Індивідуальний план роботи та самоосвіти
за гнучким (дистанційним) режимом
на період карантину з 12. 03. 2020 року по 24. 04.2020 року
вчителя географії Рудько Василя Степановича
№ за /п |
Дата |
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
1 |
12.03. |
Створення «Класів» https://classroom.google.com/с та організація учнів для дистанційного навчання за допомогою месседжерів (Telegram,viber,messenger) |
8.30.-9.15. |
|
|
12.03. |
Розробка та розсилка завдань з географії для учнів 6, 7, 8, 9, 10, 11 класів |
2 урок 9.25.-10.10. |
|
|
12.03. |
Он-лайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання |
15.15.-16.00. |
|
|
12.03. |
Розробка та розсилка завдань з географії 6, 7, 8, 9, 10, 11 класів |
10.00.-11.00. |
|
|
12.03. |
Робота із шкільною документацією (попереднє коригування календарно-тематичного плану) |
11.00.-11.30. |
|
|
12.03. |
Індивідуальне навчання. Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів» |
4 урок 9.25-10.10. |
|
|
12.03. |
11 клас. Глобальні ланцюги доданої вартості у виробництві чорних металів, алюмінію, міді; чинники та форми спеціалізації країн. Сучасна географія виробництва транспортних засобів, електроніки, фармацевтичної продукції, чинники участі національних економік у глобальних ланцюгах доданої вартості. Виробництво текстилю, одягу, взуття: сучасна просторова організація, чинники міжнародної спеціалізації. Практична робота № 8. Позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію».
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
1 урок 8.30.-9.15. |
|
|
12.03. |
6–А.Рухи води в океані.Течії.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
2 урок 9.25-10.10 |
|
|
12.03. |
6-Б. Рухи води в океані.Течії.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
3 урок 10.30.-11.15. |
|
|
13.03 |
8-А. Основні заходи щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони довкілля. Природно-заповідні об’єкти своєї місцевості. Природокористування в умовах сталого розвитку.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
2 урок 9.25.-10.10. |
|
|
13.03 |
7-Б. Загальні риси клімату Євразії. Кліматичні пояси і типи клімату Євразії. Практична робота № 11 (оцінювана) Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
3 урок 10.30.-11.15. |
|
|
13.03 |
7-А. Загальні риси клімату Євразії. Кліматичні пояси і типи клімату Євразії. Практична робота № 11 (оцінювана) Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 11.35.-12.20. |
|
|
13.03. |
Он-лайн консультації з учнями 11 класу підготовка до ЗНО
|
15.15.-16.00. |
|
|
16.03. |
Підбір завдань для учнів 6-11 класів в умовах навчання дистанційної форми. Підготовка до он-лайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі |
9.00.-10.00. |
|
|
16.03 |
7-Б. Води суходолу Євразії: річки Практична робота № 10 (продовження). Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
1 урок 8.30.-9.15. |
|
|
16.03 |
10 клас. Острівні країни Океанії. Дослідження №16. Нова Зеландія – високорозвинена країна в океанії. Дослідження №17. Країни Океанії – регіон екзотичного туризму. Особливості географічного положення регіону. Держави та залежні території, що входять до складу Мікронезії, Меланезії та Полінезії. Основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці. Вди господарської діяльності, що визначають міжнародну спеціалізацію країн. Зовнішні економічні зв’язки. |
4 урок 11.35.-12.20. |
|
|
16.03 |
7-А. Води суходолу Євразії: річки Практична робота № 10 (продовження). Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
5 урок 12.30.-13.15. |
|
|
16.03 |
9 клас. Транспорт, його роль у національній економіці
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
6 урок 13.25-14.10 |
|
|
16.03. |
8 клас. Урок узагальнення і систематизації знань учнів з тем: «Ландшафти України», «Природокористування» |
7 урок 14.20-15.05 |
|
|
17.03. |
6-А. Життя в океанах і морях. Багатства вод світового океану. Океан та людина. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
2 урок 9.25-10.10. |
|
|
17.03. |
6-Б. Життя в океанах і морях. Багатства вод світового океану. Океан та людина. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
3 урок 10.30.-11.15. |
|
|
17.03 |
10 клас. Особливості географічного положення Америки. Склад регіону. Сучасна політична карта. Форми державного правління і територіального устрою країн, типи країн за рівнем економічного розвитку. Міжнародні організації НАФТА, МЕРКОСУР, НАТО. |
4 урок 11.35.-12.20. |
|
|
17.04 |
Онлайн-навчання "Google Клас для організації дистанційного навчання"
|
14.00.-15.00. |
|
|
17.03. |
Перевірка учнівських робіт |
10.20.-11.30. |
|
|
19.03. |
І.Н.Робота з інтернет-ресурсами по предмету |
2 урок 9.25.-10.10. |
|
|
19.03. |
Перегляд вебінару «Неперервна освіта учнів, вихованців у віддаленому режимі (під час карантинних заходів)» - онлайн |
14.55. – 15.25. |
|
|
19.03 |
11 клас. Сучасні транспортно-логістичні системи та інформаційно-комунікаційні мережі як інфра-структурний каркас глобальної економіки.Світовий ринок інвестицій і фінансів. Туризм.Формування «інформаційного суспільства». Дослідження 1. Світовий ринок патентів: лідери й аутсайдери. 2. Роль транснаціональних компаній у розвитку машинобудівних та хімічних виробництв в Україні Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
1 урок 8.30.-9.15. |
|
|
19.03. |
6–Б. Води суходолу – поверхневі і підземні. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина. Найдовші, найбільші за площею басейну і найповноводніші річки Практична робота 6 (продовження). Позначення на контурній карті річок и світу. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
3 урок 10.30.-11.15. |
|
|
19.03. |
6-А. Води суходолу – поверхневі і підземні. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина. Найдовші, найбільші за площею басейну і найповноводніші річки Практична робота 6 (продовження). Позначення на контурній карті річок и світу. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
4 урок 11.35-12.20 |
|
|
20.03. |
8-А. Кількість населення в світі та Україні. Чинники, що впливають на кількість населення: природний рух. Зміна кількості населення в світі та Україні. Практична робота №11. Обчислення показників природного та механічного руху населення в різних регіонах України.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
2 урок 9.25.-10.10. |
|
|
20.03 |
7-Б. Води суходолу Євразії: Озера, льодовики, багаторічна мерзлота Практична робота № 10 (продовження). Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
3 урок 10.30.-11.15. |
|
|
20.03 |
7-А. Води суходолу Євразії: Озера, льодовики, багаторічна мерзлота Практична робота № 10 (продовження). Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 11.35.-12.20. |
|
|
20.03. |
Вебінар «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів»
|
15.00. |
|
|
23.03 |
1.Упорядкування папки самоосвіти
2. Он-лайн консультації з учнями 8 класу та 11 класу (по ЗНО) |
9. 00 – 11. 30
11.30 –13.40
|
|
|
24.03 |
1. Консультування учнів за допомогою географічних он-лайн ігор 2. Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань з географії.
|
9. 00 – 11. 30 11.30 –13.40
|
|
|
25.03 |
1. Виготовлення дидактичного матеріалу з географії
|
9. 00 – 11. 30
|
https://factor-r.com.ua/katalog/laboratorii/didaktichnij-material-z-geografii/ |
|
25.03. |
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня при викладанні географії.
|
11.30 –13.40
|
https://naurok.com.ua/biblioteka/geografiya/typ-3 https://geografiamozil2.jimdofree.com/головна/цікаві-сторінки-в-інтернеті/ |
|
26.03 |
1.Опрацювання фахової літератури щодо організації позаурочної роботи з географії
2. Он-лайн консультації з учнями 6 та 7 класу. |
9. 00 – 11. 30
11.30 –13.40
|
https://www.schoollife.org.ua/category/fajly/usi-uroky-heohrafiji/pozaurochna-robota-z-heohrafiji/
|
|
27.03 |
1. Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо проведення ЗНО у 2020 році 2. Он-лайн консультації з учнями 9, 10 класу. |
9. 00 – 11. 30
11.30 –13.40
|
http://testportal.gov.ua/normdokzno/ https://znobpal.jimdofree.com/середня-освіта/зовнішнє-незалежне-оцінювання/ |
|
30.03. |
7-Б. Природні зони Євразії: Арктичні пустелі. Тундра й лісотундра. Ліси помірного поясу. Лісостепи й степи. Напівпустелі й пустелі.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
1 урок 8.30-9.15 |
|
|
30.03. |
10 клас. Природні умови і ресурси регіону. Населення Америки. Урбанізаційні процеси. Система розселення
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 11.35-12.20 |
|
|
30.03. |
7-А. Природні зони Євразії: Арктичні пустелі. Тундра й лісотундра. Ліси помірного поясу. Лісостепи й степи. Напівпустелі й пустелі.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
5 урок 12.30-13.15 |
|
|
30.03. |
Підбір завдань для учнів 6-11 класів в умовах навчання дистанційної форми. Підготовка до он-лайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
|
9.00.-10.00. |
|
|
30.03 |
9 клас. Транспорт світу. Країни, що вирізняються високим рівнем розвитку транспортної мережі. Міжнародні транспортні коридори
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.googlе |
6 урок 13.25-14.10 |
|
|
30.03. |
8-А. Статевовіковий склад населення світу й України. Тривалість життя населення. Регіональні відмінності демографічних процесів. Дослідження П.Чубинського. Демографічна політика. Практична робота №12 (оцінювана).Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
7 урок 14.20-15.05 |
|
|
31.03. |
6-А. Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
2 урок 9.25.-10.10. |
|
|
31.03. |
6-Б. Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
3 урок 10.30.-11.15. |
|
|
31.03. |
10 клас. Особливості економіки країн Америки. Первинний сектор економіки. Роль американських ТНК в економіці регіону. Сільське господарство: вплив природних, історичних чинників та глобалізації на спеціалізацію. Лісове господарство. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 11.35.-12.20. |
|
|
31.03. |
Перевірка робіт учнів |
11.15.-12.00. |
|
|
02.04. |
Перевірка учнівських робіт |
2 урок 9.25.-10.10. |
|
|
03.04. |
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі Опрацювання фахової літератури |
10.00.- 12.30. |
|
|
02.04 |
11 клас. Географічні складники політичної географії: географічний простір, території, географічні місця. Політичні складники: політичні інституції, політичні відносини, «сила». Територіально-політичні системи національного і наддержавного рівнів. Геополітика, її складові Зовнішня та внутрішня геополітика. Геополітика «сили». Різновиди «сили».Взаємозв’язок між національними та геополітичними інтересами держави
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
1 урок 8.30.-9.15. |
|
|
02.04. |
6–Б. Озера, їх різноманітність. Найглибші і найбільші озера земної кулі. Практична робота 6 (продовження). Позначення на контурній карті озер світу.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
3 урок 10.30.-11.15. |
|
|
02.04. |
6-А. Озера, їх різноманітність. Найглибші і найбільші озера земної кулі. Практична робота 6 (продовження). Позначення на контурній карті озер світу.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 11.35.-12.20. |
|
|
03.04 |
8-А. Механічний рух населення: причини і види міграцій, основні напрямки міграційних потоків у світі та Україні. Міграційна політика держав.Українська діаспора. Практична робота №11.Обчислення показників природного та механічного руху населення в різних регіонах України (закінчення).
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
2 урок 9.25.-10.10. |
|
|
03.04 |
7-Б. Природні зони Євразії: Субтропічні ліси. Савани. Субекваторіальні і екваторіальні ліси
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
3 урок 10.30.-11.15. |
|
|
03.04 |
7-А. Природні зони Євразії: Субтропічні ліси. Савани. Субекваторіальні і екваторіальні ліси
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 11.35.-12.20. |
|
|
06.04 |
7-Б. Вертикальна поясність. Зміни природи материка людиною. Найвідоміші об’єкти, віднесені до Світової спадщини ЮНЕСКО
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
1 урок 8.30-9.15 |
|
|
06.04 |
10 клас. Третинний сектор економіки. Найважливіші міжнародні транспортні магістралі, вузли. Нерівномірність економічного розвитку субрегіонів Америки. Особливості їх участі в міжнародному поділі праці. Зв’язки України з країнами Америки.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 11.35-12.20 |
|
|
06.04 |
7-А. Вертикальна поясність. Зміни природи материка людиною. Найвідоміші об’єкти, віднесені до Світової спадщини ЮНЕСКО
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
5 урок 12.30-13.15 |
|
|
06.04 |
9 клас. Транспорт України. Міжнародні транспортні коридори на території України. Дослідження Міські види транспорту свого обласного центру
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
6 урок 13.25-14.10 |
|
|
06.04 |
8 клас. Густота населення у світі й Україні
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
7 урок 14.20-15.05
|
|
|
07.04 |
6-А. Болота, особливості їх утворення та поширення
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
2 урок 9.25-10.10. |
|
|
07.04 |
6-Б. Болота, особливості їх утворення та поширення Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
3 урок 10.30.-11.15. |
|
|
07.04 |
10 клас. США. Місце країни у світі та регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці. Система розселення. Українська діаспора США. Особливості сучасного постіндустріального розвитку країни. Домінуючі складові третинного сектору. Промислові виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни. Особливості аграрного сектору. Характерні риси просторової організації господарства. Зовнішні економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України зі США.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 10.35.-12.20. |
|
|
09.04 |
11 клас. Українська держава, територія держави. Політико-географічне положення України: глобальне, регіональне, сусідське. Політико-економічна оцінка державного кордону України. Реформування адміністративно-територіального устрою України.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.googlе |
1 урок 8.30.-9.15. |
|
|
09.04 |
6-Б. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
3 урок 10.30.-11.15. |
|
|
09.04 |
6-А. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 11.35.-12.20. |
|
|
10.04 |
8 клас. Міські і сільські населені населені пункти. Класифікація міст. Міські і сільські поселення
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
2 урок 9.25-10.10 |
|
|
10.04 |
7-Б. Населення і політична карта Євразії.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
3 урок 10.30.-11.15. |
|
|
10.04 |
7-А. Населення і політична карта Євразії.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 11.35.-12.20. |
|
|
13.04 |
7-Б. Країни Західної Європи (Німеччина, Франція, Велика Британія). Країни Південної Європи (Італія). Держави-«карлики»
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
1 урок 8.30-9.15 |
|
|
13.04 |
10 клас. Канада. Місце країни у світі та регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці. Система розселення. Українська діаспора в Канаді. Особливості сучасного розвитку країни. Домінуючі складові третинного сектору. Виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни. Характерні риси просторової організації. Зовнішні економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України з Канадою.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 10.35.-12.20. |
|
|
13.04 |
7-А. Країни Західної Європи (Німеччина, Франція, Велика Британія). Країни Південної Європи (Італія). Держави-«карлики»
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
5 урок 12.30-13.15 |
|
|
13.04 |
9 клас. Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Торгівля в Україні. Світовий ринок товарів і послуг
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
6 урок 13.25-14.10 |
|
|
13.04 |
8 клас. Урбанізація, причини, що її зумовлюють. Вплив урбанізації на розселення населення
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
7 урок 14.20-15.05 |
|
|
14.04 |
6-А. Льодовики та багаторічна мерзлота. Утворення і поширення багаторічної мерзлоти
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.googlе |
2 урок 9.25-10.10. |
|
|
14.04 |
6-Б. Льодовики та багаторічна мерзлота. Утворення і поширення багаторічної мерзлоти
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
3 урок 10.30.-11.15. |
|
|
14.04 |
10 клас. Бразилія. Місце країни у світі та регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці. Система розселення. Українська діаспора в Бразилії. Особливості сучасного розвитку країни. Домінуючі складові третинного сектору. Виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни. Характерні риси просторової організації. Зовнішні економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України з Бразилією. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 11.35.-12.20. |
|
|
16.04 |
11 клас. Кількість населення України. Відтворення населення: показники та природні, соціальні, економічні чинники народжуваності й смертності, їх просторові відмінності. Особливості вікового і статевого складу населення України. Міграційні процеси в Україні. Демографічна. Система розселення. Міські агломерації Практична робота №9. Аналіз картограм народжуваності, смертності, природного приросту, густоти населення, урбанізації в Україні
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
1 урок 8.30.-9.15. |
|
|
16.04 |
6-Б. Підземні води, умови їх утворення і залягання. Термальні і мінеральні води. Охорона вод Світового океану та суходолу
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
3 урок 10.30.-11.15. |
|
|
16.04 |
6-А. Підземні води, умови їх утворення і залягання. Термальні і мінеральні води. Охорона вод Світового океану та суходолу
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 11.35.-12.20. |
|
|
17.04 |
8 клас. Етноси. Найпоширеніші мовні сімї. Одно національні та багатонаціональні країни.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
2 урок 9.25-10.10 |
|
|
17.04 |
7-Б. Країни Східної і Центральної Європи (Україна, Польща, Білорусь, Росія)
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
3 урок 10.30.-11.15. |
|
|
17.04 |
7-А. Країни Східної і Центральної Європи (Україна, Польща, Білорусь, Росія)
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 11.35.-12.20. |
|
|
21.04 |
6-А. Узагальнення та систематизація знань з теми «Гідросфера»
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
2 урок 9.25-10.10. |
|
|
21.04 |
6-Б. Узагальнення та систематизація знань з теми «Гідросфера»
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
3 урок 10.30.-11.15. |
|
|
21.04 |
10 клас. Практична робота №6. Порівняльна характеристика машинобудування США, Канади та Бразилії
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 11.35-12.20 |
|
|
23.04 |
11 клас. Сучасні риси національної економіки України. Конкурентні переваги України на світових ринках сільськогосподарської продукції, рудної сировини та металів Практична робота №10. Аналіз секторальної структури економіки України
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
1 урок 8.30.-9.15. |
|
|
23.04 |
6-Б. Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
3 урок 10.30.-11.15. |
|
|
23.04 |
6-А. Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 11.35.-12.20. |
|
|
24.04 |
8 клас. Національний склад населення України. Національні меншини та етнічні групи
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
2 урок 9.25-10.10 |
|
|
24.04 |
7-Б. Країни Азії (Японія, Китай, Індія) Зв’язки України з країнами Європи та Азії
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
3 урок 10.30.-11.15. |
|
|
24.04 |
7-А. Країни Азії (Японія, Китай, Індія) Зв’язки України з країнами Європи та Азії
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 11.35.-12.20. |
|
|
27.04 |
7-Б. Узагальнення і систематизація знань з теми «Євразія»
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google
|
1 урок 8.30-9.15 |
|
|
27.04 |
10 клас. Узагальнення знань із розділу Океанія та Америка Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 10.35.-12.20. |
|
|
27.04 |
7-А. Узагальнення і систематизація знань з теми «Євразія» Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
5 урок 12.30-13.15 |
|
|
27.04 |
9 клас. Міжнародний туризм. Основні туристичні регіони світу. Туризм в Україні. Туризм як складник національної економіки, його види
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
6 урок 13.25-14.10 |
|
|
27.04 |
8 клас. Релгія як явище культури. Світові релігії. Найпоширеніші релігійні конфесії в Україні.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
7 урок 14.20-15.05 |
|
|
28.04 |
6-А. Властивості грунтів. Грунтовий покрив, карта грунтів. Вплив господарської діяльності людини на грунтовий покрив, рослинність і тваринний світ суходолу та океану
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.googlе |
2 урок 9.25-10.10. |
|
|
28.04 |
6-Б. Властивості грунтів. Грунтовий покрив, карта грунтів. Вплив господарської діяльності людини на грунтовий покрив, рослинність і тваринний світ суходолу та океану
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
3 урок 10.30.-11.15. |
|
|
28.04 |
10 клас. Африка-регіон контрастів. Особливості географічного положення Африки. Склад регіону. Сучасна політична карта Африки. Форми державного правління і територіального устрою країн, типи країн за рівнем економічного розвитку. Райони збройних конфліктів, прояв тероризму. Природні умови і ресурси. Населення. Урбанізаційні процеси. Система розселення. Працересурсний потенціал. Практична робота №7. (поч) Позначення на контурній карті Африки основних районів видобування нафти, залізних, мідних та алюмінієвих руд, центрів їх переробки, основних транспортних магістралей та портів експортування. Дослідження №24. Кордони на політичній карті Африки: особливості делімітації та демаркації
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 11.35.-12.20. |
|
|
30.04 |
11 клас. Сучасні тенденції та регіональні відмінності розвитку енергетики в Україні. Замкнутий технологічний цикл розроблення і виробництва літаків в Україні, експорт та імпорт авіаракетної техніки. Виробництво автомобілів, Сільськогосподарської техніки: тенденції розвитку, міжнародне кооперування
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
1 урок 8.30.-9.15. |
|
|
30.04 |
6-Б. Природні комплекси (ландшафти) як наслідок взаємозв’язків компонентів природи
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
3 урок 10.30.-11.15. |
|
|
30.04 |
6-А. Природні комплекси (ландшафти) як наслідок взаємозв’язків компонентів природи
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 11.35.-12.20. |
|
|
04.05 |
7-Б. Тихий океан. Географічне положення. Острови в Тихому океані, їх походження і природні особливості. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків Практична робота 12. Позначення географічних об’єктів та течій океанів на контурній карті (виконується поетапно під час вивчення кожного океану)
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
1 урок 8.30-9.15 |
|
|
04.05 |
10 клас. Особливості економіки країн Африки. Первинний сектор економіки. Сільське господарство. Лісове господарство. Добувна промисловість. Вторинний сектор економіки. Особливості розміщення промислових центрів у регіоні. Третинний сектор економіки: особливості становлення і закономірності розміщення. Найважливіші міжнародні транспортні магістралі, вузли. Туристичні райони. Нерівномірність економічного розвитку субрегіонів Африки. Особливості їхньої участі в міжнародному поділі праці. Зв’язки України з країнами Африки. Дослідження № 25. Ангола: успішний розвиток після війни. Дослідження № 26. Вплив колоніального минулого на сучасну міжнародну спеціалізацію країн Тропічної Африки. Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 10.35.-12.20. |
|
|
04.05 |
7-А. Тихий океан. Географічне положення. Острови в Тихому океані, їх походження і природні особливості. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків Практична робота 12. Позначення географічних об’єктів та течій океанів на контурній карті (виконується поетапно під час вивчення кожного океану) Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
5 урок 12.30-13.15 |
|
|
04.05 |
9 клас. Наукова і освітня діяльність. Освіта. Охорона здоров’я. Роль науки й освіти в суспільстві. Джерела фінансування науки й освіти. Форми просторової організації наукових досліджень та освіти: технополіси. Найвідоміші наукові центри у світі та Україні. Найвідоміші центри охорони здоров’я в Україні та світі.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
6 урок 13.25-14.10 |
|
|
04.05 |
8 клас. Зайнятість населення в світі та Україні. Трудові ресурси. Кількість і якість трудових ресурсів. Економічно активне населення. Зайнятість населення. Проблеми зайнятості населення.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
7 урок 14.20-15.05 |
|
|
05.05 |
6-А. Географічна оболонка – найбільший природний комплекс Землі, її межі та властивості.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.googlе |
2 урок 9.25-10.10. |
|
|
05.05 |
6-Б. Географічна оболонка – найбільший природний комплекс Землі, її межі та властивості.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
3 урок 10.30.-11.15. |
|
|
05.05 |
10 клас. Єгипет. Дослідження № 27. «Три кити» економіки Єгипту: Суецький канал, нафта, туризм.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 11.35.-12.20. |
|
|
07.05 |
11 клас. Місце України в глобальних ланцюгах доданої вартості виробництва та реалізації електронної продукції. Виробництво фармацевтичної продукції та побутової хімії: чинники та особливості розташування підприємств. Особливості розвитку й просторової організації виробництва меблів, текстилю, одягу та взуття, продуктів харчування
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
1 урок 8.30.-9.15. |
|
|
07.05 |
6-Б. Природні зони Землі, їх особливості.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
3 урок 10.30.-11.15. |
|
|
07.05 |
6-А. Природні зони Землі, їх особливості.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 11.35.-12.20. |
|
|
08.05 |
8 клас. Узагальнення і систематизація знань з розділу «Населення України та світу»,
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
2 урок 9.25-10.10 |
|
|
08.05 |
7-Б. Атлантичний океан. Географічне положення. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси, їх використання. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків. Практична робота № 12 (продовження). Позначення географічних об’єктів та течій океану на контурній карті.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
3 урок 10.30.-11.15. |
|
|
08.05 |
7-А. Атлантичний океан. Географічне положення. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ і природні ресурси, їх використання. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків. Практична робота № 12 (продовження). Позначення географічних об’єктів та течій океану на контурній карті.
Робота з учнями по темі в он-лайн – режимі на платформі classroom.google |
4 урок 11.35.-12.20. |