати жестами своїй групі кота, при цьому не можна нічого говорити. Група повинна відгадати це слово. Потім навпаки.

doc
Додано
28 червня 2018
Переглядів
743
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку