ІНФОРМАТИКА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА, ДЛЯ 7 КЛАСУ

Про матеріал
ІНФОРМАТИКА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА, ДЛЯ 7 КЛАСУ Розроблено на основі модельної навчальної програми «Інформатика. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти авторів Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В. Відповідає підручнику з інформатики для 7 класів закладів загальної середньої освіти (авт. Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В.)
Перегляд файлу

    ЗАТВЕРДЖЕНО  

Рішення педагогічної ради  Від  ___ .08 _ .202 __ р.

 

 

 

ІНФОРМАТИКА

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА,

TRIAL

ДЛЯ  7 КЛАСУ

 

                                                Розроблено на основі модельної навчальної програми

 

«Інформатика. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти авторів

                                                                                                Ривкінд Й.Я.,

TRIAL

Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.

 

                Відповідає trial з інформатики для 7 класів закладів загальної середньої освіти (авт. Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ:

1) Пояснювальна записка;

2) Розподіл годин за змістовними лініями;

3) Навчальна програма;

4) Календарно-тематичне планування;

5) Критерії оцінювання;

6) Характеристика результатів навчальної діяльності.

 

TRIAL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TRIAL

 

 

 

 

 

Пояснювальна записка

Метою навчання в інформатичній освітній галузі, відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, є розвиток особистості учня, здатного використовувати цифрові інструменти і технології для розв’язування проблем, розвитку, творчого самовираження, забезпечення власного та суспільного добробуту, критично мислити, безпечно та відповідально діяти в інформаційному суспільстві.

Освітня мета інформатики як навчального предмета повністю збігається з метою навчання інформатичної освітньої галузі.

Завдання навчання інформатики як навчального предмета передбачають формування в процесі навчання учнів/учениць ключових компетентностей, визначених у Державному стандарті базової середньої освіти (вільне володіння державною мовою; здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами; математична компетентність; компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій; інноваційність; екологічна компетентність; навчання впродовж життя; громадянські та соціальні компетентності; культурна компетентність; підприємливість і фінансова грамотність), а також формування інформаційнокомунікаційної компетентності, яка в інформатичній освітній галузі є і ключовою, і предметною. Наскрізними є такі вміння:

1)                читати з розумінням, у тому числі електронні тексти, схеми, діаграми, що передбачає зокрема, уміння формулювати твердження, ідеї, підкріплюючи їх аргументами, фактами та цитатами (посиланнями на джерела);

2)                висловлювати власну думку в усній і письмовій формі, у тому числі з використанням цифрових пристроїв і відповідної термінології;

3)                критично та системно мислити, використовуючи різноманітні ресурси та способи оцінювання якості доказів, надійності джерел і достовірності відомостей, отриманих у тому числі й з електронних ресурсів;

4)                логічно обґрунтовувати свої дії для розв’язування задач з використанням цифрових пристроїв, свій вибір програмного забезпечення для створення моделей об’єктів, явищ і процесів;

5)                діяти творчо, що передбачає креативне мислення, продукування нових ідей, доброчесне використання чужих ідей та їх доопрацювання, застосування власних знань для створення нових інформаційних об’єктів;

6)                виявляти ініціативу, що передбачає активну участь у різних видах діяльності, уміння брати на себе відповідальність;

7)                конструктивно керувати емоціями, що передбачає налаштування на пошук внутрішньої рівноваги, конструктивну комунікацію, у тому числі під час спілкування з використанням цифрових засобів, зосередження уваги на вирішенні проблем, продуктивну діяльність;

8)                оцінювати ризики під час використання цифрових пристроїв, розрізняти прийнятні та неприйнятні ризики;

9)                приймати рішення, що передбачає здатність обирати способи розв’язування проблем з використанням відповідних цифрових пристроїв і програмного забезпечення;

10)            розв’язувати проблеми, що trial вміння аналізувати проблемні ситуації, висувати гіпотези та їх обґрунтовувати й практично перевіряти, презентувати, у тому числі з використанням цифрових засобів, та аргументувати рішення;

11)            співпрацювати з іншими, що передбачає вміння обґрунтовувати переваги взаємодії під час спільної діяльності, планувати власну та групову роботу, підтримувати учасників групи, допомагати іншим, у тому числі з використанням цифрових засобів, і заохочувати їх до досягнення спільної мети.

Формування інформаційно-комунікаційної компетентності відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти передбачає реалізацію навчальних завдань, ознакою вирішення яких є те, що учень/учениця:

                   знаходить, аналізує, перетворює, узагальнює, систематизує та подає дані в різних формах, критично оцінює інформацію для розв’язування життєвих проблем;

                   створює інформаційні продукти для ефективного розв’язування задач/проблем, творчого самовираження індивідуально та у співпраці з іншими особами з використанням цифрових пристроїв чи без них;

                   усвідомлено використовує інформаційні та комунікаційні технології та цифрові інструменти для доступу до інформації, спілкування та співпраці як творець та (або) споживач, а також самостійно опановує нові технології;

                   усвідомлює наслідки використання інформаційних і комунікаційних технологій для себе, суспільства, навколишнього природного середовища, дотримується етичних, культурних і правових норм інформаційної взаємодії.

Основні принципи модельної програми. Модельна програма побудована за концентрично-лінійним принципом. Базові поняття курсу інформатики, уміння, що сформовані в початковій школі та в 5–6 класах, поглиблюються та розширюються в 7–9 класах. Значна частина тем, вивчення яких розпочалося в 5–6 класах, продовжується в 7–9 класах з відповідним ускладненням та розширенням змісту. Таким чином забезпечується поступове нарощування складності навчального матеріалу, його актуалізація, повторення, закріплення, що сприяє формуванню ключових та предметних компетентностей і способів діяльності на більш високому рівні узагальнення.

Основою для досягнення очікуваних результатів навчання, визначених у модельній програмі, є діяльнісний підхід, що базується на доборі інформаційних об’єктів, під час опрацювання яких формуються відповідні ключові та предметні компетентності.

TRIAL

Діяльнісний підхід також передбачає реалізацію об’єктного підходу: інформаційні технології використовуються для опрацювання певних інформаційних об’єктів, які мають певні властивості; для опрацювання об’єкта потрібно змінити значення його властивостей; для змінення значення властивостей об’єкта над ним необхідно виконати певні дії – реалізувати певний алгоритм.

Алгоритмічний підхід полягає в поданні способів виконання операцій над об’єктами у вигляді алгоритмів. Це сприятиме розвитку в учнів/учениць алгоритмічного мислення, ознаками якого є вміння поділяти задачі на підзадачі, чітко формулювати правила виконання окремих операцій і визначати їх послідовність, враховуючи можливості виконавців. Пріоритети викладання предмета:

                   повага до особистості учня/учениці та визнання важливості урахування їхніх інтересів під час навчання інформатики, добору інформаційних об’єктів і засобів для їх опрацювання;

                   підтримка пізнавального інтересу учнів/учениць, забезпечення можливостей зарахування результатів навчання з інформатики, отриманих у неформальній

освіті;

                   забезпечення рівного доступу кожного учня/учениці до освіти без будь-яких форм їх дискримінації;

                   дотримання принципів академічної доброчесності учасників/учасниць освітнього процесу; ● створення безпечного цифрового освітнього середовища з сучасними засобами навчання інформатики, яке забезпечує форми онлайн- та офлайн-навчання;

                   утвердження trial та етичної взаємодії учнів/учениць між собою та з дорослими, у тому числі й з використанням цифрових мереж.

Структура предмета. Trial предмет Інформатика, відповідно до додатка 14 до

Державного стандарту базової середньої освіти та Додатка 1 Типової освітньої програми для

5–9 класів закладів загальної середньої освіти, має такий розподіл навчального навантаження

TRIALTRIAL

Назва Освітньої галузі

Кількість годин на тиждень та рік

image

7 клас

8 клас

9 клас

image

image

image

image

image

image

image

image

image

На тиждень

2

1

2

2

1,5

3

1,5

1,5

3

Інформатична

 

На рік

70

35

70

70

52,5

105

52,5

52,5

105

imageв 7–9 класах для закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою:

 

За рішенням педагогічної ради від _______________ року протокол № затверджено  кількість годин на вивчення інформатики протягом циклу базового предметного навчання складає_________________ що відповідає проміжку між мінімальним та максимальним навантаженням.

TRIAL

Зміст навчального предмета Інформатика в 7–9 класах вибудовується за такими предметними змістовими лініями:

                   інформаційні trial та системи; 

                   комп’ютерні мережі;

                   інформаційні технології; 

                   алгоритмізація та програмування. 

Передбачається, що ці змістові лінії реалізуються у програмі зазначених класів з певним повторенням і ускладненням навчального матеріалу та розширенням переліку інформаційних об’єктів, які створюють і використовують учні/учениці.

 Шляхи реалізації програми. Реалізація мети та цілей програми досягається шляхом: ● забезпечення доступу учнів/учениць до комп’ютерів на кожному уроці інформатики; 

                   індивідуалізації навчання завдяки поділу класів на підгрупи відповідно до чинних норм, забезпечення учню/учениці індивідуального робочого місця з комп’ютером, який має доступ до Інтернету;

                   широкої інтеграції trial інформатики з іншими навчальними предметами;

                   використання ліцензованого або trial розповсюджуваного програмного забезпечення з інтерфейсом українською мовою, крім випадків використання мов національних меншин;

TRIAL

                   trial вибору вчителями/вчительками видів цифрових пристроїв, програмних засобів для реалізації цілей програми; 

                   самостійного добору вчителем/вчителькою об’єктів для виконання практичних завдань і робіт для досягнення очікуваних результатів навчання;

                   забезпечення безпечних trial проведення занять з дотриманням Санітарного регламенту;

TRIAL

                   використання розвивальних засобів і методів навчання, що враховують особливі освітні потреби учнів/учениць і сприяють успішному засвоєнню змісту навчання та розвитку дитини; 

                   використання trial методів діагностики рівнів сформованості навчальних досягнень учнів/учениць, включаючи формувальне оцінювання. Для визначення ефективності досягнення очікуваних результатів навчання пропонується в кінці кожного навчального року виконувати комплексні навчальні проєкти, що передбачають розроблення та презентацію певного інформаційного продукту для демонстрації учнями/ученицями рівня сформованості предметних і ключових компетентностей. Виконання комплексного проєкту допоможе узагальнити та систематизувати знання та навички учнів/учениць з інформатики. 

Особливості організації освітнього процесу з інформатики. Відповідно до чинних нормативних документів кожний урок інформатики проводиться в комп’ютерному класі, за виключенням періоду використання елементів дистанційного навчання у випадках, передбачених законодавством. Для проведення уроків інформатики класи ділять на підгрупи. Поділ на підгрупи здійснюється відповідно до чинних нормативних документів. Не допускається одночасна робота з одним комп’ютером двох і більше учнів/учениць. Умови навчання повинні забезпечувати ефективне засвоєння учнями/ученицями програмового матеріалу, формування предметної та ключових компетентностей і відповідати вимогам щодо безпеки життєдіяльності учасників/учасниць навчального процесу. Програмою не обмежується використання вчителем/вчителькою апаратного та програмного забезпечення різних видів за умови їх відповідності вимогам нормативних документів. Запропоновані авторським колективом види навчальної діяльності враховують орієнтири для оцінювання, які визначені в Державному стандарті базової середньої освіти. Їх перелік учитель/учителька може змінювати або доповнювати іншими за умови забезпечення очікуваних результатів навчання. Для успішного виконання вимог Програми потрібно забезпечити підключення комп’ютерного класу до швидкісного Інтернету. Реалізація модельної навчальної програми з активним застосуванням елементів дистанційного навчання, індивідуального навчання учнів/учениць, які з певних причин не мають можливості відвідувати заклад освіти, здійснюється з використанням онлайн-ресурсів відповідного призначення для створення та опрацювання учнями/ученицями інформаційних об’єктів, а також для комунікування учителя/учительки з учнями/ученицями та моніторингу рівня їх навчальних досягнень

Розподіл годин за змістовними лініями з тижневим навантаженням 2 години:

Змістова лінія «Комп’ютерні мережі» 

Trial 1. Пошук в Інтернеті. Електронна пошта. Хмарні сервіси -12 год. Змістова лінія «Алгоритмізація та програмування»  Тема 2. Алгоритми та програми -20 год. Змістова лінія «Інформаційні технології»  Тема 3. Комп’ютерні презентації – 7 год.

Тема 4. Об'єкти мультимедіа – 10 год.

Тема 5. Комп’ютерна анімація -11год.

Практикум з використанням інформаційних технологій – 9 год.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7     клас

Пропонований зміст навчального предмета / інтегрованого курсу

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

 

 

 

Розділ 1. Пошук в Інтернеті. Електронна пошта. Хмарні сервіси

Урок 1.Інструктаж з БЖД

.Пошук відомостей в Інтернеті. Розширений пошук. Створення списків джерел і закладок

- пояснює основні trial пошуку і сортування

Пошук в Інтернеті текстових, графічних, відео та інших видів даних.

Урок 2- 3.Збирання даних. Перевірка достовірності. Ознаки мови ворожнечі, маніпуляції, пропаганди

- застосовує базові прийоми збирання наборів даних різних обсягів і типів

Trial даних для проведення навчальних досліджень. Аналіз достовірності знайдених даних

Урок 4-6 Електронне листування. Електронна поштова скринька. Адресна книга. Етикет і правила безпечного електронного листування. Практична робота № 1

- налаштовує обліковий запис онлайн-сервісу (зокрема електронну

скриньку)

Створення, надсилання, отримання, пересилання електронних листів, відповідей на листи.

Пересиланняф айлів.

Урок 7-8. Хмарні сервіси

- зберігає резервну копію файлів на зовнішніх носіях чи у хмарних сервісах, синхронізує їх

Створення текстових документів, графічних зображень, презентацій, електронних таблиць інтернет-середови

 

Урок 9- 11.Створення онлайн-документів і керування доступом до них. Спільна робота з файлами та папками. Практична робота № 2

- розробляє правила роботи групи і дотримується їх

Налаштування спільного доступу до документів в інтернет-середовищі.

Урок 12. Підсумковий урок з теми: «Пошук в

- пропонує різні цифрові інструменти і технології для

Налаштування синхронізації даних

 

Пропонований зміст навчального предмета / інтегрованого курсу

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

 

 

 

Інтернеті. Електронна пошта. Хмарні сервіси»

організації групової роботи над спільним інформаційним продуктом

 

Розділ 2.Алгоритми і програми

Урок 13. Інструктаж з БЖД . Комп’ютерні програми. Мови програмування. Програмитранслятори

- добирає набори даних для перевірки правильності роботи алгоритму

Складання і виконання алгоритмів. Редагування алгоритмів.

Урок 14-16

- створює алгоритми з вкладеними структурами та ітеративними обчисленнями, аргументує їх вибір

Trial створення проєктів. Створення лінійних проєктів

Урок 17-

19 Розгалуження. Trial з розгалуженнями

- пояснює операції з даними різних типів, зокрема логічними та рядковими, і використовує їх в алгоритмах

Складання алгоритмів і проєктів, що містять розгалуження.

Урок 20-22 Підпрограми. Практична робота № 3

- trial і виконує основні етапи алгоритмічного розв’язування задачі

Складання trial і проєктів, що містять підпрограми.

 

Урок 21-23 Проєкти з вікнами

- прогнозує вплив зміни алгоритму, наборів вхідних даних на результат роботи алгоритму

Складання проєктів з використанням вікон.

Урок 26-29 Події.

Обробники подій. Вікна повідомлень. Практична робота № 4

- розробляє та реалізує програмні проекти, які обробляють події

Складання проєктів з використанням подій та їх обробників.

 

TRIALTRIAL

Пропонований trial навчального предмета / інтегрованого курсу

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

 

 

 

Урок 30-31. Створення

графічних зображень на

вікні

- використовує відповідні інструменти для самостійного налагодження програми

Складання проєктів для створення графічних зображень.

Урок 32 Підсумковий урок з теми: «Алгоритми і програми»

- використовує ітеративний підхід до розробки програмного продукту (визначає проблему, генерує ідеї, розробляє, тестує і покращує рішення) для розв’язання задач

Обґрунтування відповідності алгоритму поставленій задачі

Розділ 3. Trial презентації

Урок 33. Комп’ютерні презентації з розгалуженнями. Створення гіперпосилань та використання кнопок дій на слайдах комп’ютерної

презентації

- використовує гіпертекстові документи і створює

гіпертекстові посилання в документах різних типів

Створення гіпертекстових посилань у комп’ютерних презентаціях для переходу на інтернет-ресурси.

Урок 34 Користувацький показ слайдів

- trial аудіо- і відеопродукти, розгалужені мультимедійні презентації з налагодженням їх демонстрації

Створення розгалужених комп’ютерних презентацій

Урок 35-36. Тригери. Використання тригерів у комп’ютерній презентації. Створення тригерів.

Перейменування

об’єктів слайдів

- складає план роботи створення інформаційного продукту, визначає

кроки і ролі учасників, враховуючи якості та здібності, необхідні для

Створення комп’ютерних презентацій з використанням тригерів для опрацювання подій під час демонстрації

 

TRIALTRIALTRIAL

Пропонований зміст навчального предмета / інтегрованого курсу

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

 

 

 

 

виконання різних задач

 

Урок 37-38. .Комп’ютерні презентації з розгалуженнями. Практична робота «Комп’ютерні презентації з розгалуженнями

- пояснює особливості нелінійного тексту

Trial розгалужених комп’ютерних презентацій.

Урок 39. Підсумковий урок з теми : «Комп’ютерні презентації»

- пропонує власні критерії оформлення і якості інформаційних продуктів

Створення комп’ютерних презентацій з внутрішньою навігацією.

Розділ 4. Об’єкти мультимедіа

Урок 40-

41. Опрацювання мультимедійних об’єктів.

Створення відеозапису. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів

- пояснює принципи представлення та опрацювання даних різних типів (числа, текст, звуки, зображення) у двійковому та інших видах кодування

Добір аудіо- та відеофайлів для створення інформаційних продуктів.

Урок 42-45. Загальні поняття про відеофільм. Програма для опрацювання відео Open Shot Video

Trial Редагування та форматування відеоданих

- візуально представляє дані, обґрунтовує вибраний спосіб і реалізовує його за допомогою цифрових технологій для систем реального та віртуального світу

Добір програм для виконання певних операцій над мультимедійними об’єктами. Виконання конвертації аудіо- та відеофайлів

Урок 46-48. Розробка сценаріїв мультимедійних продуктів. Зберігання проєкту у відеофайлі. Розміщення аудіо і відео в Інтернеті. Практична робота «Створення

- обґрунтовано вибирає формат даних для типів, враховуючи можливість втрати даних збереження

об’єктів різних

Створення та редагування аудіо- та відеофайлів (монтаж аудіо- та відеопродуктів)

 

TRIAL

Пропонований зміст навчального предмета / інтегрованого курсу

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

 

 

 

відеофільму. Розміщення відео в

Інтернеті»

 

 

Урок 49. Підсумковий урок з теми: «Об’єкти мультимедіа»

- будує схему послідовності виконання процесів і взаємодій в інформаційній системі

Добір програм для виконання певних операцій над мультимедійними об’єктами.

Розділ 5. Trial анімація

Урок 50-51. Поняття про анімацію. Види анімації.

Комп’ютерна анімація. Trial комп’ютерної анімаці

- називає широкий спектр професій і галузей, зокрема міждисциплінарних, у яких

використовуються цифрові технології

Складання списку trial які активно використовують анімацію.

Урок52-53. Растрова анімація. GIF- та WebPанімації.Векторна анімація

- наводить приклади використання базових понять інформатики в різних предметних галузях, у житті громади, суспільства

Складання алгоритму поетапного створення анімованого зображення.

Урок54-56. Анімація в графічному редакторі Krita. Анімація руху кількох об’єктів

- аргументовано обирає і використовує програмні засоби та технології для створення і удосконалення інформаційних продуктів

Trial пошуку файлів з анімацією в мережі Інтернет, їх перегляд та завантаження. Перегляд анімації в різних програмних засобах.

Урок 57-59. Поняття про морфінг. Растровий

морфінг.Створення анімації з

відео.Практична робота «Комп’ютерна анімація»

- створює інформаційні продукти в різних режимах (он-лайн, оф-лайн), опрацьовує та

Створення анімації з ефектами морфінгу

TRIAL

 

TRIAL

Пропонований зміст навчального предмета / інтегрованого курсу

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

 

 

 

 

зберігає їх у різних

форматах

 

Урок 60.Підсумковий урок з теми:

«Комп’ютерна анімація»

- аргументовано обирає і застосовує засоби для побудови малюнків різних типів у різних - аргументовано обирає і застосовує засоби для побудови малюнків різних типів у різних графічних редакторах

Створення анімації з відео онлайн та/або офлайн

Розділ 6. Практикум з використання інформаційних технологій

Урок 61-62.Організація trial проєктів

- генерує ідеї, пояснює їх цінність, експериментує з різними технологіями, розглядає альтернативні рішення за допомогою доступних цифрових ресурсів у різних предметних галузях для навчання і дозвілля

Виконання комплексного колективного проєкту

Урок 63-64.Створення форм для опитування

- оцінює власний досвід інформаційної взаємодії, самовираження через цифрові технології, вплив власної цифрової діяльності на інших осіб

Визначення та вибір ролей для виконання групового проєкту.

Trial 65-69. Практикум з використання

- пояснює вплив емоцій на роботу команди, знає і

Пошук матеріалів для проєкту, їх збереження та аналіз.Вибір програмних

Пропонований зміст навчального предмета / інтегрованого курсу

Очікувані результати навчання

Види навчальної діяльності

 

 

 

інформаційних технологій

trial способи керування емоціями

засобів для опрацювання даних різних типів і створення відповідних інформаційних продуктів.Використання онлайн-ресурсів для комунікації та обміну матеріалами проєкту з учасниками групи.Використання онлайн-форм для збору матеріалів для

проєкту.Оцінювання якості розроблених інформаційних продуктів на основі критеріїв.

Урок 70.Підсумковий урок за рік

- оцінює групову роботу, наводить аргументи і переконує інших осіб, спираючись на критерії співробітництва

Подання результатів, захист проєкту

TRIAL

 

 

 

 

TRIAL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TRIAL

Поурочний план на І семестр 7 класу

(2 години на тиждень, 32 trial в І семестрі) МНП «Інформатика. 7–9 класи»

Автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.

Номери уроків  

Тема  

Дата

Пункт підручника

 

Розділ 1. Пошук в Інтернеті. Електронна пошта. 

Trial сервіси (12 годин)  

1  

Інструктаж з БЖД .Пошук відомостей в Інтернеті. Розширений пошук. Створення

списків джерел і закладок  

 

1.1  

2

Інструктаж з БЖД .Збирання даних. Перевірка достовірності. Ознаки мови ворожнечі, маніпуляції, пропаганди  

 

1.2  

3

Інструктаж з БЖД .Збирання даних. Перевірка достовірності. Ознаки мови ворожнечі, маніпуляції, пропаганди

 

1.2

4  

Інструктаж з БЖД .Електронне листування. Електронна поштова скринька  

 

1.3  

5

Інструктаж з БЖД .Адресна trial Етикет і правила безпечного електронного листування . Практична робота № 1   

 

1.4  

6

Інструктаж з БЖД .  Практична робота № 

 

1.4

7

Trial з БЖД .  Хмарні сервіси  

 

1.5  

8

Інструктаж з БЖД .  Хмарні сервіси

 

1,5

9

Інструктаж з БЖД .  Створення онлайндокументів і керування доступом до них.  

 

1.6  

10

Інструктаж з БЖД .  Спільна робота з файлами та папками

 

1.6

11

Інструктаж з БЖД . Trial робота № 2

 

1.6

12  

Інструктаж з БЖД .  Підсумковий урок  з trial « Пошук в Інтернеті. Електронна пошта.  Хмарні сервіси»

 

1.1–1.6  

 

Розділ 2. Алгоритми і програми (20 годин)  

13  

Інструктаж з БЖД .  Комп’ютерні програми. Мови програмування. Програмитранслятори  

 

2.1  

 

TRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIAL

14

Інструктаж з БЖД .  Середовища створення проєктів. Створення лінійних проєктів  

 

2.2  

15

Інструктаж з БЖД .  Середовища створення проєктів. Створення лінійних проєктів

 

2.2

16

Інструктаж з БЖД . Середовища створення проєктів. Створення лінійних проєктів  

 

2.2

17

Інструктаж з БЖД .Розгалуження. Проєкти з розгалуженнями  

 

2.3  

18

Інструктаж з БЖД.Розгалуження. Проєкти з розгалуженнями

 

2.3

19

Інструктаж з БЖД.Розгалуження. Проєкти з розгалуженнями

 

2.3

20

Інструктаж з БЖД. Підпрограми  

 

2.4  

21

Інструктаж з БЖД. Підпрограми. 

 

 

22

Інструктаж з БЖД .Підпрограми. Практична робота № 3

 

 

23

Інструктаж з БЖД. Проєкти з вікнами  

 

2.5  

24

Інструктаж з БЖД. Проєкти з вікнами

 

 

25

Trial з БЖД. Проєкти з вікнами

 

 

26

Інструктаж з БЖД. Події. Обробники подій. Вікна повідомлень.

 

2.6  

27

Інструктаж з БЖД. Події. Обробники подій. Вікна повідомлень

 

 

28

Інструктаж з БЖД. Події. Обробники подій. Вікна повідомлень. 

 

 

29

Інструктаж з БЖД. Події. Обробники подій. Вікна повідомлень. Практична робота № 4

 

 

30

Інструктаж з БЖД .Створення графічних зображень на вікні  

 

2.7  

31

Інструктаж з БЖД .Створення графічних зображень на вікні

 

2.7

32  

Інструктаж з БЖД .Підсумковий урок з теми: «Алгоритми і програми»

 

2.1–2.7  

  

  

 

  

Поурочний план на ІІ семестр

TRIALTRIALTRIAL

Номери уроків   

Тема годин 

  

Пункт підручника

 

Розділ 3. Комп’ютерні trial (7 год)

    

1   

Інструктаж з БЖД.Комп’ютерні презентації з розгалуженнями. Створення гіперпосилань та використання кнопок дій на слайдах комп’ютерної презентації  

  

3.1  

2  

Інструктаж з БЖД.Користувацький показ слайдів   

  

3.1  

3 

Інструктаж з БЖД.Тригери. Використання тригерів у комп’ютерній презентації 

  

3.2  

4   

Інструктаж з БЖД.Створення тригерів.

Перейменування об’єктів слайдів 

  

3.2  

5   

Інструктаж з БЖД.Комп’ютерні презентації з розгалуженнями.» 

  

3.1-3.2  

6

Інструктаж з БЖД.Практична робота

«Комп’ютерні презентації з розгалуженнями

 

 

7  

Інструктаж з БЖД.Підсумковий урок з теми : «Комп’ютерні презентації»

  

3.1-3.2  

 

Розділ 4. Об’єкти trial (10 imageгодин)

 

8

Інструктаж з Trial мультимедійних об’єктів. Створення аудіозапису  

  

4.1   

9

Інструктаж з БЖД.Опрацювання мультимедійних об’єктів. Створення відеозапису. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів 

  

4.1   

10

Інструктаж з БЖД.Редагування аудіо та  відео даних. Редагування аудіоданих  

  

4.2  

11

Інструктаж з БЖД.Загальні поняття про відеофільм. Програма для опрацювання відео Open Shot Video Editor  

  

4.2  

12  

Інструктаж з БЖД.Редагування та форматування відеоданих  

  

4.2  

13

Інструктаж з БЖД. Trial та форматування відеоданих

 

4.2

 

TRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIALTRIAL

14  

 

Інструктаж з БЖД. Розробка сценаріїв мультимедійних продуктів. Зберігання проєкту у відеофайлі  

  

4.3  

15

 

Інструктаж з БЖД. Розробка сценаріїв мультимедійних продуктів. Зберігання проєкту у відеофайлі

 

4.3

16

 

Інструктаж з БЖД.Розміщення аудіо і відео в Інтернеті. Практична робота «Створення відеофільму. Розміщення відео в Інтернеті»  

  

4.3  

17

 

Інструктаж з Trial урок з теми: « Об’єкти мультимедіа»

  

4.1-4.3   

 

Розділ 5. Комп’ютерна анімація (11 годин)   

18

 

Інструктаж з БЖД.Поняття про анімацію. Види анімації.  

  

5.1   

19   

 

Інструктаж з БЖД.Комп’ютерна анімація.

Види комп’ютерної анімації 

  

5.1  

20

 

Інструктаж з БЖД.Растрова анімація. GIF- та WebP-анімації  

  

5.2  

21  

 

Інструктаж з БЖД.Векторна анімація  

  

5.2  

22  

 

Інструктаж з БЖД.Анімація в графічному редакторі Krita. Анімація руху кількох об’єктів.  

  

5.3  

23

 

Інструктаж з БЖД. Анімація в графічному редакторі Krita. Анімація руху кількох об’єктів

 

5.3

24

 

Інструктаж з БЖД. Анімація в графічному редакторі Krita. Анімація руху кількох об’єктів

 

5.3

25

 

Інструктаж з БЖД.Поняття про морфінг. Растровий морфінг  

  

5.4  

26

 

Інструктаж з БЖД.Створення анімації з відео.  

  

5.4  

27

 

Інструктаж з БЖД.Практична робота «Комп’ютерна анімація»

 

5.4

28

 

Інструктаж з БЖД.Підсумковий урок з теми: «Комп’ютерна анімація»  

  

5.1-5.4  

 

Розділ 6. Практикум з використання інформаційних технологій (9 годин)  

29

 

Інструктаж з БЖД. Організація групових проєктів  

  

6.1  

30            

Інструктаж з БЖД. Організація групових проєктів

 

 

31               

Інструктаж з БЖД.Створення trial для опитування  

  

6.2  

32            

Інструктаж з БЖД. Створення форм для опитування

 

6.2

33               

Інструктаж з БЖД.Практикум з використання інформаційних технологій  

  

6.1-6.2  

34            

Інструктаж з БЖД. Практикум з використання інформаційних технологій

 

 

35            

Інструктаж з БЖД. Практикум з використання інформаційних технологій

 

 

36            

Інструктаж з БЖД. Практикум з використання інформаційних технологій

 

 

37            

Інструктаж з БЖД. Практикум з використання інформаційних технологій

 

 

38            

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерії оцінювання

TRIALTRIALTRIAL

Групи результатів

Початковий

Середній

Достатній

Високий

Робота з інформацією, даними, моделями

Знає, розуміє, trial приклади Повторює

Застосовує Виконує

Аналізує, порівнює, класифікує, структурує Пояснює, ілюструє

Створює,

Оцінює за критеріями

Обґрунтовує

Формує судження

Створення інформаційних продуктів

Виконує у супроводі вчителя

Виконує за докладною інструкцією, з допомогою вчителя

Виконує самостійно або в групі, за інструкцією, шаблоном, зразком, сформульованим завданням

Виконує самостійно, творчо, оцінює за критеріями, генерує ідеї знаходить власні розв’язки, опановує нові засоби та інформаційні технології

Робота у цифровому середовищі

Виконує у супроводі вчителя

Виконує за докладною інструкцією, з допомогою вчителя

Виконує самостійно або в групі, за інструкцією, шаблоном, зразком, сформульованим завданням

Виконує trial допомагає іншим, оцінює за критеріями, опановує нові, використовує ефективні прийоми

Безпечна та відповідальна робота з

інформаційними технологіями

Демонструє у знайомій ситуації, епізодично

Демонструє у типовій ситуації, після нагадування

Демонструє у новій та змодельованій ситуації

Демонструє у нестандартній ситуації, оцінює за критеріями

 

 

Характеристика результатів навчальної діяльності

TRIALTRIALTRIAL

Навчальний предмет /

інтегрований курс

Результати навчання

Trial досягнення результатів навчання

І

семестр

ІІ

TRIAL

семестр

Рік

Інформатика

Працює з інформацією, даними, моделями

 

 

 

Створює інформаційні продукти

 

 

 

Працює в цифровому середовищі

 

 

 

Безпечно та відповідально

використовує

інформаційні технологі

 

 

 

TRIAL