Презентація КОМП’ЮТЕРИ. ПЕРСОНАЛЬНИЙ КОМП’ЮТЕР. КОМП’ЮТЕР ЯК ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА

Про матеріал
презентація КОМП’ЮТЕРИ. ПЕРСОНАЛЬНИЙ КОМП’ЮТЕР. КОМП’ЮТЕР ЯК ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА, для 5 класу, за підручником Йосиф Ривкінд, Тетяна Лисенко,Людмила Чернікова, Віктор Шакотько
Зміст слайдів
Номер слайду 1

За програмою нової української школи. Урок 4 КОМП’ЮТЕРИ. ПЕРСОНАЛЬНИЙ КОМП’ЮТЕР. КОМП’ЮТЕРЯК ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА

Номер слайду 2

12 У цьому пункті йтиметься про:3види комп’ютерів;види персональних комп’ютерів;комп’ютер як інформаційну систему.

Номер слайду 3

КОМП’ЮТЕРИ БУВАЮТЬ РІЗНІПоміркуйте● Чи знайомі вам комп’ютери, зображені на малюнку 1.26? ● Які зних ви вже бачили? ● Чим вони відрізняються один від одного?Як ви вже пересвідчилися, комп’ютери бувають різні.

Номер слайду 4

КОМП’ЮТЕРИ БУВАЮТЬ РІЗНІНайпоширенішими на сьогодні є так звані персональні комп’ютери (скорочено ПК) (мал. 1.27). Персональними їх називають тому, що призначені вони для роботи однієї людини (персони). Саме такі комп’ютери використовують у школах, магазинах, удома, у різноманітних організаціях. Персона (лат. persona) —особа, одна людина. Супер (лат. super —зверху, над) — головний,найбільший, вищої якості. Але можливості персональних комп’ютерів недостатні, якщо необхідно розв’язувати задачі, що потребують значних обсягів складних обчислень, наприклад для розрахунків руху космічних об’єктів.

Номер слайду 5

КОМП’ЮТЕРИ БУВАЮТЬ РІЗНІДля цього використовують суперкомп’ютери (мал. 1.28). З кожним з таких комп’ютерів можуть одночасно працювати багато користувачів, які навіть перебувають у різних країнах світу. Крім персональних комп’ютерів і суперкомп’ютерів, широко застосовуються комп’ютери, що вбудовуються всередину різних побутових і промислових пристроїв (мал. 1.29). Такі самі комп’ютери використовуються в наборах конструкторів роботів LEGO, Micro:bit, Arduino та інших.

Номер слайду 6

КОМП’ЮТЕРИ БУВАЮТЬ РІЗНІДля тих, хто хоче знати більше. У червні 2020 року список найпотужніших комп’ютерів у світі очолив суперкомп’ютер Fugaku (див. мал. 1.28), який розробили вчені та інженери Японії для Центру обчислювальної науки RIKEN у місті Кобе (Японія). За швидкістю виконання обчислень Fugaku майжевтричі випередив американський суперкомп’ютер Summit.

Номер слайду 7

Поміркуйте● Для яких випадків використовують ноутбуки, а для яких — планшетні комп’ютери? ● Чи може замінити ноутбук усі інші види комп’ютерів?ВИДИ СУЧАСНИХ ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРІВСучасні персональні комп’ютери дуже різні. У магазинах, в установах, школах ви частіше побачите стаціонарний персональний комп’ютер, подібний до того, який зображено на малюнку 1.27. Люди, які постійно подорожують, вимушені працювати в автомобілях, літаках, поїздах, на вокзалах, і тому вони використовують портативні,або мобільні, персональні комп’ютери. Стаціонарний (лат. stationarius — нерухомий, постійний, незмінний) — той, який має постійне місце дії або перебування. Портативний (франц. porter —нести) — зручний для того,щоб носити із собою. Мобільний (лат. mobilis —рухливий, легкий, швидкоплинний) — той, що рухається або може рухатися, переміщуватися. А для людини, яка хоче поєднати можливості мобільного телефона й персонального комп’ютера, дуже зручним є смартфон.

Номер слайду 8

ПОРТАТИВНІ КОМП’ЮТЕРИПортативні, або мобільні, персональні омп’ютери набули останнім часом широкого розповсюдження. Портативні комп’ютери є кількох видів. За розмірами і призначенням їх поділяють на ноутбуки, планшетні комп’ютери, смартфони. Ноутбуки (мал. 1.33) за продуктивністю майже не відрізняються від стаціонарних комп’ютерів. Але вони легші, мають менші розміри й забезпечують роботу без підключеннядо електричної мережі протягом 2–6 годин.

Номер слайду 9

ПОРТАТИВНІ КОМП’ЮТЕРИРоль миші в ноутбуках виконує інший пристрій — тачпед (мал. 1.34).Існує багато різновидів ноут-буків. За різними параметрамизалежно від призначення виділяють ноутбуки для роботи вдома, ноутбуки для офісу, ноутбуки для ігор тощо.

Номер слайду 10

ПОРТАТИВНІ КОМП’ЮТЕРИПланшетний комп’ютер (мал.1.35) — цей вид портативнихкомп’ютерів має приблизно такесаме призначення, що й невеликіноутбуки. Планшетні комп’ютериздебільшого використовуютьсядля перегляду відеофільмів, про-слуховування аудіозаписів, читання електронних книжок, а також для роботи в Інтернеті.

Номер слайду 11

ПОРТАТИВНІ КОМП’ЮТЕРИСмартфони (мал. 1.36) призначено для забезпечення мобільного зв’язку, а також для роботи з текстами, в Інтернеті, перегляду та опрацювання фотографій, ведення ділового щоденника, перегляду відео, читання тощо. Смартфон може бути «репетитором» з різних предметів,«персональним тренером» або застосовуватися для контролюза станом здоров’я.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

КОМП’ЮТЕР ЯК ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМАПоміркуйте● Які інформаційні процеси здійснюють пристрої комп’ютера (мал. 1.38)? ● Чому комп’ютер вважають інформаційною системою?

Номер слайду 14

КОМП’ЮТЕР ЯК ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМАУважно розглянувши схему, подану на малюнку 1.38,можна дійти висновку, що комп’ютером здійснюються всірозглянуті в попередньому пункті інформаційні процеси —передавання, опрацювання та зберігання повідомлень. Ураховуючи, що ці процеси відбуваються за допомогою комп’ютерних програм, які створила людина, можемо з впевненістю стверджувати, що комп’ютер разом з людьми, які забезпечують його роботу та використовують дані, опрацьовані ним, є сучасною інформаційною системою. Інформаційною системою є і смартфон, і суперкомп’ютер.

Номер слайду 15

с. 30 Працюємо з комп’ютером

Номер слайду 16

Працюємо з комп’ютером1. Відкрийте вікно браузера.2. Відкрийте головну сторінку сайту Hotline (https:// hotline.ua).3. Перейдіть на сторінку з відомостями про ноутбуки (за посиланнями: Комп’ютери. Мережі Ноутбуки, планшети, електронні книги Ноутбуки, ультрабуки).4. У списку кнопки Сортувати за установіть сортування за популярністю.5. Виберіть назву найпопулярнішого у списку ноутбука.6. Визначте значення таких властивостей: модель; компанія-виробник; мінімальна ціна, грн; максимальна ціна, грн; кількість магазинів, які пропонують цей ноутбук.7. Закрийте вікно браузера.

Номер слайду 17

Виконайте завдання

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Домашнє завдання Опрацювати § 1.4с. 25--32

Номер слайду 20

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Поліщук Артур
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
14 вересня 2022
Переглядів
8490
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку