Тема. Осінній килимок Техніка: монотипія Психогімнастика «Сонячний зайчик». Гра-медитація « Я - листочок»
Заняття – гра (середня група)
Тема. Ос нн й килимок
Техн ка: монотип я
Мета: ознайомитид тей з новим способомнанесення малюнка здопомогою листя — монотип єю; формувати вм ннястворювати в дбитки листя р зногорозм ру та форми; продовжувати розвивати др бнумоторику; вчити д тейрозр зняти велике й маленьке; виховувати дбайливе ставлення до всього, що їх оточує; формувати естетичне сприйняттяприроди своєї д яльност , вм ння включатисяв гру.
Обладнання й матер али: ос ннє листя, р знеза кольором тарозм ром, великий клапоть б лої тканини (плащ Осен ), ємкост для фарб, гуашевфарби, поролон, пал три, серветка.
Х д заняття
Психог мнастика «Сонячний зайчик».
Сонячний зайчикзазирнув тоб воч . Закрий їх. В н поб г дал по обличчю, н жно погладьйого долонями: на лоб , на нос , на ротику. На щ чках, на п дбор дд (погладжуй акуратно, щоб не злякати) голову, шию, животик, руки, ноги, в н забрався заком р, погладь його там. В н не бешкетник, в н любить пестити тебе, а типогладь його подружися зним.
Вихователь показує д тямбарвисте листя р зної форми та розм ру.
Вихователь. Подив ться, д ти, як чудов фарби дає нам природа. Подив ться на цеос ннє листя. Якого воно кольору? Д ти називаютькольори листя. Атепер в зьм ть цлисточки, станьте вколо та уяв ть, що ви — листя. Звучитьауд озапис П. І. Чайковського «Пори року. Ос нь».
Ми- листочки, Перестав дуть в терецьМи - листочки Миприс ли вс уколо.
Чар вн , ос нн . В тер знову тут подув-
Мина г лочках сид ли, І листочки швидко здув.
В тердунув - полет ли. Ус листочкиполет ли Ми л тали, ми л тали, І на землю тихо с ли.
Музика зм нюється, «дме сильний в тер». Виховательпоказує д тям сумну д вчинку- Ос нь.
Якви гадаєте, д ти, чому Ос нь така сумна?
Вона сьогодннадягла св й прекрасний, р знобарвний плащ, дивлячисьна який, ус називалиїї золотою. Але налет вхолодний п вн чний в тер з рвавус яскрав барви з її плаща. А на вулиц не залишилося жодного красивого листочка. Тепер Ос ньстала зовс м некрасивою.Давайте прикрасимо плащ Осен нашими яскравими листочками.Д тирозкладають на великому стол плащ, прикладають донього листочки. Аколи плащ п дн мають, ус листочкиобсипаються.Що жробити? Вихователь. Д ти, я знаю, як Осен допомогти. Ми надрукуємов зерунок на плащ Осен . І в цьому нам можуть допомогти ос нн листочки. Подив ться, як я буду церобити. Беремо ос нн й листок, набираємо фарбу нагубку швидкими рухами наносимона листок, пот м беремойого, перевертаємо йм цно притискаємо доплаща. Можна використовувати 2- 3 р зн фарби.
Д тип дходять до столу, на якому розстелено плащ, довколанього розташован баночки з фарбою.
Вихователь стежить за правильною техн коювиконання, радить, як п д братикольори, як розпод литив зерунок р вном рно по вс йповерхн плаща. П дчас роботи д тейзвучить нструментальна музика А. В вальд «Пори року».
Ігра-медитац я« Я - листочок»
Я— маленький листочок, позолочений ос нню. Мене весело гойдає в терець н би кличе засобою. І ось я в дриваюся в д г лочки, зл таю. Як хороше кружляти над землею. Коли я втомлююсь – спущуся на неї в дпочити.
Вихователь. Д ти, про що висьогодн д зналися, що навчилисяробити?
Вихователь. Ос нь дякує Вам затакий красивий плащ. Як т льки фарби висохнуть, Ос ньзнов полетить радувати ус х.