Індивідуальний план роботи під час карантину асистента вчителя _____________________________________________________________________________________-
(12.05.2020-22.05.2020)
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Інші організаційно- методичні заходи |
Примітки |
1 |
12.05.2020 |
1. Складання плану роботи на час карантину 2.. Упорядкування папки асистента вчителя, поповнення методичними матеріалами 3. Допомога вчителя по наочності з математики 4. Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта" для дистанційного навчання " 5 Заповнення анкети про дистанційне навчання
|
|
папка асистента вчителя |
2 |
13.05.2020 |
1. Робота з шкільною документацією 2. Опрацювання методичної літературиКомунікативні навички дітей з ООП: особливості формування
3. Розробка конспектів занять з корекції розвитку для учнів |
|
|
3 |
14.052020 |
1. Виготовлення таблиці – консультації батьків дітей з ООП 2. Спільно з вчителем продовжити розробляти та підбирати матеріали 3. Опрацювання методичної літератури |
|
|
4 |
15.05.2020 |
1. Упорядкування папки виховних заходів
3.Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо, документації асистента вчителя |
|
Методична папка |
5 |
18.05.2020 |
1. Опрацювання методичної літератури -- 2. Робота над удосконаленням ресурсної кімнати виготовлення наочності 3.Розробка педагогічних порад та пам' яток батькам |
|
|
6 |
19.05.2020 |
1. Опрацювання фахової літератури. Проходження дистанційного курсу на платформі Prometheus «Медіаграмотність для освітян» 2. Добірка матеріалу до батьківських зборів відео 3. Добірка легенд про тварин |
|
|
7 |
20.05.2020 |
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного рівня, асистента вчителя 2. Прослуховування вебінарів на сайті Всеосвіта Гейміфікація в освіті. Ігрові рішення як засіб розвитку учасників освітнього процесу 3.Виготовлення індивідуальних завдань
|
|
|
8 |
21.05.2020 |
1. Робота з методичною літературою. МОН створило для вчителів посібник із дистанційного навчання2. Перегляд інформаційно-методичної літератури: Як заповнювати класні журнали під час карантину: поради від МОН
-. - 3.Виготовлення індивідуальних завдань |
|
|
9 |
22.052020 |
1.Добірка дидактичного матеріалу до уроків математики для учнів 2 класу з ООП 2. Прослуховування вебінарів Всеукраїнський антикризовий онлайн-марафон «Освіта під час карантину» Поради для
3.Систематизація матеріалів у кабінеті. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
08.052020 |
1.Прослуховування Вебінару: Скринька таємниць творчого вчителя початкової школи на уроках математики та природознавства 2.Перегляд Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання,
|
|
|