Будемо уважні, організовані, розумні, кмітливі! Щоб урок пройшов цікаво, всі беремося до справи!
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Від народження дитина пізнає світ через навчання. Кожна людина протягом життя вибудовує свої правила та рецепти навчання. Вони виробляються, щоб реалізувати особисті потреби, бажання та інтереси. Проте людина не просто шукає свій шлях у пізнанні навколишнього світу, а використовує різні методи та системи, які пропонують досвідчені науковці. Успішні й відомі люди стверджують, що краще створити правила, які не мусиш виконувати щодня, а за якими будеш просто жити, радіти й отримувати задоволення від результату.
Номер слайду 6
Хто думає про науку, той любить її, а хто її любить, той ніколи не перестає вчитися, хоча б зовні він і здавався бездіяльним.
Номер слайду 7
Бажання Потреба
Номер слайду 8
Як ти вважаєш, навичка вчитися — це потреба людини чи бажання?
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
1.Яке бажання щодо навчання тобі хочеться втілити в життя? 2. Сформулюй мету. 3. Склади власний дієвий план. 4. Запиши план в зошит. 5. Визнач терміни досягнення мети. 6. Подумай, чи потребуєш ти підтримки й допомоги в навчанні. 7. Якщо так, то визнач, хто допомагатиме тобі втілювати план. 8. За бажанням презентуй розроблений план, а згодом — і його результати.
Номер слайду 12
Сучасний ритм життя вимагає чіткого і дбайливого ставлення до часу. Тайм-менеджмент — це правила та звички, які допомагають людині досягати максимального результату за найменших витрат енергії та часу. Важливо правильно формувати ці звички, починаючи із самого дитинства, і розвивати їх у шкільні роки. Це дозволить не лише керувати часом, досягати поставленої мети, а також встигати робити більше, менше стомлюючись, відчувати себе щасливою людиною, жити повним життям.
Номер слайду 13
Складіть список термінових та важливих завдань. Складіть графік справ на день та на місяць. Відпочинок – важлива складова. Ставте цілі. Визначте свій годинник активності. Змінні заняття. Дотримуйтесь графіка. Не бійтеся запитувати.
Номер слайду 14
Номер слайду 15
КАЛЕЙДОСКОП ДНЯ. Пригадай, що ти робив / робила протягом учорашнього дня. Візьми аркуш картону і розріж його на шматки різного розміру. На великих шматках запиши справи, які займають багато часу. Наприклад, виконую домашні завдання, роблю уроки, відволікаюся на перегляд ютуб, дивлюся телевізор, ходжу до школи, граю в комп'ютерні ігри тощо. На маленьких шматках запиши справи, на які залишається мало часу. Це можуть бути ігри з друзями, читання, прогулянки, відпочинок. Збери калейдоскоп справ учорашнього дня. Проаналізуй, як ти провів / провела час. Що можна змінити, щоб залишилося більше часу на відпочинок, розваги і при цьому були зроблені уроки та виконані інші важливі справи?
Номер слайду 16
СЬОГОДНІ МІЙ ДЕНЬ! Попрацюй у зошиті або заведи спеціальний щоденник, куди записуватимеш основні пункти. Уранці чи напередодні ввечері заплануй основні справи на день. Запиши те, про що важливо не забути. Увечері пригадай події дня. Подумай, кому і за що ти можеш подякувати. За що ти можеш похвалити себе? Що тобі вдалося? Склади план дій на наступний день.
Номер слайду 17
Опрацювати стор.56 – 60 підручника Проведи дослідження