Індивідуальний план самоосвіти вчителя історії та географії на період карантину

Про матеріал
Індивідуальний план самоосвіти вчителя на період карантину в умовах дистанціного навчання та гнучкого дистанційного графіку роботи може стати в нагоді як шаблон для схожих ситуацій в плануванні роботи педагога
Перегляд файлу

Індивідуальний план самоосвіти

вчителя  історії та географії

 Богуславської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Літвінова Дмитра Сергійовича

на час дистанційного навчання під час карантину

  (12.03.2020 – 03.04.2020)

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

12.03.20

1. Створення плану дистанційного навчання (розробка завдань та матеріалів до опрацювання, адаптація навчального контенту до онлайн середовища)

2. Встановлення дистанційного зв’язку з учнями та батьками, налагодження оптимального засобу комунікації між учасниками освітнього процесу

3. Розробка алгоритму онлайн консультацій для учнів та батьків*

 

8.00 – 14.00

*використовується як засіб комунікації Viber або мобільні консультації

13.03.20

1. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань*

2. Опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційної підготовки учнів до ДПА з історії України в 9 класі

3. Розробка тестових завдань для дистанційного навчання учнів 6,9 класів**

 

8.00 – 14.00

* Всі дистанційні завдання продубльовано на сайті школи http://bog-zosh.at.ua/index/rozklad

_urokiv_gurtkiv_ta_sekcij/0-37

** тестові завдання будуть розміщуватись на платформі «На Урок» (naurok.com.ua/test)

16.03.20

1. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань

2. Вивчення та підбір матеріалів з онлайн платформи «EdEra»*

3. Опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційної підготовки учнів до ЗНО з історії України в 11 класі

 

8.00 – 14.00

* https://www.ed-era.com/

17.03.20

1. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань

2. Консультації з батьками що до організації перевірки виконання дистанційних завдань

3. Участь у вебінарі «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів»*

8.00 – 14.00

*https://naurok.com.ua

/webinar

18.03.20

1. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань

2. Опрацювання та підбір навчального контенту для дистанційної підготовки учнів до ЗНО з географії в 11 класі

 3.Участь у вебінарі «Інтерактивна взаємодія онлайн між учасниками освітнього процесу»*

 

9.00 – 15.00

*https://naurok.com.ua

/webinar

19.03.20

1. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань

2. Опрацювання існуючих  та розробка власних інтерактивних завдань на платформі «LearningApps»*

3. Участь у «Всеукраїнська педрада» в рамках проекту «Віртуальна школа Ранок »**

 

10.00 – 16.00

*https://learningapps.org/

** https://www.youtube.com

/watch?v=fzz6E1xzt1w

20.03.20

1. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань

2. Індивідуальні онлайн консультації учнів 9, 11 класів під час підготовки до ЗНО/ДПА з історії України

3. Розробка моніторингових завдань з підготовки учнів до ЗНО з історії України

9.00 – 15.00

 

23.03.20

1. Розробка завдань та підбір матеріалів до опрацювання учнями на період 30.03-03.04.20

2. Участь в вебінарі «Викладання географії в умовах дистанційного навчання»*

3. Самоосвітня діяльність на платформі «EdEra»**

9.00 – 15.00

*https://naurok.com.ua

/webinar

**https://znohistory.ed-era.com/

24.03.20

1. Індивідуальні онлайн консультації учнів 11 класу під час підготовки до ЗНО/ДПА з історії України та географії

2. Розробка тестових завдань для дистанційного навчання учнів 7,11 класу

3. Участь в вебінарі «Використання можливостей  «На Урок» для дистанційного навчання»*

9.00 – 15.00

*https://naurok.com.ua

/webinar

 

25.03.20

1. Підготовка матеріалів педагогічного досвіду для атестації (презентація, виступ )

2. Опрацювання Закону “Про повну загальну середню освіту” від 13.03.20

3. Участь в вебінарі «використання сервісу zoom для проведення дистанційного навчання»*

9.00 – 15.00

*https://naurok.com.ua

/webinar

 

26.03.20

1. Індивідуальні онлайн консультації учнів 11 класу під час підготовки до ЗНО/ДПА з історії України та географії

2. Підготовка матеріалів педагогічного досвіду для атестації (презентація, виступ )

3. Участь у «Всеукраїнська педрада» в рамках проекту «Віртуальна школа Ранок »*

10.00 – 16.00

* https://www.youtube.com

/watch?v=fzz6E1xzt1w

27.03.20

1. Розробка інтерактивних завдань на платформі «LearningApps»*

2. Опрацювання тестового контенту на платформі «Освіта.UA»**

3. Самоосвітня діяльність на платформі «EdEra»***

9.00 – 15.00

*https://learningapps.org/

**https://zno.osvita.ua

/ukraine-history/

***https://www.ed-era.com/

30.03.20

1. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань

2. Індивідуальні онлайн консультації учнів 11 класу під час підготовки до ЗНО/ДПА з історії України та географії

3. Розробка тестових завдань для дистанційного навчання учнів 8,10 класу

9.00 – 15.00

 

31.03.20

1. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань

2. Консультації з батьками що до організації перевірки виконання дистанційних завдань

3. Розробка моніторингових завдань для вивчення підготовки учнів 9,11класів  до ЗНО/ДПА  з історії України

 9.00 – 15.00

 

01.04.20

1. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань

2. Індивідуальні онлайн консультації учнів 11 класу під час підготовки до ЗНО/ДПА з історії України та географії

3. Опрацювання Закону “Про повну загальну середню освіту” від 13.03.20 та інших документів

9.00 – 15.00

 

02.04.20

1. Розсилання матеріалів та онлайн консультації з виконання учнями дистанційних завдань

2. Участь в вебінарі «Розробка мобільних додатків у безкоштовних конструкторах»*

3. Участь у «Всеукраїнська педрада» в рамках проекту «Віртуальна школа Ранок »**

10.00 – 16.00

*https://naurok.com.ua

/webinar

** https://www.youtube.com

/watch?v=fzz6E1xzt1w

03.04.20

1. Моніторинг виконання учнями завдань дистанційного навчання

2. Робота з індивідуальною шкільною документацією, корекція календарно – тематичного планування

3. Самоосвітня діяльність на платформі «EdEra»*

9.00 – 15.00

*https://www.ed-era.com/

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Юр'єва Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Покровська Регіна Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Чала Світлана Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Силіна Світлана Петрівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
22 березня 2020
Переглядів
7872
Оцінка розробки
4.8 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку