Подорож з Телефонієм (вибухонебезпечні предмети)

Про матеріал
Бесіда для учнів початкових класів з теми: "Вибухонебезпечні предмети". . Під час бесіди учні подорожують із Телефонієм по застосунках мобільного пристрою.
Перегляд файлу

Бесіда для учнів 4 класу за темою:

«Обережно! Вибухонебезпечні предмети!»

Хід бесіди

І. Вступ.

1. Привітання.

- Доброго дня! Подивіться, хто прийшов до нас у гості сьогодні. Чи впізнали ви?( у руках вчитель тримає м’яку іграшку у вигляді мобільного телефона).

- Правильно, це наш добрий знайомий Телефоній! Сьогодні він допоможе нам під час роботи! На екрані будуть з’являтися застосунки, які на робочому столі має Телефоній. Кожен застосунок надасть нам інформацію чи завдання. Готові? Тож розпочнемо.

2. Емоційне налаштування.

- Але спершу, давайте піднімемо настрій один одному. Посміхніться на камеру. А тепер «зніміть» рукою свою посмішку та «киньте» нею в екран, щоб вона долетіла до нас! А натомість «спіймайте» посмішку іншого учня та «надягніть» на себе! Тепер точно можемо починати.

3. Повідомлення теми бесіди.

Вчитель виводить на екран 1 слайд презентації. На ньому робочий стіл із за стосунками. Вмикає на значок «Вайбер» і на екрані з’являється завдання.

Події, що змінюють нас». 32 тиждень 2 класу НУШ: додаткові матеріали та  рекомендації — Журнал «На Урок»Завдання 1. Розшифруйте закодоване слово.

     Код : 18, 7, 2, 7, 10, 20, 7, 15,1.

     Відгадка: Небезпека.

 

 

 

  • Отже ми зрозуміли, що сьогодні мова буде йти про небезпеку.
  • А що, на вашу думку, зараз, може нести загрозу? (діти відповідають)
  • Ви праві. Але сьогодні ми з вами поговоримо саме про вибухонебезпечні предмети.

ІІ. Основна частина.

  1. Слово вчителя.

На екрані з’являється слайд 2. Тепер натискається зображення за стосунку Zoom.

  • Через бойові дії у різних регіонах України зросли загрози від вибухонебезпечних предметів. Найчастіше жертвами розкиданих мін стають саме діти. Часто вони навіть не усвідомлюють небезпеку, яку становлять ці предмети. Міни, боєприпаси різного типу, їхні уламки, розтяжки можуть завдати непоправної шкоди та навіть відібрати життя, а тому так важливо навчитися правил безпечної поведінки з цими вибуховими предметами.

Випадково знайшовши вибухонебезпечні предмети, деякі люди, й особливо діти, чіпають їх, а інколи намагаються розібрати, палять на вогнищах, роблять спроби розбити, кидають, в результаті чого від вибухів трапляються нещасні випадки. Тому необхідно мати чітке уявлення про грізну силу, приховану у вибухонебезпечних предметах, і твердо знати правила поведінки при їх знаходженні.

Гази, що утворюються при вибуху, з величезною силою розривають металевий корпус вибухового пристрою на велику кількість осколків, які, розлітаючись у всі боки, уражають на значній відстані від місця вибуху.

Вибухові речовини, що застосовуються в боєприпасах, є хімічними сполуками різного кольору – від світло-жовтого до темно-коричневого. Навіть після тривалого перебування у воді чи землі вони не втрачають здібності вибухати.

Боєприпаси знешкоджують спеціальні групи піротехніків.

Міни, снаряди, бомби, гранати, стрілецьку зброю можна випадково знайти під час мандрів, відпочинку в лісі чи в полі, ігор на старих дворищах зруйнованих і незаселених будинків, у окопах, на місцях зсувів ґрунтів і пагорбів, біля водойм, річок та озер. Необхідно усвідомити, що будь-який предмет, схожий на гранату, снаряд, міну або бомбу, на пістолет чи гвинтівку, чіпати не треба, а слід негайно обгородити це місце або залишити одного із старших учнів охороняти знайдену річ, повідомити про знахідку дорослих та у поліцію. У такому разі трагедії не станеться. Ніхто не буде скалічений чи навіть убитий.

  1. Завдання 2. Порівняння.

https://znayshov.com/FR/17386/2.jpghttps://znayshov.com/FR/17387/3.jpghttps://znayshov.com/FR/17388/4.jpgДітям про вибухонебезпечні предметиНа наступному 3 слайді вчитель обирає і натискає на зображення за стосунку «Галерея» і на екрані з’являються зображення. Пропонує дітям переглянути, порівняти та зробити висновок.

 

 

 

https://znayshov.com/News/Details/ditiam_pro_vybukhonebezpechni_predmety

 

  • Отже, що ви побачили на картинках?
  • Чим схожі предмети в межах однієї картинки?
  • Яку загрозу несуть саме вибухонебезпечні предмети, що зображені?

Завдання 3. Перегляд та обговорення відео сюжету.

На екрані з’являється 4 слайд. Вчитель натискає на зображення за стосунку «Youtube». З’являється відео https://www.youtube.com/watch?v=hIbJlayfikg

  • Про що ми подивились відео?
  • Які небезпечні предмети побачили?
  • Які поради запам’ятали?
  • Чи можемо доповнити іншими порадами?
  • Якими саме?

Завдання 4. Створення метальної карти.

На екрані з’являється 5 слайд. На ньому вчитель обирає зображення за стосунку «Інстраграм».

  • Всім нам відомий значок цього застосунку. В цій соц. мережі ми ділимося фото та відео. Пропоную на нашому екрані разом створити ментальну карту.

На екрані посередині з’являється напис «вибухонебезпечні предмети». Від нього 4 стрілки. Учні за допомогою вчителя на екрані колективно створюють метальну карту.

  • Ви бачите, що від напису йде 4 стрілочки. Що можемо біля них написати? ( види вибухонебезпечних предметів, правила поводження, наслідки….).
  • Поступово карта розширюється. Після кожного доданого елемента відбувається коротке обговорення.

ІІІ. Висновок.

Завдання 6. Закріплення .

  • Пропоную закріпити та підсумувати набуті знання.

На слайді 6 вчитель обирає значок за стосунку «Відеоредактор». На екрані з’являється рухлива гра на закріплення.

https://www.youtube.com/watch?v=RyR2GhF_Xdw

Заключне слово вчителя.

  • Сьогодні ми гарно попрацювали, впоралися із усіма завданнями і можемо вже запитати у Телефонія,як він вважає, чи все нам вдалося. Скажи нам, Телефоній.

У руках вчителя з’являється іграшка. Також вчитель вмикає звукозапис, начебто голосу Телефонія.

«Діти, ви молодці! Вправно і швидко працювали, встигли побувати у всіх моїх за стосунках. Сподіваюся, що отримана інформація була корисною. До зустрічі!»

  • Отже, як вже сказав наш друг, інформація дійсно корисна і необхідна у наш час! Я сподіваюся, що ви зрозуміли, як виглядають вибухонебезпечні предмети, як поводитися у разі виявлення цих предметів. Ми продовжимо розширювати знання з цієї теми в подальшому.
  • На останок хочу побажати, щоб ні вам, ні вашим близьким ніколи не довелося у реальному житті мати справу з такою небезпекою. На все добре!

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Борисенко Анна
Додано
17 січня 2023
Переглядів
696
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку