Індивідуальний навчальний план
з англійської мови на І семестр 2022-2023 н.р.
для учнів 2 –Б класу
Індивідуальний план розроблено згідно Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О. Я. (Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743-22)
Кількість годин на вивчення за програмою- 105 годин на рік
І семестр - 48 годин
Рекомендовані джерела інформації:
- підручник - Family and Friends 2nd Edition 1, автор Naomi Simmons
- класрум : код класруму ….
- відео до підручника на You Tube каналі:
https://www.youtube.com/playlist?list=PL1xfs6Zq0NfnlbYnolnd23t2QcHrNWPVR
-додатковий матеріал для розвитку навичок читання
https://elt.oup.com/student/oxfordphonicsworld/level02/watch?cc=ua&selLanguage=uk#tracktitle
https://www.youtube.com/@SuperSimpleABCs
|
Консультації / дата |
Оцінювання навчальних досягнень / дата |
1 |
|
|
2 |
|
|
Якими лексичними темами володіє дитина на кінець 2 класу з англійської мови
Якими граматичними темами володіє дитина на кінець 2 класу з англійської мови
Орієнтовні параметри навчально-пізнавальних досягнень учнів
Уміння |
2 клас |
Сприймання на слух (Аудіювання) |
Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах) 1-1,5 хв |
Зорове сприймання (Читання) |
Обсяг одного тексту в словах (у межах) 50-80 |
Усна взаємодія(Діалог) |
Висловлення кожного співрозмовника у репліках, правильнооформлених у мовному відношенні (у межах) 3 |
Усне продукування (Монолог) |
Обсяг висловлення у реченнях (у межах) 3-4 |
Писемне продукування (Письмо) |
Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах) 10-25 |
№ |
Теми /Мовленнєвий матеріал |
Очікувані результати |
1 |
STARTER HELLO! ПРИВІТ! |
Учень може привітатись і назвати себе. Запитати ім'я. Вміти знайомитися і прощатися. Поцікавитися справами. Вміти рахувати до 10. Назвати дні тижня. Назвати кольори |
|
Hello. Goodbye. How are you? I’m fine, thank you. What’s your name? My name’s … How old are you? I’m … Numbers 1 – 10 Days of the week Colours of the rainbow |
|
2 |
UNIT 1. WHAT’S THIS? ШКІЛЬНІ РЕЧІ |
Учень може поставити запитання й відповісти про предмети, дати команду. Запитати дозволу |
|
What’s this? It’s a pen. pencil, pen, rubber, ruler, book Initial sounds: a b c d Aa: apple Bb: bird Cc: cat Dd: dog Open the book. Close the book Bag, door, window. Apple, bird, cat, dog School bag, pencil case, see This is my school bag. And this is my pencil. Can I see your bag?
|
|
3 |
UNIT 2. PLAYTIME! ІГРАШКИ |
Учень може назвати іграшки. Запитати про іграшку. Дати прості описання іграшки. Сказати, що я маю. Розповісти про свою улюблену іграшку. Описати чужу іграшку.
Вибудовує товариські стосунки з іншими |
|
car, doll, ball, teddy, puzzle car, doll, ball, teddy, puzzle Is this your car? No, it isn’t. Yes, it is. My/ your; Is this your teddy? Yes, it is. / No, it isn’t. This is my big red bike. Kite, bike, train, big, love I’ve got a goat. Egg, fig, goat, hat Initial sounds: e f g h Ee: egg Ff: fig Gg: goat Hh: hat
This is my favourite toy. It's a doll. It's great. Favourite, furry, fat, lovely, colour (n), animal It’s your red bike.
|
|
4 |
UNIT 3 THIS IS MY NOSE! МОЯ ЗОВНІШНІСТЬ |
Назвати частини тіла. Назвати скільки частин тіла. Розповісти про частини тіла. Розповісти, що має лев. Запросити до дій. Описати тваринку. Запитувати і відповідати
Використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам |
|
My nose, my arms, my face, etc. Arms, nose, face, legs, ears. One arm, two arms This is my nose. These are my arms. Ten fingers on my hands Fingers, hands, eyes. What has the lion got? The lion’s got some jam. Ink, jam, kite, lion Let’s make a paper lion! Body, make, cut (v), fold (v), paper, paw, stick (v), colour (v), then, tall It’s got green eyes and two ears. What’s this? It’s a teddy. Is it a kite? Yes, it is. No, it isn’t Initial sounds: i j k l Ii: ink Jj: jam Kk: kite Ll: lion |
|
Оцінювання навчальних досягнень |
||
5 |
UNIT 4. HE’S A HERO! ПРОФЕСІЇ |
Назвати професії. Запитати про його професію. Запитати про її професію. Назвати професію членів родини. |
|
Teacher, pupil, housewife, fireman, pilot Teacher, pupil, housewife, fireman, pilot Is he a teacher? Yes, he is. / No, he isn’t. He’s / She’s a teacher. Is he / she a teacher? Yes, he is. / No, she isn’t. Is she a teacher? Yes, she is. / No, she isn’t. Doctor, policeman, farmer My mum is a nurse. This is my dad. He is a fireman. This is my grandpa. He is a doctor. Brother, family, happy, uncle Mum, nurse, orange, pen Initial sounds: m n o p Mm: mum Nn: nurse Oo: orange Pp: pen |
|
6 |
UNIT 5. WHERE’S A BALL? ІГРИ В ПАРКУ |
Назвати ігри. Запитати й відповісти, де речі. Запросити до гри. Розповісти про речі. Розповісти про хлопця. Запитати, де друзі або іграшки.
|
|
Seesaw, slide, net, swing, tree Seesaw, slide, net, swing, tree Where’s the ball? It’s in the net. Where’s the ball? It’s in, on, under the bag Play with… Pool, ice cream, Frisbee The teddy is on the sofa. Queen, teddy, rabbit, umbrella, sofa This is Toby. His toy is under a tree. Boy, girl, football, help Where’s the girl? She’s under the tree Initial sounds: q r s t u Qq: queen Rr: rabbit Ss: sofa Tt: teddy Uu: umbrella |
|
7 |
UNIT 6. BILLY’S TEDDY! МОЯ РОДИНА |
Назвати членів сім’ї. Розповісти про речі людей. Назвати інших членів сімї. Розповісти про речі людей. Розповісти, хто що робить. Розпитувати друзів про родичів. Розповісти про дії людей. Розповісти про настрій людей. |
|
Mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa Mum, dad, sister, brother, grandma, grandpa This is Mum’s book. This is Mum’s pen. It’s my brother’s book. Here are more people in my family. Aunt, uncle, cousin It’s Mum’s umbrella. Van, window, box, yoyo, zebra My dad throws a ball. Throw, still, photo Who’s this? It’s Oli’s dad. Flying, into, at My uncle throws his hat. She’s happy now. Initial sounds: v w x y z Vv: van Ww: window Xx: box Yy: yo-yo Zz: zebra |
|
Оцінювання навчальних досягнень Оцінювання результатів навчання та особистих досягнень учнів у 2 класі має формувальний характер, здійснюється вербально, на суб’єкт-суб’єктних засадах, що передбачає активне залучення учнів до самоконтролю і самооцінювання. |