Тема уроку: Фізика як фундаментальна наука про природу. Фізичні тіла й фізичні явища
Очікувані результати |
- називає характерні ознаки фізичних явищ, їх відмінність від біологічних, хімічних інших явищ; - наводить приклади фізичних явищ, фізичних тіл та фізичних величин; - знає символи та одиниці основних фізичних величин. - розуміє основні положення атомно-молекулярного вчення; відмінності між речовиною і полем. |
Інструктивна картка до уроку
1. |
Отже, ви вже 6 років навчались у школі та багато чого знаєте. Тепер настав час познайомитися з «головною» наукою про природу — з фізикою. Що ж це за наука? Фізика - наука про природу. Нас оточують дивовижні речі - стільникові телефони, мікрохвильові печі, комп’ютери, рідкокристалічні телевізори. У побуті нам допомагають електричні пральні машини, праски, посудомийки, холодильники, кондиціонери. Ми мандруємо автомобілями, літаками, на повітряних кулях, річкових та морських суднах. Людина підкорила вогонь, енергію вітру та Сонця, атомне ядро, зазирнула у неосяжні простори космосу. Навчилася будувати мікроскопи й телескопи, прискорювачі елементарних частинок й атомні реактори. І все це завдяки фізиці - науці, яка своїми законами охоплює увесь навколишній світ і є підґрунтям усіх інших природничих наук. Закони фізики використовують в усіх науках. |
2. |
Запиши у робочому зошиті з фізики тему уроку.
Під час вивчення цієї теми ти дізнаєшся:
|
3. |
А Переглянь відеоролик за посиланням (Якщо посилання не відкривається, натисни клавішу Ctrl+ посилання) https://www.youtube.com/watch?v=gCz2qVNuTVo. Б Опрацюй §1 підручника. |
4. |
На основі опрацьованого теоретичного занотуй у робочому зошиті означення фізичне тіло, приклади фізичних явищ, фізика як наука. |
5. |
А Виконай вправу 1 та перевір правильність розв’язків за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=-uWSHLRjKeY. Виправ помилки у власному розв’язку задачі (за їх наявності). |
|
Б Виконай задачі самостійно. 1. Випишіть окремо назви фізичних тіл, речовин та фізичних явищ: скло, вагон, олівець, падіння, метал, лампа, кульку, ковзання, нагрівання, повітря, кипіння. 2. Із яких речовин складаються такі тіла: олівець, сокира, викрутка, пенал, газета, стіл, стілець, стіна будинку, трамвайні рейки, літак? Урахуйте, що до складу тіла можуть входити кілька різних речовин. 3. Які з наведених явищ є тепловими та водночас оптичними: туристи розпалюють вогнище, спалахує блискавка, світиться лампа розжарювання, світиться в темряві гнила деревина? |
|
В Виконані завдання сфотографуй, прикріпи і надішли у завдання Tеаms |
6. |
Саморефлексія Прочитай очікувані результати, наведені на початку інструктивної картки до уроку, та з'ясуй, які питаннями ти засвоїв добре, а над якими потрібно додатково попрацювати. Якщо у тебе виникли запитання, надішли запит на консультацію у чат в особисті повідомлення. |