Виховний план-щоденник класного керівника

Про матеріал
Важка праця - це скупчення легких справ, які ви не зробили, коли повинні були зробити. Джон Максвелл Даний матеріал спростить час класному керівнику для оформлення освітньої документації ,характеристики класу/групи. В даному матеріалі розроблені шаблони, в яких просто достатньо вписати потрібну інформацію. Класний керівник групи/класу може використувувати даний матеріал заповнивши пропуски на компьютері або роздрукувавши та заповнивши власноруч.
Перегляд файлу

 

 

Розклад дзвінків

 

                             1 урок  – з  8.00 до 8.45

                             2 урок  – з  9.55  до 10.35

                             3 урок  – з  1020 до 1105

                             4 урок  – з  1125 до 1210

                             5 урок  – з  1230  до 1315

                             6 урок  – з  1325 до 1410

                             7 урок  – з  1420  до 1505

 

 

 

 

 

 

Соціальний паспорт групи

 

Соціальні дані

Кіл - ть

Прізвище та ім’я учня

Діти – сироти

 

 

 

Діти – напівсироти

 

 

 

Багатодітні сім’ї

 

 

 

Неповні сім’ї

 

 

 

Неблагонадійні сім’ї

 

 

 

Малозабезпечені сім’ї

 

 

 

Учні, схильні до негативних проявів

До правопорушень

 

 

 

До пияцтва

 

 

 

До бродяжництва

 

 

 

Перебувають на внутрішньо училищному обліку

 

 

 

Обдаровані діти

 

 

 

 

 

 

 

 

    Учні з малозабезпечених сімей

 

№ п/п

П І Б   учня

Рік народження

Адреса, телефон

Місце роботи батьків, посада, телефон

Кіл-ть дітей у сім’ї

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Права дитини

 

  • невід’ємне право – право на життя;
  • право на любов і піклування з боку батьків, родичів, громадян і держави;
  • право на власну думку і особисте життя;
  • право на інформацію;
  • право на відпочинок;
  • право на повноцінне харчування;
  • право на захист від непосильної примусової праці;
  • право на медичну допомогу;
  • право на захист від насильства, тортур, жорстокості і покарань.

 

 

 

Закони батьківської   істини

 

Закон 1. Цінуйте любов своєї дитини. Пам’ятайте: від любові до ненависті – лише один крок, не робіть необдуманих кроків!

 

Закон 2. Не принижуйте свою дитину. Принижуючи її гідність, ви формуєте в неї вміння та навички приниження, які вона зможе використати по відношенню до інших дітей. Не виключено, що ними будете ви.

 

Закон 3. Не погрожуйте своїй дитині. Погрози дорослого породжують нещирість дитини, призводять до страху і ненависті.

 

Закон 4. Не накладайте заборон, якщо ви впевнені в тому, що зашкодить життю та здоров’ю вашої дитини. У природі дитини – дух бунтарства. Те, що категорично заборонено, дуже хочеться спробувати – не забувайте про це. 

 

Закон 5. Не опікуйтеся своєю дитиною там, де можна без цього обійтися; дайте можливість маленькій людині самостійно зростати.

 

Закон 6. Не йдіть на поводу у своєї дитини, дотримуйтеся рівноваги між любов’ю й мірою та батьківською  відповідальністю.

 

Закон 7. Розвивайте в собі почуття гумору. Учиться насміхатися над своїми слабостями, дозволяйте своїй дитині сміятися разом із вами. Учіть свою дитину глузувати з себе! Це краще, ніж бути посміховиськом для інших.

 

Закон 8.  не читайте своїй дитині нескінченних нотацій, вона їх просто не чує!

 

Закон 9. Завжди будьте послідовними у своїх вимогах. Добре орієнтуйтеся у своїх «так» і «ні».

 

Закон 10. Не позбавляйте свою дитину права бути дитиною. Дайте їй можливість побути бешкетником і непосидою, бунтівником і пустуном. Дитинство мине швидко, а так багато треба встигнути спробувати, перш ніж подорослішаєш. Дозвольте своїй дитині бути нею у дитячі роки, інакше період дитинства триватиме все доросле життя.

 

Закон 11. Пам’ятайте, що найбільше батьківське щастя – бачити гідних, розумних і вдячних дітей!

Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник:

 

  • Журнал групи
  • Особові справи учнів.
  • План виховної роботи.
  • Конспекти виховних годин, годин спілкування, диспутів.
  • Розробки сценаріїв виховних за­ходів.
  • Тека психолого-педагогічних спо­стережень.
  • Щоденник роботи з «важкими» учнями.
  • Протоколи батьківських зборів.
  • Матеріали щодо запобігання ди­тячому травматизму, бесіди з пра­вил дорожнього руху, облік про­ведення інструктажів з безпеки життєдіяльності.

 

 

 

 

 

 

 

Циклограма класного керівника

 

Щоденно:

1. Робота з тими, хто запізнюється, та виявлення причин відсутності учня.

  2.  Організація харчування учнів.

  1. Організація чергування учнів.
  2. Індивідуальна робота з учнями.
  3. Контроль за зовнішнім виглядом

 

Щотижня:

  1.    Проведення заходів за планом.
  2.    Робота з батьками за планом.
  3. Робота з вчителями - предметниками
  4.      Зустрічі з психологами або мед­сестрою, психолого-педагогічні спостереження.

 

Щомісяця:

  1.    Відвідування уроків групою
  2. Консультації психолога стосовно важковиховуваних дітей.
  3.    Зустрічі з батьками за планом.
  4. Нарада щодо планування робо­ти.

 

Один раз на семестр:

  1.    Оформлення журналу групи

2.    Аналіз виконання плану, корекція.

3.Проведення батьківських зборів

 

Один раз на навчальний рік:

  1.    Оформлення особових справ.
  2. Аналіз роботи та складання плану виховної роботи.
  3.    Статистичні дані.
  4. Проведення відкритого виховного заходу.

Пріоритетні напрями діяльності класного керівника

 

  • Перебудова змісту виховання, ключовими поняттями якого є людяність, милосердя, добро­та, чесність, порядність.
  • Виразна роль загальнолюдських цінностей та загальнолюдської моралі.
  • Гуманізація відносин, цілісність виховного процесу.
  • Вивчення учнів, учнівських ко­лективів та об'єднань.
  • Організація виховання та згурту­вання учнівських колективів.
  • Організаційно-педагогічна діяль­ність щодо забезпечення життє­діяльності класного колективу.
  • Розвиток особистості, її творчого потенціалу.

 Робота з батьками, індивідуальний вплив.

 

Зміст роботи класного керівника

 

  •      Вивчення учнів.
  •      Об'єднання учнів у колектив.
  • Робота з батьками та громадські­стю.
  • Співпраця з культурно-освітніми  та позакласними установами.    
  • Співпраця із  психологом. училища
  • Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо - естетичної, суспільно - гуманітарної, фізкультурно-оздоровчої,  ціннісно-орієнтовної.             
  •      Індивідуальна робота з учнями.
  • Побудова системи виховної роботи в групі
  • Співпраця з вчителями - предметниками щодо дотримання єдиних  педагогічних вимог у групі

 

 

 

Наші таланти

 

 

 

 

 

 

 

 

Книга Гінесу групи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
27 червня 2022
Переглядів
570
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку