За навчальною програмою з інформатичної освітньої галузі за модельною програмою «Інформатика 5-6 клас Ривкінд».
5 клас
Змістова лінія «Інформаційні процеси та системи» Тема 1. Інформаційні процеси та системи 12 год |
|||||||||||||||||
Учень/учениця знає:
Учень/учениця вміє:
|
|||||||||||||||||
Наскрізна лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток» Розуміння інноваційного потенціалу ІТ як ключового фактору суспільного розвитку. Знання обов’язків щодо утилізації технологічних пристроїв та її значення у збереженні довкілля |
|||||||||||||||||
№п.п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
К-ть год |
Примітка |
|||||||||||||
|
Повідомлення, інформація. Дані. Інформаційні процеси. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Об’єкти, їх властивості, значення властивостей об’єкта. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Інформаційні системи. Інформаційні технології. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини |
|
|
|
|||||||||||||
|
Комп’ютер як інформаційна система. Санітарно-гігієнічні правила роботи з комп’ютером. Види комп’ютерів |
|
|
|
|||||||||||||
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота |
|
|
|
|||||||||||||
|
Персональний комп’ютер. Складові комп’ютера, їх призначення. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Операційна система, її призначення. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Файли і папки, операції над ними |
|
|
|
|||||||||||||
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота |
|
|
|
|||||||||||||
|
Прикладні програми. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Розробка колективного проєкту «Купуємо комп’ютери для школи». Визначення мети, розподіл обов’язків |
|
|
|
|||||||||||||
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми. |
|
|
|
|||||||||||||
Змістова лінія «Комп’ютерні мережі» Тема 2. Комп’ютерні мережі. Інтернет 9 год |
|||||||||||||||||
Учень/учениця знає:
Учень/учениця вміє:
|
|||||||||||||||||
Наскрізна лінія «Здоров’я і безпека» Уміння критично оцінювати здобуту з Інтернету інформацію і знати методи перевірки її надійності. Формування свідомого ставлення до впливу сучасних пристроїв і контенту на здоров'я та інтелектуальний розвиток. Обмеження впливу небезпечних соціальних мережевих груп на учнів та захист їх від затягування в ці групи |
|||||||||||||||||
|
Комп’ютерна мережа. Локальні та глобальні мережі. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Пошук відомостей в Інтернеті та їх критичне оцінювання. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота |
|
|
|
|||||||||||||
|
Факт. Судження. Спілкування в Інтернеті. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Безпечне використання Інтернету. Авторське право .Інтернет для навчання |
|
|
|
|||||||||||||
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота |
|
|
|
|||||||||||||
|
Проектна діяльність «Пошук даних в мережі Інтернет» |
|
|
|
|||||||||||||
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота |
|
|
|
|||||||||||||
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми |
|
|
|
|||||||||||||
Змістова лінія «Інформаційні технології» Тема 3. Комп’ютерні презентації 12 год |
|||||||||||||||||
Учень/учениця знає:
Учень/учениця вміє:
|
|||||||||||||||||
|
Комп’ютерна презентація. Об’єкти комп’ютерної презентації. Види слайдів. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Вставлення текстових об’єктів на слайди. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Редагування та форматування текстових об’єктів на слайді. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота |
|
|
|
|||||||||||||
|
Вставлення на слайд графічних об’єктів. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота |
|
|
|
|||||||||||||
|
Редагування і форматування текстів на слайдах. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Створення та вставлення зображень на слайдах. Впорядкування слайдів. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота |
|
|
|
|||||||||||||
|
Розробка групового проєкту .Визначення мети, розподіл обов’язків. Добір інформації. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Проектна діяльність. Виступ з презентацією |
|
|
|
|||||||||||||
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми |
|
|
|
|||||||||||||
Змістова лінія «Інформаційні технології» Тема 4. Текстові документи 8 годин |
|||||||||||||||||
Учень/учениця знає:
Учень/учениця вміє:
|
|||||||||||||||||
|
Програми для створення та опрацювання текстових документів. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Об’єкти текстового документа, їх властивості. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота |
|
|
|
|||||||||||||
|
Уведення і редагування тексту. Вставка символів.. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Пошук та заміна фрагментів текстового документа. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Перевірка правопису .Друкування текстового документа |
|
|
|
|||||||||||||
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота |
|
|
|
|||||||||||||
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми |
|
|
|
|||||||||||||
Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування» Тема 5. Алгоритми та програми 14 год |
|||||||||||||||||
Учень/учениця знає:
Учень/учениця вміє:
|
|||||||||||||||||
|
Команди. Виконавці команд. Система команд виконавця. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Способи подання команд. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Алгоритми. Способи подання алгоритму. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Складання алгоритмів. Лінійні алгоритми. Алгоритми і програми. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота |
|
|
|
|||||||||||||
|
Середовища створення проєктів. Створення лінійних проєктів. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Циклічні процеси. Алгоритми та проєкти з циклами з лічильником. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Алгоритми та проєкти з циклами з лічильником. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота |
|
|
|
|||||||||||||
|
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Алгоритми та проєкти з розгалуженнями. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота |
|
|
|
|||||||||||||
|
Узагальнення навчального матеріалу з теми. |
|
|
|
|||||||||||||
Змістова лінія «Практикум» Тема 6. Практикум з використання інформаційних технологій 15 год |
|||||||||||||||||
Учень/учениця знає:
Учень/учениця вміє:
|
|||||||||||||||||
Наскрізна лінія «Підприємливість та фінансова грамотність» Використання інструментів планування та спільної роботи, робота в команді. Розвиток уміння визначати всі можливі варіанти розв’язання проблеми та перевіряти результати |
|||||||||||||||||
|
Етапи виконання проєкту. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту. |
|
|
|
|||||||||||||
|
Практикум з використання інформаційних технологій |
|
|
|
|||||||||||||
|
Практикум з використання інформаційних технологій |
|
|
|
|||||||||||||
|
Практикум з використання інформаційних технологій |
|
|
|
|||||||||||||
|
Практикум з використання інформаційних технологій |
|
|
|
|||||||||||||
|
Практикум з використання інформаційних технологій |
|
|
|
|||||||||||||
|
Практикум з використання інформаційних технологій |
|
|
|
|||||||||||||
|
Практикум з використання інформаційних технологій |
|
|
|
|||||||||||||
|
Практикум з використання інформаційних технологій |
|
|
|
|||||||||||||
|
Практикум з використання інформаційних технологій |
|
|
|
|||||||||||||
|
Подання та оцінювання результатів виконання проєкту . |
|
|
|
|||||||||||||
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|||||||||||||
|
Резерв |
|
|
|
|||||||||||||
|
Резерв |
|
|
|
|||||||||||||