Індивідуальний навчальний план з англійської мови для 2 кл.

Про матеріал
Індивідуальний начальний план. Сімейна форма навчання. 2 клас. План розроблено для учнів, які навчаються за домашньою ( сімейною) формою навчання.
Перегляд файлу

 

Індивідуальний навчальний план

з англійської мови на І семестр 2022-2023 н.р.

                               для учнів 2 –Б класу

  1. ….
  2.  …
  3.                                                          

Індивідуальний план розроблено згідно Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О. Я. (Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22)

за підручником  Family and Friends 2nd Edition 1,  автор Naomi Simmons

 

Кількість годин на вивчення за програмою- 105 годин на рік

І семестр - 48 годин

 Рекомендовані джерела інформації:

       - підручник -  Family and Friends 2nd Edition 1,  автор Naomi Simmons

       -  класрум :  код класруму   ….

       -   відео до підручника на You Tube каналі:

https://www.youtube.com/playlist?list=PL1xfs6Zq0NfnlbYnolnd23t2QcHrNWPVR          

-додатковий матеріал для розвитку навичок читання

https://elt.oup.com/student/oxfordphonicsworld/level02/watch?cc=ua&selLanguage=uk#tracktitle

https://www.youtube.com/@SuperSimpleABCs

 

 

 

Консультації / дата

Оцінювання навчальних досягнень / дата

1

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

Якими лексичними темами володіє дитина на кінець 2 класу з англійської мови

 

Якими граматичними темами володіє дитина на кінець 2 класу з англійської мови

 

 

 

Орієнтовні параметри навчально-пізнавальних досягнень учнів

Уміння

2 клас

Сприймання на слух (Аудіювання)

Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) 1-1,5 хв

Зорове сприймання (Читання)

Обсяг одного тексту в словах (у межах) 50-80

Усна взаємодія(Діалог)

Висловлення кожного співрозмовника у репліках, правильнооформлених у мовному відношенні (у межах) 3

Усне продукування (Монолог)

Обсяг висловлення у реченнях (у межах) 3-4

Писемне продукування (Письмо)

Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) 10-25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Теми /Мовленнєвий матеріал

Очікувані результати

1

STARTER

HELLO! 

ПРИВІТ!

 

 

 

Учень  може привітатись і назвати себе. Запитати ім'я. Вміти знайомитися і прощатися. Поцікавитися справами. Вміти рахувати до 10. Назвати дні тижня. Назвати кольори

 

Hello. Goodbye. How are you? I’m fine, thank you. What’s your name? My name’s … How old are you? I’m … Numbers 1 – 10 Days of the week Colours of the rainbow

2

UNIT 1. WHAT’S THIS?

ШКІЛЬНІ РЕЧІ

 

 

 

Учень може поставити запитання й відповісти про предмети, дати команду. Запитати дозволу

 

What’s this? It’s a pen. pencil, pen, rubber, ruler, book

Initial sounds: a b c d Aa: apple Bb: bird Cc: cat Dd: dog

Open the book. Close the book

Bag, door, window. Apple, bird, cat, dog

School bag, pencil case, see

This is my school bag. And this is my pencil.

Can I see your bag?

 

3

UNIT 2. PLAYTIME!

 ІГРАШКИ

 

 

 

 

Учень може назвати іграшки. Запитати про іграшку. Дати прості описання іграшки. Сказати, що я маю. Розповісти про свою улюблену іграшку. Описати чужу іграшку.

 

Вибудовує товариські стосунки з іншими

 

car, doll, ball, teddy, puzzle car, doll, ball, teddy, puzzle

Is this your car? No, it isn’t. Yes, it is. My/ your; Is this your teddy? Yes, it is. / No, it isn’t.

This is my big red bike. Kite, bike, train, big, love

I’ve got a goat. Egg, fig, goat, hat

Initial sounds: e f g h Ee: egg Ff: fig Gg: goat Hh: hat

 

This is my favourite toy. It's a doll. It's great. Favourite, furry, fat, lovely, colour (n), animal

It’s your red bike.

 

4

UNIT 3 THIS IS MY NOSE!

МОЯ ЗОВНІШНІСТЬ

 

 

Назвати частини тіла. Назвати скільки частин тіла. Розповісти про частини тіла. Розповісти, що має лев. Запросити до дій. Описати тваринку.

Запитувати і відповідати

 

 

Використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам

 

My nose, my arms, my face, etc. Arms, nose, face, legs, ears. One arm, two arms This is my nose. These are my arms. Ten fingers on my hands Fingers, hands, eyes. What has the lion got? The lion’s got some jam. Ink, jam, kite, lion

 Let’s make a paper lion! Body, make, cut (v), fold (v), paper, paw, stick (v), colour (v), then, tall

It’s got green eyes and two ears.

What’s this? It’s a teddy. Is it a kite? Yes, it is. No, it isn’t

Initial sounds: i j k l Ii: ink Jj: jam Kk: kite Ll: lion

Оцінювання навчальних досягнень

5

UNIT 4. HE’S A HERO!

ПРОФЕСІЇ 

 

 

 

 

 

 

Назвати професії. Запитати про його професію. Запитати про її професію. Назвати професію членів родини.

 

Teacher, pupil, housewife, fireman, pilot Teacher, pupil, housewife, fireman, pilot

Is he a teacher? Yes, he is. / No, he isn’t. He’s / She’s a teacher. Is he / she a teacher? Yes, he is. / No, she isn’t.

Is she a teacher? Yes, she is. / No, she isn’t. Doctor, policeman, farmer

My mum is a nurse. This is my dad. He is a fireman. This is my grandpa. He is a doctor. Brother, family, happy, uncle Mum, nurse, orange, pen

Initial sounds: m n o p Mm: mum Nn: nurse Oo: orange Pp: pen

6

UNIT 5. WHERE’S A BALL?

ІГРИ В ПАРКУ 

Назвати ігри. Запитати й відповісти, де речі. Запросити до гри. Розповісти про речі. Розповісти про хлопця. Запитати, де друзі або іграшки.

 

 

Seesaw, slide, net, swing, tree Seesaw, slide, net, swing, tree

Where’s the ball? It’s in the net. Where’s the ball? It’s in, on, under the bag

Play with… Pool, ice cream, Frisbee

The teddy is on the sofa. Queen, teddy, rabbit, umbrella, sofa

This is Toby. His toy is under a tree. Boy, girl, football, help

Where’s the girl? She’s under the tree

Initial sounds: q r s t u Qq: queen Rr: rabbit Ss: sofa Tt: teddy Uu: umbrella

7

UNIT 6. BILLY’S TEDDY!

МОЯ РОДИНА

Назвати членів сім’ї. Розповісти про речі людей. Назвати інших членів сімї. Розповісти про речі людей. Розповісти, хто що робить. Розпитувати друзів про родичів. Розповісти про дії людей. Розповісти про настрій людей.

 

Mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa Mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa

This is Mum’s book. This is Mum’s pen. It’s my brother’s book.

Here are more people in my family. Aunt, uncle, cousin

It’s Mum’s umbrella. Van, window, box, yoyo, zebra

My dad throws a ball. Throw, still, photo

Who’s this? It’s Oli’s dad. Flying, into, at

My uncle throws his hat. She’s happy now.

Initial sounds: v w x y z Vv: van Ww: window Xx: box Yy: yo-yo Zz: zebra

Оцінювання навчальних досягнень

Оцінювання результатів навчання та особистих досягнень учнів у 2 класі має формувальний характер, здійснюється вербально, на суб’єкт-суб’єктних засадах, що передбачає активне залучення учнів до самоконтролю і самооцінювання.

 

 

 

docx
Додано
14 жовтня 2023
Переглядів
772
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку