Позакласний захід «Посвята в п'ятикласники»

Про матеріал
прийняти дітей до лав шкільної організації середньої ланки. завдання: 1. Знайомити дітей з традиціями школи і шкільної організації; 2. розвивати в учнів інтерес до діяльності, бажання брати участь в заходах організації; 3. виховувати моральні якості особистості; 4. створити сприятливий емоційний фон для співпраці дітей і дорослих.
Перегляд файлу

Позакласний захід «Посвята в п'ятикласники»

Мета: прийняти дітей до лав шкільної організації середньої ланки.

завдання:

  1. Знайомити дітей з традиціями школи і шкільної організації;
  2. розвивати в учнів інтерес до діяльності, бажання брати участь в заходах організації;
  3. виховувати моральні якості особистості;
  4. створити сприятливий емоційний фон для співпраці дітей і дорослих.

Оформлення залу: на дошці - тканину, назва свята, «розклад уроків», повітряні кулі, атрибутика і символіка організації, квіти; музичне оформлення.

Вчитель. Вітаю вас, дорогі учні, шановні батьки, вчителі, гості та просто друзі нашого класу! Сьогодні ми зібралися, щоб відзначити урочисту подію посвяти наших дітей в п’ятикласники. В житті кожної людини бувають важливі переломні моменти, які символізують перехід до нової, більш високої якості, відповідальності, зрілості. Перша ланка вашого шкільного життя позаду, а сьогодні ви – п’ятикласники. У вас нові вчителі, предмети – загалом вражень вистачає.

Ось і сьогодні у велику шкільну родину середньої та старшої школи вливається ще один колектив – тепер уже учнів 5 класу. Саме колектив, бо ці діти дружні, завзяті та працьовиті. Я вірю, що в цих дітей попереду ще багато славних звершень, перемог і здобутків. А ми, вчителі, разом з батьками, рідними та друзями-школярами маємо в цьому допомогти, бо і самі колись бути п’ятикласниками. Тож зустрічайте! 

Ведуча 1: Таке похмуре сіре небо,

Нависло низько над землею.

Дерева одяг поскидали з себе,

І вбогістю хизуються своєю.

Ведучий 2: Трава пожовкла мокра від дощу,

Поникли ягоди шипшини,

Не чути журавлиного плачу,

Кричать ворони без причини.

Ведуча 1: І в душу вже крадеться сум

І думаєш про марноту усього,

А за вікном - для міста звичний шум,

Немов не трапилось нічого ...

Ведучий 2. А в нас трапилось, адже саме в ці передостанні осінні дні, в «Школі майбутнього», ми вперше проводимо «Посвяту в п'ятикласники». Тому, дозвольте урочисто розпочати наше свято - вашими оплесками!

1 ведучий

А представить нам п’ятикласників класний керівник Кос Наталія Михайцлівна

Під музичний супровід  і оплески глядачів по черзі заходять п’ятикласники.

Класний керівник представляє кожного з п’ятикласників.

1.Кмітливий та винахідливий,розсудливий правдолюб-Бігун Богдан.

2. Дружелюбний, стриманий, вдумливий та  доброзичливий. Боднарук Ростислав.

3.  -Швидкий, кмітливий, здібний, гарний та щирий  Боян Марян.

4. Гарна і скромна, дівчинка з добрим серцем Гладенька Юліана

5. Тендітна   і   витончена  дівчинка,     яка  кожного  дня

розкривається з іншого боку  Зубик Ірина

6. Скромна, загадкова, добра,завжди і усім допомагає,майбутня зірка гімнастики. Зубик Наталія

7.  Спокійний, врівноважений, трудолюбивий та щирий-Зубик Святослав.

8. Душа і совість класу,майбутня зірка футболу. Інес Юрій

9.  С

ором’язлива і тиха, вправна господиня класу,наш майбутній стиліст. Казимирович Вероніка-

10. Рухливий, навіть нестримний,майбутній футболіст. Кос Арсен

11.  Непередбачуваний,допитливий хлопчина у якого за хвилину є 100 запитань Кос Святослав-  

12. Гарна, старанна, щира,  доброзичлива, відкрита до спілкування Кос Юлія

13.  Наша запальничка,  захоплює усіх почуттям гумору та

ідеями Кос Юрій-

14. Щира, слухняна та мрійлива  дівчинка, Кудибин Іванна

 15. Cором’язливий і тихий, працьовитий, спокійний.Ленько Марян

16.  Активна, весела, розумна, просто доросла, любить          жартувати Лешко Аліна

17. Стрімкий водоспад, який змітає всі перепони на шляху до

цілі, любить посміятися і поговорити    Лешко Руслан

18.   Справедлива, симпатична і талановита,вірний друг.-Луцик Василина.

19.  Розумна і розважлива , совісна, супервідповідальна,майбутня вчителька Луцик Сніжана.

20.  швидкий , енергійний та старанний,завжди готовий допомогти Луцик Степан

21. Розумна та скромна дівчина, гарна , добра Масник Віталія

22. Синьоока, щира українка, співуча, запальна та відповідальна Масник Світлана

23. Щира, слухняна ,старанна та доброзичлива Пазяк Жанна

24. Наш надійний і вірний друг,майбутня зірка футболу,наш нестримний  Сагайдак Микола

25. Спортивний,сильний,культурний і самостійний-  Сюсько Василь

П’ятикласники вам слово!

 

Пісня..Вітаєм!

Свято, свято завітало в хату -

Будем святкувати разом ти і я!

Свято, свято - тут гостей багато,

Будемо вітати разом ти і я!

Приспів:

Вітаєм! Вітаєм! Танцюєм і співаєм!

Здоров'я Вам бажаєм на многії літа!

Вітаєм! Вітаєм! Солодке полюбляєм!

І Вам також бажаєм солодкого життя!

 

Свято, свято завітало в хату -

Будем танцювати разом ти і я!

Свято, свято - тут гостей багато,

Будемо вітати разом ти і я!

 

Приспів.

Вітаєм! Бажаєм!

Вітаєм! Бажаєм!

О-є! Камон!                       Приспів. (2)

C:\Users\н\Desktop\79672577_439489890289488_5838898504361050112_n.jpg

 

Вірші п’ятикласників:

  1. 5-й– найкращий клас

Він у школі просто ас.

Хочуть учні працювати

Знання нові здобувати.

 

 

  1. Наша вчителька найперша

Не впізнає тепер нас

Ми тепер не просто діти

Ми тепер аж п’ятий клас.

 

  1. Ми – веселі і щасливі!

Є нам чим пишатися!

Бо збулася наша мрія –

В п’ятому навчатися!

 

  1. Дорога середня школа,

В ці хвилини свят,

Ти прийми  до себе

Хлопців і дівчат.

 

  1. Нас навчи дружити,

Подаруй знання!

Хай не зникне радість вчитись

від оцього дня!

 

  1. Іноземні ми вивчаєм

Дуже досконало

І англійську, і німецьку

Ще добавте нам турецьку.

 

  1. Рідна школо! Ти даєш

Нашим мріям крила.

Родина, друзі, вчителі –

Ось в чому наша сила!

 

  1. Ми сильні, спритні і швидкі

І живемо – не тужимо!

В серцях у нас здоров'я дух,

Бо ми із спортом дружимо!

 

  1. Рідна школа нас навчила

Старших поважати.

Шанувати вчителів,

Малих не ображати!

 

 

10 .  Ми обіцяєм вчитись справно,

Гав на уроках не ловить,

Поводитися чемно, гарно

І вчителів своїх любить.  

 

11.Ми обіцяєм не лінитись,

Добросовісно трудитись,

Педагогів поважати

І оцінки гарні мати.

         

12.Будем вчитись ми сумлінно,

І поводитись відмінно,

Щоб батьки могли радіти,

Що такі в них гарні діти. 

 

13.Йти до школи не боюсь!

Що не вмію, то навчусь!

Вчитель в школі допоможе,

Він усе на світі може!

 

14.Доведем усім ,що гідні

    Ми носить звання людини.

   Щоб завжди пишались нами

    Україна,школа мама.

 

15.В школі не можуть бути ледачі

Ні великі,ні малі.

Всіх підтримують добряче

Наші любі чителі.

 

16.Шановні, дорогі наставники і друзі,

Чудові, мудрі наші вчителі!

Ми обіцяєм вам, що в цьому році,

Ми бути чемними, такими, як завжди

 

17.Ми будем старанно навчатись,

Бо вчення - світло, знаєм ми,

На старших будемо рівнятись

Та станем мудрими людьми.

 

18.Ми дякуємо старшим друзям

За те, що клас віддали свій,

Що до Знань ми завітали,

у школі світлій, дорогій.

 

19.Ми-фантазери!

Це-казка!Це-мрія!

Ніколи не згасне

У серці надія.

1 ведучий

 Молодці! А зараз для п’ятикласникам приготували випробування, щоб вони довели  свою готовність навчатися в середній ланці нашої школи

2 ведучий

У нас пройдуть конкурси і змагання, під час яких ви продемонструєте  свої здібності, розум та артистичність, позмагаєтесь за право носити звання учня 5 класу . 

1 Ведучий

 П’ятикласники, ви готові до випробувань? (ТАК)

2 Ведучий

між випробуваннями пятикласники підготували вам смішинки.

Випробування №1

Рухлива гра « Давайте познайомимось».

Учень  .Ця  рухлива гра допоможе нам дізнатися про вас те, чого всі ще, може, і не знають, і побачити, наскільки ви уважні.

  • Зробіть крок уперед, хто любить солодощі.
  • Підніміть праву руку, у кого є домашня тварина.
  • Присідають  ті, хто любить грати у футбол.
  • Плескаємо у долоні ті, у кого влітку день народження.
  • Піднімаємо руки вперед, у кого багато друзів у класі.
  • Руки за спину ті, у кого є сестричка.
  • Підніміть ліву руку вперед ті, у кого улюблений урок малювання.
  • Підстрибніть ті учні, хто любить вишивати.
  • Плесніть у долоні ті, хто п’ятикласники!
  • А тепер я буду швидко повторювати предмет а ви робите відповідні дії:солодощі,домашня тварина,футбол,день народження в літку,футбол,багато друзів,сестричка,малювання,сестричка,футбол,вишивання,солод осо,домашня тварина,багато друзів,малювання,вишивати,п’ятикласники..

Молодці . Дякую за те, що ви були дуже уважні, кожен з вас, напевно, дізнався щось нове про свох однокласників.

 

Конкурс «Новий розклад»

Ведучий 2. У 5 класі ви помітили, що у вас не тільки  новий розклад, але з'явилися нові предмети. Для того, щоб ви краще зап'ятали та пригадали їх, ми пропонуємо кожному букви, із яких ви повинні скласти назви навчальних предметів чи інструменти,   які їх характеризують. Наприклад: лінійка – математика.

(Виконання завдання учнями, звучить музика)

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

УКРАЇНСЬКА МОВА

ІСТОРІЯ

АНГЛІЙСЬКА

Ведуча 1.Молодці! Справилися достойно!

C:\Users\н\Desktop\78728042_964016010650292_5734115626054582272_n.jpg

2 Ведучий. А ми продовжуємо наше свято. І наші 5-ки нам заспівають.

Пісня-переспівка  на мотив «Українська коломийка»)

1.Тільки розпочавсь урок,

Іра  шле записку:

«Я смачненький пиріжок

Міняю на іриску ». 

 

2.Наші хлопці-горобці

Всі відважні молодці,

Нас в образу не дадуть.

Якщо треба то й наб’ють.

 

3. В книгу Гінеса з рекордом
Не потрапила ще я,
Хоч і  можу на уроці
З’їсти сто цукерок я!

 

4.Подзвонив дзвінок з уроків

І я сходами промчав,

Вниз дивлюсь – а там директор

Мною збитий вже лежав.


5.Математика пройшла

Я отримав двійку

Ах, учитель дорогий,
Постав хоча би трійку!

 

6.Мій щоденник, вірний друг,
Для мене старався.
Як не вивчив  я урок,
Він вдома залишався.

 

7.Всі на музиці співали,
А Олег  встидався
Але потім на перерві
Рот не закривався.

 

8.Поспішали ми з їдальні

Запізнилися на урок.
Поки кабінет шукали
Продзвенів уже дзвінок.

 

9.Знаю я Наполеона,
Він Америку відкрив!
Та історію вивчати.

Вже не вистачило сил.

 

10Мову рідную свою

Старанно вивчаєм

Дуже рідко по потребі

Суржики вставляєм.

 

11 Як могли ми проспівали

Чи добре, чи весело.

А тепер ми вас попросим,

Щоб ви  нам поплескали

C:\Users\н\Desktop\79387353_1013676118988200_5858460993767604224_n.jpg

 

     Ведуча 1. А ми хочемо перевірити як ви знаєте вчителів. За словесним портретом відгадайте вчителів.

Портрет 1. Чоловік. Має строгий вигляд. Керує всіма в школі. (директор Василь Дмитрович)

Портрет2. Жінка.Права рука нашого директора. Складає  в школі розклад (Люба Дмитрівна)

Портрет 3. Чоловік. Рухливий. Надає перевагу спортивному одягу. Улюблений вид спорту – футбол 

(Тарас Романович)

Портрет 4.Молода дівчина. Полюбляє розмовляти англійською мовою (Ольга Василівна)

Портрет 5. Жінка. Полюбляє рахувати і розв’язувати складні завдання. (Світлана Василівна)

Портрет 6. Гарна молода немісцева дівчина. Любить подорожі в часі знає прізвища всіх гетьманів та президентів  України (Ольга Романівна)

Портрет 7. Молода жінка. Вміє без помилок підписати зошити.  Чудово декламує вірші (Галина Іванівна)

Портрет 8. Чоловік. Прекрасно малює навіть з закритими очима.А ще вміє користуватися лобзиком.(Володимир Зиновійович).

Портрет 9. Жінка.Не місцева,завжди вітається-Гутен таг!(Квітослава Володимирівна) .

Портрет 10. Вона знає все про здоровя,знає що можна і не можна вживати в їжу. (Галина  Михайлівна)

Ведуча 1.Молодці! Справилися достойно!Ви запам’ятали всіх учителів.

А від пятикласників смішинки

Учень 5 класу.На уроці фізкультури

Усім мовчати! Руки за голову! Швидко! Ноги на ширину плечей!

- Це пограбування?!

- Ну, що ви, це урок фізкультури!

Учень 5 класу.жарти на уроці історії

- Сьогодні у нас контрольна робота.

- А калькулятором користуватися можна?

- Можна.

- А транспортиром?
- Транспортують теж можна.Записуйте тему: «Скасування кріпосного права».

Учень 5 класу

- Скільки учнів у вашому класі?
- З вчителькою - 26
- Отже, без неї - 25.
- Е, ні! Без вчительки в класі ні душі не залишиться!

Василько, часто запізнювався. От і сьогодні на першому уроці його не було. Раптом у двері постукали. Вчитель гукнув:
— Заходь, заходь, Василдьку, і відразу щоденника на стіл!
Двері відчинилися, і до класу зайшов директор школи Василь Дмитрович.

А я в школі на матаматика всі сили віддаю. Адже хто його знає, які формули розрахунку пенсії винайдуть, коли виросту.

 

На уроці природознавства:
- Михайле, у тебе якого кольору розчин?
Жовтого.
- Молодець, сідай.
А у тебе, Васю?
- Червоного.
- Теж непогано, сідай.
А у тебе, Вовочко?
- Коричневого.
- Двійка! Клас, лягай!!!

 

Ведуча: Ми проведемо з вами вікторину, і ми побачимо, чи дійсно ви можете влитися у нашу старшокласну сім’ю.

  1. Скільки кольорів у веселки? (Сім).
  2. Що можна побачити із заплющеними очима? (Сон).
  3. Назва збірки творів Тараса Шевченка (Кобзар).
  4. Якого кольору Державний прапор України? (Синьо-жовтий).
  5. Лінія, яка ділить планету на дві частини (екватор).
  6. Столиця нашої Держави (Київ).
  7. Грошова одинця України (гривня).

8.В одній руці хлопчик ніс 1 кг заліза, а в іншій стільки ж пуху. Що важче нести? (однаково)

 9.На столі лежали три редиски і чотири яблука. Дитина взяла зі столу одне яблуко. Скільки фруктів залишилось лежати на столі?  (три)

Ведуча: Кожного дня у клас заходить вона: яка знає про кожного учня де був, що їв, як спав, яка є і психологом, і банкіром, і касиром, і лікарем швидкої допомоги, і термінатором, і рефері,  і мамою з татом в одному обличчі.

Ведуча:  Це ж звичайно вона – ваш класний керівник.

Ведучий: Просимо класних керівників 5 класів  піднятися на сцену і запросити одного учня.

Ведуча:  Пропонуємо вам гру «Чи знаю я своїх учнів?»

Ведучий: Шановний класний керівник і учень,  просимо вас  стати спиною один до одного. Класний керівник і учень відповідають одночасно на запитання ведучого, вибираючи одну з трьох відповідей  «а», чи  «б», чи «в»  і сигналізуєте про це картками.  А ми побачимо кількість відповідей, які співпали  у класного  керівника,  і в учня.

Запитання:

  1. Учню треба піти з уроків він:
  • а) підійде до дирекції,
  • б) підійде до класного керівника,
  • в) все одно піде.
  1. В учня погана оцінка по історії:
  • а)класний керівник попросить вчителя з історії,
  • б) класний керівник залишиться байдужим,
  • в) буде діяти інакше.
  1. Учитель – предметник вимагає викликати батьків учня до школи:
  • а) класний керівник викличе не розібравшись,
  • б) переконає учителя, що цього більше не повториться,
  • в) вчинить по – іншому.
  1. Учень пішов з уроку і зустрівся з класним керівником:
  • а) учень повернеться до школи,
  • б) піде далі  у своїх справах,
  • в) вчинить по-іншому.
  1. Після уроків не прибраний клас
  • а) класний керівник візьме когось із класу і заставить прибрати,
  • б) прибире  сама,
  • в) попросить батьків прийти на допомогу.
  • C:\Users\н\Desktop\79480958_1241918185999570_9110014514039881728_n.jpg

     Ведуча 2.Я хочу знати   з якими намірами і бажаннями ви прийшли до нас в школу. І якщо вони співпадуть, то вважайте, що і останню перепону ви здолали. На питання відповідайте дружньо, хором «Так» чи «Ні».

1. Чи бажаєте ви, щоб наш клас був найдружнішим у цій школі?

2. Чи бажаєте ви дуже гарно вчитися?

3. Чи маєте ви наміри кожного дня сваритися, битися, одержувати двійки?

4. Чи бажаєте ви бути найактивнішим класом і отримувати у конкурсах перші місця ?

5. Чи хочете ви слухатись класного керівника та всіх інших вчителів?

6. Чи хочите ви весь час порушувати дисціпліну і не слухати вчителя?

7. Чи бажаєте ви бути найдисциплінованішими?

8. Чи згодні ви з девізом „Один за всіх і всі за одного"?

9. Чи бажаєте ви бути хорошими і слухняними дітьми своїх батьків?

10. Чи мрієте ви, щоб всі казали про нас: „»Оце так клас!»?

 

1 Ведуча. Ну що, то пройшли п’ятикласники випробування?

2 Ведучий 

Отже, ви добре здолали всі перепони, довели, що ви гідні носити звання п'ятикласника. Тому прошу вас підвестися і дати урочисту клятву, після якої вас дійсно можна буде вважати п'ятикласниками.

 

1 Ведуча. Вступаючи в ряди учнів середньої  школи, перед обличчям своїх товаришів, перед обличчям батьків перед обличчям вчителів урочисто клянуся:

КЛЯТВА

1)  Біля дошки стояти, як кращий воротар, не пропускаючи повз вуха жодного питання, навіть найважчого і підступного. (КЛЯНЕМОСЯ)

2)  Не доводити вчителів до температури кипіння  100 градусів. (КЛЯНЕМОСЯ)

       3)- З вовчим апетитом поглинати всі знання(КЛЯНЕМОСЯ)

4)  Бути швидкими і стрімкими, але не перевищувати швидкість 60 км\год при пересуванні шкільними коридорами! (КЛЯНЕМОСЯ)

5)  Витягати із учителів не жили, вичавлювати не піт, а міцні й точні знання й навички. (КЛЯНЕМОСЯ)

6)  Плавати на "добре" і "відмінно" у морі знань, поринаючи до самої глибини. (КЛЯНЕМОСЯ)

7) Рости достойними громадянами країни, ім`я якій Україна!
Клянемось!

       8)Клянуся без жартів, по - справжньому, любити свою Батьківщину, свою школу, своїх батьків! КЛЯНЕМОСЬ!

 

( Танцює весь клас ) Флешмоб

C:\Users\н\Desktop\80562067_595231024636690_8701345936284057600_n.jpg

Ведуча1Наші нові 5класники заслуговують бурхливих оплесків

Слово для вручення свідоцтв та медалей про те, що учні прийняті в 5 класники Лопянської загальноосвітньої школи  надається  директора школи  Василю Дмитровичу

 

Вручення медальок "Я п'ятикласник!".

 

  1. Ведучий А зараз ми запрошуємо вручити  всім  учням посвідчення П’ятикласника.

(Вручення посвідчень п’ятикласника)

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
11 травня 2020
Переглядів
1168
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку