Індивідуальна програма розвитку

Про матеріал

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 18.5.2012 р. № 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», для учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах, треба розробляти індивідуальну програму розвитку (ІПР).

Програма містить загальну інформацію про учня, оцінку наявного рівня розвитку дитини, необхідні додаткові послуги, види необхідних адаптації та модифікацій навчального процесу (навчальні цілі, навчальні матеріали, форми та методи навчання тощо), індивідуальну навчальну програму, а за потреби й індивідуальний навчальний план у контексті заповнення індивідуальної програми розвитку (ІПР)

Перегляд файлу

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

  1. Період виконання:

 

2. Загальні відомості про учня:

  • Прізвище, ім’я:  
  • Дата народження:
  • Повне найменування загальноосвітнього навчального закладу, в якому навчається учень:
  • Рік навчання:

 

3. Відомості про особливості розвитку учня (особливі освітні потреби, стан здоров’я, фізичний і мовленнєвий розвиток, когнітивну, емоційно-вольову сферу, навчальну діяльність)

 

 

№ з\п

Дата

Короткий зміст

Джерело інформації

1.

 

Особливі освітні потреби:

 

2.

 

Стан здоров’я: ___________________

Медичний працівник

3.

 

Фізичний розвиток: ______________

Медичний працівник

4.

 

Мовленнєвий розвиток:

 

 

 

Вчитель-логопед

5.

 

Когнітивний розвиток:

 

 

 

психолог

6.

 

Емоційно-вольова сфера:

 

 

 

 

психолог

7.

 

Навчальна діяльність:

 

 

 

 

 

Вчитель, асистент вчителя

4. Наявний рівень знань і вмінь учня

 

Потенційні можливості

Потреби

Може навчатися в класі, сприймати інформацію, розуміє та виконує вказівки вчителя.

 

Потребує допомоги асистента вчителя для виконання завдань.

5. Додаткові освітні та соціальні потреби учня (додаткова підтримка асистента вчителя,  супровід соціальним працівником, робота з вчителем- дефектологом, вчителем-логопедом тощо)

Так (зазначити потреби) додаткова підтримка асистента вчителя, вчитель-логопед, психолог

Ні

6. Психолого-педагогічна допомога, що надається під час проведення  у позаурочний час корекційно-розвиткових занять

 

Найменування заняття

Фахівець, який проводить заняття

Місце проведення
заняття

Дата проведення  заняття

Періодичність

Розвиток мовлення

Вчитель-логопед

 

 

 

Корекція розвитку

психолог

 

 

 

Ритміка

Вчитель-хореограф

 

 

 

 

7. Характеристика учня

 

Сфера розвитку

Стисла характеристика

Заплановані дії

Очікувані результати/уміння

Емоційно-вольова

Незріла, поведінка ситуативно-адекватна

 

 

Корекційно-розвивальні заняття

Розвивати вміння виражати свої потреби та розуміти соціальні правила та норми їх реалізації в межах вікової норми

Фізична

На уроці фізичної культури виявляє активність та намагається правильно виконувати завдання.

Продовжити роботу з фізичної культури згідно календарного плану

Правильно виконувати фізичні вправи. Фізичний розвиток в нормі

Когнітивна

 

 

 

Знижена концентрація уваги, пам'ять мимовільна, працездатність не рівномірна

Корекційно-розвивальні заняття

Сформувати навички соціальної взаємодії

Мовленнєва

 

 

 

Навички соціальної взаємодії і комунікації в стадії формування

Консультативні заняття з розвитку комунікативних зв’язків

Покращення мовлення

Соціальна

 

 

 

Проблеми в спілкуванні з однолітками. Навички соціальної взаємодії і комунікації в стадії формування

Консультативні заняття з розвитку комунікативних зв’язків

Покращення зв’язків з однолітками та покращення  своїх навичок

 

8. Навчальні предмети (у разі, коли потенційні можливості учня не дають змоги засвоїти навчальну програму, що призводить до необхідності розроблення адаптованої або модифікованої програми)

 

 

№ з\п

Навчальний предмет

Програма

Адаптована

Модифікована

1.

Українська мова

адаптована

 

2.

Математика

адаптована

 

3.

Англійська мова

адаптована

 

4.

Природознавство

адаптована

 

5.

Основи здоров’я

адаптована

 

7.

Образотворче мистецтво

адаптована

 

8.

Читання

адаптована

 

9.

Трудове навчання

адаптована

 

10.

Інформатика

адаптована

 

11.

Музичне мистецтво

адаптована

 

 

Звільнення від вивчення окремих навчальних предметів

Так (зазначити предмет (предмети) фізична культура

Ні

9. Адаптація (необхідне підкреслити)

Пристосування середовища: доступність, інтенсивність освітлення, зменшення рівня шуму в класі, приміщення для усамітнення, інше _________________________________________________________________

Психолого-педагогічна адаптація: збільшення часу на виконання завдань, чергування видів діяльності, виконання завдань за зразком, вид та частота релаксації, використання засобів концентрації уваги, інше _________________________________________________________________

Адаптація навчального матеріалу: адаптація навчальних посібників, наочних матеріалів, картки-підказки, використання друкованих текстів з різним розміром шрифтів, інше ______________________________________

Необхідне спеціальне обладнання

Так (зазначити обладнання) ___________________________________

Ні

10. Індивідуальний навчальний план

Індивідуальний навчальний план та індивідуальна навчальна програма розробляються відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учня.

Індивідуальний навчальний план визначає перелік предметів та кількість годин для їх вивчення.

 

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Оціню-вання знань,
які засвоїв учень
за рік

Українська мова:

І. Мовленнєва  змістова лінія

 

1.  Говоріння

  • Читання напам’ять віршів і прозових творів.
  • Складання діалогу за малюнком, опорою.
  • Переказування тексту за планом.
  • Складання усних зв’язних висловлювань.

Бесіда, ігри, спостереження

 

2. Писемне мовлення

  • Робота з деформованим текстом.
  • Написання переказів за планом.
  • Письмове висловлювання про прочитаний твір.
  • Удосконалення змісту і форми написаного тексту.

 

 

ІІ. Мовна змістова лінія

  1. Мова і мовлення
  • Розширення відомостей про мову.
  • Культура усного і писемного мовлення.
  • Слова ввічливості.

 

 

  1. Текст
  • Типи текстів
  • План тексту, складання плану прочитаного тексту.
  • Абзац. Роль абзаців у тексті.
  • Складання тексту за зразком.

 

 

  1. Речення
  • Узагальнення вивченого про речення в 1-2 класах.
  • Інтонування речень
  • Розділові знаки в кінці речень.
  • Головні члени речення.
  • Побудова речень.

 

 

  1. Слово. Значення слова.
  • Значення слів, пряме і переносне, випадки багатозначності, найуживаніші омоніми.
  • Синоніми та антоніми.
  • Фразеологізми.

 

 

  1. Будова слова
  • Поняття про закінчення і основу слова
  • Частини основи
  • Поняття « орфограма»
  • Апостроф
  • Перенос слів з префіксами
  • Суфікс, поділ слів для переносу.

 

 

  1. Частини мови.
  • Загальне поняття про іменник. Власні і загальні іменники. Рід іменників.
  • Прикметник. Встановлення зв’язку прикметників з іменниками. Родові закінчення прикметників.
  • Дієслово. Загальне поняття. Вживання дієслів у переносному значенні. Час дієслова. Написання «НЕ» з дієсловами.

 

 

  1. Повторення вивченого за рік

 

 

 

Літературне читання

 

Усна народна творчість.

  • Малі фольклорні форми: загадки, лічилки, скоромовки
  • Поезія: Т. Шевченко, Л. Українка, Д. Білоус, І. Андрусяк, П. Тичина.
  • Байки: Л. Глібов, П. Глазовий.
  • Літературні казки: І. Франко, В. Вздульська, О. Іваненко, В. Симоненко, В. Скомаровський.
  • П’єси: О. Олесь, Л. Мовчун.
  • Науково – художні твори: О. Іваненко, З. Мензатюк, С. Дерманський.
  • Довідкова література для молодших школярів.

Бесіда, ігри, спостереження

 

                    Літературознавча пропедевтика

  • Тема та основна думка твору.
  • Сюжет і композиція.
  • Епізод твору.
  • Жанрові особливості творів.

 

 

Досвід читацької діяльності. Робота з художніми творами.

  • Добро і зло в казці
  • Жанрові особливості віршів
  • Акровірш
  • Висновок – повчання в байці

 

 

 

Математика

  1. Числа, дії з числами.

 

  • Таблиці множення і ділення.
  • Нумерація чисел в концентрі « Тисяча»
  • Арифметичні дії на основі нумерації.
  • Письмове додавання і віднімання чисел.
  • Арифметичні дії множення і ділення. Закони і властивості.
  • Позатабличне множення і ділення: усні обчислення.
  • Частини числа.

Бесіда, ігри, спостереження

 

  1. Величини

 

  • Одиниці вимірювання величин.
  • Іменовані числа.
  • Довжина.
  • Маса.
  • Час.

 

 

  1. Математичні вирази, рівності, нерівності.
  • Вирази зі змінною.
  •  Рівняння.
  • Нерівності зі змінною.

 

 

  1. Сюжетні задачі.
  • Прості та складені задачі вивчених типів.
  • Прості задачі.
  • Складені задачі та обернені до них.
  • Загальні прийоми розв’язування задач.

 

 

  1. Просторо-

ві відноше-ння, геометричні фігури.

  • Пряма, промінь, відрізок.
  • Кути, прямі та непрямі кути.
  • Прямокутник, квадрат.
  • Коло і круг.

 

 

 

Природознавство

  1. Вода
  • Вода в природі.
  • Властивості рідин на прикладі води.
  • Розчинні та нерозчинні речовини.
  • Охорона водойм.

Бесіда, ігри, спостереження

 

  1. Повітря
  • Газоподібні речовини.
  • Рух повітря.
  • Охорона повітря.

 

 

  1. Корисні копалини.
  • Види корисних копалин.
  • Значення корисних копалин для людини.
  • Склад ґрунту. Хто живе у ґрунті?
  •  

 

 

  1. Енергія в нашому домі.
  • Паливні корисні копалини.
  • Побутові прилади, які споживають електроенергію
  • Поняття про збереження тепла в побуті.

 

 

  1. Живі організми та середовища їхнього існування.
  • Рослини – живі організми. Різноманітність рослин.
  • Різноманітність тварин. Комахи. Риби. Птахи. Звірі.
  • Гриби – живі організми.
  • Заповідні території радного краю.

 

 

  1. Людина та її організм.
  • Організм людини.
  • Система органів людини та їхнє значення для життя.
  • Правила здорового способу життя.

 

 

 

11. Джерела інформації в процесі розроблення індивідуальної програми розвитку:

висновок психолого-медико-педагогічної консультації

попередня індивідуальна програма розвитку

батьки/опікуни

учень

інші _______________________________________________________

 

 

 

 

 

 

12. Члени групи з розроблення індивідуальної програми розвитку

 

Прізвище, ім’я,
по батькові

Найменування посади

Підпис

 

Заступник директора

 

 

Класний керівник

 

 

Асистент вчителя

 

 

Психолог

 

 

 

13. Узгодження індивідуальної програми розвитку з:

1) батьками/законними представниками:

прізвище, ім’я, по батькові батьків/законних представників

підпис ______________________ дата ____________________________

 

2) учнем у разі, коли йому виповнилося 16 і більше років

підпис ______________________ дата ____________________________

 

14. План консультування батьків/законних представників у процесі розроблення/виконання індивідуальної програми розвитку

 

 

Дата

Мета

Відповідальні особи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15. Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень

 

Сфери розвитку/ навчальні предмети

Строк проведення моніторингу

після закінчення першого півріччя навчального року

після закінчення навчального року

Українська мова

 

 

Літературне читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Природознавство

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(найменування посади загальноосвітнього навчального закладу)

 

_______________

(підпис)

 

 

(ініціали, прізвище)

 

 

 

 

____ ____________ 20___ р.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Козлова Сабина Миколаївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 липня 2018
Переглядів
41207
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку