Інформація про адаптацію змісту освітніх компонентів освітньої програми, послідовність, форму і темп їх засвоєння, очікувані результати навчання.
1 семестр
Навчальний предмет: Інформатика (5-А клас)
Зміст навчального матеріалу. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів (затверджена Наказом МОН України) |
Очікувані результати навчання (короткотривалі та довготривалі цілі) |
Моніторинг результатів навчання за I семестр |
Піклуємось про безпеку Безпека під час роботи з комп’ютером Безпека в інтернеті Використовуємо інтернет Сервіси інтернету для навчання Інтернет для власного розвитку Інструктаж з Бжд. Проєктна робота «Сайт який я рекомендую своїм друзям» Досліджуємо за допомогою гаджетів Постановка проблеми. Причина і наслідки Інформація, дані, повідомлення Складаємо модель комп’ютера Комп’ютер як пристрій опрацювання даних Складові комп’ютера та їх призначення Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Інформаційна модель – комп’ютер для навчання». Поняття про інфографіку Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Інформаційна модель – комп’ютер для навчання». Програмуємо пристрої Виконавці алгоритмів. Способи виконання алгоритмів. Середовище опису та виконання алгоритму. Тести Встановлюємо програми Операційна система Програми опрацювання різних даних типів Стаємо фотокореспондентами Програми для перегляду та створенння графічних зображень Програми для роботи з графікою Інструктаж з БЖД. Проєктна робота «Як правильно доглядати за шкільними вазонами» Стаємо дизайнерами Комп’ютерна графіка Створення зображень в графічного редакторі Проєктна робота «Логотип команди» Створюємо моделі Об’єкти та їх властивості. Дії над об’єктами в середовищі Скреч Дії над об’єктами в середовищі Скреч Проєктна робота «Природа навколо нас» Проєктуємо діяльність роботи –художника Типи алгоритмів Лінійні алгорими Побудова лінійних алгоритмів Закономірності навколо нас
|
● обирає та застосовує цифрові інструменти для збирання чи отримання даних; ● виділяє групи цифрових пристроїв, з допомогою асистента ● називає складові комп’ютера і розповідає про їх призначення, з допомогою асистента ● наводить приклади різних програмних засобів для опрацювання даних, з допомогою асистента; ● пояснює з допомогою асистента призначення операційної системи; ● розпізнає зміни інтерфейсу програмного середовища, наводить приклади застосування і побудови локальних мереж та організації доступу до інтернету з допомогою асистента; ● наводить приклади онлайн-сервісів
● використовує онлайн-ресурси для доступу до інформації, навчанняз допомогою асистента ● зберігає результати пошуку або власної роботи на зовнішніх носіях; ● розуміє важливість балансу між екранним часом і власним добробутом; ● наводить приклади і застосовує заходи безпеки та захисту особистого інформаційного простору, пристроїв і даних з допомогою асистента ● пояснює важливість дотримання принципів академічної доброчесності та авторського права в інформаційній діяльності;
●визначає прості закономірності на підставі аналізу набору даних з допомогою асистента ● пояснює прості причинно-наслідкові зв’язки в готовій моделі, використовуючи шаблон «якщо, то…», «що треба зробити, з лрпомогою асистента..
|
|