5 липня о 18:00Вебінар: «Щоденні-3» та «Щоденні-5»: незамінна частина уроку в Новій українській школі

Ігри для дітей на тренінзі

Про матеріал
  • Розширення можливостей встановлення контакту в різних ситуаціях спілкування;
  • відпрацьовування навичок розуміння інших людей, себе, а також взаємин між людьми;
  • Опанування навичок ефективного слухання;
  • Активізація процесу самопізнання та самоактуалізації;
  • Розширення діапазону творчих здібностей.

Спілкування між людьми — надзвичайно складний процес. Неефективність спілкування може бути пов'язана з повною або частковою відсутністю того або іншого комунікативного вміння (наприклад, вміння орієнтуватися та поводитися в конкретній ситуації). Неефективність спілкування може також бути пов'язана із недостатнім рівнем самоконтролю одного із суб'єктів цього спілкування (наприклад, через невміння подолати власну перезбудженість, імпульсивність, агресію тощо). Кожний із нас навчається самоконтролю впродовж усього свого життя, набува­ючи досвіду, який здебільшого базується на помилках і розчару­ваннях.

Перегляд файлу

Гра «На що схожий настрій»

Мета: вивчити емоційний стан учасників тренінгу

Хід вправи: по черзі всім потрібно сказати, на яку пору року, погоду, природне явище, схожий ваш настрій сьогодні.

Наприклад: мій настрій сьогодні схожий на весняну, білу пухнасту хмаринку в голубім небі. А ваш?

 

Вправа «Комплімент»

 

Вчитель і діти стоять у колі взявшись за руки.

Вчитель передає справа від себе кульку, або яскраву іграшку, говорячи приємні слова – компліменти.

Наприклад:  Сергійко, ти сьогодні такий усміхнений!

                      Наталочко, у тебе такі красиві бантики!  

Гра «Закінчи речення»

Діти сидять у колі. Вчитель пропонує їм закінчити речення, висловлюючись по черзі.

·       Більшість дітей кожного класу…

·       Мені подобається, якщо діти…

·       Я не люблю, коли сміються над …

·       Мені соромно, коли …

·       Мені цікаво, коли …

·       Мені боляче, коли …

·       Я мрію …

·       Я вірю …

·       Я прагну …

·       Я люблю…

·       Я турбуюся…

·       Про мене турбуються…

·       У мене вірять…

·       Я сподіваюсь…

·       У майбутньому я хочу…

·       Мені сумно, коли…

·       Я радію, якщо…

·       Я не люблю, коли…

 

Гра «Як би, я»

 

Дітям пропонується придумати кінцівку невеликого твору:

o   «Якби я був (-а) вітром, то…»

o   «Якби я був (-а) зіркою, то…»

o   «Якби я був (-а) хмаркою, то…»

o   «Якби я був (-а) морем, то…»

o   «Якби я був (-а) невидимим(-ою), то…»

o   «Якби я був (-а)найкращим винахідником, то…»

 

Гра «Дерево життя»

Дітям пропонується намалювати дерево свого життя за такою схемою:

ü корінь – мета вашого життя;

ü стовбур – ваше уявлення про себе;

ü гілки – якості, які ви вже маєте, здійснені мрії й бажання;

ü плоди – якості, які ви хотіли б мати, ваші мрії та бажання.

 

«Надувні кульки»

 

А тепер згадаємо все приємне, веселе, радісне, найкраще. Надуйте цими самими позитивними емоціями по одній кульці. Зав'яжіть нехай все добре і хороше залишається з вами назавжди.

docx
Додано
8 грудня 2018
Переглядів
396
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку