На тему : « Про здоров’я – дбаємо ! »
Мета : навчити дітей організовувати свій час; дотримуватися правил розпорядку дня ; формувати і розвивати гігієнічні навички ; мислення , мовлення , виховувати прагнення використовувати в повсякденному житті різні чинники для зміцнення здорового способу життя.
Вихователь : Сьогодні ми поговоримо про здоров’я , всі ми добре знаємо щоб ми росли міцними , не хворіли спорт нам в цьому допомагає.
Здоров’я - це багатство ,
І треба щоб з дитинства
Його ти цінував
Здоров’я не придбаєш
За гроші пам’ятаєш
Хто займається спортом той є людиною вольовою , загартованою . стриманою , впевненою в собі
Дидактична гра : «Спортивні загадки »
Мета: розвивати логічне мислення , допитливість , уміння висловлювати власну думку,
Виховувати позитивне ставлення до свого здоров’я.
Вихователь - людина не може бути здоровою якщо не буде повноцінно харчуватися,
Дидактична вправа : Прислів’я та приказки про їжу»
Мета : учити розуміти взаємозв’язок між харчуванням та здоров’ям ; ознайомити дітей з правилами харчування,
поглиблювати знання дітей; розвивати мовлення , увагу, мислення , пам’ять .
Виховувати бажання та вміння піклуватися про здоров’я
Вихователь – всі хлопчики люблять грати у футбол , але не всі знають правила користування м’ячом , які є різновидності м’ячів .
Тому все пізнається в грі , щоб краще орієнтуватися в футболі потрібно . швидко рухатись .
Дидактична в гра : « Який м’яч потрібен футболістові »
Мета: ознайомлення дітей з видами спорту , бажання зміцнювання і тренування свій організм. Заохочувати дітей до систематичного заняття фізичними вправами.
Вихователь – говорять : «Спорт- це життя , та здоров’я людини» є багато видів спорту , чи ви знаєте про них.
Зараз перевіримо.
Дидактична гра – «Види спорту»
Мета: Вправляти у найпростіших видах спорту ; розвивати моторику , координація рухів .
Виховувати бережливе ставлення до свого організму , бажання його розвивати , тренувати ,зміцнювати .
Вихователь – ви коли небуть спостерігали за спорцменами, які у них яскравий спортивний одяг ; охайне взуття ; ви теж повинні дбати про зовнішній одяг , взуття .
Тому ви повинні всі мати змогу самостійно зав’язати шнурки.
Дидактична гра : « Шнурівочка»
Мета : розвивати моторику , спостережливість , вміти доглядати за собою та зовнішнім виглядом ; виховувати допитливість, бажання дбати про здоров’я,
Вихователь : гарно ми попрацювали час трішки відпочити
Фізична хвилинку- зробити.
Вихователь : всі ми дбаємо про здоров’я закріпити знання
Пропоную скласти невелику розповідь за схемами .
Дидактична гра : « Скласти речення »
Мета : вчити дітей виділяти ознаки здоров’я , порівнювати їх, розвивати логічне мислення , уяву , збагачення словникового запасу . Формувати навички здорового способу життя.
Підсумок : в усі часи всі люди звертали увагу на своє здоров’я дбали про нього , вихованці нашої групи теж займаються спортом , змалку зміцнюють його.