Інструктаж з БЖД. Прапорці та їх властивості

Про матеріал
Ознайомити учнів з елементом керування Checkbutton Навчити використовувати прапорці для створення умовних команд Розвивати логіку, алгоритмічне мислення та творчість
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інструктаж з БЖД. Прапорці та їх властивості

Номер слайду 2

Ознайомити учнів з елементом керування Checkbutton. Навчити використовувати прапорці для створення умовних команд. Розвивати логіку, алгоритмічне мислення та творчість🎯 Мета уроку:

Номер слайду 3

Обережно поводьтеся з ПКЗберігайте напої та їжу подалі від комп’ютера. Не завантажуйте нічого або не відвідуйте веб-сайти. Не поширюйте образливу інформацію. Не відкривайте не відомі вкладення або посилання. Нічого не завантажуйте з мережіОСНОВНІ ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ ТА ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ в комп’ютерному класі

Номер слайду 4

•Checkbutton — це елемент керування в Tkinter, який дозволяє вмикати або вимикати параметри.•Кожен прапорець працює незалежно від інших. ЩО ТАКЕ CHECKBUTTON?

Номер слайду 5

ОСНОВНІ ВЛАСТИВОСТІ CHECKBUTTON•- text: назва прапорця•- variable: змінна Int. Var•- onvalue: значення при встановленні•- offvalue: значення при знятті

Номер слайду 6

from tkinter import *root = Tk()cvar = Int. Var()cb = Checkbutton(root, text="Активувати режим", variable=cvar)cb.pack()def show_result(): if cvar.get() == 1: print("Режим увімкнено!") else: print("Режим вимкнено.")btn = Button(root, text="Перевірити", command=show_result)btn.pack()root.mainloop()📌 ВІЗУАЛІЗАЦІЯ КОДУ З ПОЯСНЕННЯМИ:

Номер слайду 7

ПРИКЛАД КОДУ З ТРЬОМА ПРАПОРЦЯМИ•if cvar1.get()==1: root.title('Заголовок змінений')•if cvar2.get()!=0: root['bg']='red'•if cvar3.get()!=0: root.geometry('500x200')

Номер слайду 8

. 🕹️ 🎮 Міні-проєкт: "Налаштуй свій комп'ютер"Завдання: Створити вікно з прапорцями, які:змінюють заголовокзмінюють колір тлазмінюють розмір вікна. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА

Номер слайду 9

Номер слайду 10

from tkinter import *def apply_changes(): if title_var.get(): root.title("Новий заголовок!") if color_var.get(): root.config(bg='lightblue') if size_var.get(): root.geometry('500x300')root = Tk()title_var = Int. Var()color_var = Int. Var()size_var = Int. Var()cb1 = Checkbutton(text="Змінити заголовок", variable=title_var)cb2 = Checkbutton(text="Змінити колір", variable=color_var)cb3 = Checkbutton(text="Змінити розмір", variable=size_var)cb1.pack(anchor='w')cb2.pack(anchor='w')cb3.pack(anchor='w')btn = Button(root, text="Застосувати", command=apply_changes)btn.pack()root.mainloop()

Номер слайду 11

🧠 Що нового дізналися?Чи можна використати прапорці в грі?Як можна поєднати прапорці з кнопками?РЕФЛЕКСІЯ

Номер слайду 12

Креативне завдання: Створи вікно з прапорцями "Мій день" (сніданок, спорт, навчання, відпочинок, сон). При натисканні кнопки виводь повідомлення, які дії обрані. Бонус: Створи прапорці, що активують звуки, кольори або картинки в проєкті. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

Номер слайду 13

ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА1. За підручником: Інформатика: підруч. для 8 кл. закладів загальної середньої освіти / Й. Я. Ривкінд [та ін.]. — К.: Генеза, 20212.https://chatgpt.com/

pptx
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
13 травня
Переглядів
200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку