Бесіда для учнів 4 класу за темою:
«Обережно! Вибухонебезпечні предмети!»
Хід бесіди
І. Вступ.
1. Привітання.
- Доброго дня! Подивіться, хто прийшов до нас у гості сьогодні. Чи впізнали ви?( у руках вчитель тримає м’яку іграшку у вигляді мобільного телефона).
- Правильно, це наш добрий знайомий Телефоній! Сьогодні він допоможе нам під час роботи! На екрані будуть з’являтися застосунки, які на робочому столі має Телефоній. Кожен застосунок надасть нам інформацію чи завдання. Готові? Тож розпочнемо.
2. Емоційне налаштування.
- Але спершу, давайте піднімемо настрій один одному. Посміхніться на камеру. А тепер «зніміть» рукою свою посмішку та «киньте» нею в екран, щоб вона долетіла до нас! А натомість «спіймайте» посмішку іншого учня та «надягніть» на себе! Тепер точно можемо починати.
3. Повідомлення теми бесіди.
Вчитель виводить на екран 1 слайд презентації. На ньому робочий стіл із за стосунками. Вмикає на значок «Вайбер» і на екрані з’являється завдання.
Завдання 1. Розшифруйте закодоване слово.
Код : 18, 7, 2, 7, 10, 20, 7, 15,1.
Відгадка: Небезпека.
ІІ. Основна частина.
На екрані з’являється слайд 2. Тепер натискається зображення за стосунку Zoom.
Випадково знайшовши вибухонебезпечні предмети, деякі люди, й особливо діти, чіпають їх, а інколи намагаються розібрати, палять на вогнищах, роблять спроби розбити, кидають, в результаті чого від вибухів трапляються нещасні випадки. Тому необхідно мати чітке уявлення про грізну силу, приховану у вибухонебезпечних предметах, і твердо знати правила поведінки при їх знаходженні.
Гази, що утворюються при вибуху, з величезною силою розривають металевий корпус вибухового пристрою на велику кількість осколків, які, розлітаючись у всі боки, уражають на значній відстані від місця вибуху.
Вибухові речовини, що застосовуються в боєприпасах, є хімічними сполуками різного кольору – від світло-жовтого до темно-коричневого. Навіть після тривалого перебування у воді чи землі вони не втрачають здібності вибухати.
Боєприпаси знешкоджують спеціальні групи піротехніків.
Міни, снаряди, бомби, гранати, стрілецьку зброю можна випадково знайти під час мандрів, відпочинку в лісі чи в полі, ігор на старих дворищах зруйнованих і незаселених будинків, у окопах, на місцях зсувів ґрунтів і пагорбів, біля водойм, річок та озер. Необхідно усвідомити, що будь-який предмет, схожий на гранату, снаряд, міну або бомбу, на пістолет чи гвинтівку, чіпати не треба, а слід негайно обгородити це місце або залишити одного із старших учнів охороняти знайдену річ, повідомити про знахідку дорослих та у поліцію. У такому разі трагедії не станеться. Ніхто не буде скалічений чи навіть убитий.
На наступному 3 слайді вчитель обирає і натискає на зображення за стосунку «Галерея» і на екрані з’являються зображення. Пропонує дітям переглянути, порівняти та зробити висновок.
https://znayshov.com/News/Details/ditiam_pro_vybukhonebezpechni_predmety
Завдання 3. Перегляд та обговорення відео сюжету.
На екрані з’являється 4 слайд. Вчитель натискає на зображення за стосунку «Youtube». З’являється відео https://www.youtube.com/watch?v=hIbJlayfikg
Завдання 4. Створення метальної карти.
На екрані з’являється 5 слайд. На ньому вчитель обирає зображення за стосунку «Інстраграм».
На екрані посередині з’являється напис «вибухонебезпечні предмети». Від нього 4 стрілки. Учні за допомогою вчителя на екрані колективно створюють метальну карту.
ІІІ. Висновок.
Завдання 6. Закріплення .
На слайді 6 вчитель обирає значок за стосунку «Відеоредактор». На екрані з’являється рухлива гра на закріплення.
https://www.youtube.com/watch?v=RyR2GhF_Xdw
Заключне слово вчителя.
У руках вчителя з’являється іграшка. Також вчитель вмикає звукозапис, начебто голосу Телефонія.
«Діти, ви молодці! Вправно і швидко працювали, встигли побувати у всіх моїх за стосунках. Сподіваюся, що отримана інформація була корисною. До зустрічі!»