Індивідуальний план роботи Рогозняк В.Т.
під час карантину
(06.04.2020 – 24.04.2020)
План передбачає дистанційне онлайн-консультування
та онлайн-спілкування з учасниками освітнього процесу.
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
|
|
06.04. 2020 |
1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом. 2. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи соціального педагога. 3.Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Співпраця фахівців та батьків дитини із особливими освітніми потребами: основні засади ефективної роботи». |
8.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00
14.00-16.00
|
|
|
07.04. 2020 |
1. Участь в «Фантастичній п’ятірці» на освітній платформі «На урок» 2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків. |
8.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00
14.00-16.00
|
|
|
08.04. 2020 |
1. Самоосвіта. Розміщення власних напрацювань на освітній платформі «Всеосвіта» 2. Підбір і розсилка відеоуроків та завдань з образотворчого мистецтва (5-7 кл). 3. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків. 4. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи соціального педагога.
|
8.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00
14.00-16.00
|
|
|
09.04. 2020 |
1.Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи соціального педагога.
|
8.00-10.00
10.00-12.00 12.00-14.00 14.00-16.00
|
|
|
10. 04 2020 |
1. 1.Оформлення матеріалів для шкільного сайту . 2. Підбір і розсилка відеоуроків та завдань з образотворчого мистецтва (5-7 кл). 3.Самоосвіта в мережі Інтернет на сайті «На Урок», «Всеосвіта» 4. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 5. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Проєктна діяльність в освітньому процесі. З чого розпочати?».
|
8.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00
14.00-16.00
|
|
|
13. 04. 2020 |
1. Робота над презентаціями дослідницьких проектів. 2.Робота над презентацією 2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи соціального педагога.
|
8.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00
14.00-16.00
|
|
|
14. 04. 2020 |
1. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків. 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритми подолання».
|
8.00– 11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
18.00-20.00 |
|
|
15. 04. 2020 |
1. Підготовка та систематизація завдань з мистецтва 2. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 3. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Булінг в освітньому середовищі: як розпізнати та як діяти». |
8.00- 12.00 12.00-14.00 14.00-16.00
|
|
|
16. 04. 2020 |
1. Підбір і розсилка відеоуроків та завдань з мистецтва (8-9 кл).. 2. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків.
|
8.00-12.00
12.00-14.00
14.00-16.00
|
|
|
17. 04. 2020 |
1. Підготовка та систематизація завдань з мистецтва 2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Розвиток стресостійкості у дітей: ігри та прийоми». |
8.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00
14.00-16.00 |
|
|
21. 04. 2020 |
1.Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 2. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 3. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів на веб сайті закладу для учнів та батьків. |
8.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00
14.00-16.00
|
|
|
22. 04. 2020 |
1. Підбір і розсилка відеоуроків та завдань з мистецтва (8-9 кл).. 2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Адаптація дитини. Новий колектив». |
8.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00
14.00-16.00 |
|
|
24. 04. 2020 |
1.Робота над оновленням шкільного сайту 2.Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Психологічна готовність дитини до школи: діагностика та рекомендації» |
8.00-10.00
10.00-12.00
12.00-14.00
14.00-16.00
|
|