Погоджено: Затверджено:
На педагогічній раді (назва закладу) гімназії Директор (назва закладу) гімназії
31.08.2023 р. протокол №1 _____________( ПІП директора)
«_____» ___________ 2023 – 2024н.р
Індивідуальний навчальний план
на сімейну (домашню) форму навчання
на І та ІІ семестр 2023-2024 н.р.
1 клас
(ПІП учнів, які закордоном)
План складено згідно програми: Типової освітньої програми за
О.Я Савченко для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018 року
Предмети:
Українська мова. Навчання грамоти (Пономарьова К.)
Математика (Скварцова С.О)
Я досліджую світ (Бібік Н.М)
Дизайн і технології (Бібік Н.М)
Мистецтво (Калініченко О.)
Фізична культура (за програмою О.Я Савченко)
Вчитель: (ПІБ)
Індивідуальний навчальний план
на сімейну (домашню) форму навчання
на І та ІІ семестр 2023-2024 н.р.
1 клас
ПІП учнів, які перебувають закордоном |
Країна в якій перебувають |
Час консультації |
|
Німеччина |
18:00 |
|
Бельгія |
18:00 |
|
Німеччина |
18:00 |
План складено згідно програми: Типової освітньої програми за
О.Я Савченко для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти і науки України від 22 лютого 2018 року
Дата |
Предмет |
Час заняття онлайн |
20.09. 2023р. |
Українська мова. (Навчання грамоти) Математика ЯДС |
18:00 18:30 19:00 |
27.10.2023р. |
ЯДС Дизайн і технології Мистецтво |
18:00 18:30 19:00 |
24.11.2023р. |
ЯДС Дизайн і технології
|
18:00 18:30 |
22.12.2023р. |
Українська мова. (Навчання грамоти) Математика ЯДС Фізична культура |
18:30
18:30 19:00 19:25 |
Навчальний предмет: Українська мова. Навчання грамоти.
|
Тема |
Очікувані результати |
Дата та час консультації |
Формувальне оцінювання |
1. |
Добукварний період. |
Формувати уявлення про номінативну функцію слова (кожне слово щось називає), про те, що слова відповідають на питання (хто? що? який? яка? яке? які? що робить?). Ознайомлення з реченням та розділовми знаками у кінці (. ? !) Навчання письма простий олівець, ручка. |
|
(ПІП учнів) |
2. |
Букварний період |
Основним у процесі навчання грамоти є букварний період. Його пріоритетне завдання – формування навичок читання і письма. |
|
(ПІП учнів) |
ІІ семестр |
||||
4. |
Післябукварний період.
|
Основне завдання – удосконалювати навички читання і письма, формувати уміння сприймати, розуміти й аналізувати прочитані художні тексти |
|
(ПІП учнів) |
5. |
Читання вголос.
|
Діагностувальна робота. |
|
(ПІП учнів) |
6. |
Списування |
Діагностувальна робота. |
|
(ПІП учнів) |
Умовні позначення:
✔ учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;
Навчальний предмет: Математика
|
Тема |
Очікувані результати |
Дата та час консультації |
Формувальне оцінювання |
1. |
Числа першого десятка.
|
Ознайомити з формами об’єктів та ознаками. Геометричні фігури. Вивчити цифри та числа від 1 до 10. Порівнювати групи об’єктів за кількістю. Попереднє, наступне число.
|
|
(ПІП учнів) |
2. |
Прийоми додавання і віднімання у межах 10.
|
Досліджувати склад чисел першого десятка. Порівнюємо числа більше, менше, дорівнює. Називати компоненти дій та знаки дій (+, -) Вчимося додавати та віднімати. Ознайомити з правилом знаходження невідомого доданка. Будувати відрізки за допомогою лінійки. Підготувати до вивчення задач.
|
|
(ПІП учнів) |
ІІ семестр |
||||
3. |
Додавання і віднімання у межах 10. Задача. |
Удосконалити навички додавання та віднімання у межах 10. Порівнюємо вирази більше, менше, дорівнює. Складаємо короткий запис задач. Вимірюємо маси предметів. 1 кілограм — 1 кг, терези, гирі. Вимірюємо місткості посудин. 1 літр — 1 л. |
|
(ПІП учнів) |
4. |
Двоцифрові числа. |
Записуємо задачу коротко. Досліджуємо властивості величин: ціле, частина. Лічемо, порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. Записуємо числа другого десятка. Розряди десятків, розряди одиниць. Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел. Знайомимося з одиницею вимірювання часу «доба». |
|
(ПІП учнів) |
Умовні позначення:
✔ учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;
Навчальний предмет: Я досліджую світ
|
Тема |
Очікувані результати |
Дата та час консультації |
Формувальне оцінювання |
1. |
Людина. |
усвідомлює людину як частину природи і суспільства, її відмінності від інших живих істот; розповідає про себе, називає адресу проживання; складає словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись»; володіє найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування; описує можливі ризики для життя і здоров'я вдома, у школі, на вулиці; вибирає безпечні місця для гри, прогулянки, вигулу тварин тощо; розуміє переваги акуратності, доброзичливості, чесності; досліджує свій організм. |
|
(ПІП учнів) |
2. |
Людина серед людей. |
цікавиться минулим своєї сім’ї; розрізнює минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде; знає склад сім’ї, імена членів сім’ї, де працюють батьки, хтовони за професією ; знає, хто працює в школі; має уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві; доречно вживає слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкується з іншими в спільній діяльності; розрізняє вчинки, дає їм оцінку з погляду моральності; має уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших; використовує правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших. |
|
(ПІП учнів) |
3. |
Людина в суспільстві. |
знає назву країни, її столицю; має уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова), історичні пам'ятки свого краю; виявляє зв’язки між людьми в суспільстві (хто про кого дбає, хто кого захищає, до кого звертатися в небезпечних ситуаціях; значення праці людей для добробуту країни) орієнтується у найближчому просторі; визначає небезпечні ситуації, об’єкти і людей, які можуть становити загрозу; долучається до корисних справ громади, справ, спрямованих на цивільний захист. |
|
(ПІП учнів) |
4. |
Людина і світ. |
має уявлення про різноманітність людей у світі, називає деякі країни; усвідомлює необхідність толерантного ставлення до інших країн і народів, цікавиться відповідною інформацією; виявляє інтерес до інформації про інші країни і народи; на конкретних прикладах доводить важливість взаємозв’язків і взаємодії між країнами; в кризових ситуаціях; виявляє доброзичливе ставлення до людей інших національностей, до їхніх культур і звичаїв. |
|
(ПІП учнів) |
ІІ семестр |
||||
5. |
Людина і природа. |
має уявлення про форму Землі, вплив Сонця на сезонні явища в природі, причини змін пір року; називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощуваннярослин; наводить приклади зв’язку людини і природи; розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин;тварин різних груп; розрізняє форми земної поверхн; класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи; визначає мету дослідження, обирає послідовність дій і обладнання для його виконання; виконує дослідницькі завдання: досліджує властивості повітря, води, ґрунту, гірські породи, рослини своєї місцевості; вимірює температуру повітря, води; спостерігаєза тваринами, добовими і сезонними змінами у природі; визначає суттєві ознаки об’єктів неживої та живої природина основі проведених досліджень фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки; дізнається про природу, використовуючи різні джерела інформації; застосовує знання про природу в навчальних і життєвих ситуаціях; наводить приклади виробів, які допомагають людині у побуті; розповідає про використання матеріалів на основі їх властивостей; знаходить інформацію про найважливіші винаходи людства, використовуючи різноманітні джерела; робить висновок: природа потребує охорони; бере посильну участь в природоохоронній діяльності. |
|
(ПІП учнів) |
Умовні позначення:
✔ учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;
Навчальний предмет: Дизайн і технології (інтегрований курс)
|
Тема |
Очікувані результати |
Дата та час консультації |
Формувальне оцінювання |
1. |
Інформаційно-комунікаційне середовище |
спостерігає за природними об’єктами;збирає і заготовляє природні матеріали;організовує робоче місце;дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять;виготовляє поетапно вироби з природних матеріалів за зображеннями або творчим задумом з допомогою дорослих; розрізняє вироби декоративно-ужиткового мистецтва;описує приклади виробів з різних джерел інформації(підручник, фотографії, каталоги, посібники, виготовляє виріб, застосовуючи технології декоративноужиткового мистецтва; називає та обговорює у групі матеріали, корисність та естетичну цінність різних виробів; розпізнає матеріали для моделювання, конструювання та виготовлення виробів візуально та на дотик;пояснює доцільність використання матеріалів вторинної переробки для збереження природних ресурсів (водоймищ, лісу, тварин, корисних копалин тощо); розрізняє основні креслярські інструменти, лінії, види графічних зображень; читає елементарні графічні зображення; складає пласкі та об’ємні геометричні форми, вироби з деталей конструкторів або інших готових елементів (архітектурні споруди, транспортні засоби, роботи тощо) з допомогою дорослих, самостійно, в парі або в групі. |
|
(ПІП учнів) |
2. |
Середовище проєктування |
продукує ідеї для вибору особисто привабливого об’єкта праці; вибирає обґрунтовано об’єкт праці із запропонованих з допомогою вчителя; пояснює функціональну та естетичну цінність обраного для проєктування і виготовлення виробу; розглядає моделі, подібні обраному виробу (моделіаналоги). здійснює розмічання ліній на папері і картоні; описує усно модель спроєктованого вироби; пояснює способи та види оздоблення власного виробу (стрічками, тасьмою, мереживом, лелітками, ґудзиками, намистинами тощо); добирає матеріали для моделювання, конструювання та виготовлення виробу, зокрема і вторинні (природні, штучні і синтетичні); розрізняє традиційні і сучасні технології виготовлення виробів (аплікація, ліплення, писанкарство, квілінг тощо); читає графічні зображення для поетапного виготовлення виробу з допомогою дорослих. |
|
(ПІП учнів) |
ІІ семестр |
||||
3. |
Середовище техніки і технологій |
працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно корисний й естетичний виріб за визначеною послідовністю самостійно або з допомогою дорослих; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів та вирізує їх; розміщує деталі виробу на площині; застосовує нероз’ємні з’єднання (склеювання, причіплювання / пластилін, глина / тощо); оздоблює деталі виробу із використанням традиційних та сучасних технологій; раціонально використовує матеріали (папір, картон, пластилін, полімерна глина, солене тісто, нитки, дріт, пластик тощо), зокрема і вторинні з допомогою дорослих. |
|
(ПІП учнів) |
4. |
Середовище соціалізації |
пояснює корисність та естетичність створеного виробу; презентує результати власної або колективної проєктнотехнологічної діяльності, обговорює їх з іншими; долучається спільно з батьками до благочинної діяльності вгрупах зі створеними виробами, зокрема для українських воїнів; умотивовує необхідність робити подарунки, допомагати іншим; розрізняє професії дорослих у сім’ї та родині в сфері матеріального і нематеріального виробництва; виконує трудові дії в побуті: доглядає за одягом та взуттям (зав’язує шалик, пояс, шнурки тощо); пояснює правила догляду за домашніми тваринами, рослинами і доглядає за потреби; ремонтує нескладні пошкодження книг, іграшок за потреби; сервірує нескладні страви (чай, канапки, тістечка тощо) за наочним прикладом та допомогою дорослих або спільно із старшими учнями. |
|
(ПІП учнів) |
Умовні позначення:
✔ учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;
Навчальний предмет: Мистецтво (інтегрований курс)
|
Тема |
Очікувані результати |
Дата та час консультації |
Формувальне оцінювання |
1. |
Художньо-творча діяльність |
Музичне мистецтво. Спів. Імпровізації голосом, пластикою, на музичних інструментах. Відтворення рухами характеру, темпу, ритму музики. Інсценізація пісень, створення театралізованих образів. Гра на музичних інструментах (трикутники, бубни, барабан, сопілка, ксилофон тощо): створення елементарного ритмічного супроводу до пісні, ритмічних послідовностей тощо. Знайомство з нотним записом (нотний стан, скрипковий ключ, ноти в межах І октави, тривалості звуків – ціла, половинна, чверть, восьма). Використання музичної діяльності для задоволення та поліпшення емоційного стану. Образотворче мистецтво. Використання різних ліній, плям, форм, кольорів і їх відтінків для створення візуальних образів. Організація робочого місця. Створення зображень графічними матеріалами, фарбами. Елементарне компонування елементів композиції (площинної, об’ємної). Вирізування, конструювання з паперу. Робота з природними матеріалами. Елементарна стилізація форм оздоблювальних елементів різних видів декоративноприкладного мистецтва (народна іграшка, розпис, витинанка, писанка тощо). Ліплення з пластичних матеріалів. Дотримання охайності та правил техніки безпеки. Дослідження довкілля, виявлення цікавих, незвичайних об’єктів для створення художніх образів. |
|
(ПІП учнів) |
2. |
Сприймання та інтерпретація мистецтва |
Сприймання творів різних видів мистецтва. Обговорення вражень, емоцій, які вони викликали. Добір із запропонованих слівхарактеристик, що суголосні з особистими емоціями та враженнями. Визначення засобів виразності твору мистецтва. Порівняння природних форм, образів довкілля з їх художнім (декоративним) трактуванням. Знайомство з деякими видами театрута кіномистецтва. Використання творів різних видівмистецтва
|
|
(ПІП учнів)
|
3. |
Комунікація через мистецтво |
Презентація та характеристика власних творчих досягнень. Колективне виконання творчого задуму (оформлення класної кімнати,створення колективних художніх композицій тощо). Проведення шкільних мистецьких заходів (концертів, виставок, інсценізацій тощо). Ознайомлення і упровадження правил творчої співпраці, взаємодії, комунікації. |
|
(ПІП учнів) |
Умовні позначення:
✔ учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;
Навчальний предмет: Фізична культура
|
Тема |
Очікувані результати |
Дата та час консультації |
Формувальне оцінювання |
1. Рухова діяльність.
|
||||
1.1 |
Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на фізичний розвиток та зміцнення здоров’я людини. |
має уявлення про фізичну культуру як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на фізичнийрозвиток та зміцнення здоров’я людини
|
|
|
1.2 |
Терміни з предмету «фізична культура». |
розуміє терміни з предмету «фізична культура» |
||
1.3 |
Фізичні вправи – засіб формування правильної постави. |
пояснює значення фізичних вправ для формуванняправильної постави |
||
1.4 |
Життєво важливі способи пересування людини. Культура рухів з елементами гімнастики: організовуючі вправи; Вправи для оволодіння навичками пересувань.
|
виконує організовуючі вправи: команди на шикування вшеренгу, колону по одному, в коло; розмикання на інтервал;загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційногохарактеру) та з предметами; комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо) виконує ходьбу на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою»; біг з високим підніманням стегна, іззакиданням гомілок із зміною напряму і різних вихідних положень; танцювальні кроки; танцювальні імпровізаційні вправи; лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві; по гімнастичній стінці у різних напрямах; перелізаннячерез перешкод.
|
||
1.5 |
Вправи для опанування навичок володіння м’ячем. |
виконує вправи з малим м’ячем; вправи з великим м’ячем |
|
|
1.6 |
Вправи для оволодіння навичками стрибків. |
володіє елементарними навичками виконання стрибків: на місці на одній нозі, на двох ногах з просуванням уперед, назад, у присіді правим та лівим боком; стрибки в глибину;стрибки у висоту; стрибки у довжину з місця поштовхом однієї і двох ніг |
||
ІІ семестр |
||||
1.7 |
Вправи для розвитку фізичних якостей. |
виконує вправи для розвитку фізичних якостей: сили – підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці), згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці); швидкості – повторний біг на 3–4 по 10 м; пришвидшення з різних вихідних положень; витривалості – біг почергово з ходьбою; пересування на лижах; нахили тулуба в різних напрямах у положенні стоячи, пружні нахили у положенні сидячи; “напівшпагат”, “шпагат”; координації – пересування по підвищеній і обмеженій за площиною опорі, “човниковий” біг 4 по 9 м, 3 по 10 м |
|
|
1.8 |
Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості. |
виконує загальнорозвивальні вправи без предметів на місці; вправи для верхніх кінцівок і плечового поясу; згинання та розгинання верхніх кінцівок, колові рухи руками у фронтальній та сагітальній площині; загальнорозвивальні вправи в русі: різновиди ходьби, бігу, стрибків; вправи на координацію; загальнорозвивальні вправи з предметами |
||
1.9 |
Вправи для оволодіння навичками пересувань на лижах. Вправи для оволодіння навичкамиплавання. * Правила безпечної поведінки на воді. |
виконує пересування на лижах: організовуючі команди іприйоми, пересування, повороти; виконує вправи у воді, плавання; дотримується правил безпечної поведінки для себе таоднокласників у воді |
||
2. Ігрова та змагальна діяльність.
|
||||
2.1 |
Рухливі ігри та естафети. |
бере участь у рухливих іграх та естафетах, виконуючи різніролі в процесі рухливих ігор |
|
|
2.2 |
Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності. |
дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової та змагальної діяльності |
Умовні позначення:
✔ учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;