Навчальний предмет: Біологія
Відповідальний за адаптацію навчальної програми:
Зміст навчального матеріалу(програма класу) |
Очікувані результати навчання (таки як у всього класу) |
Адаптація |
Тема 2. Процеси життєдіяльності тварин. -Живлення і травлення; -Дихання та газообмін у тварин; -Транспорт речовин у тварин; -Транспорт речовин у тварин; -Опора і рух; - Нервова система. |
називає: органи травлення, дихання (газообміну), кровообігу, виділення; основні функції крові та типи кровоносних систем; види скелета; типи симетрії тіла; органи чуття. |
Таблиці:» Способи живлення тварин»; «Будова системів органів». |
Тема 3. Поведінка тварин. - Способи орієнтування тварин. - Форми поведінки тварин. |
називає: методи вивчення поведінки тварин; форми поведінки тварин; угруповання тварин;
наводить приклади: міграцій тварин; способів орієнтування тварин; використання тваринами знарядь праці;
|
Таблиця: Взаємозв’язок між будовою органів та їхніми функціями.
|
Тема 4. Організми і середовище існування. -Поняття про екосистему та чинники середовища. - Вплив людини та її діяльності на екосистеми.
|
називає:
чинники середовища існування;
|
Таблиці « Взаємозв’язку між організмами в екосистемі»
«Збереження природоохоронних об’єктів держави»
|
Практичні роботи.
|
розпізнає (за описом та відеоматеріалами)
|
Картка « мета роботи» |
Навчальний предмет: Хімія
Відповідальний за адаптацію навчальної програми:
Зміст навчального матеріалу(програма класу) |
Очікувані результати навчання (таки як у всього класу) |
Адаптація |
Тема 3. Вода
|
називає склад молекули води; наводить приклади водних розчинів; |
Таблиця: «Розчіність деяких речовин у воді» |
2. Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення.
|
використовує здобуті знання та навички в побуті для раціонального використання води та збереження довкілля;
|
Схеми:» Перегонка води у лабораторії» |
3. Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах.
|
володіє елементарними навичками очищення води в домашніх умовах
|
Схеми:»Біологічна очистка води»; «Водочисні станції» «Будова дистилятора» |
4.Кількісний склад розчину.Масова частка розчиненої речовини. |
обчислює масову частку і масу розчиненої речовини, масу і об’єм води в розчині, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання;
|
Таблиця « взаємо зв'язок між деякими фізичними величинами» |
5. Практична робота Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин.
|
виготовляє розчини з певною масовою часткою розчиненої речовини;
|
Картка « мета роботи» |