Індивідуальний навчальний план на сімейну (домашню) форму навчання за О.Я Савченком

Про матеріал
План складено згідно програми: Типової освітньої програми за О.Я Савченко для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018 року Предмети: Українська мова. Навчання грамоти (Пономарьова К.) Математика (Скварцова С.О) Я досліджую світ (Бібік Н.М) Дизайн і технології (Бібік Н.М) Мистецтво (Калініченко О.) Фізична культура (за програмою О.Я Савченко)
Перегляд файлу

 

 

Погоджено:                                                                                                                   Затверджено:

На педагогічній раді (назва закладу)  гімназії                                                          Директор (назва закладу) гімназії

31.08.2023 р.  протокол №1                                                                                          _____________( ПІП директора)

                                                                                                                                        «_____» ___________ 2023 – 2024н.р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальний навчальний план 

на сімейну (домашню) форму навчання

на І та ІІ семестр 2023-2024  н.р. 

1 клас   

(ПІП учнів, які закордоном)

План складено згідно програми: Типової освітньої програми за 

О.Я Савченко для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018 року     

Предмети:

Українська мова. Навчання грамоти (Пономарьова К.)

Математика (Скварцова С.О)

Я досліджую світ (Бібік Н.М)

Дизайн і технології (Бібік Н.М)

Мистецтво (Калініченко О.)

Фізична культура (за  програмою О.Я Савченко)

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                          Вчитель: (ПІБ)

 

 

 

 

 

 

 Індивідуальний навчальний план

на сімейну (домашню) форму навчання

на І та ІІ семестр 2023-2024  н.р. 

1 клас 

 

ПІП учнів, які перебувають закордоном

 Країна в якій перебувають

 

Час консультації

 

Німеччина

18:00

 

Бельгія

18:00

 

Німеччина

18:00

 

   План складено згідно програми: Типової освітньої програми за 

О.Я Савченко для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018 року   

 

Дата

Предмет

Час заняття онлайн

20.09. 2023р.

Українська мова. (Навчання грамоти)

Математика 

ЯДС

18:00

18:30 

19:00

27.10.2023р.

ЯДС

Дизайн і технології

Мистецтво

18:00

18:30

19:00

24.11.2023р.

ЯДС

Дизайн і технології

 

18:00

18:30

22.12.2023р.

Українська мова. (Навчання грамоти)

Математика

ЯДС

Фізична культура

18:30

 

18:30

19:00

19:25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальний предмет:  Українська мова. Навчання грамоти.

 

 

Тема

Очікувані результати

Дата та час консультації

Формувальне оцінювання

1.

Добукварний період.

Формувати уявлення про номінативну функцію слова (кожне слово щось називає), про те, що слова відповідають на питання (хто? що? який? яка? яке? які? що робить?).

Ознайомлення з реченням та розділовми знаками у кінці (. ? !)

Навчання письма простий олівець, ручка.

 

(ПІП учнів)

2.

Букварний період

Основним у процесі навчання грамоти є букварний період. Його пріоритетне завдання – формування навичок читання і письма.

 

(ПІП учнів)

ІІ семестр

4.

Післябукварний період. 

 

Основне завдання – удосконалювати навички читання і письма, формувати уміння сприймати, розуміти й аналізувати прочитані художні тексти

 

 

 

 

 

 

 

(ПІП учнів)

5.

Читання вголос.

 

Діагностувальна робота.

 

(ПІП учнів)

6.

Списування

Діагностувальна робота.

 

(ПІП учнів)

 

Умовні позначення:

учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальний предмет:  Математика

 

 

Тема

Очікувані результати

Дата та час консультації

Формувальне оцінювання

1.

Числа першого десятка.

 

Ознайомити з формами об’єктів та ознаками.

Геометричні фігури. 

Вивчити цифри та числа  від 1 до 10.

Порівнювати групи об’єктів за кількістю.

Попереднє, наступне число.

 

 

(ПІП учнів)

2.

Прийоми додавання і віднімання у межах 10.

 

Досліджувати склад чисел першого десятка.

Порівнюємо числа більше, менше, дорівнює. 

Називати компоненти дій та знаки дій (+, -)

Вчимося додавати та віднімати.

Ознайомити з правилом знаходження невідомого доданка.

Будувати відрізки за допомогою лінійки.

Підготувати до вивчення задач.

 

 

(ПІП учнів)

ІІ семестр

3.

Додавання і віднімання у межах 10. Задача.

Удосконалити навички додавання та віднімання у межах 10.

Порівнюємо вирази більше, менше, дорівнює.

Складаємо короткий запис задач.

Вимірюємо маси предметів. 1 кілограм — 1 кг, терези, гирі.

Вимірюємо місткості посудин. 1 літр — 1 л.

 

(ПІП учнів)

4.

Двоцифрові числа.

Записуємо задачу коротко.

Досліджуємо властивості величин: ціле, частина.

Лічемо, порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки.

Записуємо числа другого десятка. Розряди десятків, розряди одиниць.

Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел.

Знайомимося з одиницею вимірювання часу «доба».

 

(ПІП учнів)

 

 

Умовні позначення:

учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальний предмет:  Я досліджую світ

 

 

Тема

 

Очікувані результати

Дата та час консультації

Формувальне оцінювання

1.

Людина.

усвідомлює людину як частину природи і суспільства, її відмінності від інших живих істот; 

розповідає про себе, називає адресу проживання; складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись»; володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування; 

описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо; розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності; досліджує свій організм.

 

(ПІП учнів)

2.

Людина серед людей.

цікавиться минулим своєї сім’ї; розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде; знає склад сім’ї, імена членів сім’ї, де працюють батьки, хтовони за професією ;

знає, хто працює в школі; 

має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві;  доречно вживає слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності; 

розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності; 

має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших; 

використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших.

 

(ПІП учнів)

3.

Людина в суспільстві.

знає назву країни, її столицю;

має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб,

гімн, українська мова), історичні пам'ятки свого краю;

виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого

дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних

ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни)

орієнтується у найближчому просторі;  

визначає небезпечні ситуації, об’єкти і людей, які можуть становити загрозу; долучається до корисних справ громади, справ, спрямованих на цивільний захист.

 

(ПІП учнів)

4.

Людина і світ.

має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни; усвідомлює необхідність толерантного ставлення до інших країн і народів, цікавиться відповідною інформацією; виявляє інтерес до інформації про інші країни і народи; на конкретних прикладах доводить важливість взаємозв’язків і взаємодії між країнами; в кризових ситуаціях; виявляє доброзичливе ставлення до людей інших національностей, до їхніх культур і звичаїв.

 

(ПІП учнів)

ІІ семестр

5.

Людина і природа.

має уявлення про форму Землі, вплив Сонця на сезонні явища в природі, причини змін пір року;  

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощуваннярослин;

наводить приклади зв’язку людини і природи; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин;тварин різних груп; 

розрізняє форми земної поверхн;  

класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи;  

визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання; 

виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; 

спостерігаєза тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природина основі проведених досліджень 

фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки; дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації; 

застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях; 

наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті; розповідає про використання матеріалів на основі їх властивостей; знаходить інформацію про найважливіші винаходи людства, використовуючи різноманітні джерела; 

робить висновок: природа потребує охорони;  

бере посильну участь в природоохоронній діяльності.

 

(ПІП учнів)

 

Умовні позначення:

учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Навчальний предмет: Дизайн і технології (інтегрований курс)

 

 

Тема

 

Очікувані результати

Дата та час консультації

Формувальне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Інформаційно-комунікаційне середовище

спостерігає за природними об’єктами;збирає і заготовляє природні матеріали;організовує робоче місце;дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки

праці та санітарних норм під час занять;виготовляє поетапно вироби з природних матеріалів за

зображеннями або творчим задумом з допомогою дорослих;

розрізняє вироби декоративно-ужиткового мистецтва;описує приклади виробів з різних джерел інформації(підручник, фотографії, каталоги, посібники, виготовляє виріб, застосовуючи технології декоративноужиткового мистецтва;

називає та обговорює у групі матеріали, корисність та

естетичну цінність різних виробів;

розпізнає матеріали для моделювання, конструювання та

виготовлення виробів візуально та на дотик;пояснює доцільність використання матеріалів вторинної

переробки для збереження природних ресурсів (водоймищ,

лісу, тварин, корисних копалин тощо); розрізняє основні креслярські інструменти, лінії, види графічних зображень; читає елементарні графічні зображення;

складає пласкі та об’ємні геометричні форми, вироби з

деталей конструкторів або інших готових елементів (архітектурні споруди, транспортні засоби, роботи тощо) з допомогою дорослих, самостійно, в парі або в групі.

 

(ПІП учнів)

 

 

 

 

 

 

2.

Середовище проєктування

продукує ідеї для вибору особисто привабливого об’єкта праці; вибирає обґрунтовано об’єкт праці із запропонованих з допомогою вчителя; пояснює функціональну та естетичну цінність обраного для проєктування і виготовлення виробу; розглядає моделі, подібні обраному виробу (моделіаналоги). 

здійснює розмічання ліній на папері і картоні; описує усно модель спроєктованого вироби; пояснює способи та види оздоблення власного виробу (стрічками, тасьмою, мереживом, лелітками, ґудзиками, намистинами тощо); добирає матеріали для моделювання, конструювання та виготовлення виробу, зокрема і вторинні (природні, штучні і синтетичні); розрізняє традиційні і сучасні технології виготовлення виробів (аплікація, ліплення, писанкарство, квілінг тощо); читає графічні зображення для поетапного виготовлення виробу з допомогою дорослих.

 

(ПІП учнів)

ІІ семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Середовище техніки і технологій

працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів та вирізує їх; розміщує деталі виробу на площині; застосовує нероз’ємні з’єднання (склеювання, причіплювання / пластилін, глина / тощо); оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій; раціонально використовує матеріали (папір, картон, пластилін, полімерна глина, солене тісто, нитки, дріт, пластик тощо), зокрема і вторинні з допомогою дорослих.

 

(ПІП учнів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

Середовище соціалізації

пояснює корисність та естетичність створеного виробу; презентує результати власної або колективної проєктнотехнологічної діяльності, обговорює їх з іншими; долучається спільно з батьками до благочинної діяльності вгрупах зі створеними виробами, зокрема для українських воїнів;  умотивовує необхідність робити подарунки, допомагати іншим;  розрізняє професії дорослих у сім’ї та родині в сфері матеріального і нематеріального виробництва;

виконує трудові дії в побуті: доглядає за одягом та взуттям (зав’язує шалик, пояс, шнурки тощо); пояснює правила догляду за домашніми тваринами, рослинами і доглядає за потреби; ремонтує нескладні пошкодження книг, іграшок за потреби; сервірує нескладні страви (чай, канапки, тістечка тощо) за наочним прикладом та допомогою дорослих або спільно із старшими учнями.

 

(ПІП учнів)

 Умовні позначення: 

учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;  

 Навчальний предмет: Мистецтво (інтегрований курс)

 

 

Тема

 

Очікувані результати

Дата та час консультації

Формувальне оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

Художньо-творча діяльність

Музичне мистецтво.

Спів. Імпровізації голосом, пластикою, на музичних інструментах. Відтворення рухами характеру, темпу, ритму музики. Інсценізація пісень, створення театралізованих образів. Гра на музичних інструментах (трикутники, бубни, барабан, сопілка, ксилофон тощо): створення елементарного ритмічного супроводу до пісні, ритмічних послідовностей тощо. Знайомство з нотним записом (нотний стан, скрипковий ключ, ноти в межах І октави, тривалості звуків – ціла, половинна, чверть, восьма). Використання музичної діяльності для задоволення та поліпшення емоційного стану.

Образотворче мистецтво.

Використання різних ліній, плям, форм, кольорів і їх відтінків для створення візуальних образів. Організація робочого місця. Створення зображень графічними матеріалами, фарбами. Елементарне компонування елементів композиції (площинної, об’ємної). Вирізування, конструювання з паперу. Робота з природними матеріалами. Елементарна стилізація форм оздоблювальних елементів різних видів декоративноприкладного мистецтва (народна іграшка, розпис, витинанка, писанка тощо). Ліплення з пластичних матеріалів. Дотримання охайності та правил техніки безпеки. Дослідження довкілля, виявлення цікавих, незвичайних об’єктів для створення художніх образів.

 

(ПІП учнів)

2.

Сприймання та інтерпретація мистецтва

Сприймання творів різних видів мистецтва. Обговорення вражень, емоцій, які вони викликали. Добір із запропонованих слівхарактеристик, що суголосні з особистими емоціями та враженнями. Визначення засобів виразності твору мистецтва.

Порівняння природних форм, образів довкілля з їх художнім (декоративним) трактуванням. Знайомство з деякими видами театрута кіномистецтва. Використання творів різних видівмистецтва  

 

 

 

 

 

(ПІП учнів)

 

 

 

3.

Комунікація через мистецтво

Презентація та характеристика власних творчих досягнень. Колективне виконання творчого задуму (оформлення класної кімнати,створення колективних художніх композицій тощо). Проведення шкільних мистецьких заходів (концертів, виставок, інсценізацій тощо). Ознайомлення і упровадження правил творчої співпраці, взаємодії, комунікації.

 

(ПІП учнів)

 

Умовні позначення:

учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальний предмет: Фізична культура 

 

 

Тема

 

Очікувані результати

Дата та 

час консультації

Формувальне оцінювання

1. Рухова діяльність.

 

 

1.1

Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на фізичний розвиток та зміцнення здоров’я людини.

 

має уявлення про фізичну культуру як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на фізичнийрозвиток та зміцнення здоров’я людини

 

 

 

 

 

 

1.2

Терміни з предмету «фізична культура».

розуміє терміни з предмету «фізична культура»

1.3

Фізичні вправи – засіб формування правильної постави.

пояснює значення фізичних вправ для формуванняправильної постави

1.4

Життєво важливі способи пересування людини. Культура рухів з елементами гімнастики: організовуючі вправи; Вправи для оволодіння навичками пересувань.

 

 

 

виконує організовуючі вправи: команди на шикування вшеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал;загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційногохарактеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо)

виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою»; біг з високим підніманням стегна, іззакиданням гомілок із зміною напряму і різних вихідних положень; танцювальні кроки; танцювальні імпровізаційні вправи; лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві; по гімнастичній стінці у різних напрямах; перелізаннячерез перешкод.

 

1.5

Вправи для опанування навичок володіння м’ячем.

виконує вправи з малим м’ячем; вправи з великим м’ячем

 

 

1.6

Вправи для оволодіння навичками стрибків.

володіє елементарними навичками виконання стрибків: на місці на одній нозі, на двох ногах з просуванням уперед, назад, у присіді правим та лівим боком; стрибки в глибину;стрибки у висоту; стрибки у довжину з місця поштовхом однієї і двох ніг

ІІ семестр

1.7

Вправи для розвитку фізичних якостей.

виконує вправи для розвитку фізичних якостей: сили – підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці), згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці); швидкості – повторний біг на 3–4 по 10 м; пришвидшення з різних вихідних положень; витривалості – біг почергово з ходьбою; пересування на лижах; нахили тулуба в різних напрямах у положенні стоячи, пружні нахили у положенні сидячи; “напівшпагат”, “шпагат”; координації – пересування по підвищеній і обмеженій за площиною опорі, “човниковий” біг 4 по 9 м, 3 по 10 м

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.8

Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості.

виконує загальнорозвивальні вправи без предметів на місці; вправи для верхніх кінцівок і плечового поясу; згинання та розгинання верхніх кінцівок, колові рухи руками у фронтальній та сагітальній площині; загальнорозвивальні вправи в русі: різновиди ходьби, бігу, стрибків; вправи на координацію; загальнорозвивальні вправи з предметами

1.9

Вправи для оволодіння навичками пересувань на лижах. Вправи для оволодіння навичкамиплавання. * Правила безпечної поведінки на воді.

виконує пересування на лижах: організовуючі команди іприйоми, пересування, повороти;  

виконує вправи у воді, плавання; дотримується правил безпечної поведінки для себе таоднокласників у воді

2. Ігрова та змагальна діяльність.

 

 

2.1

Рухливі ігри та естафети.

бере участь у рухливих іграх та естафетах, виконуючи різніролі в процесі рухливих ігор

 

 

2.2

Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності.

дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової та змагальної діяльності

 

Умовні позначення:

учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;  

 

docx
Додав(-ла)
Харитон Олеся
Додано
27 листопада 2023
Переглядів
1551
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку