Індивідуальний план навчання з інформатики учня 7 класу за сімейною формою навчання.

Про матеріал
Індивідуальний план складений відповідно до навчальної програми з інформатики 7 клас
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Індивідуальний навчальний план

з  інформатики

учениці  7  класу

                                  ________________,

яка здобуває освіту за сімейною формою навчання

( план складено відповідно програми   затвердженої  наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зміст навчального матеріалу

Дата/ час проведення консультацій, видів контролю

Служби Інтернету

 

Учень/учениця

Знаннєва складова

Пояснює принципи функціонування служб електронної пошти та спільного доступу, поняття хмарних сервісів.

Пояснює небезпеки, пов’язані з використанням електронної пошти.

Пояснює основні принципи функціонування Інтернету речей, поняття кінцевого пристрою, проміжного мережевого пристрою, середовища передавання даних, датчика в пристрої, контролера

 

Діяльнісна складова

Створює поштову скриньку та використовує її.

Створює і використовує списки розсилки.

Уміє працювати в команді й організовувати спільну роботу в онлайн-середовищах.

Використовує онлайнові перекладачі

 

Ціннісна складова

Усвідомлює переваги та недоліки електронної пошти як засобу спілкування.

Дотримується принципів електронного етикету та безпечного користування електронною поштою.

Усвідомлює цінність персонального освітньо-комунікаційного середовища для навчання та саморозвитку.

Усвідомлює значення Інтернету речей у житті людини

Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів. Використання адресної книги та списків розсилки.

 

Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу.

 

Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи. Рівні та способи доступу до ресурсів.

 

Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті; керування спільним доступом до них. Хмарні сервіси.

 

Онлайнові перекладачі.

 

Інтернет речей

20.09

Консультація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.10

Тематичне оцінювання

Опрацювання табличних даних

 

Учень/учениця

Знаннєва складова

Пояснює призначення електронних таблиць, зокрема як засобу моделювання.

Знає принципи адресації клітинок і діапазонів.

Називає основні типи даних та пояснює їхнє призначення.

Називає і пояснює призначення основних об’єктів ЕТ.

Пояснює поняття моделі

 

 

Діяльнісна складова

Застосовує засоби опрацювання електронних таблиць для розв’язання навчальних і життєвих задач.

Аналізує умову задачі, виокремлює зв’язки між величинами. Реалізує математичні моделі засобами електронних таблиць.

Використовує формули в електронних таблицях.

Редагує  і форматує електронні таблиці.

Застосовує засоби автозаповнення й автозавершення для прискорення введення даних

 

Ціннісна складова

Розпізнає задачі, для яких доцільно використовувати електронні таблиці.

Робить висновки на основі аналізу даних в електронних таблицях

Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора.

 

Об’єкти електронних таблиць — аркуш, клітинка, діапазон клітинок.

 

 

 

 

Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки. Введення, редагування й форматування даних основних типів.

 

Адресація. Формули.

 

Редагування та форматування електронних таблиць.

 

Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули.

 

Автозаповнення та автозавершення.

 

Моделі. Етапи побудови моделей. Реалізація математичних моделей

 

 

 

30.10

Консультація

 

 

05.12

Контрольна робота

 

 

 

 

 

 

 

13.02

Тематичне оцінювання

Алгоритми та програми

 

Учень/учениця

Знаннєва складова

     Пояснює поняття величини, змінної та операції присвоювання.

    Знає базові алгоритми роботи зі змінними: обмін значеннями, визначення найбільшого й найменшого з двох значень

 

Діяльнісна складова

    Використовує різні алгоритмічні структури та змінні для  розв’язання навчальних і життєвих задач.

     Застосовує засоби програмування для побудови моделей

 

Ціннісна складова

     Усвідомлює роль програмування та моделювання для розв’язання навчальних і життєвих задач

Величини. Змінні. Вказівка присвоювання.

 

Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень.

 

Опис моделей у середовищі програмування

 

 

 

11.03

Консультація.

 

 

 

 

 

 

 

15.05

Тематичне оцінювання.

    

docx
Додано
19 вересня 2023
Переглядів
1139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку