Індивідуальний навчальний план з навчальних предметів З клас ІІ семестр

Про матеріал
Під час складання індивідуальної програми розвитку дітей з ООП ми стикаємося з тим, що потрібноскладати і індивідуальний навчальний план. Тому на допомогу надаю такий за ІІ семестр
Перегляд файлу

Індивідуальний  навчальний план ІІ семестр

Навчальний предмет: українська мова

Довгострокова мета:

  • відповідати повним реченням на запитання за змістом  прослуханого та прочитаного (хто? що? де? коли? та ін.)
  • висловлювати емоційне ставлення до описаних подій (за допомогою вчителя)
  • з допомогою вчителя розпізнавати та відтворювати розповідну, питальну, окличну та спонукальну інтонації.

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання.

Дата і прогрес

Січень

Ставити запитання до прикметників, усвідомлювати їх роль в реченні, встановлювати зв’язок прикметників з іменниками; змінювати прикметники за родами та числами; добирати прикметники -синоніми, прикметники -антоніми. Прикрашати своє мовлення прикметниками

Спостереження.

Зразки робіт

Лютий

Розпізнавати числівники, вміти ставити до них запитання, правильно наголошувати і записувати, вчити правильно читати числові вирази.

Дізнаватися більше про дієслова, розпізнавати їх в реченнях, вміти ставити запитання, розрізняти часові форми дієслів,  вміти змінювати дієслова за часами

Спостереження

Тестові завдання

Березень

Встановлювати зв’язок дієслів з іменниками, вміти добирати дієслова – антоніми і синоніми. Розпізнавати службові слова, для чого вони служать в реченні, розрізняти прийменники від сполучників. Вміти розрізняти різні частини мови.

Спостереження

Стандартні тести

Квітень

Розрізняти на слух і на письмі розповідні, питальні і спонукальні речення; впізнавати окличні речення на слух та на письмі за розділовим знаком у кінці; правильно інтонувати речення, різні за метою висловлювання та вираженням експресії (почуттів);складати усно і записувати речення, різні за метою висловлювання та вираженням почуттів; правильно вживати розділові знаки в кінці різних за метою висловлювання речень; виділяти звертання в усній формі інтонацією, а на письмі розділовими знаками – комами, знаком оклику; використовувати форми кличного відмінка (до вчителя, товаришів по класу, працівників школи, членів родини); визначати в реченні головні члени (підмет і присудок – його основу); виділяти словосполучення у групі підмета і групі присудка; визначати другорядні члени речення (без поділу їх на види); встановлювати з допомогою і під керівництвом учителя смислові і граматичні зв’язки між словами у простому неускладненому реченні з підметом-іменником і присудком-дієсловом за допомогою питань від головного слова до залежного (практично, без термінів): росте (на чому? де?) на грядці; поспішає (до чого? куди?) до класу;складати і поширювати прості речення за запитаннями.

Спостереження. 

Зразки робіт

Травень

Визначати в тексті його основні складові – зачин, основну частину, кінцівку; відновлювати деформований текст із переміщеними частинами; розрізняти типи текстів за їх характерними ознаками; визначати тему (про що цей текст) та мету (чого він вчить, для чого створений) у текстах різних типів; добирати заголовок відповідно до теми тексту; брати участь у колективному (під керівництвом учителя) складанні плану прочитаного тексту; визначати  кількість абзаців у тексті.

Контрольні аркуші

Спостереження


Умовні позначення :

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети

СП – спостерігається суттєвий прогрес

НП – спостерігається незначний прогрес

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести


 

Навчальний предмет: математика

Довгострокова мета:

  • формувати вміння використовувати вивчений матеріал під час розв’язування задач,
  • формувати вміння знаходити значення виразів;
  • формувати навички обчислень, використовуючи набуті знання;
  •  розвивати мислення.

 

 

Короткострокові завдання

Методи оцінювання.

Дата і прогрес

Січень

Розпізнавати натуральні числа у межах 1000; наводити приклади натуральних чисел у межах 1000, зокрема, трицифрових чисел; називати числівники у межах 1000, в тому числі й на заданому відрізку (у прямому абозворотному порядку); пояснювати значення нуля у записі трицифрових чисел; розв’язувати завдання, що передбачають: – порівняння трицифрових чисел; – додавання і віднімання чисел у межах 1000 на основі знання нумерації (200+60, 450–50, 350–300, 500+1); використовувати співвідношення між одиницями довжини: 1 км=1000 м, 1 м=100 см, 1 см=10 мм. використовувати позначення одиниць вимірювання довжини (мм, см, м, дм, км).

Спостереження

Зразки робіт

Лютий

Дотримуватися правил усного й письмового додавання і віднімання трицифрових чисел; називає одиниці вимірювання маси (кілограм, грам, центнер); грошові величини. Аналізувати залежності між грошовими величинами (ціною, кількістю, вартістю). Використовувати позначення одиниць вимірювання маси (г, кг, ц); грошових величин. Розв’язувати завдання, що передбачають: – усне додавання і віднімання чисел без переходу через розрядну одиницю (30 + 500, 660 + 300, 550 + 30, 405 + 2, 230 + 140, 700 – 200, 350 – 20, 608 – 4, 740 – 130); – письмове додавання і віднімання трицифрових чисел;– знаходження значень буквених виразів, які містять одну– дві змінні (а + 25, а – 55, а + b, а – b); – порівняння величин; – використання співвідношення між одиницями маси: 1 кг=1000 г, 1 ц=100 кг.

Спостереження

Тестові завдання

Березень

Розв’язувати рівняння на основі взаємозв’язків між компонентами і результатами дій; нерівності з одним невідомим; складені задачі на визначення ціни, кількості і вартості товару Дотримуватися правил множення суми на число; множення на 10 і на 100; множення двоцифрового числа на одноцифрове; ділення числа на добуток; ділення двоцифрового числа на добуток; ділення і множення трицифрового числа на одноцифрове.

Зразки робіт. Спостереження

Квітень

Дотримуватися правил множення суми на число і числа на суму; ділення суми на число; перевірки множення і ділення; ділення з остачею. Називати одиниці вимірювання часу (секунда, хвилина, година, доба, тиждень, рік, століття). Використовувати позначення одиниць вимірювання часу: с, хв, год. Знає напам’ять співвідношення між одиницями вимірювання часу. Описувати поняття «кут», «прямокутник», «квадрат», «коло», «радіус», «периметр» (трикутника, прямокутника, квадрата, многокутника). Визначати види кутів.

Спостереження. Контрольні аркуші

Травень

Розв’язувати завдання, що передбачають: знаходження значень виразів зі змінною вигляду а : 6, b : 3, а : b при даних значеннях змінних; використовувати співвідношення між одиницями часу (годиною, хвилиною, секундою);  визначати час за годинником; визначати периметр трикутника, прямокутника, квадрата, многокутника;  визначати довжини сторін квадрата за його периметром; тренуватися будувати прямокутники і квадрати на папері в клітинку за даними довжинами сторін. Розв’язувати текстові задачі на 2– 3 дії (додавання, віднімання, множення і ділення), які вміщують знаходження невідомого компонента.

Зразки робіт. Спостереження


Умовні позначення :

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети

СП – спостерігається суттєвий прогрес

НП – спостерігається незначний прогрес

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести


 

Навчальний предмет: літературне читання

Довгострокова мета:

  • вдосконалювати навички свідомого виразного читання поетичних творів;
  • вчити аналізувати прочитане;
  • розвивати образне мислення, творчу уяву ;
  • виховувати любов до прекрасного

 

Короткострокові завдання

Метод оцінювання. Дата і прогрес

Січень

Тренуватися чітко, плавно й виразно читати вголос, читати мовчки; виділяти основну думку казки з допомогою вчителя; з допомогою вчителя характеризувати вчинки персонажів казки; з допомогою вчителя знаходити у тексті слова, що мають переносне значення; визначати настрій, загальну тональність твору (за запитаннями вчителя); у співпраці з учителем сприймати художній твір через аналіз зображення словом кольорів, звуків природи;  брати участь у колективному складанні варіантів кінцівок до літературних казок.

Спостереження

Лютий

Дотримуватися правил читання римованих рядків п’єси-казки;виділяти з допомогою вчителя дійових осіб п’єси-казки, запам’ятовувати їхні незвичні імена; – визначати початок, основну частину та кінцівку; брати участь в аналізі тексту з метою знаходження ознак опису запропонованих предметів, явищ, подій; відповідати на запитання вчителя за змістом казки.

Спостереження

Березень

Самостійно виправляти допущені під час читання помилки;  читати байку мовчки;виділяти дійових осіб байки;  брати  участь у читанні байки за особами;  відповідати на запитання вчителя за змістом байки;ділить текст байки на частини: початок, основна частина, кінцівка;  з допомогою вчителя знаходити ту частину байки, в якій закладені повчання, мораль, висновок.

Спостереження

Квітень

Засвоювати короткі відомості про життя і творчість поетів;  з допомогою вчителя аналізувати побудову структури віршів а) за довжиною строфи; б) чи є повторення рядків; виділяти речення, в яких передаються найважливіші думки;  з допомогою вчителя впізнавати характерні особливості віршів, у яких змальовано пейзаж, тощо; вивчати вірші напам’ять за малюнками, опорними словами тощо.

Спостереження

Травень

Чітко, усвідомлено, цілими словами та групами слів читати текст уголос; читати мовчки для відпрацьовування необхідного темпу;  з допомогою вчителя визначати початок та основну частину змісту твору; формулювати (з допомогою вчителя) запитання про незрозуміле в змісті твору; здійснювати вибіркове читання за завданням учителя; складати заголовки до частин твору;  встановлювати часові зв’язки між описаними фактами, подіями (запитання: коли, що було спочатку? та ін.).

Спостереження


Умовні позначення :

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети

СП – спостерігається суттєвий прогрес

НП – спостерігається незначний прогрес

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести


 

 

Навчальний предмет: Я досліджую світ

Довгострокова мета:

  • розширити уявлення про організм людини;
  •  формувати уявлення про здоровий спосіб життя;
  •  розширити знання про український народ та традиції.

 

Короткострокові завдання

Метод оцінювання. 

Дата і прогрес.

Січень

Знати будову нашого тіла, яка роль шкіри в організмі людини, що утворює опорно- рухову систему, яке значення має кровоносна система.

Спостереження

Тесові завдання

Лютий

Які органи утворюють дихальну систему, як перетворюється їжа, органи травлення, що таке нервова система, яка роль органів чуття, чому кожен з нас неповторний.

Спостереження

Березень

Яка ціна здоров’я, чи вміємо ми спілкуватись, як зміцнювати своє здоров’я, чому важливо поєднувати працю і відпочинок, як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях, як харчування впливає на здоров’я людини, чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб

Спостереження

Стандартні тести

Квітень

Розвивати поняття що Україна – європейська держава, хто такі земляни, хто вони-творці української держави, як знайти Україну на карті світу, хто є громадянами України.

Спостереження

Контрольні аркуші

Травень

Формувати поняття чому державні символи є важливим атрибутом держави, за що ми любим наш рідний край, де працюють наші земляки, чого нас вчать свята, чим славиться наш рідний край, чим славетна Україна

Спостереження

Тесові завдання

 


Умовні позначення :

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети

СП – спостерігається суттєвий прогрес

НП – спостерігається незначний прогрес

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести


 


 


 

Навчальний предмет: Образотворче мистецтво

Довгострокова мета:

-закріпити знання з основ кольорознавства;

- ознайомити з основними жанрами образотворчого мистецтва;

-ознайомити з видами пейзажу;

-формувати вміння правильно підбирати сполучення кольорів для роботи, поглибити знання про колір;

-удосконалювати вміння раціонально заповнювати робочу поверхню аркуша.

 

 

 

 

 

Короткострокові завдання

Метод оцінювання. 

Дата і прогрес.

Січень

Аналізувати основні особливості наочно сприйнятого матеріалу, дотримуючись певної послідовності; – вміти від руки зображувати предмети квадратної, прямокутної, круглої та трикутної форми, передаючи їх характерні особливості.

Спостереження. Зразки робіт

Лютий

Аналізувати сюжет зображення, дотримуючись певної послідовності, встановлювати логічні зв’язки;  описувати попередній задум сюжету малюнка; слідувати своєму задуму у процесі роботи.

Спостереження. Зразки робіт

Березень

Створювати художній образ і доводить його до завершення; за запитаннями вчителя характеризує основні особливості будови та зовнішнього вигляду предметів та об’єктів;  на початковому рівні визначати деякі способи передачі найпростішої плановості простору на площині; розташовувати головне та другорядне в певному порядку (ближче, далі);

Спостереження. Зразки робіт

Квітень

Мати уявлення про особливості васильківської, косівської, слов’янської кераміки; з допомогою вчителя аналізувати будову об’ємного виробу, форму, розмір, пропорційні від ношення, забарвлення; визначати будову кінцівок людини (кисть, передпліччя, плече, стопа, гомілка, стегно, лікоть, коліно) .

Спостереження. Зразки робіт

Травень

З  допомогою вчителя визначає головні засоби виразності кожного виду візуального мистецтва; порівнювати зміст та виражальні засоби творів, які аналізуються (2–3 твори візуального мистецтва одного виду або одного жанру);  мати уявлення про зв’язок колірної гами і настрою, стану зображуваного в творах живопису.

Спостереження. Зразки робіт


Умовні позначення :

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети

СП – спостерігається суттєвий прогрес

НП – спостерігається незначний прогрес

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тести


 

 

Навчальний предмет: трудове навчання

Довгострокова мета:

  • ознайомити з правилами організації робочого місця;
  • ознайомити з правилами безпеки життя;
  • закріпити навички роботи з папером, тканиною;
  •  розвивати творчі здібності, уяву та фантазію;
  • виховувати охайність під час роботи, почуття прекрасного.

 

 

 

 

 

Короткострокові завдання

Метод оцінювання. 

Дата і прогрес.

Січень

Мати уявлення про аплікацію з тканини, способи її виготовлення; вміти підбирати деталі для аплікації; знати і виконувати правила техніки безпеки та особистої гігієни під час роботи з ножицями, клеєм, голкою.

Спостереження. Зразки робіт

Лютий

Знати і виконувати правила техніки безпеки під час роботи з колючими і ріжучими інструментами, які використовуються для виробів з природних матеріалів; знати назви і призначення природних матеріалів, що використовуються на уроках; вміти підбирати і готувати природні матеріали до роботи.

Спостереження. Зразки робіт

Березень

Знати назви, призначення і властивості природних матеріалів, що використовуються на уроках; вміти підбирати і готувати природні матеріали до роботи, в правильній послідовності виготовляти композицію з рослинних форм за зразком і власним задумом.

Спостереження. Зразки робіт

Квітень

Знати призначення і властивості гнучкого м’якого і цупкого дроту; вміти вирівнювати, згинати, скручувати дріт, виконувати найпростіші вузли  з м’якого дроту; знати і виконує правила техніки безпеки під час роботи з дротом, інструментами для його обробки.

Спостереження. Зразки робіт.

Травень

Вміти вирівнювати фольгу для підготовки до карбування, наносити орнамент, карбувати на фользі за допомогою ножиць, шила. Має уявлення про професії, пов’язані з обробкою деревини, інструменти та результати їх праці; знати про призначення і властивості деревини.

Спостереження. Зразки робіт.


Умовні позначення :

О – учень оволодів умінням, досяг визначеної мети

СП – спостерігається суттєвий прогрес

НП – спостерігається незначний прогрес

ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає

 

Методи оцінювання:

Зразки робіт

Спостереження

Контрольні аркуші

Тестові завдання

Стандартні тест


 

docx
Додано
23 червня 2022
Переглядів
294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку