Індивідуальна програма розвитку

Про матеріал
Індивідуальна програма розвитку для дитини з вадами слуху. 4 клас за програмою Шияна.
Перегляд файлу

                                                                                      Затверджую

Директор ______________

                                                                                      гімназії № _

                                                                                                                            _______________

 

 

 

 

 

Індивідуальна програма розвитку

учня 4 класу

_________ гімназії № _

ПІБ

на 20__-20__ н.р.

Індивідуальна програма розвитку

 

1. Період виконання  

 

2. Загальні відомості про учня:

 

прізвище, власне ім’я, по батькові(за наявності

 

повне найменування загальноосвітнього навчального закладу, в якому навчається учень

 

рік навчання 

клас навчання 

контактні номери телефонів батьків (інших законних представників) для термінового зв’язку 

3.Індивідуальні особливості розвитку учня:

 

 

Наявний рівень знань і вмінь і навичок учня (компетенції)

Опис освітніх труднощів учня, виявлених у закладі освіти

Потреби

Рахує в межах 100 в прямому і зворотному порядку, орієнтується в розрядній таблиці.

Володіє навичками додавання і віднімання чисел в межах 100 з переходом через розряд.

Знає таблицю множення та ділення

Володіє навичкою письмового додавання та віднімання трицифрових чисел

Розрізняє геометричні фігури.

Читає повними словами, розуміє зміст прочитаного. 

Вміє швидко  писати прописними буквими, прописує букви та цифри швидко і правильно  дотримуючись культури письма. Пише під диктовку, але допускає багато помилок.

 

Розуміє зміст прослуханого тексту частково, може відповісти на питання за його змістом неповним реченням.

 

Вступає в діалог з найпростішої за змістом теми, відповідає на окремі репліки співрозмовника, робить спроби формулювати запитання.

 

Здатний самостійно організувати

своє робоче місце.

Виготовляє вироби за  інструкцію самостійно.

 

 Може встановити власну думку, але відстояти її йому важко (в звʼязку з порушенннями мовлення та емоційною нестабільністю).

Із допомогою вчителя виконує завдання,  що потребують скоординованої роботи очей та рук.

 функціональні

(сенсорні, мовленнєві) труднощі:

Порушення слуху. Дитина зі слуховим апаратом. Порушення мовлення перешкоджають мовленнєвому спілкуванню. Дикція нечітка. Часто не розуміє зміст прочитаного слова.  На питання, за прослуханим текстом, відповідь дає неповним реченням, з допомогою може побудувати просте речення. Зміст прослуханого тексту розуміє частково.

 

Навчальні труднощі:

Інтерес до навчання нестійкий (потребує додаткової мотивації).

Пише під диктовку з великою кількістю помилок як орфографічних, так і мовленнєвих.

Лексичний запас дуже обмежений.

Соціоадаптивні трудноші:

Учень емоційно нестійкий, через що не завжди дотримується правил поведінки на уроках (напівголосно розмовляє під час уроків, не завжди дотримуєть правила піднятої руки).

працювати над збагаченням словникового запасу

 

формувати вміння складати зв’язне висловлювання з 6-7 речень (без опори)

 

розвивати вміння висловлюватися простими реченнями

 

вчити писати під диктування слова,  речення з 8-10 слів

 

вчити виділяти головну думку тексту

 

 

 

продовжити формувати вміння дотримуватися правил поведінки для учнів та виконувати чітко інструкції вчителя

продовжити розвивати вміння концентрувати увагу на одній справі протягом 25 хвилин

 

 

4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):

1) рекомендований рівень підтримки:

 перший рівень підтримки;

 другий рівень підтримки;

третій рівень підтримки;

 четвертий рівень підтримки;

 п’ятий рівень підтримки;

2) адаптація та модифікація освітнього середовища:

 

 

 

Назва адаптації/модифікації

Так/ні

Примітка

Пристосування середовища:

 

 

Доступність

так

Розташування у класі: рекомендовано сидіти за 1-2 партою; візуальна підтримка при організації освітнього середовища

Освітлення

ні

 

рівень шуму

так

 

потреба в усамітненні, його періодичність та місце (ресурсна кімната, медіатека тощо)

ні

 

Психолого-педагогічна адаптація:

 

 

використання візуального розкладу

так

 

збільшення часу на виконання завдань

так

 

збільшення обсягу допомоги (навідне питання, демонстрація зразка, нагадування тощо)

так

 

руховий режим

ні

 

використання заохочень

так

 

використання засобів для концентрації уваги

так

 

Інше

 

 

Адаптація навчального матеріалу:

 

 

картки-підказки, картки-інструкції

так

 

Засоби альтернативної комунікації

частково

Жести, піктограми

Інше

 

 

Модифікація:

 

 

скорочення змісту навчального предмета

Ні

 

зниження вимог для виконання завдань

Ні

 

Інше

 

 

3) потреба у використанні:

 жестової мови та/або залученні перекладача жестової мови;

 шрифту Брайля;

4) потреба в додаткових заняттях з:

 так

 ні

5) потреба в консультації з:

фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;

 фахівцями спеціальних закладів освіти;

 іншими фахівцями ____________________________________________________

6) наявність індивідуального навчального плану:

 так

 ні.

Порядковий
номер

Навчальний предмет

Програма

адаптована

модифікована

1.

     Українська мова

адаптована

 

2.

Англійська мова

адаптована

 

3.

Математика

адаптована

 

4.

Я досліджую світ

адаптована

 

У разі потреби в індивідуальному навчальному плані зазначити навчальні предмети (інтегровані курси), які потребують адаптації чи модифікації, та відповідального за розроблення індивідуального навчального плану педагогічного працівника:

 

5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):

 

Найменування заняття (послуги)

Фахівець, який проводить заняття (надає послугу)

Місце проведення

Розклад занять

Корекційна робота з практичним психологом

 

 

 

 

6. Навчання:

за розкладом класу;

 за адаптованим розкладом, з відвідуванням окремих уроків за індивідуальним розкладом відповідно до індивідуального навчального плану, зазначити які: __________________________________________________________________

 за модифікованим розкладом.

7. Забезпечення асистента учня (учениці):

1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):

 так

 ні;

2) асистентом учня (учениці) є:

 батьки: _____________________________________________________________

 інші законні представники_____________________________________________

 уповноважена батьками особа _________________________________
(зазначити прізвище, власне ім’я,

__________________________________________________________________
по батькові (за наявності) та контактні дані)

 соціальний робітник

__________________________________________________________________ 
(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) та контакті дані)

8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:

1) потреба у підручниках:

 підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;

адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів;

 підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.

2) допоміжні засоби для навчання:

так

 ні.

Зазначити перелік засобів для навчання, які потребує учень (учениця):

Демонстраційний матеріал, аудіоапаратура ,  візуальний розклад, таймер.

9. Потреба в розумному пристосуванні:

10. Особливості проведення оцінювання:

так, зазначити яка: знижений шум, звукопідсилююча апаратура, використання 

  наочності

ні.

10. Особливості проведення оцінювання:

адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;

використання доступних форм викладу інформації для оцінювання (шрифту Брайля, письмових чи усних завдань тощо);

 використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;

адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опутувань для осіб, які цього потребують, тощо);

         інше (зазначити що) __________________________________________________

11. Потреба у продовженні строків навчання:

так

ні.

12. Додаткові напрями роботи:

За сферами розвитку

Ціль

Очікувані результати, яких планується досягнути

Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку)

Розвиток інтелектуальної сфери

Розвивати вміння концентрувати та переключати увагу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвивати слухове сприйнятя та памʼять

Дитина на кінець семестру зосереджує увагу до 25 хвилин.

 

Дитина переключає свою увагу з однієї діяльності на іншу за вказівкою вчителя

(1 раз).

 

 

Запам'ятовує і пояснює матеріал за допомогою вчителя.

 

Дитина запам'ятовує умову задачі в повному обсязі, вміє добирати ключові слова до задачі самостійно.

 

Розвиток мовленнєвої сфери

Збільшувати лексичний запас (опанувати по 11 нових слів з тем «Подорожуємо і відкриваємо світ», «Машина часу», «Чарівні перетворення», «Факти і таємниці»).

 

Вчити складати зв’язне висловлювання з 5

 речень.

 

 

 

 

Розвивати вміння формулювати думки та зв’язне мовлення

 Давати повну відповідь на питання.

Знає по 11 нових слів з тем

«Подорожуємо і відкриваємо світ», «Машина часу», «Чарівні перетворення», «Факти і таємниці»

 

На кінець семестру учень вміє будувати зв'язне висловлювання з 5 реплік.

 

 

Вміє відповідати на запитання повним реченням.

 

 

 

Розвиток емоційно-вольової сфери

Підвищення рівня працездітності.

 

На кінець семестру учень може працювати без відриву до 25 хв.

 

 

Подолання навчальних труднощів

ЯДС

Опанувати  по

11 нових слів з тем:

«Подорожуємо і відкриваємо світ», «Машина часу», «Чарівні перетворення», «Факти і таємниці»

 

Вчитися описувати зміни, які відбуваються у природі, установлювати причиново-наслідкові зв'язки між ними

 

Вчитися пояснювати залежність життя організмів від умов існування.

 

Вивчити правила природоохоронної поведінки, навчитися дотримуватися цих правил

 

 

Українська мова

 

Писати під диктування текст, що складається з 55 слів.

 

 

Вчитися складати зв’язне висловлювання з 5 речень.

 

 

 

 

Давати повну відповідь на питання.

 

 

Вчитися  виділяти головну думку тексту.

Вчитися писати есей

 

Вчитися визначати однорідні члени речення

 

 

Вчитися розрізняти однозначні та багатозначні слова

 

Вчитися визначати відмінки іменники

 

Формувати вміння розуміти прочитане

 

 

Навчитися дотримуватися розділових знаків при читанні вголос

 

Описувати 2-3 повними реченнями ілюстрацію до тексту

 

Підтримувати  діалог з 6-7 реплік  з тем «Подорожуємо і відкриваємо світ», «Машина часу», «Чарівні перетворення», «Факти і таємниці»

 

 

Математика

Складати умову до  задач на знаходження четвертого пропорційного та на подвійне зведення до одиниці та розв’язувати їх.

 

 

 

Вчити розв’язувати задачі на швидкість та складати графічну умову до них

 

 

 

Вчити додавати та віднімати багатоцифрові числа різними способами

 

 

 

Вчити множити багатоцифрові числа на одноцифрові письмово

 

 

Англійська мова

 

Знати цифри до 100

 

Опанувати по 8-10 слів з лексичних тем «Шкільне життя», «Моє місто», «Здорове харчування» (знати як вимовляються і пишуться англійською мовою).

 

Описувати свій день за зразком (3- 5 речень)

Описувати погоду за зразком (3-5 речень)

Знає по 11  нових слів з тем:  «Подорожуємо і відкриваємо світ», «Машина часу», «Чарівні перетворення», «Факти і таємниці»

 

 

Вміє описувати зміни, які відбуваються у природі, установлює причиново-наслідкові зв'язки між ними

 

Пояснює, як залежить життя організмів від умов існування.

 

 

Знає правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

 

 

Учень може записати  під диктування  текст, що складається з 50-55 слів.

 

 

На кінець семестру учень вміє будувати зв'язне висловлювання з 5 реплік.

 

Вміє відповідати на запитання повним реченням.

 

Вміє визначати головну думку тексту.

 

Вміє писати есей

 

Вміє визначати однорідні члени речення

 

Вміє визначати однозначні та багатозначні слова

 

Вміє визначати відмінки іменників

 

Переказує зміст прочитаного вільно, з допомогою опорних слів

 

Читає виразно

 

 

 

Вміє усно складати висловлювання з 2-3 повних речень до запропонованої ілюстрації.

 

Підтримує  діалог з 6-7  реплік з тем

«Подорожуємо і відкриваємо світ», «Машина часу», «Чарівні перетворення», «Факти і таємниці»

 

 

 

Вміє складати умову до задач на знаходження четвертого пропорційного та на подвійне зведення до одиниці та розвʼязує їх.

 

Розв’язує задачі на швидкість та складає графічну умову до них

 

 

Вміє додавати та віднімати багатоцифрові числа різними способами

 

 

Вміє множити багатоцифрові числа на одноцифрові письмово

 

 

 

Рахує до 100

 

Знає як вимовляються і пишуться по 8-10 слів з лексичних тем «Шкільне життя», «Моє місто», «Здорове харчування»

 

Складає опис свого дня за зразком (3-5 речень)

Складає опис погоди за зразком (3-5 речень)

 

13. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:

3. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:

Прізвище, власне ім’я, по батькові

Посада

Підпис

 

Директор гімназії

 

 

Заступник директора

 

 

Класовод 4 класу

 

 

Асистент вчителя

 

 

Вчитель англійської мови

 

 

Вчитель музичного мистецтва, соціальний педагог

 

 

Фахівець КУ «ІРЦ ____міської ради»

 

 

Фахівець КУ «ІРЦ ________ міської ради»

 

 

Мати учня

 

 

Індивідуальну програму розвитку погоджено одним з батьків (іншим законним представником) учениці:

___________________________________________________________________________

 (зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків
(іншого законного представника) учня)

 

 

docx
Додано
7 жовтня
Переглядів
41
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку