Інклюзія адаптивного класу

Про матеріал
біологія- процеси життєдіяльності тварин: живлення, дихання й газообмін, транспорт речовин, виділення, рух, подразливість, розмноження, ріст і розвиток; органи травлення, дихання (газообміну), кровообігу, виділення; основні функції крові та типи кровоносних систем; види скелета; типи симетрії тіла; органи чуття.
Перегляд файлу

Навчальний предмет: Біологія

 Відповідальний за адаптацію навчальної програми:

Зміст навчального матеріалу(програма класу)

Очікувані результати навчання (таки як у всього класу)

Адаптація

Тема 2. Процеси життєдіяльності тварин.

-Живлення і травлення; -Дихання та газообмін у тварин;

-Транспорт речовин у тварин;

-Транспорт речовин у тварин;

-Опора і рух;

- Нервова система.

називає:
процеси життєдіяльності тварин: живлення, дихання й газообмін, транспорт речовин, виділення, рух, подразливість, розмноження, ріст і розвиток;

 органи травлення, дихання (газообміну), кровообігу, виділення;

 основні функції крові та типи кровоносних систем;

 види скелета;

 типи симетрії тіла;

 органи чуття.

Таблиці:» Способи живлення тварин»;

«Будова системів органів».

Тема 3. Поведінка тварин.

- Способи орієнтування тварин.

- Форми поведінки тварин.

називає:

 методи вивчення поведінки тварин;

 форми поведінки тварин;

 угруповання тварин;

 

наводить приклади:

 міграцій тварин;

 способів орієнтування тварин;

 використання тваринами знарядь праці;

 

Таблиця: Взаємозв’язок між будовою органів та їхніми функціями.

 

Тема 4. Організми і середовище існування.

-Поняття про екосистему та чинники середовища.

- Вплив людини та її діяльності на екосистеми.

 

називає:

 чинники середовища існування;
заповідники й заповідні території України;


наводить приклади:
пристосування тварин до впливу різних чинників середовища (температури, освітленості, вологи);
форм співіснування організмів в угрупованнях;
впливу людини на екосистеми.

Таблиці « Взаємозв’язку між організмами в екосистемі»

 

 

 

«Збереження природоохоронних об’єктів держави»

 

Практичні роботи.

 

розпізнає (за описом та відеоматеріалами)

 

 

Картка « мета роботи»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальний предмет: Хімія

 Відповідальний за адаптацію навчальної програми:

Зміст навчального матеріалу(програма класу)

Очікувані результати навчання (таки як у всього класу)

Адаптація

Тема 3. Вода

  1. Вода, склад   молекули, поширеність у природі, фізичні властивості

називає склад молекули води;

наводить приклади водних розчинів;

 

Таблиця: «Розчіність деяких речовин у воді»

2. Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення.

 

використовує здобуті знання та навички в побуті для раціонального використання води та збереження довкілля;

 

Схеми:» Перегонка води у лабораторії»

3. Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах.

 

володіє елементарними навичками очищення води в домашніх умовах

 

Схеми:»Біологічна очистка води»;

«Водочисні станції»

«Будова дистилятора»

4.Кількісний склад розчину.Масова частка розчиненої речовини.

обчислює масову частку і масу розчиненої речовини, масу і об’єм  води в розчині, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання;

 

Таблиця « взаємо зв'язок між деякими фізичними величинами»

5. Практична робота

 Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин.

 

виготовляє розчини з певною масовою часткою розчиненої речовини;

 

Картка « мета роботи»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, 7 клас, Планування
Додано
27 березня
Переглядів
556
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку