Презентація з досвіду роботи вчителя української мови та літератури Стрілецького ЗЗСО І-ІІ ступенів Кордек Луції Станіславівни
Номер слайду 2
Інноваційні методи навчання на уроках української мови та літератури як засіб підвищення пізнавальної діяльності учнів
Номер слайду 3
Зміст досвіду: Пошук оптимальних шляхів зацікавленості учнів, спонукання їх до творчості, самостійності, підвищення розумової активності. Мета досвіду: Формування всебічно розвиненої особистості, спроможної вирішувати майбутні професійні та життєві проблеми.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Тести онлайн Це ефективний спосіб самостійно перевіряти й закріплювати свої знання будь-якого предмета https://zno.osvita.ua/ukrainian/ https://ukrerudyt.com/literatura.php https://learning.ua/mova/ https://naurok.com.ua/test/ivan-vishenskiy-poslannya-do-episkopiv-1779441.html https://vseosvita.ua/test/uzahalnennia-vyvchenoho-v-9-klasi-z-ukrainskoi-literatury-310378.html
Номер слайду 6
Технологія «перевернутого» навчання Метод «Перевернутого класу» - це різновид змішаного навчання, за яким основне засвоєння нового матеріалу відбувається вдома, а час класної роботи виділяється на виконання завдань, вправ,що сприяє розвитку логічного мислення, вміння аргументувати свою точку зору, досліджувати, творити.
Номер слайду 7
Завдання Заповніть форму-резюме Івана Вишенського Резюме письменника Переконання Основне Дата народження Місце народження Освіта Цінності Досягнення Найвідоміші твори Факти Дати Події
Номер слайду 8
Завдання Заповніть діаграму Кола Вена Порівняйте життєпис І.Вишенського та І. Франка
Номер слайду 9
Метафоричні асоціативні карти DIXIT (Діксіт) Робота з інтелект-картами на уроках української мови та літератури розвиває мислення, уяву, творчі здібності учнів, мовну здогадку, підсилює комунікативну компетентність, креативне мислення. Грати в Діксіт дуже просто! Кожен раунд один із гравців стає ведучим і придумує до однієї зі своїх карт вираз або слово – асоціацію.
Номер слайду 10
Завдання (Використовуючи карти Діксіт) Група1 Придумати слова-асоціації по творчості Івана Вишенського та створити “Мапу думок”. Група 2 “Питання до малюнка карти Діксіт” Скласти якнайбільшу кількість питань пов’язаних з життєписом І.Вишенського. Група 3 Міні-твір за п’ятьма словами. ‘
Номер слайду 11
ЦІКАВІ ВПРАВИ
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Вважаю,що У роботі задіяні всі учні класу Формується доброзичливе ставлення до опонента Учні вчаться працювати у команді; За короткий час опановується багато нового матеріалу; ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАЮТЬ ПЕРЕВАГИ Формування навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми;
Номер слайду 15
Щоб любові вогонь не згас, Щоб віддати дітям серце і душу, Я щоранку заходжу у клас: Я – учитель, я вчити мушу!