«Ігрові технології в освітньому процесі в 3 класі початкової школи»

Про матеріал
«Ігрові технології в освітньому процесі в 3 класі початкової школи». Складання асоціативного куща.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Ігрові технології в освітньому процесі в 3 класі початкової школи»

Номер слайду 2

Стратегія навчання, що спонукає учнів вільно розмірковувати, відкрито висловлюватися на певну тему. Вона спрямована на стиму­лювання мислення про зв'язки між окремими поняттями. Для робо­ти обирають опорне слово чи поняття, словосполучення. Відповідно до нього добирають слова за певними зв'язками. Цю стратегію вико­ристовують на етапі актуалізації знань, перевірки домашнього за­вдання, подавання нового матеріалу, закріплення. Стратегію можна використовувати для стимулювання мислен­ня тоді, коли тема ще недостатньо вивчена.

Номер слайду 3

Складання асоціативного куща:1) написати центральне слово чи словосполучення;2) записати слова та фрази, що спадають на думку учня з обраної теми;3) коли всі ідеї записані, установити там, де це можливо, зв'язки між поняттями.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

pptx
Додано
9 грудня 2022
Переглядів
164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку