Індивідуальний план роботи на самоосвіти під час карантину, вчителя початкових класів.
Індивідуальний план роботи та самоосвіти під час карантину в період з 12.03.2020 по 08.05.2020 р.
вчителя початкових класів НВК «Балтська ЗОШ І-ІІІ ст.№2-гімназія» Осієвської В.В.
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітка |
1. |
12.03 |
1.Складання плану роботи на період карантину. https://drive.google.com/file/d/1mjysXj0t-HE48IDDODlFP_R0xAbB3ArV/view
3.Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.(Viber, Facebook)
|
8.00-12.30 |
Завдання: ЯДС с. 68 Укр.мова повт.правило про числівник, скл. 3 речення використовуючи питання скільки? Труд навч. (виготовляємо маракаси і сомбреро об’ємний виріб з використанням вторинних матеріалів) |
2. |
13.03 |
1. Коригування календарно - тематичного планування уроків. 2.Складання плану-графіка самоосвіти та елементів дистанційної роботи під час призупинення освітнього процесу. 3.Онлайн консультація для батьків 2 класу ( Навчання в дистанційній формі) 4. Розробка і розміщення в соціальній мережі Viber завдань для учнів 2 класу на період карантину |
8.00-12.30 |
Завдання: Укр.мова Розміщення завдань діагностичної роботи.Диктант. Математика (опрацювання № 748-755 Д/З № 756,757) Читання с. 106 (виразно читати, вміти давати відповіді на запитання)
|
3. |
16.03 |
1. Реєстрація класу на платформі googleclassroom 2.Допомога в реєстрації учням та батькам. 3. Розробка і розміщення на платформі googleclassroom завдань. |
8.00-12.30 |
Завдання: ЯДС с. 73-74 Математика (відео №758-766) Читання с. 107 (вірш вивчити на пам'ять) Обр.мист Малювання парасольок «Чотири пори року». |
4. |
17.03 |
1. Розробка і розміщення на платформі googleclassroom завдань. 2. Онлайн - консультація для батьків та учнів 2 класу |
8.00-12.30 |
Завдання: Математика (відео № 767-774) Укр.мова (відео, вивчити правило с. 105 підручника, с. 57 зошит на друк.основі) Читання с. 107-108 (виразно читати, вміти давати відповіді на запитання) |
5. |
18.03 |
1. Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та завдань. 2. Онлайн - консультація для батьків та учнів 2 класу |
8.00-12.30 |
Завдання: Укр.мова (відео, вивчити правило с. 107, зошит на друк основі с. 58) Математика (відео, №775-782) Читання с. 108 ЯДС с. 75-76, зошит на друк.основі с. 35 |
6. |
19.03 |
1. Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань. 2. Онлайн - консультація для батьків та учнів 2 класу. 3. Добірка цікавої літератури для читання під час карантину . |
8.00-12.30 |
Завдання: ЯДС с. 78(підручника, с.36 зошит на друк. основі) Укр.мова (відео, зошит на друк.основі с. 59) Труд навч. (виготовляємо модель шатла с.79 підручника)
|
7. |
20.03 |
1. Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань. 2. Онлайн - консультація для батьків та учнів 2 класу. 3. Перегляд вебінару « Математична грамотність» |
8.00-12.30 |
Завдання: Укр.мова ( відео) Математика (відео № 783-790) Читання с. 109(підсумок з теми, вміти давати відповіді на запропоновані питання) |
8. |
30.03 |
1. Продовжити розробляти та підбирати матеріали, розміщувати на платформі googleclassroom та Viber 2. Опрацювання фахової літератури |
8.00-12.30 |
Завдання: ЯДС с. 81-82, зошит на друк.осн. с. 37-38 Математика(відео, №791-799) Читання робота з дитячою книжкою. Обр.мист Малювання одягу для Лясольки та Барвика. |
9. |
31.03 |
1. Опрацювання фахової літератури 2. Повторення і опрацювання науково- методичних рекомендацій. 3.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань.
|
8.00-12.30 |
Завдання: Укр.мова повторити правило про службові слова, написання службових слів, впр.14 с. 109 Математика (відео №800-807) Читання Розміщення завдань діагностичної роботи з аудіювання. |
10. |
1.04 |
1. Продовжити розробляти та підбирати матеріали, розміщувати на платформі googleclassroom та Viber 2. Індивідуальні консультації для учнів, батьків. |
8.00-12.30 |
Завдання: ЯДС с. 83-84, с.39 зошит Укр.мова написати міні-твір до 5 речень «Як я проводжу свій час на карантині» Математика (відео №808-816) Читання с. 110 |
11. |
2.04 |
1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань. 2.Консультації батьків та дітей.
3.Перегляд вебінару «Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями» |
8.00-12.30 |
Завдання: ЯДС с. 85, зошит с. 40 Укр.мова (відео, вивчити правило с. 110, с.60 зошит на друк.основі) Труд.навч Виготовляємо модель аеростата с. 87 |
12. |
3.04 |
1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань. 2.Консультації батьків та дітей. 3. Реєстрація на курсі « Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами» (Edera) Модуль 1
|
8.00-12.30 |
Завдання: Укр.мова (відео, скласти міні-твір «Улюблений вид спорту» Математика (відео, №817-825) Читання с. 111(вивчити одну мирилку на вибір) |
13. |
6.04 |
1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань. 2.Консультації батьків та дітей. 3. Модуль 2 « Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами» (Edera) |
8.00-12.30 |
Завдання: ЯДС с. 90-91, с. 41 зошит Математика (відео, № 826-834) Читання с. 112-113 (вміти переказувати) Обр.мист Створення візерунків. |
14. |
7.04 |
1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань. 2.Консультації батьків та дітей. 3. Модуль 3 « Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами» (Edera) |
8.00-12.30 |
Завдання: Укр.мова вивчити правила с. 112, впр.9 с. 113 підручника Математика (відео №835-843) Читання с. 113 (вивчити на пам'ять) |
15. |
8.04 |
1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань. 2.Консультації батьків та дітей. 3. Модуль 4 « Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами» (Edera) |
8.00-12.30 |
Завдання: ЯДС с. 92-93, зошит с. 42-43 Укр.мова (відео, вивчити правило с. 114, скласти 3 розповідних речення.) Математика (відео № 844-852) Читання робота з дитячою книжкою. Медіапроект «Класна газета» |
16. |
9.04 |
1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань. 2.Консультації батьків та дітей. 3. Модуль 5 « Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами» (Edera) |
8.00-12.30 |
Завдання: ЯДС с. 94, зошит с. 44 Укр.мова (відео, вивчити правило с. 116, впр.6,7 с. 116 підручник) Труд.навчання Виготовлення виробу з ниток с. 95 |
17. |
10.04 |
1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань. 2.Консультації батьків та дітей. 3. Модуль 6 « Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами» (Edera) |
8.00-12.30 |
Завдання: Укр.мова (відео, вивчити правило с. 117, впр.8 с. 118) Математика (відео, № 853-860) Читання с. 116(вміти давати відповіді на запитання) |
18. |
13.04 |
1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань. 2.Консультації батьків та дітей. 3. Фінальний іспит « Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами» (Edera) |
8.00-12.30 |
Завдання: ЯДС с. 98-99, с. 45-46 зошит. Математика (відео № 861-870) Читання Робота з дитячою книжкою. Обр.мист Створення святкового віночка з кольорового паперу,картону. |
19. |
14.04 |
1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань. 2.Консультації батьків та дітей. 3.Завершення курсу,отримання сертифікату « Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами» (Edera) |
8.00-12.30 |
Завдання: Укр.мова Розвиток зв’язного мовлення (Написання рекламного тексту з використанням спонукальних речень) Математика (відео № 871-880) Читання с. 117(виразно читати, вміти давати відповіді на запитання) |
20. |
15.04 |
1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань. 2.Консультації батьків та дітей.
|
8.00-12.30 |
Завдання: Укр.мова (відео, вивчити правило с. 119, впр.7, с. 119) Математика (відео № 881-889) ЯДС с. 100-101, зошит с. 47 Читання с. 118(вивчити на пам'ять) |
21. |
16.04 |
1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань. 2.Консультації батьків та дітей. 3.Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань школярів
|
8.00-12.30 |
Завдання: ЯДС с. 104, зошит с. 48 Укр.мова (відео, вивчити правило с. 120, впр. 11 с. 121) Труд.навчання Виготовляємо календар |
22. |
17.04 |
1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань. Перевірка учнівських робіт. 2.Консультації батьків та дітей. 3.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
8.00-12.30 |
Завдання: Укр.мова (відео, впр.10, с. 123.) Математика (відео, №890-897) Читання с. 119 (виразно читати) |
23. |
21.04 |
1. Перегляд вебінару «Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями» 2.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань. Перевірка завдань.
|
8.00-12.30 |
Завдання: Математика( відео, №898-907) Укр.мова (відео, скласти розповідь про весну) Читання с. 119 Л.Українка «На зеленому горбочку» вивчити на пам'ять |
24. |
22.04 |
1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань. Перевірка завдань. 2. Реєстрація на EDERA, курс «Академічна доброчесність», проходження 1-го блоку,виконання проміжних завдань.
|
8.00-12.30 |
Завдання: ЯДС с. 106-109,зошит с. 49,51 Математика(відео, №908-915) Укр.мова (вправи на картках) Читання с.120(виразно читати) |
25. |
23.04 |
1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань. Перевірка завдань. 2. Проходження 2-го і 3-го блоку, виконання проміжних завдань. (EDERA) |
8.00-12.30 |
Завдання: ЯДС с. 111, зошит с. 50,52 Укр.мова (зошит на друк.основі с. 62,63) Труд .навчання Виготовляємо морських мешканців(виріб з природних матеріалів) |
26. |
24.04 |
1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань. Перевірка завдань. 2. Проходження 5-го і блоку, виконання проміжних завдань. (EDERA) |
8.00-12.30 |
Завдання: Укр.мова(відео, Розвиток зв'язного мовлення. Розповідаю за кадрами фільму) Читання с. 121 (перевіряю свої досягнення, вміти давати відповіді на запропоновані запитання) Математика (відео, №916-924)
|
27. |
27.04 |
1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань. Перевірка завдань. 2.Консультація батьків та дітей. 3. Фінальний іспит, отримання сертифікату.( EDERA) |
8.00-12.30 |
Завдання: Математика (відео, № 934-942) Читання Робота з дитячим журналом. ЯДС с. 115-116, зошит с. 53 Обр.мист Створення чарівних квітів(гуаш) |
28. |
28.04 |
1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань. 2.Консультації батьків та дітей.
|
8.00-12.30 |
Завдання: Укр.мова (відео, вивчити правило с. 125) Математика (відео, № 934-942) Читання с. 122-123(виразно читати, давати відповіді на запитання) |
29. |
29.04 |
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 2. Перевірка учнівських робіт. 3.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань.
|
8.00-12.30 |
Завдання: Читання с. 123(вміти переказувати) Укр.мова (відео, вправа 9,с. 128) Математика ( відео, № 943-951) ЯДС с. 118-119 зошит с. 54 |
30. |
30.04 |
1. Продовжити розробляти та підбирати матеріали, розміщувати на платформі googleclassroom та Viber 2. Індивідуальні консультації для учнів, батьків. |
8.00-12.30 |
Завдання: ЯДС с. 121-122 Укр.мова (відео, вміти складати текст за серією малюнків) Труд. навчання (виготовляємо жабку. Виготовлення виробу за допомогою техніки орігамі) |
31. |
4.05 |
1. Продовжити розробляти та підбирати матеріали, розміщувати на платформі googleclassroom та Viber 2. Перевірка робіт. 3.Перегляд вебінару на всеосвіті «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи «Всеосвіта» для дистанційного навчання.» |
8.00-12.30 |
Завдання: ЯДС с. 125-126, зошит с. 55 Математика (відео, № 952-960) Читання Робота з дитячою книгою, журналом Обр.мист Створення орнаменту для оздоблення закладинки для книжки. |
32. |
5.05 |
1. Продовжити розробляти та підбирати матеріали, розміщувати на платформі googleclassroom та Viber 2. Індивідуальні консультації для учнів, батьків. |
8.00-12.30 |
Завдання: Укр.мова (відео, доповнення оголошення про загублену тварину за її описом) Математика (відео, №961-972) Читання с. 126(вміти давати відповіді на запитання) |
33. |
6.05 |
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. 2. Перевірка учнівських робіт. 3.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань.
|
8.00-12.30 |
Завдання: ЯДС с. 127-128,зошит с. 56 Математика (відео, № 937-980) Укр.мова (відео, написання тексту за малюнком) Читання с. 127 |
34. |
7.05 |
1. Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів НУШ. 2.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань.
|
8.00-12.30 |
Завдання: Укр.мова (відео, складання тексту за малюнком і поданим початком) ЯДС с. 129-130 Труд. навчання Аплікація з насіння |
35. |
8.05 |
1. Опрацювання фахової літератури. 2.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber завдань.
|
8.00-12.30 |
Завдання: Математика(завдання на картках) Укр.мова(розвиток зв’язного мовлення. Складання і написання тексту за малюнком) Читання с. 128-129 |
|