Квест на урок інформатики для учнів 7 класу

Про матеріал
Квест спрямований на активне залучення учнів у процес навчання, використання навичок логічного мислення та роботи в команді.
Перегляд файлу

                         Квест на урок інформатики для учнів 7 класу

Тема: Основи програмування та робота з комп'ютерними мережами

Мета: Закріплення знань учнів про основи програмування та роботу з комп'ютерними мережами через інтерактивний квест.

Правила квесту

-       Учитель ділить учнів на команди по 4-6 осіб.

-       Кожна група отримує мапу школи з відзначеними місцями. Ці місця позначені зображенням речей, які тісно пов’язані з правильними відповідями в тесті “На урок”- таким чином дитині не буде важко здогадатися, куди йти. Маршрут складений на карті, тобто вони по ній знаходять потрібний клас. Коли команда прибуває за допомогою карти на місце (бібліотека, їдальня, геогр. клас тощо) вона повинні впоратися з головоломкою чи загадкою, за які дається фішка. Перемагає та команда, що найшвидше отримує всі 5 фішок. Після отримання фінальної фішки команда повертається в клас інформатики.

                        Структура квесту:

 Початок квесту:

-       Trial ділить учнів на команди по 4-6 осіб.

-       Кожна trial отримує карту та заходить на тест “На уроці”

Початкова точка

   Питання 1 "Що потрібно для входу в комп'ютерну мережу? Відповідь допоможе вам знайти наступну підказку." - Пароль.

-       Значок на карті, який можна пов’язати з паролем - ключик. За допомогою карти діти знаходять бібліотеку.

 Точка 2

   Питання 2 "У мене багато сторінок, але я не книга. Що я?"

-       Відповідь: "Веб-сайт" Значок на карті: комп’ютерна мишка

TRIAL

-       Карта веде до спортзалу. Діти розв’язують кросворд і отримують фішку.

image

 Точка 3

TRIAL

   Питання 3 : "Що спільного у програмування і спорту? Це є основою і там, і там."    - Відповідь: "Правила". Значок на карті - поліцейський. Карта веде до їдальні.

-       Там вони trial загадку про поліцейського і знаходять картину з ним.

 Точка 4

-       Питання 4: "Що зв'язує комп'ютери разом і допомагає їм обмінюватися інформацією?"

-       Відповідь: "Мережа"

-       Значок trial веде до класу географії. Загадка про штучний інтелект "Я вчуся від вас, хоча сам не людина. Я можу аналізувати дані і робити прогнози, але не маю свідомості. Хто я?”

 Точка 5

   -Питання 5 : "Що таке IP-адреса?"

-       Відповідь: "Унікальний ідентифікатор комп'ютера в мережі"   - Значок на карті: червона шпилька.

-       Команда, яка зібрала 5 trial йде назад у клас інформатики. Коли зберуться всі, почнеться нагородження переможців.

pdf
Додано
27 червня
Переглядів
325
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку