Розклад дзвінків
1 урок – з 8.00 до 8.45
2 урок – з 9.55 до 10.35
3 урок – з 1020 до 1105
4 урок – з 1125 до 1210
5 урок – з 1230 до 1315
6 урок – з 1325 до 1410
7 урок – з 1420 до 1505
Соціальний паспорт групи
Соціальні дані |
Кіл - ть |
Прізвище та ім’я учня |
|
Діти – сироти
|
|
|
|
Діти – напівсироти
|
|
|
|
Багатодітні сім’ї
|
|
|
|
Неповні сім’ї
|
|
|
|
Неблагонадійні сім’ї
|
|
|
|
Малозабезпечені сім’ї
|
|
|
|
До правопорушень
|
|
|
|
До пияцтва
|
|
|
|
До бродяжництва
|
|
|
|
Перебувають на внутрішньо училищному обліку
|
|
|
|
Обдаровані діти
|
|
|
Учні з малозабезпечених сімей
№ п/п |
П І Б учня |
Рік народження |
Адреса, телефон |
Місце роботи батьків, посада, телефон |
Кіл-ть дітей у сім’ї |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
Права дитини
Закони батьківської істини
Закон 1. Цінуйте любов своєї дитини. Пам’ятайте: від любові до ненависті – лише один крок, не робіть необдуманих кроків!
Закон 2. Не принижуйте свою дитину. Принижуючи її гідність, ви формуєте в неї вміння та навички приниження, які вона зможе використати по відношенню до інших дітей. Не виключено, що ними будете ви.
Закон 3. Не погрожуйте своїй дитині. Погрози дорослого породжують нещирість дитини, призводять до страху і ненависті.
Закон 4. Не накладайте заборон, якщо ви впевнені в тому, що зашкодить життю та здоров’ю вашої дитини. У природі дитини – дух бунтарства. Те, що категорично заборонено, дуже хочеться спробувати – не забувайте про це.
Закон 5. Не опікуйтеся своєю дитиною там, де можна без цього обійтися; дайте можливість маленькій людині самостійно зростати.
Закон 6. Не йдіть на поводу у своєї дитини, дотримуйтеся рівноваги між любов’ю й мірою та батьківською відповідальністю.
Закон 7. Розвивайте в собі почуття гумору. Учиться насміхатися над своїми слабостями, дозволяйте своїй дитині сміятися разом із вами. Учіть свою дитину глузувати з себе! Це краще, ніж бути посміховиськом для інших.
Закон 8. не читайте своїй дитині нескінченних нотацій, вона їх просто не чує!
Закон 9. Завжди будьте послідовними у своїх вимогах. Добре орієнтуйтеся у своїх «так» і «ні».
Закон 10. Не позбавляйте свою дитину права бути дитиною. Дайте їй можливість побути бешкетником і непосидою, бунтівником і пустуном. Дитинство мине швидко, а так багато треба встигнути спробувати, перш ніж подорослішаєш. Дозвольте своїй дитині бути нею у дитячі роки, інакше період дитинства триватиме все доросле життя.
Закон 11. Пам’ятайте, що найбільше батьківське щастя – бачити гідних, розумних і вдячних дітей!
Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник:
Циклограма класного керівника
Щоденно:
1. Робота з тими, хто запізнюється, та виявлення причин відсутності учня.
2. Організація харчування учнів.
Щотижня:
Щомісяця:
Один раз на семестр:
2. Аналіз виконання плану, корекція.
3.Проведення батьківських зборів
Один раз на навчальний рік:
Пріоритетні напрями діяльності класного керівника
• Робота з батьками, індивідуальний вплив.
Зміст роботи класного керівника
Наші таланти
Книга Гінесу групи
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|