Індивідуальний план роботи та самоосвіти під час карантину в період з 12.03.2020 по 08.05.2020 р. вчителя початкових класів.

Про матеріал

Індивідуальний план роботи на самоосвіти під час карантину, вчителя початкових класів.

Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи та самоосвіти  під час карантину в період  з 12.03.2020  по 08.05.2020 р.

 вчителя початкових класів НВК «Балтська ЗОШ І-ІІІ ст.№2-гімназія»   Осієвської В.В.

№ п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітка

1.

12.03

1.Складання плану роботи  на період карантину.

2.Опрацювання  методичних рекомендацій щодо організації навчальних занять за допомогою дистанційних технологій у закладіах загальної середньої освіти в 2019/2020 навчальному році

https://drive.google.com/file/d/1mjysXj0t-HE48IDDODlFP_R0xAbB3ArV/view

 

3.Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.(Viber, Facebook)

 

 

8.00-12.30

Завдання:

ЯДС с. 68

Укр.мова повт.правило про числівник, скл. 3 речення використовуючи питання скільки?

Труд навч. (виготовляємо маракаси і сомбреро об’ємний виріб з використанням вторинних матеріалів)

2.

13.03

1. Коригування календарно - тематичного планування уроків.

2.Складання плану-графіка самоосвіти та елементів дистанційної роботи під час призупинення освітнього процесу.

3.Онлайн консультація для батьків 2 класу  ( Навчання в дистанційній формі)

4.  Розробка  і розміщення в соціальній мережі Viber завдань для учнів 2 класу на період карантину

8.00-12.30

Завдання:

Укр.мова   Розміщення завдань діагностичної роботи.Диктант.

Математика (опрацювання № 748-755 Д/З № 756,757)

Читання с. 106 (виразно читати, вміти давати відповіді на запитання)

 

3.

16.03

1. Реєстрація класу на платформі googleclassroom

2.Допомога в реєстрації учням та батькам.

3. Розробка і розміщення на платформі googleclassroom

завдань.

8.00-12.30

Завдання:

ЯДС с. 73-74

Математика (відео №758-766)

Читання с. 107 (вірш вивчити на пам'ять)

Обр.мист Малювання парасольок «Чотири пори року».

4.

17.03

1. Розробка і розміщення на платформі googleclassroom

завдань.

2. Онлайн -  консультація для батьків та учнів 2 класу

8.00-12.30

Завдання:

Математика (відео № 767-774)

Укр.мова (відео, вивчити правило с. 105 підручника, с. 57 зошит на друк.основі)

Читання с. 107-108 (виразно читати, вміти давати відповіді на запитання)

5.

18.03

1. Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та

завдань.

2. Онлайн -  консультація для батьків та учнів 2 класу

8.00-12.30

Завдання:

Укр.мова (відео, вивчити правило с. 107, зошит на друк основі с. 58)

Математика (відео, №775-782)

Читання с. 108

ЯДС с. 75-76, зошит на друк.основі с. 35

6.

19.03

1. Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань.

2. Онлайн -  консультація для батьків та учнів 2 класу.

3. Добірка цікавої літератури для читання під час карантину .

8.00-12.30

Завдання:

ЯДС с. 78(підручника, с.36 зошит на друк. основі)

Укр.мова (відео, зошит на друк.основі с. 59)

Труд навч. (виготовляємо модель шатла с.79 підручника)

 

7.

20.03

1. Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань.

2. Онлайн -  консультація для батьків та учнів 2 класу.

3. Перегляд вебінару «  Математична грамотність»

8.00-12.30

Завдання:

Укр.мова ( відео)

Математика (відео № 783-790)

Читання с. 109(підсумок з теми, вміти давати відповіді на запропоновані питання)

8.

30.03

1. Продовжити розробляти та  підбирати матеріали, розміщувати на платформі googleclassroom та Viber

 2. Опрацювання фахової літератури

8.00-12.30

Завдання:

ЯДС с. 81-82, зошит на друк.осн. с. 37-38

Математика(відео, №791-799)

Читання робота з дитячою книжкою.

Обр.мист Малювання одягу для Лясольки та Барвика.

9.

31.03

1. Опрацювання фахової літератури

2. Повторення і опрацювання науково- методичних рекомендацій.

3.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань.

 

8.00-12.30

Завдання:

Укр.мова повторити правило про службові слова, написання службових слів, впр.14 с. 109

Математика (відео №800-807)

Читання Розміщення завдань діагностичної роботи з аудіювання.

10.

1.04

1. Продовжити розробляти та  підбирати матеріали, розміщувати на платформі googleclassroom та Viber

2. Індивідуальні консультації для учнів, батьків.

8.00-12.30

Завдання:

ЯДС с. 83-84, с.39 зошит

Укр.мова написати міні-твір до 5 речень «Як я проводжу свій час на карантині»

Математика (відео №808-816)

Читання с. 110

11.

2.04

1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань.

2.Консультації батьків та дітей.

 

3.Перегляд вебінару  «Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями»

8.00-12.30

Завдання:

ЯДС с. 85, зошит с. 40

Укр.мова (відео, вивчити правило с. 110, с.60 зошит на друк.основі)

Труд.навч Виготовляємо модель аеростата с. 87

12.

3.04

1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань.

2.Консультації батьків та дітей.

3. Реєстрація на курсі « Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами» (Edera) Модуль 1

 

8.00-12.30

Завдання:

Укр.мова (відео, скласти міні-твір «Улюблений вид спорту»

Математика (відео, №817-825)

Читання с. 111(вивчити одну мирилку на вибір)

13.

6.04

1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань.

2.Консультації батьків та дітей.

3. Модуль 2 « Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами» (Edera)

8.00-12.30

Завдання:

ЯДС с. 90-91, с. 41 зошит

Математика (відео, № 826-834)

Читання с. 112-113 (вміти переказувати)

Обр.мист Створення візерунків.

14.

7.04

1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань.

2.Консультації батьків та дітей.

3. Модуль 3 « Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами» (Edera)

8.00-12.30

Завдання:

Укр.мова вивчити правила с. 112, впр.9 с. 113 підручника

Математика (відео №835-843)

Читання с. 113 (вивчити на пам'ять)

15.

8.04

1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань.

2.Консультації батьків та дітей.

3. Модуль 4 « Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами» (Edera)

8.00-12.30

Завдання:

ЯДС с. 92-93, зошит с. 42-43

Укр.мова (відео, вивчити правило с. 114, скласти 3 розповідних речення.)

Математика (відео № 844-852)

Читання робота з дитячою книжкою. Медіапроект «Класна газета»

16.

9.04

1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань.

2.Консультації батьків та дітей.

3. Модуль 5 « Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами» (Edera)

8.00-12.30

Завдання:

ЯДС с. 94, зошит с. 44

Укр.мова (відео, вивчити правило с. 116, впр.6,7 с. 116 підручник)

Труд.навчання Виготовлення виробу з ниток с. 95

17.

10.04

1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань.

2.Консультації батьків та дітей.

3. Модуль 6 « Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами» (Edera)

8.00-12.30

Завдання:

Укр.мова (відео, вивчити правило с. 117, впр.8 с. 118)

Математика (відео, № 853-860)

Читання с. 116(вміти давати відповіді на запитання)

18.

13.04

1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань.

2.Консультації батьків та дітей.

3. Фінальний іспит « Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами» (Edera)

8.00-12.30

Завдання:

ЯДС с. 98-99, с. 45-46 зошит.

Математика (відео № 861-870)

Читання Робота з дитячою книжкою.

Обр.мист Створення святкового віночка з кольорового паперу,картону.

19.

14.04

1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань.

2.Консультації батьків та дітей.

3.Завершення курсу,отримання сертифікату « Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами» (Edera)

8.00-12.30

Завдання:

Укр.мова Розвиток зв’язного мовлення (Написання рекламного тексту з використанням спонукальних речень)

Математика (відео № 871-880)

Читання с. 117(виразно читати, вміти давати відповіді на запитання)

20.

15.04

1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань.

2.Консультації батьків та дітей.

 

8.00-12.30

Завдання:

Укр.мова (відео, вивчити правило с. 119, впр.7, с. 119)

Математика (відео № 881-889)

ЯДС с. 100-101, зошит с. 47

Читання с. 118(вивчити на пам'ять)

21.

16.04

1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань.

2.Консультації батьків та дітей.

3.Продовжити розробляти та  підбирати матеріали до тематичної перевірки знань школярів

 

8.00-12.30

Завдання:

ЯДС с. 104, зошит с. 48

Укр.мова (відео, вивчити правило с. 120, впр. 11 с. 121)

Труд.навчання Виготовляємо календар

22.

17.04

1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань. Перевірка учнівських робіт.

2.Консультації батьків та дітей.

3.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

8.00-12.30

Завдання:

Укр.мова (відео, впр.10, с. 123.)

Математика (відео, №890-897)

Читання с. 119 (виразно читати)

23.

21.04

1. Перегляд вебінару  «Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями»

2.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань. Перевірка завдань.

 

8.00-12.30

Завдання:

Математика( відео, №898-907)

Укр.мова (відео, скласти розповідь про весну)

Читання с. 119 Л.Українка «На зеленому горбочку» вивчити на пам'ять

24.

22.04

1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань. Перевірка завдань.

2. Реєстрація на EDERA, курс  «Академічна доброчесність», проходження 1-го блоку,виконання проміжних завдань.

 

8.00-12.30

Завдання:

ЯДС с. 106-109,зошит с. 49,51

Математика(відео, №908-915)

Укр.мова (вправи на картках)

Читання с.120(виразно читати)

25.

23.04

1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань. Перевірка завдань.

2. Проходження 2-го і 3-го блоку, виконання проміжних завдань. (EDERA)

8.00-12.30

Завдання:

 ЯДС с. 111, зошит с. 50,52 

Укр.мова (зошит на друк.основі с. 62,63)

Труд .навчання Виготовляємо морських мешканців(виріб з природних матеріалів)

26.

24.04

1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань. Перевірка завдань.

2. Проходження 5-го і блоку, виконання проміжних завдань. (EDERA)

8.00-12.30

Завдання:

Укр.мова(відео, Розвиток зв'язного мовлення. Розповідаю за кадрами фільму)

Читання с. 121 (перевіряю свої досягнення, вміти давати відповіді на запропоновані запитання)

Математика (відео, №916-924)

 

27.

27.04

1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань. Перевірка завдань.

2.Консультація батьків та дітей.

3. Фінальний іспит, отримання сертифікату.( EDERA)

8.00-12.30

Завдання:

Математика (відео, № 934-942)

Читання Робота з дитячим журналом.

ЯДС с. 115-116, зошит с. 53

Обр.мист Створення чарівних квітів(гуаш)

28.

28.04

1.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань.

2.Консультації батьків та дітей.

 

8.00-12.30

Завдання:

Укр.мова (відео, вивчити правило с. 125)

Математика (відео, № 934-942)

Читання с. 122-123(виразно читати, давати відповіді на запитання)

29.

29.04

1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

2. Перевірка учнівських робіт.

3.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань.

 

8.00-12.30

Завдання:

Читання с. 123(вміти переказувати)

Укр.мова (відео, вправа 9,с. 128)

Математика ( відео, № 943-951)

ЯДС с. 118-119 зошит с. 54

30.

30.04

1. Продовжити розробляти та  підбирати матеріали, розміщувати на платформі googleclassroom та Viber

2. Індивідуальні консультації для учнів, батьків.

8.00-12.30

Завдання:

ЯДС с. 121-122

Укр.мова (відео, вміти складати текст за серією малюнків)

Труд. навчання (виготовляємо жабку. Виготовлення виробу за допомогою техніки орігамі)

31.

4.05

1. Продовжити розробляти та  підбирати матеріали, розміщувати на платформі googleclassroom та Viber

2. Перевірка робіт.

3.Перегляд вебінару на всеосвіті «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи «Всеосвіта» для дистанційного навчання.»

8.00-12.30

Завдання:

ЯДС с. 125-126, зошит с. 55

Математика (відео, № 952-960)

Читання Робота з дитячою книгою, журналом

Обр.мист Створення орнаменту для оздоблення закладинки для книжки.

32.

5.05

1. Продовжити розробляти та  підбирати матеріали, розміщувати на платформі googleclassroom та Viber

2. Індивідуальні консультації для учнів, батьків.

8.00-12.30

Завдання:

Укр.мова (відео, доповнення оголошення про загублену тварину за її описом)

Математика (відео, №961-972)

Читання с. 126(вміти давати відповіді на запитання)

33.

6.05

1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

2. Перевірка учнівських робіт.

3.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань.

 

8.00-12.30

Завдання:

ЯДС с. 127-128,зошит с. 56

Математика (відео, № 937-980)

Укр.мова (відео, написання тексту за малюнком)

Читання с. 127

34.

7.05

1. Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів НУШ.

2.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань.

 

8.00-12.30

Завдання:

Укр.мова (відео, складання тексту за малюнком і поданим початком)

ЯДС с. 129-130

Труд. навчання Аплікація з насіння

35.

8.05

1. Опрацювання фахової літератури.

2.Розробка і розміщення на платформі googleclassroom та Viber

завдань.

 

8.00-12.30

Завдання:

Математика(завдання на картках)

Укр.мова(розвиток зв’язного мовлення. Складання і написання тексту за малюнком)

Читання с. 128-129

 

 

docx
Додано
5 травня 2020
Переглядів
611
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку