Інформаційні системи. Апаратне та програмне забезпечення. Інтелектуальна власність та авторське право

Про матеріал
Цілі:  навчальна: сформувати поняття про інформаційні систем, їх види, інтелектуальну власність та авторське право;  розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;  виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість. Тип уроку: засвоєння нових знань
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Ти дізнаєшся:

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційні процеси та системи

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційні процесиІнформатика та інформаційне суспільство Інформаційні технологіїІнформаційні процесиІнформаційні технології засновані на реалізації інформаційних процесівІнформаційні процеси. Збирання. Пошук. Опрацювання. Подання. Зберігання. Передавання. Використання. Захист

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційна системаІнформатика та інформаційне суспільство Сукупність пристроїв і програм, призначених для зберігання, опрацювання, подання та передавання даних різного типу, називають інформаційною системою. Апаратна складова(hardware)ПристроїТехнічні засоби зв’язкуІнформаційна складова (software)Програми. Дані

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційна системаІнформатика та інформаційне суспільство Інформаційна система (за призначенням)для управління підприємством, організацієюдля підтримки прийняття рішеньінформаційно-пошукові системиінформаційно-довідкові системисистеми опрацювання даних

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнтелектуальна власністьІнформатика та інформаційне суспільство Інтелектуальна власність — це результати інтелектуальної діяльності та засоби індивідуалізації, які охороняються законом. Характеристики інтелектуальної власностіНематеріальна. Абсолютна. Нематеріальні об'єкти в матеріальних об'єктах

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнтелектуальна власністьІнформатика та інформаційне суспільство. Об’єкти інтелектуальної власностіРезультати інтелектуальної діяльностіАвторське право. Витвори науки, літератури, мистецтва. Суміжні права. Виконання фонограми, мовні передачіПатентне право. Винаходи. Промислові зразки. Корисні моделіЗасоби індивідуалізаціїТоварні знаки. Комерційні позначки. Фірмові найменування

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційна та комп'ютерна етикаІнформатика та інформаційне суспільство. ЕТИКАІнформаційна етика пов'язана з моральними проблемами, що виникають у зв'язку з розвитком і застосуванням інформаційних технологій. Комп'ютерна етика пов'язана з розглядом технічних, моральних, юридичних, соціальних, політичних і філософських питань.

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційна та комп'ютерна етикаІнформатика та інформаційне суспільство. Кодекс з комп'ютерної етики. Не використовувати ПК з метою нашкодити іншим людям. Не створювати перешкод і не втручатися в роботу користувачів комп'ютерних мереж. Не користуватися файлами, які не призначені для вільного використання. Не використовувати ПК для розкрадання. Не використовувати ПК для поширення завідомо неправдивої інформаці. Не використовувати «піратське» програмне забезпечення. Не привласнювати чужу інтелектуальну власність. Не використовувати комп'ютерне обладнання або мережеві ресурси без дозволу того, хто ними володіє, або відповідної компенсаціїДумати про можливі наслідки для суспільства створюваних програм і розроблюваних інформаційних систем

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, ЛуцькІнформаційні системи та процесиІнформатика та інформаційне суспільство. Використання ІНТЕРНЕТУ для навчання. Завантаження потрібних програм(з дотриманням Закону про авторське право)Створення мережної спільнотинавколо певної теми на основі сервісів Веб 2.0 Поглиблення знань і самоосвіта(дистанційне навчання та тестування)Отримання консультацій у тематичних форумах, енциклопедіях, електронне листування. Пошук навчальних матеріалів, відео;електронних підручників, енциклопедичних даних тощо

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §1 стор. 10-18 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Інформаційні процеси, інформаційна система, інтелектуальна власність, інформаційна етика, комп'ютерна етика

Номер слайду 14

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 15

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. НАВЧАННЯ

Номер слайду 16

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 2. Інформаційні системи. Вправа 3. Інформаційні етика. Вправа 4. Визначення умов і правил користування веб-енциклопедією. Вправа 5. Дистанційне навчання

Номер слайду 17

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дешура Олександр Олексійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
7 травня 2020
Переглядів
745
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку