«Ігрові технології в освітньому процесі в 3 класі початкової школи»
Номер слайду 2
Стратегія навчання, що спонукає учнів вільно розмірковувати, відкрито висловлюватися на певну тему. Вона спрямована на стимулювання мислення про зв'язки між окремими поняттями. Для роботи обирають опорне слово чи поняття, словосполучення. Відповідно до нього добирають слова за певними зв'язками. Цю стратегію використовують на етапі актуалізації знань, перевірки домашнього завдання, подавання нового матеріалу, закріплення. Стратегію можна використовувати для стимулювання мислення тоді, коли тема ще недостатньо вивчена.
Номер слайду 3
Складання асоціативного куща:1) написати центральне слово чи словосполучення;2) записати слова та фрази, що спадають на думку учня з обраної теми;3) коли всі ідеї записані, установити там, де це можливо, зв'язки між поняттями.