ІГРИ ДОПОМОЖУТЬ КЛАСНОМУ КЕРІВНИКОВІ ВЕСЕЛО ПРОВЕСТИ ЧАС НА ПЕРЕРВІ З ДІТЬМИ. ДІТИ З ЗАХВАТОМ БУДУТЬ ВИКОНУВАТИ ВСЕ, ЩО ЇХ ПОПРОСЯТЬ. АДЖЕ У ГРІ ДИТИНИ МОЖЕ ПРОЯВИТИ СВОЮ КРЕАТИВНІСТЬ І НАВЧИТИСЬ ПРАЦЮВАТИ В КОМАНДІ.
15 ВЕСЕЛИХ ІГОР НА ПЕРЕРВІ
Вчитель :
Татарінцева В.В.
Ігри в колі
ЗЕМЛЯ - ВОДА - НЕБО
У цієї гри є інша назва «Звір - риба - птах». У ній беруть участь 7-30 чоловік. Гравці сідають або стають колом до центру обличчам. У центрі - ведучий з м'ячем . Ведучий вимовляє одне зі слів, що містяться в назві гри, і тут же кидає м'яч в руки будь-якому гравцеві. Той повинен зловити м'яч і назвати відповідне тварина. Наприклад, він називає слово «вовк» або «ведмідь», якщо ведучий виголосив слово «земля» ( «звір»). Потім гравець повертає ведучому м'яч. Якщо він не встиг назвати, неправильно назвав тварину чи не зумів зловити м'яч, то отримує штрафне очко або віддає фант (будь-який дрібний предмет). Ведучий кидає м'яч все новим гравцям, які стоять в різних сторонах від центру. Він намагається охопити всіх учасників гри. Ведучий може кинути м'яч навіть двічі поспіль одному гравцеві
АЛФАВІТ
Учасникам, що сидить в колі, лунають картки з буквою Алфавіту (33 картки, тобто 33 літери), нічого, що у когось виявиться 2 картки. У центр кола ставиться стілець, і по команді учасникам пропонується скласти всі картки в Алфавіт, щоб нижній картці відповідала перша буква Алфавіту, а верхній - остання.
ЧУТКИ
В даний час ця гра відома під назвою «Зіпсований телефон». У ній беруть участь 5-10 чоловік. Вони сідають в ряд або півколом. Одного з гравців вибирають ведучим. Він сидить першим в ряду, придумує будь-яку фразу і тихенько шепоче її на вухо поруч сидить гравцеві. Той тихо повідомляє її наступного гравця і т.д. Потім ведучий підходить до того, хто сидить останнім в ряду, і питає, що йому передали. Той голосно повторює, що він почув. У більшості випадків з первісної фразою відбуваються дивовижні перетворення. Наприклад, ведучий сказав: «Таня ж дитина зовсім». А той, хто сидів останнім в ряду, повідомив: «Там лоша в вівсі». Звичайно, провідний і намагався придумати фразу з «секретом», щоб її можна було зрозуміти в якому-небудь іншому сенсі. Щоб виявити, хто першим спотворив фразу ведучого, він просить повторити, що почув не тільки той, хто сидить в останньому ряду, але і другий від кінця, третій і т.д. На місце, що звільнилося сідає ведучий. Новим ведучим стає той, хто опинився тепер першим в ряду. Зрідка зустрічається, що фраза доходить до кінця ряду без спотворень. Тоді колишній ведучий ще раз починає гру.
Правила.
Передавати фразу треба на вухо і так, щоб інші не чули. Але говорити потрібно чітко, не спотворюючи слів навмисне.
Порушив це правило сідає останнім в ряду.
Не можна перепитувати і говорити нісенітницю.
ТАК І НІ, НЕ ГОВОРІТЬ
У грі беруть участь 5-30 чоловік. Її учасники вибирають ведучого. Він говорить:
Вам надіслали сто гривень.
Що хочете, то купіть,
Але чорний з білим не беріть,
Та й немає не кажіть.
Потім ведучий починає бесіду з одним з учасників гри, задаючи підступні запитання, наприклад:
- Ви, звичайно, знаєте, якого кольору трава? (за правилами відповідати «так» не можна, інакше доведеться віддати ведучому фант.)
- Знаю, - відповідає спритний гравець і радіє, що «не трапився».
- А якого кольору небо? Якого кольору сніг?
- Небо блакитне. Сніг білий. Ой, я помилився. Про сніг треба було сказати: такого кольору, як крейда.
Тому, хто неправильно відповів на питання, доводиться віддати фант. Ведучий розмовляє з усіма гравцями, намагаючись їх «підловити». Якщо йому вдалося зібрати кілька привидів, учасники гри починають їх розігрувати. Якщо ведучий не отримав жодного фанта, то провідним стає хтось інший.
Правила.
Не можна підказувати відповідає.
Часто домовляються не сміятися при будь-яких питаннях, відповідях, несподіваних комічних ситуаціях. Засміявся віддає фант.
ІГРИ ЗА СТОЛОМ
НА ОДНУ БУКВУ
Хто більше назве предметів, що знаходяться в кімнаті, на певну букву?
КІНОСТРІЧКА
Ведучий оголошує назву кінофільму, який зараз буде створюватися. Перший учасник повторює назву фільму і називає наступне слово (обов'язково іменник), яке визначає ту картину, що представилася його уяві. Наприклад: "Мисливці, ліс ..."
Другий учасник команди повторює сказане і додає своє слово, розвиваючи сюжет. Наприклад: "Мисливці, ліс, багаття ..." Так накопичуються слова-кадри. Кожен учасник повторює всі слова, сказані до нього і додає нове. Через певний обмежений число кіл в сценарії повинен наступити логічний кінець (наприклад, через два кола).
Отже, складаємо фільм. Якщо учасників багато, можна розбитися на команди.
ГРУПОВА РОЗПОВІДЬ
Один з учасників починає розповідь, наприклад: "Дощ періщив ..." Другий гравець продовжує: "Дощ періщив, мисливці промокли до нитки в своєму курені ...". Наступний гравець вимовляє попереднє і додає свою фразу. Так виходить інтригуюча розповідь.
ПІСЕННИЙ ФУТБОЛ
а) Перший учасник співає один куплет з якоїсь пісні. Другий повинен продовжити куплет іншої пісні без паузи між ними. Умова: всі наступні куплети повинні містити хоча б одне слово з попередньої пісні. І так далі.
б) Учасники діляться на дві команди. Одна з команд (за жеребом) починає гру, заспівавши уривок пісні, в якому укладено питання Друга команда повинна за хвилину згадати і проспівати хором уривок з будь-якої іншої відомої пісні, в якому укладено відповідь на поставлене запитання. Гра продовжується до тих пір, поки одна з команд не вичерпається, тобто не зможе придумати пісенного відповіді або питання.
ПРОГУЛЯНКА ЗООПАРКУ
Учасники по черзі називають різних тварин. Який буквою закінчується одна назва, з такою ж букви має починатися інше. Наприклад: "ВОВК-КАБАН-НОСОРОГ-ГАЛКА -..." Назвавши тварина, грає голосно і швидко рахує до п'яти. Якщо за цей час його сусід не назве іншу тварину, він говорить: "Ми вирушили далі." Запізнився пропускає чергу і кладе фант. Щоб викупити фант, треба виконати завдання загону.
ВЕСЕЛИЙ ЗООПАРК
Кожен гравець в стовпчик пише 10-12 тварин (будь-яких). Потім ведучий пропонує на зворотному боці листка написати характерні особливості кожної тварини. А тепер подивіться, що у вас вийшло.
ІГРИ НА УВАГУ
ТЕЛЕГРАММА
Гравці стоять в колі, взявшись за руки. У центрі стоїть ведучий. Він повинен «перехопити» телеграму, т. е. Побачити, хто тисне руки. Якщо він це помічає, то стає в загальне коло, а інший стає ведучим. Якщо телеграма доходить до одержувача, він говорить: «Отримав» і сам відправляє телеграму комусь. Не можна відправляти телеграму поруч стоячому. Якщо ведучий ніяк не може перехопити послання, його краще поміняти.
СОБІ-СУСІДОВІ
Гравці стоять в колі, їх руки витягнуті. У центрі ведучий. Одна рука нерухома, іншою грають передають монетку в будь-яку сторону по колу, кладучи її на долоню сусіда. Але всі одночасно роблять характерний рух іншою рукою, імітуючи або НЕ імітуючи передачу монети, зі словами «собі - сусідові».
МИСЛИВЕЦЬ
Дітей попереджаються про те, що дорогу мисливця вони повинні дуже добре запам'ятати, інакше як же він повернеться. Далі ведеться розповідь з супроводжуючими жестами: Зібрався мисливець на полювання. Надів капелюха, чоботи, взяв рушницю і пішов по дорозі, потім по пісочку, по колоді через місток, по пісочку, по болоту з купини на купину, по стежці. Втомився. «Уфф !!!». Сів на пеньок, подивився праворуч, подивився наліво, побачив за кущем ведмедя, злякався і побіг назад. (Швидко повторюється дорога в зворотному порядку). Прибіг додому, зняв чоботи, капелюх, рушницю. Втомився. «Уфф». Прийшла дружина, а мисливець їй розповідає: «Я бачив зараз ось такого ведмедя». Дружина у мисливця була балакуча. Побігла пліткувати з сусідкою і каже: «А мій-то бачив по-о-ось такого ведмедя!». А маленький синочок підслухав, прийшов до своїх друзів і розповідає: «А мій тато мало не зловив о-о-ось такого ведмедя ...»( все імітувати рухами)
ЦЕ МІЙ НІС
Що ви відповісте людині, який вказує на свій лікоть і каже: "Це мій ніс."? Ну, ви можете показати на свою голову і сказати: "Це мій лікоть." Тоді він, можливо, покаже на свою ступню і скаже: "Це моя голова!" Це нова гра і тест на координацію рук і очей, який показує, наскільки довго ви можете протриматися, називаючи частини тіла, які тільки що показав ваш партнер, і в той же час, вказуючи на іншу частину свого тіла.
НАЙБІЛЬШ РОЗСІЯНИЙ
Організатор показує учасникам гри будь-якої предмет, наприклад, олівець, і просить всіх вийти на хвилинку з кімнати. Залишившись один, організатор кладе олівець в таке місце, де він хоча і видно, але може бути помічений лише при уважному огляді кімнати. Коли учасники гри за покликом ведучого повернуться в кімнату, кожен намагається якомога швидше виявити олівець. Побачивши його, який грає зараз же сідає, заздалегідь тихо на вухо повідомивши організатора про знахідку. Самий розсіяний - останній, може виконати будь-яке жартівливе доручення.