Індивідуальна програма розвитку(модифікована програма),1 клас, 4 рівень, ІІ семестр(за новими вимогами)

Про матеріал

Індивідуальна програма розвитку для учня з ООП для 1 класу допоможе освітянам розробити власну. Дана програма розроблена за новими вимогами,з 01 січня 2022.

Перегляд файлу

 

  ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

  1.               Період виконання ІІ семестр 2021-2022н.р.
  2.               Загальні відомості про учня:

прізвище, ім’я, по батькові Кравченко Кирило Кирилович

дата народження 05.03.2013

повне найменування загальноосвітнього закладу, в якому навчається учень: ? заклад загальноїсередньої освіти  I-III ступенів №?

рік навчання 2021-2022 н.р.

клас навчання 1-З клас

контактні номери телефонів батьків:

Тато:___________________________________

Мама: __________________________________

  1. Індивідуальні особливості розвитку учня:

Наявний рівень знань і вмінь і навичок учня (компетенції)

Опис освітніх труднощів учня, виявлених у закладі освіти

Потреби

Учень не виявляє зацікавленості до навчання. Виконує будь яку роботу під безпосереднім керівництвом вчителя або асистента вчителя, але допомогу не може сприйняти відразу, а потребує детального кількаразового пояснення.

 Словниковий запас учня бідний. Мислення загальмоване, пам’ять конкретно-образна, має невеликий обсяг короткотривалої пам’яті,  довготривала пам’ять носить епізодичний характер.  Учневі характерні розсіяність, підвищена втомлюваність, дуже низька працездатність.

 Не читає. Букви не називає, склади не повторює за вчителем. Нерозвинена дрібна моторика є суттєвою перешкодою при оволодінні графічними навичками. Учень пише несвідомо,  по шаблону за дорослим.  Володіє порядковою лічбою 1-10, але не завжди відтворює числовий ряд в межах 5. Забуває графічне зображення чисел. Обчислювальні навички відсутні.

 

Інтелектуальні труднощі:

Пам’ять слабка, не довготривала. Увага відсутня, постійно відволікається. Мислення не розвинене. Узагальнювати, робити висновки  не може. Власну думку відстояти та висловити не здатен. Мотивація до навчання відсутня. Часові та просторові уявлення на стадії формування.

Функціональні

(сенсорні, моторні, мовленнєві) труднощі:

нечітка  вимова, бідний словниковий запас, говорить короткими фразами.  Дрібна моторика страждає, ручку практично не тримає.

Навчальні труднощі:

Інтерес до навчання відсутній. Знижена працездатність.

Без допомоги дорослого не завжди розуміє суть завдання, гри.

Фізичні труднощі:

Недостатньо розвинена координація; загальна та дрібна моторика.

Враховувати індивідуальні особливості розвитку дитини у процесі комунікації та організації освітньої діяльності.

Формувати усвідомлене розуміння запитань, вказівок учителя.

Удосконалювати навичку орієнтування на сторінці книжки, зошита.

Формувати розуміння обчислювальної діяльності, простих текстові арифметичних задач. Виділення  структурних компонентів задачі: умова, числові дані, запитання, розв’язок та відповідь.

Удосконалювати навички читання та письма.

Працювати зі словом як одиницею мовлення: виділення слова з ряду інших слів.

Навчати самостійно організовувати робоче місце.

 

Формувати комунікативні навички в процесі виконання фізичних вправ, правильної уяви про рух.

Розвивати координаційні здібності, рівноваги, точності рухів та їх узгодженості.

Формувати навички  чіткого виконання  інструкції під час фізичних навантажень.

Розвивати вміння виконувати прості інструкції, підкорюватись правилам, вимогам.

Вдосконалювати графомоторну навичку.

Вдосконалювати знання  та уявлення про навколишній світ, живу та неживу природу, причинно - наслідкові зв’язки.

Формувати вміння орієнтуватись в часі та просторі.

 

 

  4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами: 

1) рекомендований рівень підтримки:

четвертий рівень підтримки

 

2) адаптація та модифікація освітнього середовища:

Назва адаптації/модифікації

Так/ні

Примітка

Пристосування середовища:

доступність

Ні

 

освітлення

Ні

 

рівень шуму

Ні

 

потреба в усамітненні, його періодичність та місце (ресурсна кімната, медіатека тощо)

Так

Ресурсна кімната

Психолого-педагогічна адаптація:

використання візуального розкладу

Так

 

збільшення часу на виконання завдань

Так

За потребою

збільшення обсягу допомоги (навідне питання, демонстрація зразка, нагадування тощо)

Так

Постійно

руховий режим

Так

Чергування видів діяльності, фізкультхвилинки, релаксаційні вправи

використання заохочень

Так

Словесне заохочення, наліпки

використання засобів для концентрації уваги

Так

 

Інше

 

 

Модифікація:

скорочення змісту навчального предмета

Так

 

зниження вимог до виконання завдань

Так

 

картки-підказки, картки-інструкції

Так

 

засоби альтернативної комунікації

Так

 

 

4) потреба в додаткових заняттях :  ТАК

6) наявність індивідуального навчального плану: ТАК

 

Поряд-
ковий
номер

Навчальний предмет

Модифікація

(ДОДАТКИ 1 – 6)

Відповідальний

педагогічний

працівник

1.

Навчання грамоти

 М

 

2.

Математика

М

 

3.

Я досліджую світ

М

 

4.

Фізична культура

М

 

5.

Дизайн і технології

М

 

6.

Мистецтво

М

 

Корекційно-розвиткові заняття:

7.

Розвиток мовлення

 

 

8.

Соціально - побутове орієнтування

 

 

9.

Ритміка

 

 

    

5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):

 

Найменування заняття

Фахівець, який проводить заняття

Місце проведення заняття

Дата проведення заняття

Періодичність

Розвиток мовлення

 

 

 

 3 години на тиждень

Соціально - побутове орієнтування

 

 

 

2 години на тиждень

Ритміка

 

 

 

1 година на тиждень

 

6. Навчання:

   за модифікованим розкладом

7. Забезпечення асистента учня :

1) потреба в асистенті учня: ТАК

8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:

1) потреба у підручниках:

підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.

2) допоміжні засоби для навчання: ТАК:

Мультимедійне обладнання; комп’ютерне обладнання; демонстраційне обладнання; засоби для сенсомоторної інтеграції; моделі площинні, об’ємні, муляжі; моделі площинні друковані; моделі об’ємні, площинні для розвитку зорового сприймання; моделі звукові та інтерактивні; моделі об’ємні для розвитку сприймання і пам’яті; дидактичні та розвивальні ігри; обладнання для ресурсної кімнати.

9. Потреба в розумному пристосуванні:

  • ТАК, зазначити яка:

Альтернативні форми подачі інформації – матеріал в спрощеному форматі, інформація на аудіоносіях, друкований матеріал.

10. Особливості проведення оцінювання:

Оцінювання проводитимемо за обсягом і характером матеріалу, що описаний в ІНП, з використанням окремих карток з завданнями та відповідних  матеріалів. 

 

 

 

12. Додаткові напрями роботи:

За сферами розвитку

Ціль

Очікувані результати, яких планується досягнути

Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку)

 

 

Розвиток інтелектуальної сфери

Формування пізнавальної діяльності і еталонів уявлення, мисленнєвої діяльності.

Формування навчальної діяльності.

Формування соціальних та комунікативних навичок.

Сформована самостійність, довільна регуляція поведінки.

Сформовані соціальні та комунікативні навички.

 

 

Розвиток сенсорної, моторної

Зменшення чи заміна повторюваних форм поведінки.

Справляється з неочікуваними змінами сенсорних подразників.

 

Розвиток мовленнєвої сфери

Удосконалення артикуляційної моторики. Посилення мовленнєвої активності. Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовно-слухову пам’ять, увагу сприймання.

Якісне покращення фонематичних процесів. Відтворення слів які проговорені по складах. Самостійно складати візерунки, мозаїки, пазли, конструктор, за інструкцією. Розмальовувати прості візерунки дотримуючись меж. Правильно тримати ручку (олівець)

 

Розвиток фізичних здібностей

Формування фізичних якостей.

Розвинена координація рухів.

 

Розвиток емоційно-вольової сфери

Формування здатності до вольових зусиль, вміння спрямовувати увагу на певні об’єкти, тривалий час на них зосереджуватись.

Формування мотивації до навчальної діяльності. Розвиток та корекція комунікативних навичок.

Сформована самостійність.

 

 

Розвиток соціальної сфери

Залучати  дитину в міжособистісні контакти з учнями (під час уроків, на перервах).

Залучати в навчально-виховні заходи, які відбуваються в шкільному середовищі, наприклад, свята, в яких дитина має можливість проявити себе.

Організовувати співпрацю за спільними інтересами (роботи) та захоплення  з однокласниками.

Включати дитину у групову роботу з метою формування особистої відповідальності за результати спільної діяльності.

Покращення комунікативної функції соціальної взаємодії.

 

Подолання навчальних труднощів

 Розвиток психічних процесів, концентрації на виконанні завдань та саморегуляції поведінкових навичок. Розвиток швидкості сприймання та переробки інформації.

Учень розуміє навчальний матеріал і виконує аналогічні завдання відповідно своїх особливостей. Підвищення рівня сформованості всіх видів навчальної діяльності Кирила.

 

Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку) у протоколах засідання КППС.

 

 

13. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:

Прізвище, власне ім’я, по батькові

Посада

Підпис

 

Заступник директора з НВР

 

 

Вчитель

 

 

Практичний психолог

 

 

Асистент вчителя, корекційний педагог з ритміки

 

 

Соціальний педагог

 

 

Дефектолог

 

 

Логопед

 

 

Мама

 

Індивідуальну програму розвитку погоджено одним з батьків (іншим законним представником) учня:

 

Кравченко Марія Віталіївна

підпис ___________________________  дата  __________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

НАВЧАННЯ ГРАМОТИ                                                  Додаток 1

 

Цілі  навчання

Зміст навчання

Змістова лінія «Взаємодіємо усно»

За допомогою вчителя та асистента вчителя

Учень:

з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них;

 виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інформації.

слухає й розуміє коротке монологічне висловлення;

відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) одним-двома словами

вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення(3-4 фрази);

уважно слухає співрозмовника й адекватно відповідає на його запитання (простим реченням);

 дотримується правил спілкування з людьми різного віку;

 використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо);

 регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування;

повторює услід за вчителем зразок зв’язного висловлення (обсягом 2-3 речення) зі збереженням його змісту та інтонаційних особливостей

Сприймання усної інформації

 

Оцінювання усної інформації.

 

Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення (3-4 фрази), етикетними нормами культури спілкування.

Змістова лінія «Читаємо»

Пробує читати вголос букви, склади, прості слова;

виявляє у процесі читання розуміння значень окремих слів;

відповідає на запитання  з опорою на ілюстрації;

знаходить за завданням учителя потрібну візуальну інформацію в дитячій книжці, дитячому журналі;

дотримується правил збереження книжки та гігієни читання (під керівництвом дорослого)

Формування і розвиток навички читання.

Робота з дитячою книжкою. Орієнтовний зміст літературного матеріалу: дитяча література в авторській, жанровотематичній різноманітності: - твори усної народної творчості (казки, лічилки, загадки, скоромовки, пісеньки та ін.), - доступні віку художні твори відомих письменників України та зарубіжжя на актуальні теми для дітей: літературні казки, оповідання, вірші, комікси;

- дитяча періодика; теми дитячого читання: про Батьківщину, сім’ю, живу й неживу природу,

 

Змістова лінія «Взаємодіємо письмово»

Пробує: називати і намагається писати рукописні малі й великі літери українського алфавіту,

розрізняти друковане і рукописне письмо;

списувати слова і речення з друкованого і рукописного тексту;

 

Формування і розвиток навички письма.

 

 

Змістова лінія «Досліджуємо мовні явища»

Уявлення про букви, позначає мовні звуки буквами на письмі;

правильно записує слова, вимова й написання яких збігаються;

вимовляє слова по складах, співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки, числа; розрізняє близькі й протилежні за значенням слова;

 визначає кількість слів у реченні, яке складається з 1-4 слів;

 

 

Дослідження мовних звуків, правильна їх вимова.

Ознайомлення зі словами - назвами предметів, ознак, дій, чисел, службовими словами.

ПЕДГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ, СПРЯМОВАНІ  НА  ДОСЯГНЕННЯ  МЕТИ

Особистісно орієнтована технологія

Інтерактивні технології

Ігрові технології

Технологія традиційного навчання

Інформаційні технології

Диференційована технологія  навчання

ОЦІНЮВАННЯ  ЗНАНЬ, ЯКІ  ЗАСВОЇВ  УЧЕНЬ:  ЗА РІК / ПІВРІЧЧЯ

Оцінювання  вербальне

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА                                                                  Додаток 2

Цілі навчання

 

Зміст навчання

Числа, дії з числами. Величини (ВСЕ З ДОПОМОГОЮ НАОЧНОСТІ (ВІЗУАЛЬНО-СЕНСОРНОЇ)!!!!)

За допомогою вчителя та асистента вчителя

Учень:

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел з допомогою калькулятора;

розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; 

користується інструментами й допоміжними засобами  для вимірювання величин; 

користується годинником (у межах цілих годин) і  календарем для відстеження подій у своєму житті,  спостережень у природі тощо;

оперує грошима в уявному (ігровому) процесі купівлі продажу

Числа 1 - 10. Числа 11 - 100. Число 0. Десяток.

Арифметичні дії додавання і віднімання.

Додавання і віднімання чисел в межах 10.

Величини: довжина, маса, місткість, час. Гроші

 

Вирази, рівності, нерівності

читає і записує математичні вирази: сума і різниця;

 

Сума. Різниця.

Вирази на 1 – 2 дії.

Числові рівності.

 

Геометричні фігури

розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками;

співвідносить реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур;

вимірює довжину відрізка;

креслить відрізки заданої довжини

Трикутник, чотирикутник, квадрат, круг. Точка, пряма, промінь, відрізок, ламана.

Куб, куля, циліндр, конус, піраміда.

Математичні задачі і дослідження

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі.

 

Робота з даними

Читає дані, вміщені на схематичному рисунку, в таблиці;

Виділення і впорядкування даних за певною ознакою.

ПЕДГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ, СПРЯМОВАНІ  НА  ДОСЯГНЕННЯ  МЕТИ

Особистісно орієнтована технологія. Інтерактивні технології

Ігрові технології

Технологія  традиційного  навчання

Диференційована технологія  навчання

ОЦІНЮВАННЯ  ЗНАНЬ, ЯКІ  ЗАСВОЇВ  УЧЕНЬ:  ЗА РІК / ПІВРІЧЧЯ

 

 

 

 

 

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ                                                      Додаток 3

 

Очікувані результати навчання

 

Зміст навчання

Людина

За допомогою вчителя та асистента вчителя

Учень::

усвідомлює людину як частину природи і суспільства, її відмінності від інших живих істот; розповідає про себе, називає адресу проживання; володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування

 

Людина – частина природи і суспільства. Пізнання себе, своїх можливостей; місце проживання, безпечна поведінка вдома і на вулиці.

Органи чуття. Турбота про органи тіла, гігієнічні навички.

Людина серед людей

знає склад сім’ї, імена членів сім’ї; знає, хто працює в школі; має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві;  розрізняє вчинки; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших;  використовує правила культурної поведінки в громадських місцях

Сім’я, школа. Поведінка в сім’ї, школі, громадських місцях. Моральні норми.

Стандарти поведінки в суспільстві. Поведінка в громадських місцях Моральні якості (доброзичливість, правдомовність, щирість, подільчивість). Спостереження в довкіллі. 

Людина в суспільстві

знає назву країни ;

має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова);

виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, значення праці людей;

орієнтується у найближчому просторі

Громадянські права та обов'язки як члена суспільства. Пізнання історії свого краю, символів держави. Спостереження в довкіллі. 

Людина і природа

розпізнає тіла неживої і живої природи, рукотворні об’єкти; розуміє значення сонячного світла і тепла на Землі; має уявлення про повітря, воду, ґрунт, їх властивості, про різноманітність живих організмів,

розповідає про добові та сезонні зміни в природі;

розуміє цінність природи для життя людей;  

 дотримується правил поведінки в природі, та пояснює їх іншим

Що належить до природи.

Жива і нежива природа.

Сонце і його вплив на живу і неживу природу.

Спостереження за рослинами, тваринами, явищами природи та діяльністю людей у різні пори року.

 

 

ПЕДГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ, СПРЯМОВАНІ  НА  ДОСЯГНЕННЯ  МЕТИ

Особистісно орієнтована технологія

Інтерактивні технології, ігрові технології, технологія  розвиваючого  навчання, диференційована технологія  навчання

ОЦІНЮВАННЯ  ЗНАНЬ, ЯКІ  ЗАСВОЇВ  УЧЕНЬ:  ЗА РІК / ПІВРІЧЧЯ

Оцінювання  вербальне

 

 

 

 

 

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ                                                  Додаток 4

Цілі  навчання

Зміст освіти

За допомогою вчителя та асистента вчителя

Інформаційно-комунікаційне середовище

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять;

організовує робоче місце;

виготовляє виріб, застосовуючи технології мистецтва;

складає плоскі та об’ємні геометричні форми, вироби з деталей конструкторів або інших готових елементів (архітектурні споруди, транспортні засоби, роботи та ін.) з допомогою дорослих

 Природні матеріали рідного краю.

Правила внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять. Організація робочого місця. Матеріали, інструменти та пристосування. Вироби з природних матеріалів.

Види матеріалів (папір, картон, пластилін, полімерна глина, солене тісто, нитки, дріт, пластик та ін.).

Елементи графічної грамоти.

Види конструкторів, навчальних наборів (LEGO, конструктор із дерева, металу, магнітний, …)

Середовище техніки і технологій

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії;

виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю  з допомогою дорослих;

розмічає деталі на матеріали за допомогою шаблонів або трафаретів та вирізує їх;

розміщує деталі виробу на площині;

застосовує нерозємні зєднання (склеювання, причіплювання /пластилін, глина/ та ін.);

раціонально використовує матеріали (папір, картон, пластилін, полімерна глина, солене тісто, нитки, дріт, пластик та ін.), зокрема і вторинні з допомогою дорослих

Ручні інструменти та пристосування

 

Виготовлення виробу за інструкційними картками з графічними зображеннями.

Технологічні операції з матеріалами (згинання, складання, скручування, рвання, зібгання, різання, склеювання, зв’язування, ліплення тощо).

 

Раціональне розмічання та обробка матеріалів

Середовище соціалізації

умотивовує необхідність робити подарунки, допомагати іншим;

розрізняє професії дорослих у сім’ї та родині в сфері матеріального і нематеріального виробництва;

виконує трудові дії в побуті: доглядає за одягом та взуттям (зав’язує шалик, пояс, шнурки тощо);

знає правила догляду за домашніми тваринами, рослинами і доглядає за потреби;

сервірує нескладні страви (чай, канапки, тістечка тощо) за наочним прикладом та допомогою дорослих або спільно із старшими учнями

Соціальна цінність виконаного індивідуального або колективного проекту.

 

Світ професій.

 

 

Побутове самообслуговування

ПЕДГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ, СПРЯМОВАНІ  НА  ДОСЯГНЕННЯ  МЕТИ

Особистісно орієнтована технологія ; Ігрові технології

Технологія  розвиваючого  навчання; Диференційована технологія  навчання

ОЦІНЮВАННЯ  ЗНАНЬ, ЯКІ  ЗАСВОЇВ  УЧЕНЬ:  ЗА РІК / ПІВРІЧЧЯ

Оцінювання  вербальне

МИСТЕЦТВО                                                                  Додаток 5

(Музичне мистецтво, образотворче мистецтво)

 

Очікувані результати навчання

здобувачів освіти

Зміст навчання

За допомогою вчителя та асистента вчителя

За допомогою вчителя та асистента вчителя

Художньо-творча діяльність

Учень:

відтворює прості ритмічні послідовності);

імпровізує голосом (музичні, мовленнєві інтонації);

відтворює прості форми предметів і об’єктів довкілля фарбами (акварель, гуаш), графічними та пластичними матеріалами;

компонує (з допомогою учителя) зображення у форматі (вертикальний, горизонтальний);

створює елементарний стрічковий візерунок, прості декоративні розписи;

користується фарбами (акварель, гуаш), олівцями (кольоровими, восковими), пластиліном, фломастерами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо;

працює (вирізує, конструює) з папером, з природнім матеріалом;

дотримується правил техніки безпеки;

експериментує з кольорами, лініями, формами тощо

рухається в ритмі і темпі музики, узгоджує свої рухи з музичним супроводом (співом);

орієнтується у просторі;

називає свої уподобання у мистецтві

Спів. Відтворення рухами характеру, темпу, ритму музики.

Знайомство з нотним записом.

Використання музичної діяльності для задоволення та поліпшення емоційного стану.

Використання різних ліній, плям, форм, кольорів і їх відтінків для створення візуальних образів.

Організація робочого місця.

Вирізування, конструювання з паперу.

Робота з природними матеріалами.

Ліплення з пластичних матеріалів.

Дотримання охайності та правил техніки безпеки.

Використання образотворчої діяльності для задоволення та поліпшення емоційного стану.

Сприймання та інтерпретація мистецтва

сприймає твір мистецтва:

визначає темп (повільно, помірно, швидко);

динаміку (гучно, тихо),

помічає красу в довкіллі

 

Сприймання творів різних видів мистецтва. Обговорення вражень, емоцій, які вони викликали.

Визначення засобів виразності твору мистецтва.

Використання творів різних видів мистецтва для отримання задоволення

ПЕДГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ, СПРЯМОВАНІ  НА  ДОСЯГНЕННЯ  МЕТИ

Особистісно орієнтована технологія

Інтерактивні технології

Ігрові технології

Технологія  розвиваючого  навчання

Диференційована технологія  навчання

 

ОЦІНЮВАННЯ  ЗНАНЬ, ЯКІ  ЗАСВОЇВ  УЧЕНЬ:  ЗА РІК / ПІВРІЧЧЯ

Оцінювання  вербальнь

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Дудченко Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Артамонова Сюзанна
    дякую, аж трохт розвиднілось
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Клименко Наталія Серверівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Тищенко Ганна
    Дякую за фахову допомогу.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Тофан Оксана Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Радон Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Додано
30 січня 2022
Переглядів
22574
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку