Індивідуальний навчальний план ІІ семестр
Навчальний предмет: українська мова
Довгострокова мета:
|
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес |
Січень |
Ставити запитання до прикметників, усвідомлювати їх роль в реченні, встановлювати зв’язок прикметників з іменниками; змінювати прикметники за родами та числами; добирати прикметники -синоніми, прикметники -антоніми. Прикрашати своє мовлення прикметниками |
Спостереження. Зразки робіт |
Лютий |
Розпізнавати числівники, вміти ставити до них запитання, правильно наголошувати і записувати, вчити правильно читати числові вирази. Дізнаватися більше про дієслова, розпізнавати їх в реченнях, вміти ставити запитання, розрізняти часові форми дієслів, вміти змінювати дієслова за часами |
Спостереження Тестові завдання |
Березень |
Встановлювати зв’язок дієслів з іменниками, вміти добирати дієслова – антоніми і синоніми. Розпізнавати службові слова, для чого вони служать в реченні, розрізняти прийменники від сполучників. Вміти розрізняти різні частини мови. |
Спостереження Стандартні тести |
Квітень |
Розрізняти на слух і на письмі розповідні, питальні і спонукальні речення; впізнавати окличні речення на слух та на письмі за розділовим знаком у кінці; правильно інтонувати речення, різні за метою висловлювання та вираженням експресії (почуттів);складати усно і записувати речення, різні за метою висловлювання та вираженням почуттів; правильно вживати розділові знаки в кінці різних за метою висловлювання речень; виділяти звертання в усній формі інтонацією, а на письмі розділовими знаками – комами, знаком оклику; використовувати форми кличного відмінка (до вчителя, товаришів по класу, працівників школи, членів родини); визначати в реченні головні члени (підмет і присудок – його основу); виділяти словосполучення у групі підмета і групі присудка; визначати другорядні члени речення (без поділу їх на види); встановлювати з допомогою і під керівництвом учителя смислові і граматичні зв’язки між словами у простому неускладненому реченні з підметом-іменником і присудком-дієсловом за допомогою питань від головного слова до залежного (практично, без термінів): росте (на чому? де?) на грядці; поспішає (до чого? куди?) до класу;складати і поширювати прості речення за запитаннями. |
Спостереження. Зразки робіт |
Травень |
Визначати в тексті його основні складові – зачин, основну частину, кінцівку; відновлювати деформований текст із переміщеними частинами; розрізняти типи текстів за їх характерними ознаками; визначати тему (про що цей текст) та мету (чого він вчить, для чого створений) у текстах різних типів; добирати заголовок відповідно до теми тексту; брати участь у колективному (під керівництвом учителя) складанні плану прочитаного тексту; визначати кількість абзаців у тексті. |
Контрольні аркуші Спостереження |
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Навчальний предмет: математика
Довгострокова мета:
|
Короткострокові завдання |
Методи оцінювання. Дата і прогрес |
Січень |
Розпізнавати натуральні числа у межах 1000; наводити приклади натуральних чисел у межах 1000, зокрема, трицифрових чисел; називати числівники у межах 1000, в тому числі й на заданому відрізку (у прямому абозворотному порядку); пояснювати значення нуля у записі трицифрових чисел; розв’язувати завдання, що передбачають: – порівняння трицифрових чисел; – додавання і віднімання чисел у межах 1000 на основі знання нумерації (200+60, 450–50, 350–300, 500+1); використовувати співвідношення між одиницями довжини: 1 км=1000 м, 1 м=100 см, 1 см=10 мм. використовувати позначення одиниць вимірювання довжини (мм, см, м, дм, км). |
Спостереження Зразки робіт |
Лютий |
Дотримуватися правил усного й письмового додавання і віднімання трицифрових чисел; називає одиниці вимірювання маси (кілограм, грам, центнер); грошові величини. Аналізувати залежності між грошовими величинами (ціною, кількістю, вартістю). Використовувати позначення одиниць вимірювання маси (г, кг, ц); грошових величин. Розв’язувати завдання, що передбачають: – усне додавання і віднімання чисел без переходу через розрядну одиницю (30 + 500, 660 + 300, 550 + 30, 405 + 2, 230 + 140, 700 – 200, 350 – 20, 608 – 4, 740 – 130); – письмове додавання і віднімання трицифрових чисел;– знаходження значень буквених виразів, які містять одну– дві змінні (а + 25, а – 55, а + b, а – b); – порівняння величин; – використання співвідношення між одиницями маси: 1 кг=1000 г, 1 ц=100 кг. |
Спостереження Тестові завдання |
Березень |
Розв’язувати рівняння на основі взаємозв’язків між компонентами і результатами дій; нерівності з одним невідомим; складені задачі на визначення ціни, кількості і вартості товару Дотримуватися правил множення суми на число; множення на 10 і на 100; множення двоцифрового числа на одноцифрове; ділення числа на добуток; ділення двоцифрового числа на добуток; ділення і множення трицифрового числа на одноцифрове. |
Зразки робіт. Спостереження |
Квітень |
Дотримуватися правил множення суми на число і числа на суму; ділення суми на число; перевірки множення і ділення; ділення з остачею. Називати одиниці вимірювання часу (секунда, хвилина, година, доба, тиждень, рік, століття). Використовувати позначення одиниць вимірювання часу: с, хв, год. Знає напам’ять співвідношення між одиницями вимірювання часу. Описувати поняття «кут», «прямокутник», «квадрат», «коло», «радіус», «периметр» (трикутника, прямокутника, квадрата, многокутника). Визначати види кутів. |
Спостереження. Контрольні аркуші |
Травень |
Розв’язувати завдання, що передбачають: знаходження значень виразів зі змінною вигляду а : 6, b : 3, а : b при даних значеннях змінних; використовувати співвідношення між одиницями часу (годиною, хвилиною, секундою); визначати час за годинником; визначати периметр трикутника, прямокутника, квадрата, многокутника; визначати довжини сторін квадрата за його периметром; тренуватися будувати прямокутники і квадрати на папері в клітинку за даними довжинами сторін. Розв’язувати текстові задачі на 2– 3 дії (додавання, віднімання, множення і ділення), які вміщують знаходження невідомого компонента. |
Зразки робіт. Спостереження |
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Навчальний предмет: літературне читання
Довгострокова мета:
|
Короткострокові завдання |
Метод оцінювання. Дата і прогрес |
Січень |
Тренуватися чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки; виділяти основну думку казки з допомогою вчителя; з допомогою вчителя характеризувати вчинки персонажів казки; з допомогою вчителя знаходити у тексті слова, що мають переносне значення; визначати настрій, загальну тональність твору (за запитаннями вчителя); у співпраці з учителем сприймати художній твір через аналіз зображення словом кольорів, звуків природи; брати участь у колективному складанні варіантів кінцівок до літературних казок. |
Спостереження |
Лютий |
Дотримуватися правил читання римованих рядків п’єси-казки;виділяти з допомогою вчителя дійових осіб п’єси-казки, запам’ятовувати їхні незвичні імена; – визначати початок, основну частину та кінцівку; брати участь в аналізі тексту з метою знаходження ознак опису запропонованих предметів, явищ, подій; відповідати на запитання вчителя за змістом казки. |
Спостереження |
Березень |
Самостійно виправляти допущені під час читання помилки; читати байку мовчки;виділяти дійових осіб байки; брати участь у читанні байки за особами; відповідати на запитання вчителя за змістом байки;ділить текст байки на частини: початок, основна частина, кінцівка; з допомогою вчителя знаходити ту частину байки, в якій закладені повчання, мораль, висновок. |
Спостереження |
Квітень |
Засвоювати короткі відомості про життя і творчість поетів; з допомогою вчителя аналізувати побудову структури віршів а) за довжиною строфи; б) чи є повторення рядків; виділяти речення, в яких передаються найважливіші думки; з допомогою вчителя впізнавати характерні особливості віршів, у яких змальовано пейзаж, тощо; вивчати вірші напам’ять за малюнками, опорними словами тощо. |
Спостереження |
Травень |
Чітко, усвідомлено, цілими словами та групами слів читати текст уголос; читати мовчки для відпрацьовування необхідного темпу; з допомогою вчителя визначати початок та основну частину змісту твору; формулювати (з допомогою вчителя) запитання про незрозуміле в змісті твору; здійснювати вибіркове читання за завданням учителя; складати заголовки до частин твору; встановлювати часові зв’язки між описаними фактами, подіями (запитання: коли, що було спочатку? та ін.). |
Спостереження |
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Навчальний предмет: Я досліджую світ
Довгострокова мета:
|
Короткострокові завдання |
Метод оцінювання. Дата і прогрес. |
Січень |
Знати будову нашого тіла, яка роль шкіри в організмі людини, що утворює опорно- рухову систему, яке значення має кровоносна система. |
Спостереження Тесові завдання |
Лютий |
Які органи утворюють дихальну систему, як перетворюється їжа, органи травлення, що таке нервова система, яка роль органів чуття, чому кожен з нас неповторний. |
Спостереження |
Березень |
Яка ціна здоров’я, чи вміємо ми спілкуватись, як зміцнювати своє здоров’я, чому важливо поєднувати працю і відпочинок, як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях, як харчування впливає на здоров’я людини, чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб |
Спостереження Стандартні тести |
Квітень |
Розвивати поняття що Україна – європейська держава, хто такі земляни, хто вони-творці української держави, як знайти Україну на карті світу, хто є громадянами України. |
Спостереження Контрольні аркуші |
Травень |
Формувати поняття чому державні символи є важливим атрибутом держави, за що ми любим наш рідний край, де працюють наші земляки, чого нас вчать свята, чим славиться наш рідний край, чим славетна Україна |
Спостереження Тесові завдання |
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Навчальний предмет: Образотворче мистецтво
Довгострокова мета:
-закріпити знання з основ кольорознавства;
- ознайомити з основними жанрами образотворчого мистецтва;
-ознайомити з видами пейзажу;
-формувати вміння правильно підбирати сполучення кольорів для роботи, поглибити знання про колір;
-удосконалювати вміння раціонально заповнювати робочу поверхню аркуша.
|
Короткострокові завдання |
Метод оцінювання. Дата і прогрес. |
Січень |
Аналізувати основні особливості наочно сприйнятого матеріалу, дотримуючись певної послідовності; – вміти від руки зображувати предмети квадратної, прямокутної, круглої та трикутної форми, передаючи їх характерні особливості. |
Спостереження. Зразки робіт |
Лютий |
Аналізувати сюжет зображення, дотримуючись певної послідовності, встановлювати логічні зв’язки; описувати попередній задум сюжету малюнка; слідувати своєму задуму у процесі роботи. |
Спостереження. Зразки робіт |
Березень |
Створювати художній образ і доводить його до завершення; за запитаннями вчителя характеризує основні особливості будови та зовнішнього вигляду предметів та об’єктів; на початковому рівні визначати деякі способи передачі найпростішої плановості простору на площині; розташовувати головне та другорядне в певному порядку (ближче, далі); |
Спостереження. Зразки робіт |
Квітень |
Мати уявлення про особливості васильківської, косівської, слов’янської кераміки; з допомогою вчителя аналізувати будову об’ємного виробу, форму, розмір, пропорційні від ношення, забарвлення; визначати будову кінцівок людини (кисть, передпліччя, плече, стопа, гомілка, стегно, лікоть, коліно) . |
Спостереження. Зразки робіт |
Травень |
З допомогою вчителя визначає головні засоби виразності кожного виду візуального мистецтва; порівнювати зміст та виражальні засоби творів, які аналізуються (2–3 твори візуального мистецтва одного виду або одного жанру); мати уявлення про зв’язок колірної гами і настрою, стану зображуваного в творах живопису. |
Спостереження. Зразки робіт |
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тести
Навчальний предмет: трудове навчання
Довгострокова мета:
|
Короткострокові завдання |
Метод оцінювання. Дата і прогрес. |
Січень |
Мати уявлення про аплікацію з тканини, способи її виготовлення; вміти підбирати деталі для аплікації; знати і виконувати правила техніки безпеки та особистої гігієни під час роботи з ножицями, клеєм, голкою. |
Спостереження. Зразки робіт |
Лютий |
Знати і виконувати правила техніки безпеки під час роботи з колючими і ріжучими інструментами, які використовуються для виробів з природних матеріалів; знати назви і призначення природних матеріалів, що використовуються на уроках; вміти підбирати і готувати природні матеріали до роботи. |
Спостереження. Зразки робіт |
Березень |
Знати назви, призначення і властивості природних матеріалів, що використовуються на уроках; вміти підбирати і готувати природні матеріали до роботи, в правильній послідовності виготовляти композицію з рослинних форм за зразком і власним задумом. |
Спостереження. Зразки робіт |
Квітень |
Знати призначення і властивості гнучкого м’якого і цупкого дроту; вміти вирівнювати, згинати, скручувати дріт, виконувати найпростіші вузли з м’якого дроту; знати і виконує правила техніки безпеки під час роботи з дротом, інструментами для його обробки. |
Спостереження. Зразки робіт. |
Травень |
Вміти вирівнювати фольгу для підготовки до карбування, наносити орнамент, карбувати на фользі за допомогою ножиць, шила. Має уявлення про професії, пов’язані з обробкою деревини, інструменти та результати їх праці; знати про призначення і властивості деревини. |
Спостереження. Зразки робіт. |
Умовні позначення :
О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети
СП – спостерігається суттєвий прогрес
НП – спостерігається незначний прогрес
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає
Методи оцінювання:
Зразки робіт
Спостереження
Контрольні аркуші
Тестові завдання
Стандартні тест