Індивідуальний план роботи на час запровадження карантину вихователя .
п/ |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітки |
п |
|
|
роботи |
|
1 |
16.03. |
Карантинні заходи в групі. |
|
|
|
2020 |
1.Миття іграшок деззасобами, |
8.00-12.00 |
|
|
|
прання лялькового одягу, |
|
Індивідуальна і |
|
|
кварцювання. Обробка термометрів |
|
|
|
|
спиртом. |
|
|
|
|
2.Дистанційна робота з батьками: |
13.00-14.00 |
дистанційна |
|
|
інформація про карантин з |
|
|
|
|
Коронавірусу (дистанційно, |
|
форма спілкування |
|
|
соцмережа Viber). |
|
|
2 |
17.03 |
1.Обробка дидактичного матеріалу |
8.00-11.30 |
Індивідуально. |
|
2020 |
та дидактичних ігор, кварцювання. |
||
|
|
2.Наведення порядку в осередках, |
|
|
|
|
обробка деззасобами поверхонь |
|
|
|
|
шаф, контейнерів. |
|
|
|
|
3. Робота з документацією групи. |
|
|
|
|
(журнал щоденного відвідування |
11.30-14.00 |
|
|
|
дітьми старшої групи). |
|
|
|
|
4. Підготовка табеля щоденного |
|
|
|
|
відвідування дітьми дитсадка за |
|
|
|
|
березень. |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
18.03 |
1.Карантинні заходи в |
8.00-12.00 |
|
|
2020 |
театральному куточку та в куточку |
|
Індивідуально та |
|
|
м'якої іграшки (миття, прання, |
|
|
|
|
|
дистанційно. |
|
|
|
кварцювання). |
12.00-13.30 |
|
|
|
2.Упорядкування документації |
|
|
|
|
старшої групи з навчально- |
|
|
|
|
виховного процесу (обов’язкова |
|
|
|
|
документація групи). |
|
Дистанційно, |
|
|
3. Дистанційна робота з батьками: |
13.30-14.00 |
|
|
|
соцмережа Viber. |
||
|
|
пам'ятки, рекомендації про |
|
|
|
|
Коронавірус. |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
19.03 |
1.Складання плану роботи на час |
9.00-11.00 |
Індивідуально |
|
2020 |
карантину. |
|
дистанційно |
|
|
2.Створення платформи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
дистанційної навчально-виховної |
11.00-12.15 |
|
|
|
роботи “Наша група” (група у |
|
|
|
|
Viber). |
|
|
|
|
Робота в дистанційному режимі: |
|
|
|
|
2.Опрацювання фахової літератури |
12.15-15.00 |
|
|
|
|
|
|
|
з навчанню дітей читанню за |
|
«Всеосвіта™» |
|
|
|
методикою Л.Шелестової |
|
|
|
|
(програма раннього розвитку) та |
|
|
|
|
електронного журналу «Методична |
|
|
|
|
скарбничка вихователя» — новий |
|
Соціальна мережа |
|
|
номер за березень. |
|
Viber |
|
|
4.Оновлення та доповнення гри |
|
індивідуально |
|
|
“Хто де живе?” |
|
|
5 |
20.03 |
1.Догляд за кімнатними рослинами |
9.00-10.00 |
|
|
2020 |
групової кімнати. |
|
індивідуально |
|
|
2.Профсоюзна робота. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дистанційна робота. |
10.00-12.00 |
|
|
|
3. Корекція календарного плану з |
|
|
|
|
навчально-виховної роботи на ІІІ |
|
|
|
|
квартал 2019-2020 уч.року. |
|
|
|
|
Робота з батьками. |
|
|
|
|
4. Індивідуальні консультації для |
|
|
|
|
батьків групи в онлайн-режимі. |
12.00-13.00 |
|
|
|
5.Опитування про стан здоровья |
|
|
|
|
дітей. |
|
|
|
|
6.Дистанційна самоосвіта: |
|
|
|
|
«Академія розвитку особистості» |
|
|
|
|
Корисно, а головне, весело!!! - ігри |
13.00-15.00 |
онлайн-заняття |
|
|
для покращення координації |
|
Baby Stars Estimulaci? |
|
|
visomotara. |
|
n Temprana. |
|
|
|
|
|
|
23.03 |
Робота в дистанційному режимі: |
|
Соціальна мережа |
6 |
2020 |
Самоосвіта: |
9.00-11.00 |
Viber |
|
|
1.Перегляд вебінару «Практичні |
|
дистанційно Osvita.ua |
|
|
поради щодо організації |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
дистанційного навчання під час |
|
|
|
|
карантину». |
|
|
|
|
Робота з батьками. |
11.00-13.00 |
дистанційно, |
|
|
2.Практичні завдання для дітей |
|
(соцмережа Viber). |
|
|
групи на час карантину. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Доповнення матеріалу до теки |
13.00-15.00 |
індивідуально |
|
|
“Професії” , зокрема до д/г “Кому |
|
|
|
|
що потрібно для роботи”. |
|
|
7 |
24.03 |
Робота в дитсадку. |
|
Індивідуально |
|
2020 |
1.Упорядкування дидактичного |
9.00-9.30 |
|
|
|
матеріалу з розвитку логічного |
|
|
|
|
мислення у дітей старшої групи. |
|
|
|
2.Розробка і підготовка матеріалу |
9.30-11.00 |
|
індивідуально |
|||
|
|
до д/г “Чиї сліди?” |
|
|
|
|
|
|
|
3.Догляд за кімнатними рослинами |
|
|
|
|
|
|
|
групової кімнати. |
|
|
|
|
|
|
|
Дистанційна робота. |
11.30-13.15 |
|
дистанційно. |
||
|
|
4.Консультація для батьків |
|
|
|
|
|
|
|
«50 обов'язкових завдань для |
|
|
|
|
|
|
|
дошкільника на карантин». |
|
|
|
|
|
|
|
5.Продовження роботи по |
13.15-15.00 |
|
індивідуально. |
||
|
|
підготовці матеріалу до д/г “Чиї |
|
|
|
|
|
|
|
сліди?” |
|
|
|
|
|
8 |
25.03 |
Робота в дистанційному режимі. |
|
|
Індивідуально |
||
|
2020 |
1. Перегляд Всеукраїнського |
9.00-11.00 |
|
Відеозапис за |
||
|
|
онлайн-семінару «Психологічна |
|
|
посиланням: |
||
|
|
служба в системі освіти України». |
|
|
|||
|
|
2.Консультація для батьків «Поради |
|
|
|
|
|
|
|
як зберегти здоров'я» (перегляд за |
11.00-12.00 |
|
Соціальна мережа |
||
|
|
посиланням). |
|
|
Viber https//youtu/be |
||
|
|
3.Індивідуальні консультації для |
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
батьків групи в онлайн-режимі. |
12.00-13.00 |
|
|
|
|
|
|
4.Робота вдома по збору матеріала |
|
|
Індивідуальна і |
||
|
|
до теки-книжки “Пожежа — це біда |
13.00-15.00 |
|
дистанційна |
||
|
|
для всіх”та підготовка матеріалу до |
|
|
форма спілкування |
||
|
|
д/г “Пожежна безпека”. |
|
|
|
|
|
9 |
26.03 |
Робота в дистанційному режимі. |
|
|
|
|
|
|
2020 |
1.Перегляд новинок інформаційно- |
9.00-10.00 |
|
|
|
|
|
|
методичної літератури. |
|
|
|
|
|
|
|
2.Робота з музичним керівником в |
|
|
Індивідуальна і |
||
|
|
онлайн-режимі — підбір |
10.00-11.00 |
|
|||
|
|
віршованого матеріалу до |
|
|
дистанційна форма |
||
|
|
випускного свята. |
|
|
спілкування |
||
|
|
3.Віртуальний педчетвер “Як |
|
|
|
|
|
|
|
організувати дистанційну роботу |
11.00-14.00 |
|
|
|
|
|
|
під час карантину”. |
|
|
|
|
|
|
|
4.Повідомлення батькам про |
|
|
|
|
|
|
|
продовження карантину і освітньо- |
14.00-15.00 |
|
|
|
|
|
|
виховну роботу в онлайн-режимі. |
|
|
|
|
|
|
|
5.Опитування про стан здоровья |
|
|
|
|
|
|
|
дітей. |
|
|
|
|
|
10 |
27.03 |
День театру. |
|
|
|
|
|
|
2020 |
Робота в дитсадку. |
9.00-9.30 |
|
індивідуально |
||
|
|
1.Упорядкування теки по роботі з |
|
|
|
|
|
|
|
батьками. |
9.30-10.00 |
|
|
|
|
|
|
2.Упорядкування тек з |
|
|
|
|
|
|
дидактичним та роздатковим |
|
індивідуально |
|
|
|
матеріалом до занять з грамоти і |
|
|
|
|
математики в старшій групі |
|
|
|
|
3.Підготовка матеріалу до теки- |
10.00-12.00 |
індивідуально |
|
|
книги “Пожежа — це біда для |
|
|
|
|
всіх”. |
|
|
|
|
4.Догляд за кімнатними рослинами |
|
|
|
|
групової кімнати. |
12.00-14.00 |
дистанційно |
|
|
5.Онлайн-робота з батьками. День |
|
|
|
|
театру. Дистанційне ознайомлення |
|
|
|
|
з проектом “Театр і Гра”. |
|
|
|
|
6.Опитування про стан здоровья |
|
|
|
|
дітей. |
|
|
|
|
7.Електронний моніторінг з |
|
|
|
|
батьками дітей майбутньої |
14.00-15.00 |
індивідуально |
|
|
молодшої групи. |
|
|
11 |
30.03 |
Робота в дистанційному режимі. |
|
|
|
2020 |
1.Самоосвіта: Опрацювання Закону |
9.00-10.00 |
osnova.com.ua |
|
|
України «Про повну загальну |
|
|
|
|
середню освіту» 2020. |
|
|
|
|
2.Ознайомлення з технологією |
10.00-13.00 |
|
|
|
“Освітня подорож” за статтею |
||
|
|
|
||
|
|
К.Крутій "Використання технології |
|
|
|
|
|
||
|
|
«ОСВІТНЯ ПОДОРОЖ» як форми |
|
|
|
|
|
||
|
|
реалізації партнерської діяльності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
дитини і дорослого" |
|
|
|
|
3.Партнерський курс на нац. |
13.00-14.00 |
|
|
|
онлайн-платформі цифрової |
Соцмережа Viber |
|
|
|
|
||
|
|
грамотності “Використовуйте |
14.00-15.00 |
|
|
|
|
||
|
|
набуті знання та навички на |
дистанційно. |
|
|
|
|
||
|
|
практиці”. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Засідання атестаційної комісії в |
|
|
|
|
онлайн режимі. |
|
|
|
|
5.Робота з дітьми в онлайн-режимі: |
|
|
|
|
запропонувати батькам матеріал |
|
|
|
|
для ознайомлення дітей з |
|
|
|
|
традиціями та закличками, які |
|
|
|
|
виконували в День зустрічі птахів . |
|
|
12 |
31.03 |
1.Онлайн-консультація для батьків: |
9.00-10.00 |
|
|
2020 |
“Книга в житті дитини” |
Соцмережа Viber, |
|
|
|
2.Онлайн-робота з дітьми: |
|
|
|
|
10.00-12.00 |
дистанційно. |
|
|
|
запропонувати виготовити міні- |
||
|
|
книжку на різну тематику (казки, |
|
|
|
|
оповідання, природа тощо). |
|
|
|
3.Самоосвіта: Вивчення матеріалів |
12.00-14.00 |
Дистанційно. |
|
|
|
щодо наступності ДНЗ та НУШ: |
|
|
|
|
Типова освітня програма для 1-2 |
|
|
|
|
класів НУШ (розроблена під |
|
|
|
|
керівництвом О.Я. Савченко). |
|
|
|
|
4.Заключне засідання атестаційної |
|
|
|
|
комісії — дистанційне голосування. |
|
|
|
|
5. Спільно з муз.керівником |
14.00-15.00 |
Дистанційно. |
|
|
написання сценарію до випускного |
|
|
|
|
свята. |
|
|
13 |
01.04 |
ЕКОмісячник. |
|
|
|
2020 |
День зустрічі птахів. День сміху. |
|
Індивідуально |
|
|
Робота в дитсадку. |
9.00-12.00 |
|
|
|
1.Догляд за кімнатними рослинами |
|
|
|
|
в природознавчому осередку. |
|
|
|
|
2.Упорядкування дидактичного та |
|
|
|
|
демонстраційного матеріалу в групі |
|
|
|
|
з ознайомлення дітей із соціумом і |
|
|
|
|
природним довкіллям |
|
|
|
|
3.Виготовлення теки-книги |
|
|
|
|
“Пожежа — це біда для всіх”. |
|
|
|
|
4.Виготовлення дидактичних ігор з |
|
|
|
|
екології. |
|
|
|
|
Онлайн-робота в рамках |
12.00-15.00 |
дистанційно |
|
|
проведення екомісячника: |
|
|
|
|
5.Самоосвіта — проходження |
|
|
|
|
вебінару “Екологічність у контексті |
|
|
|
|
дбайливого ставлення до здоров'я |
|
соцмережа Viber. |
|
|
учасників освітнього процесу”. |
|
|
|
|
7.Проходження партнерського |
|
|
|
|
курсу на нац. онлайн-платформі |
|
|
|
|
цифрової грамотності |
|
|
|
|
“Використовуйте набуті знання на |
|
|
|
|
практиці”. |
|
|
|
|
6.Онлайн-робота з дітьми:1 квітня |
|
Фотозвіт батьків. |
|
|
— День зустрічі птахів та |
|
|
|
|
Міжнародний День гумору та сміху |
|
|
|
|
(малювання, лілення, аплікація та |
|
|
|
|
інші види діяльності вдома). |
|
|
14 |
02.04 |
День дитячої книги. |
|
|
|
2020 |
1.Дистанційна взаємодія з |
9.00-10.00 |
дистанційно |
|
|
родинами вихованців: “Книга в |
фотозвіт роботи дітей |
|
|
|
житті дитини”. Виготовлення міні- |
|
вдома до Дня книги. |
|
|
книжок, читання різних творів, |
|
|
|
інші види діяльності по темі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.Консультація для батьків в |
|
|
|
|
|
|
|
|
онлайн-режимі: «ТОП-9 ідей, чим |
|
|
|
|
|
|
|
|
зайняти дитину вдома». |
|
|
|
|
|
|
|
|
Самоосвіта: |
|
|
|
|
|
|
|
|
3.Ознайомлення з освітньою |
10.00-15.00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
технологією К.Крутій “Стіни, які |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||||
|
|
говорять”. |
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Аналіз пед.технологій які |
|
|
дистанційно. |
|||
|
|
застосовуються в навчально- |
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
виховному процесі. |
|
|
|
|
|
|
15 |
03.04 |
1.Робота з батьками: пропозиція |
9.00-10.00 |
|
Дистанційно. |
|||
|
2020 |
переглянути мультики “Як вивчити |
|
|
|
|
|
|
|
|
годинник - Мультики українською - |
|
|
|
|
|
|
|
|
Пригоди Хмаринки 2”. Обговорити |
|
|
|
|
|
|
|
|
побачене з дітьми. |
|
|
||||
|
|
2.Підготовка матеріалу до Дня |
10.00-11.00 |
|
||||
|
|
здоров'я. |
|
|
||||
|
|
Онлайн-самоосвіта: |
|
|
||||
|
|
3.Вивчення матеріалів щодо |
11.00-13.00 |
|
||||
|
|
наступності ДНЗ та НУШ: |
|
|
дистанційно. |
|||
|
|
опрацювання посібника для |
|
|
||||
|
|
педагогів про проведення ранкових |
|
|
||||
|
|
зустрічей. - Всеукраїнський фонд |
|
|
||||
|
|
"Крок за кроком" - Доброго ранку! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Коригування перспективного та |
13.00-15.00 |
|
індивідуально. |
|||
|
|
календарного планів навчально- |
|
|
||||
|
|
виховного процесу на квітень |
|
|
|
|
|
|
|
|
місяць в старшій групі. |
|
|
|
|
|
|
Робота в дитсадку. |
9.00-12.00 |
Індивідуально. |
|
2020 |
1.Праця на вулиці в осередку |
|
|
|
“Городна грядка групи” |
|
|
|
(скопування, садіння, волочіння). |
|
|
|
2.Робота з батьками: “Чим |
12.00-13.00 |
Дистанційно. |
|
зайнятися з дітьми під час |
|
|
|
карантину: топ-5 веселих розваг”. |
|
|
|
3..Перегляд матеріалу з досвіду |
13.00-14.00 |
|
|
роботи педагогів ДНЗ №166: |
|
|
|
Борейко М.М. "Артикуляційна |
|
|
|
|
||
|
гімнастика" |
|
|
|
|
|
|
|
4. Вебінар: «Ігри на розвиток |
14.00-15.00 |
Дистанційно. |
|
пізнавальної сфери дітей |
|
|
|
дошкільного та молодшого |
|
|
|
шкільного віку». |
|
|
2020 Дистанційна взаємодія з родинами |
|
вихованців. |
9.00-12.00 Дистанційно. |
1.Рекомендувати комплекси |
|
зарядок-руханок «Весела зарядка», |
|
«Зростаємо здоровими», |
|
«Лисенятко міцно спало». |
|
2.Порадити матеріал для |
|
закріплення знань дітей про |
|
здоровий спосіб життя з метою |
|
бережливого ставлення до свого |
|
здоров’я. |
|
3.Практичні навички виконання |
Фотозвіт від батьків. |
правил особистої гігієни, ранкової |
|
гімнастики, рухової активності |
Дистанційно. |
вдома. |
|
4.Збір дидактичного матеріалу для |
|
ігор та теки-книжки по темі |
12.00-15.00 Індивідуально. |
“Космос”. |
|
08.04 |
1.Підготовка матеріалу до |
|
|
|
|
2020 |
виготовлення теки-книжки |
9.00-11.00 |
Індивідуально. |
|
|
“Космос”. |
|
|
|
|
2.Створення дидактичних ігор по |
|
|
|
|
темі “Космос”. |
|
|
|
|
Дистанційна взаємодія з родинами |
|
|
|
|
вихованців. |
11.00-13.00 |
Дистанційно. |
|
|
3.Індивідуальні консультації для |
|
|
|
|
батьків групи в онлайн-режимі. |
|
|
|
|
4.Онлайн-пам'ятки, рекомендації |
|
|
|
|
для батьків про Коронавірус (сайт |
|
|
|
|
Доктора Комаровського). |
|
|
|
|
5.Опитування про стан здоров'я |
|
|
|
|
дітей. |
|
|
|
|
Самоосвіта. |
|
|
|
|
6.Ознайомлення зі статтями: |
13.00-15.00 |
|
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
19 |
09.04 |
Робота в дитсадку. |
9.00-12.00 |
Індивідуально. |
|
2020 |
1.Догляд за кімнатними рослинами |
|
|
|
|
в природознавчому осередку. |
|
|
|
|
2.Миття та кварцювання інвентарю. |
|
|
|
|
3.Упорядкування дидактичного |
|
|
|
|
матеріалу з розвитку логічного |
|
|
|
|
мислення у дітей старшої групи. |
|
|
|
|
Дистанційна взаємодія з родинами |
|
Дистанційно. |
|
|
вихованців. |
12.00-13.30 |
|
|
|
4.“50 обов'язкових завдань для |
|
|
|
|
дошкільника на карантин.” |
|
|
|
|
Самоосвіта. |
|
|
|
|
3. Парціальна програма з розвитку |
13.30-15.00 |
|
|
|
соціальних навичок ефективної |
|
|
|
|
взаємодії дітей "Вчимося жити |
|
|
|
|
|
||
20 |
10.04 |
До Дня космонавтики. |
9.00-12.00 |
|
|
2020 |
Робота в дитсадку. |
Індивідуально. |
|
|
|
1.Праця на свіжому повітрі в |
|
|
|
|
осередку “Грядка лікарських трав” |
|
|
|
|
(скопування, розсаджування, |
|
|
|
|
волочиння). |
|
|
|
|
2.Структурування та виготовлення |
|
Індивідуально. |
|
|
дидактичних ігор, теки-книги з |
|
|
|
теми “Космос”. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самоосвіта. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Перегляд матеріалу Свєтлічної |
12.30-15.00 |
|
||||
|
|
М.М. "Структура логоритмічного |
|
|
||||
|
|
заняття" |
|
|
||||
21 |
13.04 |
Робота з батьками. |
|
|
|
|
|
|
|
2020 |
1.“300 лучших идей для карантина! |
9.00-11.00 |
|
Дистанційно. |
|||
|
|
Развлечения, игры и фильмы для |
|
|
|
|
|
|
|
|
детей”. |
|
|
|
|
|
|
|
|
2.Опитування про стан здоровья |
|
|
|
|
|
|
|
|
дітей. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Самоосвіта. |
11.00-15.00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
3.Вивчення матеріалів щодо |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
||||
|
|
наступності ДНЗ та НУШ: |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
||||
|
|
Парціальна програма з розвитку |
|
|
|
|
|
|
|
|
соціальних навичок ефективної |
|
|
|
|
|
|
|
|
взаємодії дітей «Вчимося жити |
|
|
|
|
|
|
|
|
разом». |
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Перегляд матеріалу Грилюк І.С. |
|
|
|
|
|
|
|
|
"Блоки Дьєнеша" |
|
|
|
|
|
|
22 |
14.04 |
Робота у дитсадку. |
9.00-12.00 |
|
Індивідуально. |
|||
|
2020 |
1.Праця у квітнику групи |
|
|
|
|
|
|
|
|
(скопування, пересаджування |
|
|
|
|
|
|
|
|
квітів, волочиння, прибирання |
|
|
|
|
|
|
|
|
сміття). |
|
|
|
|
|
|
|
|
Дистанційна взаємодія з родинами |
|
|
|
|
|
|
|
|
вихованців. |
12.00-13.30 |
|
Дистанційно. |
|||
|
|
2.Як розповісти дітям про |
|
|
|
|
|
|
|
|
коронавірус: в Україні створили |
|
|
|
|
|
|
|
|
інформаційний мультик. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Опитування щодо здоров'я дітей. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Самоосвіта. |
13.30-15.00 |
|
Індивідуально. |
|||
|
|
3.Перегляд матеріалу Пазіної О.М. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
15.04 |
1.Створення, посібників, |
9.00-11.00 |
|
Індивідуально. |
|||
|
2020 |
дидактичних ігор, тек за |
|
|
|
|
|
|
|
|
індивідуально обраною темою. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Дистанційна взаємодія з родинами |
|
|
|
|
|
|
|
|
вихованців. |
11.00-13.00 |
|
Дистанційно. |
|||
|
|
2.“Скік та Скок - Дитячі Пісні та |
|
|
|
|
|
|
|
|
Руханки - З Любов'ю до Дітей”. |
|
|
|
|
|
|
|
|
3.Запропонувати завдання та |
|
|
|
|
|
|
|
|
педагогічні ігри з інтерактивними |
|
|
|
|
|
|
|
вправами з основ грамоти, |
|
|
|
|
|
математики для дошкільнят на час |
|
|
|
|
карантину. |
|
|
|
|
Самоосвіта. |
13.00-15.00 |
Індивідуально. |
|
|
4.Опрацювання роботи Суворової |
|
|
|
|
К.М., Жолудєвої Ю.М. "Сенсорна |
|
|
|
|
інтеграція" |
|
|
24 |
16.04 |
Писанкові перегони. |
|
|
|
2020 |
Робота з батьками. |
9.00-11.30 |
Дистанційно. |
|
|
Запропонувати батькам : |
|
|
|
|
1.Ігри з крашанками і писанками. |
|
|
|
|
2.Переглянути Великодні |
|
|
|
|
мультфільми для дітей. |
|
|
|
|
3.Інформацію: “Як розказати дітям |
|
|
|
|
про Великдень”. |
|
|
|
|
4.Індивідуальні консультації для |
|
|
|
|
батьків групи в онлайн-режимі. |
|
|
|
|
Самоосвіта. |
11.30-14.00 |
Індивідуально. |
|
|
4.Перегляд матеріалу з досвіду |
|
|
|
|
роботи педагогів ДНЗ №166: |
|
|
|
|
Кривець О.А. Проект "Логопед і Я. |
|
|
|
|
Введення в логопедію". |
|
|
|
|
Робота по підбірці віршів до |
14.00-15.00 |
|
|
|
випускного свята. |
|
|
25 |
17.04 |
Великдень і малеча. |
|
|
|
2020 |
18 — День Довкілля. |
|
|
|
|
Дистанційна взаємодія з родинами |
9.00-13.00 |
Дистанційно. |
|
|
вихованців. |
|
|
|
|
1.Запропонувати переглянути з |
|
|
|
|
дітьми Великодній мультик для |
|
|
|
|
дітей: казка “Загублена писанка”. |
|
|
|
|
2.інформація: “35 пасхальних яєць |
|
|
|
|
для дітей”. |
|
|
|
|
3.Матеріал К.Крутій “Загадки |
|
Джміль — журнал |
|
|
писанок”. |
|
для дітей, їхніх |
|
|
4.Великодні паперові аплікації: |
|
батьків та педагогів. |
|
|
творимо самотужки (шаблони та |
|
|
|
|
ідеї). Для творчих робіт дітей. |
|
|
|
|
5.Опитування про стан здоровья |
|
|
|
|
дітей. |
|
|
|
|
Самоосвіта. |
13.00-15.00 |
Індивідуально. |
|
|
6.Створення теоретичної та |
|
|
|
|
методичної скарбнички до теми з |
|
|
|
|
самоосвіти. |
|
|
21.04 |
Дистанційна взаємодія з родинами |
9.00-12.00 |
Дистанційно. |
|
|
2020 |
вихованців. |
|
|
|
|
1.Великдень у традиціях. Забуті |
|
|
|
|
українські звичаї Пасхи. |
|
|
|
|
2.Великодні казки для дітей від |
|
|
|
|
українських авторів. |
|
|
|
|
3.Завдання та педагогічні ігри з |
|
|
|
|
інтерактивними вправами з |
|
|
|
|
ознайомлення дітей з навколишнім |
|
|
|
|
світом для дошкільнят на час |
|
|
|
|
карантину. |
|
|
|
|
Самоосвіта. |
|
|
|
|
Перегляд та опрацювання вебінару: |
12.00-15.00 |
Дистанційно. |
|
|
Стеценко І.Б. Від STREAM- |
|
|
|
|
навчання дошкільників до STEM- |
|
|
|
|
освіти. |
|
|
27 |
22.04 |
День Матері Землі. |
|
Індивідуально. |
|
2020 |
Робота в дитсадку. |
9.00-11.00 |
|
|
|
Наведення порядку на ігровому |
|
|
|
|
майданчику групи та павільоні. |
|
Дистанційно. |
|
|
Дистанційна взаємодія з родинами |
11.00-15.00 |
|
|
|
вихованців. |
|
|
|
|
1.Запропонувати роздрукувати |
|
|
|
|
розмальовки на тему “День Землі |
|
|
|
|
та екологія” (15 шаблонів в одному |
|
|
|
|
файлі), для розмальовування |
|
|
|
|
дітьми. |
|
|
|
|
2.Консультація: “Від екології |
|
|
|
|
природи до екології душі”. |
|
|
|
|
3.Почитайте дітям (перелік творів). |
|
|
|
|
|
|
|
28 |
23.04 |
Дистанційна взаємодія з родинами |
9.00-10.00 |
Дистанційно. |
|
2020 |
вихованців. |
|
|
|
|
1.Інформація для батьків: “15 |
|
|
|
|
розвиваючих ігор, в які можна |
|
|
|
|
грати з дітьми на кухні” |
|
|
|
|
Самоосвіта. |
10.00-15.00 |
Дистанційно. |
|
|
2.Вебінар: Дидактичні ігри на |
|
|
|
|
розвиток мовлення в корекційно- |
|
|
|
|
ігровій діяльності дошкільнят. |
|
|
|
|
3.Добірка матеріалу до планових |
|
|
|
|
батьківських зборів. |
|
|
|
|
4.Підготовка дидактичного |
|
|
|
|
матеріалу до занять з грамоти та |
|
|
|
ознайомлення з природним |
|
|
|||
|
|
довкіллям. |
|
|
||
29 |
24.04 |
|
|
|
9.00-12.00 |
Дистанційно. |
Дистанційна взаємодія з родинами |
||||||
|
2020 |
|
|
|
|
|
|
вихованців. |
про стан здоровья |
|
|
||
|
|
1.Опитування |
|
|
||
|
|
дітей. |
|
|
||
|
|
2.Опитування щодо відвідування |
|
|
||
|
|
дітьми дитсадочка у травні. |
|
|
||
|
|
3.Інформація щодо приймання |
|
|
||
|
|
дітей у групу після карантину. |
|
|
||
|
|
Самоосвіта. |
|
|
||
|
|
4.Вебінар: Вчимося дружити. |
12.00-15.00 |
Дистанційно. |
||
|
|
Практичні підходи. |
|
|
||
|
|
5.Підготовка групи до навчально- |
|
|
||
|
|
виховного процесу. |
|
|
||
|
|
6.Корекція календарно-тематичного |
|
Індивідуально. |
||
|
|
планування з навчально-виховної |
|
|
||
|
|
роботи на квітень-травень. |
|
|
3.Підготовка до методоб'єднання: складання списку рекомендованої літератури по темі самоосвіти.
Соціальна мережа Viber
https://zatyshok.net.u
https://intermarium.ne
Підготовка до методоб'єднання:
1.Створення теоретичної та методичної скарбнички до теми з самоосвіти.
3. Догляд за кімнатними рослинами в природознавчому осередку.
2.Робота з батьками по відвідуванню дітьми групи на квітень місяць.
4.
«Логоритміка як засіб корекції мовленнєвих порушень»
Використані ресурси та корисні посилання:
Допомога вчителю завжди!
Завжди новий цікавий матеріал.
(!) БЕЗКОШТОВНИЙ (!)
матеріал для Вас колеги!
https://urokok.com.uaматеріал для Вас колеги!