Індивідуальна освітня траєкторія з польської мови» на 2023-2024 н.р.
(2 год./тиждень за підручником 5 класу Біленька-Свистович Л.)
вчителя Мельничук М.В.
Складено згідно програми затвердженої Наказом міністерства освіти і науки України
від 07.06.2017 № 804.
Теми навчальних занять |
Тема 1. Алфавіт. Знайомство. Алфавіт. Представлення. Голосні та приголосні звуки. Вік. Адреса. Відмінювання дієслів nazywać się, mieć, być. Місце проживання. Мій дім. Моя батьківщина. Числівники 1-10.
Очікувані результати: вміти називати та писати літери алфавіту; вміти розрізняти, називати голосні та приголосні звуки; вміти надавати інформацію про себе та вміти представити когось; вміти рахувати в межах 10; вміти надавати інформацію про місце проживання.
Тема 2. Шкільне життя. Школа. Дні тижня. Місяці. Класна кімната. Предмети в класній кімнаті. Прості питання Co to jest? Kto to jest? Шкільне приладдя. Рід іменника. Шкільні (навчальні) предмети. Розклад уроків. Рід прикметника. Улюблений предмет у школі. Мій день у школі.
Очікувані результати: вміти називати дні тижня, місяці; вміти надавати інформацію про школу та класну кімнату; вміти називати предмети в класній кімнаті; вміти ставити прості запитання та відповідати на них; знати лексику з теми; вміти розповідати про своє навчання у школі; вміти дискутувати щодо улюблених навчальних предметів.
Тема 3. Мої друзі. Відпочинок і дозвілля. Мій найкращий друг. Види відпочинку. Улюблені заняття у вільний час. Захоплення/хобі. Види спорту. Час. Мій день. Розпорядок дня. Числівники 11-20. Порядкові числівники.
Очікувані результати: Вміти розповідати про друзів; вміти називати види відпочинку; вміти розповідати про улюблений вид відпочинку; вміти запитати та надати інформацію про захоплення, хобі; вміти описувати, розповідати про свій день; вміти ставити запитання та відповідати на них.
Тема 4. Я, моя родина. Професії. Члени родини та родинні зв'язки. Відмінки іменника. Види професій. Числівники 20-100. Генеалогічне дерево. Особові займенники.
Очікувані результати: вміти розповідати про свою родину; вміти називати членів родини; вміти розповідати про професії батьків; вміти рахувати в межах 20-100; вміти змінювати іменники за відмінками.
Тема 5. Житло. Проживання. Місце проживання. Повторення назв місяців, пір року. Будинок. Теперішній час. Мій дім. Вулиці. Назви вулиць і міст. Частини мови. Дієслова być, mieć. Моя кімната. Меблі. Минулий час дієслів.
Очікувані результати: вміти називати та писати назви місяців, пір року; вміти розрізняти, називати голосні та приголосні звуки; вміти надавати інформацію про свій будинок, свою кімнату; вміти надавати інформацію про місце проживання; вміти ставити запитання та відповідати; вміти визначити та називати частини мови; вміти визначати часові форми дієслів.
Тема 6. Родина. Годинник. Визначення часу. Члени родини. Професії родичів. Мій робочий день. Відмінки іменника. Години. Котра година? Минулий час дієслів. Відмінювання іменників жіночого роду. Слова ввічливості.
Очікувані результати: вміти розповідати про родину, професії родичів; вміти визначати та називати години та час на годиннику; вміти ставити прості запитання та відповідати на них; знати лексику з теми; вміти розповідати про свій робочий день; вміти вживати слова ввічливості у ході спілкування.
Тема 7. Свята і традиції. Дванадцять місяців. Пори року. Місяці. Опис новорічної ялинки. Відмінювання іменників середнього роду в однині. Свята зимового циклу. Моя улюблена пора року. Дієслово być в майбутньому часі. Моє улюблене свято. Позначення м’якості. Святковий стіл. Святкові страви. Написання і-j у словах.
Очікувані результати: вміти розповідати про свята і традиції; вміти називати види свят; вміти розповідати про улюблене свято; вміти запитати та відповідати на запитання; вміти описувати правила сервірування столу; вміти дискувати щодо пір року та улюбленої пори року.
Тема 8. Спорт. Види спорту. Спорт – це здоров'я. Частини тіла. Спортивні ігри на свіжому повітрі. Здорова родина – здорова країна. Відомі спортсмени України та Польщі.
Очікувані результати: вміти називати види спорту; вміти висловлювати власні думки про роль спорту вжитті та вплив спорту на організм людини; вміти розповідати про улюблені спортивні ігри, про улюблених спортсменів. |