ІНФОРМАТИКА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА, ДЛЯ 7 КЛАСУ

Про матеріал
ІНФОРМАТИКА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА, ДЛЯ 7 КЛАСУ Розроблено на основі модельної навчальної програми «Інформатика. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти авторів Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В. Відповідає підручнику з інформатики для 7 класів закладів загальної середньої освіти (авт. Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В.)
Перегляд файлу

    ЗАТВЕРДЖЕНО  

Рішення педагогічної ради  Від  ___ .08 _ .202 __ р.

 

 

 

ІНФОРМАТИКА

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА,

TRIAL

ДЛЯ  7 КЛАСУ

 

                                                Розроблено на основі модельної навчальної програми

 

«Інформатика. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти авторів

                                                                                                Ривкінд Й.Я.,

TRIAL

Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.

 

                Відповідає trial з інформатики для 7 класів закладів загальної середньої освіти (авт. Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ:

1) Пояснювальна записка;

2) Розподіл годин за змістовними лініями;

3) Навчальна програма;

4) Календарно-тематичне планування;

5) Критерії оцінювання;

6) Характеристика результатів навчальної діяльності.

 

TRIAL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TRIAL

 

 

 

 

 

Пояснювальна записка

Метою навчання в інформатичній освітній галузі, відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, є розвиток особистості учня, здатного використовувати цифрові інструменти і технології для розв’язування проблем, розвитку, творчого самовираження, забезпечення власного та суспільного добробуту, критично мислити, безпечно та відповідально діяти в інформаційному суспільстві.

Освітня мета інформатики як навчального предмета повністю збігається з метою навчання інформатичної освітньої галузі.

Завдання навчання інформатики як навчального предмета передбачають формування в процесі навчання учнів/учениць ключових компетентностей, визначених у Державному стандарті базової середньої освіти (вільне володіння державною мовою; здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами; математична компетентність; компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій; інноваційність; екологічна компетентність; навчання впродовж життя; громадянські та соціальні компетентності; культурна компетентність; підприємливість і фінансова грамотність), а також формування інформаційнокомунікаційної компетентності, яка в інформатичній освітній галузі є і ключовою, і предметною. Наскрізними є такі вміння:

1)                читати з розумінням, у тому числі електронні тексти, схеми, діаграми, що передбачає зокрема, уміння формулювати твердження, ідеї, підкріплюючи їх аргументами, фактами та цитатами (посиланнями на джерела);

2)                висловлювати власну думку в усній і письмовій формі, у тому числі з використанням цифрових пристроїв і відповідної термінології;

3)                критично та системно мислити, використовуючи різноманітні ресурси та способи оцінювання якості доказів, надійності джерел і достовірності відомостей, отриманих у тому числі й з електронних ресурсів;

4)                логічно обґрунтовувати свої дії для розв’язування задач з використанням цифрових пристроїв, свій вибір програмного забезпечення для створення моделей об’єктів, явищ і процесів;

5)                діяти творчо, що передбачає креативне мислення, продукування нових ідей, доброчесне використання чужих ідей та їх доопрацювання, застосування власних знань для створення нових інформаційних об’єктів;

6)                виявляти ініціативу, що передбачає активну участь у різних видах діяльності, уміння брати на себе відповідальність;

7)                конструктивно керувати емоціями, що передбачає налаштування на пошук внутрішньої рівноваги, конструктивну комунікацію, у тому числі під час спілкування з використанням цифрових засобів, зосередження уваги на вирішенні проблем, продуктивну діяльність;

8)                оцінювати ризики під час використання цифрових пристроїв, розрізняти прийнятні та неприйнятні ризики;

9)                приймати рішення, що передбачає здатність обирати способи розв’язування проблем з використанням відповідних цифрових пристроїв і програмного забезпечення;

10)            розв’язувати проблеми, що trial вміння аналізувати проблемні ситуації, висувати гіпотези та їх обґрунтовувати й практично перевіряти, презентувати, у тому числі з використанням цифрових засобів, та аргументувати рішення;

11)            співпрацювати з іншими, що передбачає вміння обґрунтовувати переваги взаємодії під час спільної діяльності, планувати власну та групову роботу, підтримувати учасників групи, допомагати іншим, у тому числі з використанням цифрових засобів, і заохочувати їх до досягнення спільної мети.

Формування інформаційно-комунікаційної компетентності відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти передбачає реалізацію навчальних завдань, ознакою вирішення яких є те, що учень/учениця:

                   знаходить, аналізує, перетворює, узагальнює, систематизує та подає дані в різних формах, критично оцінює інформацію для розв’язування життєвих проблем;

                   створює інформаційні продукти для ефективного розв’язування задач/проблем, творчого самовираження індивідуально та у співпраці з іншими особами з використанням цифрових пристроїв чи без них;

                   усвідомлено використовує інформаційні та комунікаційні технології та цифрові інструменти для доступу до інформації, спілкування та співпраці як творець та (або) споживач, а також самостійно опановує нові технології;

                   усвідомлює наслідки використання інформаційних і комунікаційних технологій для себе, суспільства, навколишнього природного середовища, дотримується етичних, культурних і правових норм інформаційної взаємодії.

Основні принципи модельної програми. Модельна програма побудована за концентрично-лінійним принципом. Базові поняття курсу інформатики, уміння, що сформовані в початковій школі та в 5–6 класах, поглиблюються та розширюються в 7–9 класах. Значна частина тем, вивчення яких розпочалося в 5–6 класах, продовжується в 7–9 класах з відповідним ускладненням та розширенням змісту. Таким чином забезпечується поступове нарощування складності навчального матеріалу, його актуалізація, повторення, закріплення, що сприяє формуванню ключових та предметних компетентностей і способів діяльності на більш високому рівні узагальнення.

Основою для досягнення очікуваних результатів навчання, визначених у модельній програмі, є діяльнісний підхід, що базується на доборі інформаційних об’єктів, під час опрацювання яких формуються відповідні ключові та предметні компетентності.

TRIAL

Діяльнісний підхід також передбачає реалізацію об’єктного підходу: інформаційні технології використовуються для опрацювання певних інформаційних об’єктів, які мають певні властивості; для опрацювання об’єкта потрібно змінити значення його властивостей; для змінення значення властивостей об’єкта над ним необхідно виконати певні дії – реалізувати певний алгоритм.

Алгоритмічний підхід полягає в поданні способів виконання операцій над об’єктами у вигляді алгоритмів. Це сприятиме розвитку в учнів/учениць алгоритмічного мислення, ознаками якого є вміння поділяти задачі на підзадачі, чітко формулювати правила виконання окремих операцій і визначати їх послідовність, враховуючи можливості виконавців. Пріоритети викладання предмета:

                   повага до особистості учня/учениці та визнання важливості урахування їхніх інтересів під час навчання інформатики, добору інформаційних об’єктів і засобів для їх опрацювання;

                   підтримка пізнавального інтересу учнів/учениць, забезпечення можливостей зарахування результатів навчання з інформатики, отриманих у неформальній

освіті;

                   забезпечення рівного доступу кожного учня/учениці до освіти без будь-яких форм їх дискримінації;

                   дотримання принципів академічної доброчесності учасників/учасниць освітнього процесу; ● створення безпечного цифрового освітнього середовища з сучасними засобами навчання інформатики, яке забезпечує форми онлайн- та офлайн-навчання;

                   утвердження trial та етичної взаємодії учнів/учениць між собою та з дорослими, у тому числі й з використанням цифрових мереж.

Структура предмета. Trial предмет Інформатика, відповідно до додатка 14 до

Державного стандарту базової середньої освіти та Додатка 1 Типової освітньої програми для

5–9 класів закладів загальної середньої освіти, має такий розподіл навчального навантаження

TRIALTRIAL

Назва Освітньої галузі

Кількість годин на тиждень та рік

image

7 клас

8 клас

9 клас

image

image

image

image

image

image

image

image

image

На тиждень

2

1

2

2

1,5

3

1,5

1,5

3

Інформатична

 

На рік

70

35

70

70

52,5

105

52,5

52,5

105

imageв 7–9 класах для закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою:

 

За рішенням педагогічної ради від _______________ року протокол № затверджено  кількість годин на вивчення інформатики протягом циклу базового предметного навчання складає_________________ що відповідає проміжку між мінімальним та максимальним навантаженням.

TRIAL

Зміст навчального предмета Інформатика в 7–9 класах вибудовується за такими предметними змістовими лініями:

                   інформаційні trial та системи; 

                   комп’ютерні мережі;

                   інформаційні технології; 

                   алгоритмізація та програмування. 

Передбачається, що ці змістові лінії реалізуються у програмі зазначених класів з певним повторенням і ускладненням навчального матеріалу та розширенням переліку інформаційних об’єктів, які створюють і використовують учні/учениці.

 Шляхи реалізації програми. Реалізація мети та цілей програми досягається шляхом: ● забезпечення доступу учнів/учениць до комп’ютерів на кожному уроці інформатики; 

                   індивідуалізації навчання завдяки поділу класів на підгрупи відповідно до чинних норм, забезпечення учню/учениці індивідуального робочого місця з комп’ютером, який має доступ до Інтернету;

                   широкої інтеграції trial інформатики з іншими навчальними предметами;

                   використання ліцензованого або trial розповсюджуваного програмного забезпечення з інтерфейсом українською мовою, крім випадків використання мов національних меншин;

TRIAL

                   trial вибору вчителями/вчительками видів цифрових пристроїв, програмних засобів для реалізації цілей програми; 

                   самостійного добору вчителем/вчителькою об’єктів для виконання практичних завдань і робіт для досягнення очікуваних результатів навчання;

                   забезпечення безпечних trial проведення занять з дотриманням Санітарного регламенту;

TRIAL

                   використання розвивальних засобів і методів навчання, що враховують особливі освітні потреби учнів/учениць і сприяють успішному засвоєнню змісту навчання та розвитку дитини; 

                   використання trial методів діагностики рівнів сформованості навчальних досягнень учнів/учениць, включаючи формувальне оцінювання. Для визначення ефективності досягнення очікуваних результатів навчання пропонується в кінці кожного навчального року виконувати комплексні навчальні проєкти, що передбачають розроблення та презентацію певного інформаційного продукту для демонстрації учнями/ученицями рівня сформованості предметних і ключових компетентностей. Виконання комплексного проєкту допоможе узагальнити та систематизувати знання та навички учнів/учениць з інформатики. 

Особливості організації освітнього процесу з інформатики. Відповідно до чинних нормативних документів кожний урок інформатики проводиться в комп’ютерному класі, за виключенням періоду використання елементів дистанційного навчання у випадках, передбачених законодавством. Для проведення уроків інформатики класи ділять на підгрупи. Поділ на підгрупи здійснюється відповідно до чинних нормативних документів. Не допускається одночасна робота з одним комп’ютером двох і більше учнів/учениць. Умови навчання повинні забезпечувати ефективне засвоєння учнями/ученицями програмового матеріалу, формування предметної та ключових компетентностей і відповідати вимогам щодо безпеки життєдіяльності учасників/учасниць навчального процесу. Програмою не обмежується використання вчителем/вчителькою апаратного та програмного забезпечення різних видів за умови їх відповідності вимогам нормативних документів. Запропоновані авторським колективом види навчальної діяльності враховують орієнтири для оцінювання, які визначені в Державному стандарті базової середньої освіти. Їх перелік учитель/учителька може змінювати або доповнювати іншими за умови забезпечення очікуваних результатів навчання. Для успішного виконання вимог Програми потрібно забезпечити підключення комп’ютерного класу до швидкісного Інтернету. Реалізація модельної навчальної програми з активним застосуванням елементів дистанційного навчання, індивідуального навчання учнів/учениць, які з певних причин не мають можливості відвідувати заклад освіти, здійснюється з використанням онлайн-ресурсів відповідного призначення для створення та опрацювання учнями/ученицями інформаційних об’єктів, а також для комунікування учителя/учительки з учнями/ученицями та моніторингу рівня їх навчальних досягнень

Розподіл годин за змістовними лініями з тижневим навантаженням 2 години:

Змістова лінія «Комп’ютерні мережі» 

Trial 1. Пошук в Інтернеті. Електронна пошта. Хмарні сервіси -12 год. Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування»  Тема 2. Алгоритми та програми -20 год. Змістова лінія «Інформаційні технології»  Тема 3. Комп’ютерні презентації – 7 год.

Тема 4. Об'єкти мультимедіа – 10 год.

Тема 5. Комп’ютерна анімація -11год.

Практикум з використанням інформаційних технологій – 9 год.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7     клас

Пропонований зміст навчального предмета / інтегрованого курсу

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

 

 

 

Розділ 1. Пошук в Інтернеті. Електронна пошта. Хмарні сервіси

Урок 1.Інструктаж з БЖД

.Пошук відомостей в Інтернеті. Розширений пошук. Створення списків джерел і закладок

- пояснює основні trial пошуку і сортування

Пошук в Інтернеті текстових, графічних, відео та інших видів даних.

Урок 2- 3.Збирання даних. Перевірка достовірності. Ознаки мови ворожнечі, маніпуляції, пропаганди

- застосовує базові прийоми збирання наборів даних різних обсягів і типів

Trial даних для проведення навчальних досліджень. Аналіз достовірності знайдених даних

Урок 4-6 Електронне листування. Електронна поштова скринька. Адресна книга. Етикет і правила безпечного електронного листування. Практична робота № 1

- налаштовує обліковий запис онлайн-сервісу (зокрема електронну

скриньку)

Створення, надсилання, отримання, пересилання електронних листів, відповідей на листи.

Пересиланняф айлів.

Урок 7-8. Хмарні сервіси

- зберігає резервну копію файлів на зовнішніх носіях чи у хмарних сервісах, синхронізує їх

Створення текстових документів, графічних зображень, презентацій, електронних таблиць інтернет-середови

 

Урок 9- 11.Створення онлайн-документів і керування доступом до них. Спільна робота з файлами та папками. Практична робота № 2

- розробляє правила роботи групи і дотримується їх

Налаштування спільного доступу до документів в інтернет-середовищі.

Урок 12. Підсумковий урок з теми: «Пошук в

- пропонує різні цифрові інструменти і технології для

Налаштування синхронізації даних

 

Пропонований зміст навчального предмета / інтегрованого курсу

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

 

 

 

Інтернеті. Електронна пошта. Хмарні сервіси»

організації групової роботи над спільним інформаційним продуктом

 

Розділ 2.Алгоритми і програми

Урок 13. Інструктаж з БЖД . Комп’ютерні програми. Мови програмування. Програмитранслятори

- добирає набори даних для перевірки правильності роботи алгоритму

Складання і виконання алгоритмів. Редагування алгоритмів.

Урок 14-16

- створює алгоритми з вкладеними структурами та ітеративними обчисленнями, аргументує їх вибір

Trial створення проєктів. Створення лінійних проєктів

Урок 17-

19 Розгалуження. Trial з розгалуженнями

- пояснює операції з даними різних типів, зокрема логічними та рядковими, і використовує їх в алгоритмах

Складання алгоритмів і проєктів, що містять розгалуження.

Урок 20-22 Підпрограми. Практична робота № 3

- trial і виконує основні етапи алгоритмічного розв’язування задачі

Складання trial і проєктів, що містять підпрограми.

 

Урок 21-23 Проєкти з вікнами

- прогнозує вплив зміни алгоритму, наборів вхідних даних на результат роботи алгоритму

Складання проєктів з використанням вікон.

Урок 26-29 Події.

Обробники подій. Вікна повідомлень. Практична робота № 4

- розробляє та реалізує програмні проекти, які обробляють події

Складання проєктів з використанням подій та їх обробників.

 

TRIALTRIAL

Пропонований trial навчального предмета / інтегрованого курсу

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

 

 

 

Урок 30-31. Створення

графічних зображень на

вікні

- використовує відповідні інструменти для самостійного налагодження програми

Складання проєктів для створення графічних зображень.

Урок 32 Підсумковий урок з теми: «Алгоритми і програми»

- використовує ітеративний підхід до розробки програмного продукту (визначає проблему, генерує ідеї, розробляє, тестує і покращує рішення) для розв’язання задач

Обґрунтування відповідності алгоритму поставленій задачі

Розділ 3. Trial презентації

Урок 33. Комп’ютерні презентації з розгалуженнями. Створення гіперпосилань та використання кнопок дій на слайдах комп’ютерної

презентації

- використовує гіпертекстові документи і створює

гіпертекстові посилання в документах різних типів

Створення гіпертекстових посилань у комп’ютерних презентаціях для переходу на інтернет-ресурси.

Урок 34 Користувацький показ слайдів

- trial аудіо- і відеопродукти, розгалужені мультимедійні презентації з налагодженням їх демонстрації

Створення розгалужених комп’ютерних презентацій

Урок 35-36. Тригери. Використання тригерів у комп’ютерній презентації. Створення тригерів.

Перейменування

об’єктів слайдів

- складає план роботи створення інформаційного продукту, визначає

кроки і ролі учасників, враховуючи якості та здібності, необхідні для

Створення комп’ютерних презентацій з використанням тригерів для опрацювання подій під час демонстрації

 

TRIALTRIALTRIAL

Пропонований зміст навчального предмета / інтегрованого курсу

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

 

 

 

 

виконання різних задач

 

Урок 37-38. .Комп’ютерні презентації з розгалуженнями. Практична робота «Комп’ютерні презентації з розгалуженнями

- пояснює особливості нелінійного тексту

Trial розгалужених комп’ютерних презентацій.

Урок 39. Підсумковий урок з теми : «Комп’ютерні презентації»

- пропонує власні критерії оформлення і якості інформаційних продуктів

Створення комп’ютерних презентацій з внутрішньою навігацією.

Розділ 4. Об’єкти мультимедіа

Урок 40-

41. Опрацювання мультимедійних об’єктів.

Створення відеозапису. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів

- пояснює принципи представлення та опрацювання даних різних типів (числа, текст, звуки, зображення) у двійковому та інших видах кодування

Добір аудіо- та відеофайлів для створення інформаційних продуктів.

Урок 42-45. Загальні поняття про відеофільм. Програма для опрацювання відео Open Shot Video

Trial Редагування та форматування відеоданих

- візуально представляє дані, обґрунтовує вибраний спосіб і реалізовує його за допомогою цифрових технологій для систем реального та віртуального світу

Добір програм для виконання певних операцій над мультимедійними об’єктами. Виконання конвертації аудіо- та відеофайлів

Урок 46-48. Розробка сценаріїв мультимедійних продуктів. Зберігання проєкту у відеофайлі. Розміщення аудіо і відео в Інтернеті. Практична робота «Створення

- обґрунтовано вибирає формат даних для типів, враховуючи можливість втрати даних збереження

об’єктів різних

Створення та редагування аудіо- та відеофайлів (монтаж аудіо- та відеопродуктів)

 

TRIAL

Пропонований зміст навчального предмета / інтегрованого курсу

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

 

 

 

відеофільму. Розміщення відео в

Інтернеті»

 

 

Урок 49. Підсумковий урок з теми: «Об’єкти мультимедіа»

- будує схему послідовності виконання процесів і взаємодій в інформаційній системі

Добір програм для виконання певних операцій над мультимедійними об’єктами.

Розділ 5. Trial анімація

Урок 50-51. Поняття про анімацію. Види анімації.

Комп’ютерна анімація. Trial комп’ютерної анімаці

- називає широкий спектр професій і галузей, зокрема міждисциплінарних, у яких

використовуються цифрові технології

Складання списку trial які активно використовують анімацію.

Урок52-53. Растрова анімація. GIF- та WebPанімації.Векторна анімація

- наводить приклади використання базових понять інформатики в різних предметних галузях, у житті громади, суспільства

Складання алгоритму поетапного створення анімованого зображення.

Урок54-56. Анімація в графічному редакторі Krita. Анімація руху кількох об’єктів

- аргументовано обирає і використовує програмні засоби та технології для створення і удосконалення інформаційних продуктів

Trial пошуку файлів з анімацією в мережі Інтернет, їх перегляд та завантаження. Перегляд анімації в різних програмних засобах.

Урок 57-59. Поняття про морфінг. Растровий

морфінг.Створення анімації з

відео.Практична робота «Комп’ютерна анімація»

- створює інформаційні продукти в різних режимах (он-лайн, оф-лайн), опрацьовує та

Створення анімації з ефектами морфінгу

TRIAL

 

TRIAL

Пропонований зміст навчального предмета / інтегрованого курсу

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

 

 

 

 

зберігає їх у різних

форматах

 

Урок 60.Підсумковий урок з теми:

«Комп’ютерна анімація»

- аргументовано обирає і застосовує засоби для побудови малюнків різних типів у різних - аргументовано обирає і застосовує засоби для побудови малюнків різних типів у різних графічних редакторах

Створення анімації з відео онлайн та/або офлайн

Розділ 6. Практикум з використання інформаційних технологій

Урок 61-62.Організація trial проєктів

- генерує ідеї, пояснює їх цінність, експериментує з різними технологіями, розглядає альтернативні рішення за допомогою доступних цифрових ресурсів у різних предметних галузях для навчання і дозвілля

Виконання комплексного колективного проєкту

Урок 63-64.Створення форм для опитування

- оцінює власний досвід інформаційної взаємодії, самовираження через цифрові технології, вплив власної цифрової діяльності на інших осіб

Визначення та вибір ролей для виконання групового проєкту.

Trial 65-69. Практикум з використання

- пояснює вплив емоцій на роботу команди, знає і

Пошук матеріалів для проєкту, їх збереження та аналіз.Вибір програмних

Пропонований зміст навчального предмета / інтегрованого курсу

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

 

 

 

інформаційних технологій

trial способи керування емоціями

засобів для опрацювання даних різних типів і створення відповідних інформаційних продуктів.Використання онлайн-ресурсів для комунікації та обміну матеріалами проєкту з учасниками групи.Використання онлайн-форм для збору матеріалів для

проєкту.Оцінювання якості розроблених інформаційних продуктів на основі критеріїв.

Урок 70.Підсумковий урок за рік

- оцінює групову роботу, наводить аргументи і переконує інших осіб, спираючись на критерії співробітництва

Подання результатів, захист проєкту

TRIAL

 

 

 

 

TRIAL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TRIAL

Поурочний план на І семестр 7 класу

(2 години на тиждень, 32 trial в І семестрі) МНП «Інформатика. 7–9 класи»

Автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.

Номери уроків  

Тема  

Дата

Пункт підручника

 

Розділ 1. Пошук в Інтернеті. Електронна пошта. 

Trial сервіси (12 годин)  

1  

Інструктаж з БЖД .Пошук відомостей в Інтернеті. Розширений пошук. Створення

списків джерел і закладок  

 

1.1  

2

Інструктаж з БЖД .Збирання даних. Перевірка достовірності. Ознаки мови ворожнечі, маніпуляції, пропаганди  

 

1.2  

3

Інструктаж з БЖД .Збирання даних. Перевірка достовірності. Ознаки мови ворожнечі, маніпуляції, пропаганди

 

1.2

4  

Інструктаж з БЖД .Електронне листування. Електронна поштова скринька  

 

1.3  

5

Інструктаж з БЖД .Адресна trial Етикет і правила безпечного електронного листування . Практична робота № 1   

 

1.4  

6

Інструктаж з БЖД .  Практична робота № 

 

1.4

7

Trial з БЖД .  Хмарні сервіси  

 

1.5  

8

Інструктаж з БЖД .  Хмарні сервіси

 

1,5

9

Інструктаж з БЖД .  Створення онлайндокументів і керування доступом до них.  

 

1.6  

10

Інструктаж з БЖД .  Спільна робота з файлами та папками

 

1.6

11

Інструктаж з БЖД . Trial робота № 2

 

1.6

12  

Інструктаж з БЖД .  Підсумковий урок  з trial « Пошук в Інтернеті. Електронна пошта.  Хмарні сервіси»

 

1.1–1.6  

 

Розділ 2. Алгоритми і програми (20 годин)  

13  

Інструктаж з БЖД .  Комп’ютерні програми. Мови програмування. Програмитранслятори  

 

2.1  

 

TRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIAL

14

Інструктаж з БЖД .  Середовища створення проєктів. Створення лінійних проєктів  

 

2.2  

15

Інструктаж з БЖД .  Середовища створення проєктів. Створення лінійних проєктів

 

2.2

16

Інструктаж з БЖД . Середовища створення проєктів. Створення лінійних проєктів  

 

2.2

17

Інструктаж з БЖД .Розгалуження. Проєкти з розгалуженнями  

 

2.3  

18

Інструктаж з БЖД.Розгалуження. Проєкти з розгалуженнями

 

2.3

19

Інструктаж з БЖД.Розгалуження. Проєкти з розгалуженнями

 

2.3

20

Інструктаж з БЖД. Підпрограми  

 

2.4  

21

Інструктаж з БЖД. Підпрограми. 

 

 

22

Інструктаж з БЖД .Підпрограми. Практична робота № 3

 

 

23

Інструктаж з БЖД. Проєкти з вікнами  

 

2.5  

24

Інструктаж з БЖД. Проєкти з вікнами

 

 

25

Trial з БЖД. Проєкти з вікнами

 

 

26

Інструктаж з БЖД. Події. Обробники подій. Вікна повідомлень.

 

2.6  

27

Інструктаж з БЖД. Події. Обробники подій. Вікна повідомлень

 

 

28

Інструктаж з БЖД. Події. Обробники подій. Вікна повідомлень. 

 

 

29

Інструктаж з БЖД. Події. Обробники подій. Вікна повідомлень. Практична робота № 4

 

 

30

Інструктаж з БЖД .Створення графічних зображень на вікні  

 

2.7  

31

Інструктаж з БЖД .Створення графічних зображень на вікні

 

2.7

32  

Інструктаж з БЖД .Підсумковий урок з теми: «Алгоритми і програми»

 

2.1–2.7  

  

  

 

  

Поурочний план на ІІ семестр

TRIALTRIALTRIAL

Номери уроків   

Тема годин 

  

Пункт підручника

 

Розділ 3. Комп’ютерні trial (7 год)

    

1   

Інструктаж з БЖД.Комп’ютерні презентації з розгалуженнями. Створення гіперпосилань та використання кнопок дій на слайдах комп’ютерної презентації  

  

3.1  

2  

Інструктаж з БЖД.Користувацький показ слайдів   

  

3.1  

3 

Інструктаж з БЖД.Тригери. Використання тригерів у комп’ютерній презентації 

  

3.2  

4   

Інструктаж з БЖД.Створення тригерів.

Перейменування об’єктів слайдів 

  

3.2  

5   

Інструктаж з БЖД.Комп’ютерні презентації з розгалуженнями.» 

  

3.1-3.2  

6

Інструктаж з БЖД.Практична робота

«Комп’ютерні презентації з розгалуженнями

 

 

7  

Інструктаж з БЖД.Підсумковий урок з теми : «Комп’ютерні презентації»

  

3.1-3.2  

 

Розділ 4. Об’єкти trial (10 imageгодин)

 

8

Інструктаж з Trial мультимедійних об’єктів. Створення аудіозапису  

  

4.1   

9

Інструктаж з БЖД.Опрацювання мультимедійних об’єктів. Створення відеозапису. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів 

  

4.1   

10

Інструктаж з БЖД.Редагування аудіо та  відео даних. Редагування аудіоданих  

  

4.2  

11

Інструктаж з БЖД.Загальні поняття про відеофільм. Програма для опрацювання відео Open Shot Video Editor  

  

4.2  

12  

Інструктаж з БЖД.Редагування та форматування відеоданих  

  

4.2  

13

Інструктаж з БЖД. Trial та форматування відеоданих

 

4.2

 

TRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIAL

14  

 

Інструктаж з БЖД. Розробка сценаріїв мультимедійних продуктів. Зберігання проєкту у відеофайлі  

  

4.3  

15

 

Інструктаж з БЖД. Розробка сценаріїв мультимедійних продуктів. Зберігання проєкту у відеофайлі

 

4.3

16

 

Інструктаж з БЖД.Розміщення аудіо і відео в Інтернеті. Практична робота «Створення відеофільму. Розміщення відео в Інтернеті»  

  

4.3  

17

 

Інструктаж з Trial урок з теми: « Об’єкти мультимедіа»

  

4.1-4.3   

 

Розділ 5. Комп’ютерна анімація (11 годин)   

18

 

Інструктаж з БЖД.Поняття про анімацію. Види анімації.  

  

5.1   

19   

 

Інструктаж з БЖД.Комп’ютерна анімація.

Види комп’ютерної анімації 

  

5.1  

20

 

Інструктаж з БЖД.Растрова анімація. GIF- та WebP-анімації  

  

5.2  

21  

 

Інструктаж з БЖД.Векторна анімація  

  

5.2  

22  

 

Інструктаж з БЖД.Анімація в графічному редакторі Krita. Анімація руху кількох об’єктів.  

  

5.3  

23

 

Інструктаж з БЖД. Анімація в графічному редакторі Krita. Анімація руху кількох об’єктів

 

5.3

24

 

Інструктаж з БЖД. Анімація в графічному редакторі Krita. Анімація руху кількох об’єктів

 

5.3

25

 

Інструктаж з БЖД.Поняття про морфінг. Растровий морфінг  

  

5.4  

26

 

Інструктаж з БЖД.Створення анімації з відео.  

  

5.4  

27

 

Інструктаж з БЖД.Практична робота «Комп’ютерна анімація»

 

5.4

28

 

Інструктаж з БЖД.Підсумковий урок з теми: «Комп’ютерна анімація»  

  

5.1-5.4  

 

Розділ 6. Практикум з використання інформаційних технологій (9 годин)  

29

 

Інструктаж з БЖД. Організація групових проєктів  

  

6.1  

30            

Інструктаж з БЖД. Організація групових проєктів

 

 

31               

Інструктаж з БЖД.Створення trial для опитування  

  

6.2  

32            

Інструктаж з БЖД. Створення форм для опитування

 

6.2

33               

Інструктаж з БЖД.Практикум з використання інформаційних технологій  

  

6.1-6.2  

34            

Інструктаж з БЖД. Практикум з використання інформаційних технологій

 

 

35            

Інструктаж з БЖД. Практикум з використання інформаційних технологій

 

 

36            

Інструктаж з БЖД. Практикум з використання інформаційних технологій

 

 

37            

Інструктаж з БЖД. Практикум з використання інформаційних технологій

 

 

38            

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерії оцінювання

TRIALTRIALTRIAL

Групи результатів

Початковий

Середній

Достатній

Високий

Робота з інформацією, даними, моделями

Знає, розуміє, trial приклади Повторює

Застосовує Виконує

Аналізує, порівнює, класифікує, структурує Пояснює, ілюструє

Створює,

Оцінює за критеріями

Обґрунтовує

Формує судження

Створення інформаційних продуктів

Виконує у супроводі вчителя

Виконує за докладною інструкцією, з допомогою вчителя

Виконує самостійно або в групі, за інструкцією, шаблоном, зразком, сформульованим завданням

Виконує самостійно, творчо, оцінює за критеріями, генерує ідеї знаходить власні розв’язки, опановує нові засоби та інформаційні технології

Робота у цифровому середовищі

Виконує у супроводі вчителя

Виконує за докладною інструкцією, з допомогою вчителя

Виконує самостійно або в групі, за інструкцією, шаблоном, зразком, сформульованим завданням

Виконує trial допомагає іншим, оцінює за критеріями, опановує нові, використовує ефективні прийоми

Безпечна та відповідальна робота з

інформаційними технологіями

Демонструє у знайомій ситуації, епізодично

Демонструє у типовій ситуації, після нагадування

Демонструє у новій та змодельованій ситуації

Демонструє у нестандартній ситуації, оцінює за критеріями

 

 

Характеристика результатів навчальної діяльності

TRIALTRIALTRIAL

Навчальний предмет /

інтегрований курс

Результати навчання

Trial досягнення результатів навчання

І

семестр

ІІ

TRIAL

семестр

Рік

Інформатика

Працює з інформацією, даними, моделями

 

 

 

Створює інформаційні продукти

 

 

 

Працює в цифровому середовищі

 

 

 

Безпечно та відповідально

використовує

інформаційні технологі

 

 

 

TRIAL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Данилець Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Задиранов Олексій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
27 червня
Переглядів
4624
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку