Інформація на батьківську конференцію "Виховний простій освітнього процесу школи"

Про матеріал
Надається інформація - звіт на загальношкільну батьківську конференцію "Виховний простій освітнього процесу школи"
Перегляд файлу

Виховний простій освітнього процесу школи

                                            

          Основні заходи проведені згідно із|згідно з| зазначеним терміном, а також впродовж року виконувалися додаткові заходи щодо рекомендацій вищестоящих органів освіти|утворення|, міського центру дітей і юнацтва, Центру туризму.

            Одним з провідних напрямків|направлень| виховної роботи з|із| учнями є|з'являється| патріотичне та громадянське|громадянське| виховання. Робота проходила|минала| як на уроках історії, правознавства, природознавства, біології, літератури, української мови та літератури,  іноземної мови|язика|, так і в позаурочній роботі через гуртки, клуби, факультативи, виховні заходи.

Слід відмітити відкриті виховні заходи в класних колективах до Дня Захисника України; проведено загальношкільний урок мужності «Ми шануємо захисників країни», який підготувала класний керівник 7Б класу Бродецька І.В. На захід були запрошені воїни 54 бригади та воїни - прикордонники; флешмоб до Дня Захисника України із залученням учнів початкової ланки провела класний керівник 4А класу Муравльова Т.В.; заходи до Дня рідної мови, які підготувала та провела Дмитришина К.В., дивовижний захід з використанням народних традицій провела Сердюк О.В.,  проведено конкурс «Я – Україночка!», який підготували педагог – організатор Дорошко Н.А.,  працівники Краєзнавчого музею провели для учнів 10 – 11 класів лекцію – зустріч «Сторінки історії України», приурочену до 74 річниці вигнання нацистів з України.   До Дня гідності та свободи пройшли виховні заходи.  До Дня пам’яті жертв голодоморів проведено загальношкільний мітинг – реквієм «Голгофа голодною смертю». До Дня Збройних сил пройшов шкільний захід «Збройні сили на стражі спокою держави», який підготували та провели класний керівник 7Б класу Бродецька І.В. та учитель музики Посохова О.С., на захід були запрошені воїни 74 механізованої бригади.

         Формуванню патріотичних почуттів|почуттів| сприяли екскурсії, що проводилися в краєзнавчий музей, до різних міст України. Ця робота проводиться разом з центром екскурсій та туризму Управління освіти. Учні школи побували у Чернівцях, відвідали екологічну стежку у м. Ямпіль, страусину ферму, козячу ферму. Цікаві екскурсії підготувала для школярів учитель історії Бамбуля Г.Ю.: екскурсія на Запорізьку Січ, а в цьому році учні відвідали Полтаву. Школярі відвідують гурток спортивного орієнтування, беруть участь у змаганнях, отримують призові місця.

           З метою військово-патріотичного виховання у закладі на належному рівні проводяться зустрічі з учасниками бойових дій, які запрошуються на виховні заходи. Крім того школа брала  участь у міському фестивалі «Мужні та незламні», який був присвячений Дню Українського козацтва та Дню захисника України, плідною була підготовка до участі у військово – патріотичній грі «Сокіл – Джура», команда школи стала призером міського етапу гри, посівши ІІІ місце серед закладів загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів. В цьому році для учасників команди завдяки благодійному фонду «ДАР» та його засновнику Дмитру Реві ми придбали камуфляжну форму на суму майже 15000 грн. Тепер учасники команди мають презентабельний вид і готові поборотися за перемогу. Ансамбль «Гармонія» під керівництвом Анацької Л.М. посіли І місце у міському  конкурсі патріотичної пісні. У закладі працює гурток військово-патріотичного спрямування «Юний стрілець», «Патріот»,  вихованці якого неодноразово ставали призерами міських спортивних змагань.

        Формуванню патріотичних почуттів|почуттів| сприяє робота, яка проводиться з прищеплення| любові до рідної мови, звичаїв і  традицій українського народу. Певну роботу в цьому напрямку|направленні| проводили вчителі|учителі| української мови|язика| і літератури Малапура Н.В., Скиба Т.В., Жиліна О.А., Юзюк К.С., та вчителі початкових класів. Ними проводяться  гурткові|  та факультативні заняття, конкурси, вікторини, які дали можливість|спроможність|  учням стати призерами|призерками| міського конкурсу ім. П.Яцика, Т.Шевченка,  Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник» (із 180 учасників гри – 131 переможець).

       Певна робота проводиться в школі з моральне виховання учнів, яка  направлена|спрямоване| на формування і розвиток |біля| моральних і загальнолюдських якостей особистості|особистості|. Вже другий рік ми беремо участь у проведенні уроків доброти про гуманне відношення до тварин. Ми отримали сертифікат учасника рекорду України «Наймасовіший урок добра в навчальних закладах, проведений впродовж одного дня», Подяки від Благодійної організації за небайдужість до проблем безпритульних тварин та активну підтримку діяльності  фонду «Щаслива лапа».

        З формування у|біля| учнів правової культури, правосвідомості і громадянської|громадянської| відповідальності, непримиримого відношення|ставлення| до антигромадських явищ, пропаганди здорового способу життя проводиться  профілактична робота щодо формування здорового способу життя:  щочетверга класні керівники проводять бесіди з правил дорожнього руху, протипожежної безпеки, профілактики травматизму, основ медичних знань.

          Певну роль педагогічний колектив відводить художньо-естетичному вихованню. У даному напрямку|направленні| свою   роботу проводили Радюк В.О (керівник ізостудії| «Веселка|райдуга|»), вчителі |учителя| музики Анацька Л.М. та Посохова О.С. (керівники ансамблів та солістів), вчителі трудового навчання Місечко О.Ю., Шараєвський В.М..  Члени гуртків|гуртків| естетичного циклу брали активну участь в шкільних, міських конкурсах, посідали призові місця.

       У цьому навчальному році члени вищезгаданих гуртків|гуртків| стали переможцями і призерами|призерками| міського конкурсу «Юні дарування», конкурсу української пісні, патріотичної пісні, конкурсів з образотворчого мистецтва. Активними були вихованці учителя трудового навчання Місечко О.Ю.,  учителя хореографії  Шапавалової Т.Ю. Юні вокалісти та танцюристи були активними учасниками шкільних концертів та заходів.

       Щодо участі у заходах,  конкурсах різного рівня  нам дуже допомагають наші шефи – автотранспортне підприємство, яким керує Орел Олег Анатолійович. Вони допомагають перевозити наших дітей як по місту, так і за межі Бахмута для участі у фестивалях, конкурсах.  

          Важлива  робота проводилася педагогічним колективом з соціального захисту прав дітей|працюючих|. Був проведений громадський|громадський| огляд з охорони прав дитинства з метою вивчення умов життя і виховання дітей, в ході якого класними керівниками були складені соціальні паспорти класів, на основі яких був складений соціальний паспорт школи. За підсумками суспільного|громадського| огляду були виявлені діти пільгових категорій (у порівнянні за чотири  роки):

 

№№

 

К а т е г о р і ї

 

2016/

2017

2017/

2018

2018/

2019

2019/

2020

осіб

%

осіб

%

осіб

%

осіб

%

1.

Всього учнів

1030

 

1078

 

1111

 

1026

 

2.

Діти самотніх матерів

63

6,0

67

6,2

55

5,0

54

5,0

3.

Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування

10

1.0

14

1,3

15

1,4

12

1,2

4.

Діти-інваліди

23

2,2

28

2,6

30

2,7

28

2,7

5.

Діти з малозабезпечених сімей

18

1,7

22

2,1

21

1,9

21

2,1

6.

Діти з багатодітних сімей

50

4,9

63

5,8

70

6,3

65

6,3

7.

Діті - чорнобильці

3

0,3

2

0,2

3

0,3

2

0,2

8.

ТПО

 

 

 

 

97

8,7

87

8,5

           

        Діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, діти з|із| малозабезпечених| сімей забезпечені 100% гарячим харчуванням|харчуванням|. Учні пільгових категорій мають шкільне приладдя, підручники|посібники| і шкільну форму. Класні керівники постійно здійснюють контроль за успішністю, відвідуванням дітей, надають їм практичну допомогу в навчанні, якщо є така необхідність. Вивчені їх інтереси, надана практична допомога у виборі кружків|гуртків|, факультативів, секцій. Діти пільгових категорій – активні учасники класних і шкільних ключових|джерельних| справ|речей| в рамках|у рамках| тематичних місячників та декад, що проводяться в школі. Влітку для учнів школи було організовано оздоровлення в пришкільному таборі «Веселка» та пришкільному майданчику «Драйв».

    Велику роль у вихованні учнів відіграє робота з батьками, кожен класний керівник розуміє, що головними завданнями|задачами| сімейного|родинного| виховання є|з'являється| гармонійний загальний розвиток дитини|дитяти|, підготовка його до життя, формування ключових|джерельних| соціальних компетентностей|. Заслуговує на увагу робота в даному напрямку|направленні| класних керівників Орел В.В., Іванової Н.О., Крючкової К.С., Бамбулі Г.Ю., Бродецької І.В., Дмитришиної К.В., Абрамюк Т.Л., Сердюк О.В., Богданцевої Л.В., Синельникової Г.В, Трегубенко Т.І., Пухальської Т.Г., Анацької Л.М., Муравльової Т.В., Шепель О.А., Жиліної О.А., Дегтяренко Т.С.,  які тісно співпрацюють з|із| батьками, як  в зміцненні матеріальної бази кабінетів, так і в позакласній роботі.

        Робота з батьками націлена на: вивчення сімей учнів, їх виховного потенціалу; включення батьків, усіх дорослих членів родини у навчально-виховний процес як рівноправних учасників, інтеграція зусиль і гармонізація взаємин педагогічного колективу і батьківської громадськості в створенні сприятливих умов для ефективної роботи освітнього закладу; формування педагогічної культури сучасної сім'ї та допомога батькам в їх психолого-педагогічній самоосвіті; корекція виховної діяльності родин з різним типом сімейного неблагополуччя.

         Провідною формою роботи з батьками, яка характеризується значною педагогічною доцільністю, є батьківські збори, що виявляють думки і точки зору як батьків, так і вчителя, виробляють колективні рішення і спільні єдині вимоги до навчання і виховання дітей. Ефективність класних батьківських зборів значною мірою залежить від вибору вчителя для обговорення з батьками актуальних для них педагогічних проблем. Цікаво та плідно пройшло засідання педагогічної ради з питань виховної роботи «Педагогіка партнерства - ключовий компонент формування життєво компетентної особистості», в роботі якої брали участь педагоги школи та представники батьківської громадськості. В ході роботи учасники вирішували шляхи плідної взаємодії учителів та батьків, щоб процес виховання особистості був більш результативним.

 

      Для створення іміджу школи працює шкільний сайт, на якому висвітлюються основні новини школи. Статті про проведені заходи систематично надаються на сайт Управління освіти, періодично на сайти:  06274, Бахмут.ua Бахмутської  міської ради, є сторінка школи на сайті «Фейсбук».