Інтегроване заняття для дітей середнього дошкільного віку,, До лісу ми підемо,звірів ми зустрінемо"

Про матеріал
Закріпити цифри від 1 до5.Розрізняти рівність і нерівність групи предметів за їх кількістю.Формувати вміння розрізняти і називати відрізки доби.Закріплювати знання про площинні геометричні фігури.Закріплювати знання про колір.
Перегляд файлу

Інтегроване заняття з логіко - математичного розвитку

imageдля дітей середнього дошкільного віку. Вихователь: Точіліна Н.М.

Тема: «До лісу ми підемо, звірів ми зустрінемо»

Мети: закріпити знання дітей про числовий ряд від 1 до 5, кількісну лічбу і порядкову лічбу в межах 5, називати числа по порядку. Розрізняти рівність і нерівність групи предметів за їх кількістю, рахувати в межах 5 та співвідносити кількість кружечків з відповідною цифрою.

Удосконалювати навички лічби.

Формувати вміння розрізняти і називати відрізки доби: ранок, день, вечір,ніч.

Закріплювати знання про площинні геометричні фігури. Формувати вміння складати тварин зі знайомих геометричних фігур, розвивати образне мислення, дрібну моторику, увагу. Закріплювати знання про колір, правила поведінки в лісі, відгадувати загадки.

imageРозвивати уяву, логічне мислення, художньо - естетичний смак. Виховувати дисциплінованість та посидючість, здатність розмірковувати. Матеріали: демонстративний: картина автобус, бочка, стільчики з цифрами, ілюстрація лісу, 2 ялинки, площинні силуети птахів(4 синички, 5 снігурів), цифри від 1 до 5, кубик з цифрами площинні, снігові кульки, іграшки (лисичка, вовк, заєць, сова).

imageРоздатковий : квітки – цифри, геометричні фігури, кружечки 4 кольорів, цифри + картинки з кружечками, набор геометричних фігур для д/гри «зроби за зразком».

imageХід заняття. Вихователь запрошує дітей стати у коло.

imageВихователь: - Нумо в коло всі ставайте, Друзів щиро привітайте

І про усмішку подбайте

Привітайтеся з гостями Усмішку їм подаруйте.

Ну, а зараз не баріться

Із думками всі зберіться До нас заняття вже прийшло І завдання принесло.

imageВихователь - Діти, я вас запрошую в цікаву подорож до зимового лісу, де нас чекають різні несподіванки та відкриття. А відправимося ми в подорож ось на цьому автобусі. Але щоб сісти в автобус нам потрібні квитки. Я вам роздам квитки, а ви будьте уважні, треба зайняти місця, відповідно своєму квитку, зверніть увагу і на кольори цифр.

(діти займають місця, вибирають водія)

-         Яка в тебе цифра на квитку?(3)

-         Яке ти займаєш місце? (третє)

-         На якому місці ти сидиш? (на першому)

-         Яка цифра у тебе на квитку? (1)

-         Молодці, а тепер можемо. (грає пісня «Колеса автобуса крутяться») - Повернули праворуч (праву руку в сторону) -       Їдемо прямо.

-         Повернули ліворуч (ліву руку в сторону)

-         Ось ми і приїхали, виходьте, квитки покладіть у кошик, вони нам ще будуть потрібні. (вихователь звертає увагу на ілюстрацію зимового лісу)

-         Що ми бачимо на малюнку?

-         Яка пора року зображена?

-         Назвіть які дерева ростуть в лісі? (ялинки, сосни)

-         Порахуйте скільки ялинок? (5) -          Скільки сосен? (3)

-         Яких дерев більше?

-         А тепер зверніть увагу на ці ялиночки. (біля ілюстрації зимового лісу стоять дві штуки ялинки на яких сидять пташки) -       Скільки ялинок?

-         Хто сидить на ялинці? (птахи)

-         Назвіть птахів? (синички, снігурі)

-         Порахуйте снігурів? (5)

-         Порахуйте синичок? (4) -           Яких пташок більше? Яких менше?

-         На скільки?

-         Діти, ми вже прийшли в ліс, а як труба себе поводити?

-         Вірно тихо, щоб не сполохати мешканців лісу.

-         А яких звірів можна зустріти в лісі взимку?

-         А які звірі сплять взимку?

-         imageА ви хочете зустрітися з лісовими мешканцями? Тоді слухайте загадку:

Втемнімлісіпроживає,

Довгийхвістпухнастиймає,

Їйнамісцінесидиться,

Якзовутьїї(лисичка)

-         А ось і відгадка з’явилася. І лисичка хоче погратися з вами, ось з цим незвичайним кубиком, на якому зображені цифри.

imageГра «Кубик лови, цифру назви»

(Діти  стають           у          коло, вихователь  по       черзі  кидає кубик,           а          діти називають цифру, яка до них повернулася)

imageВихователь – Гарно ми пограли, лисичка буде відпочивати біля ялинки, а ми слухаємо загадку.

Сірий,ікластий,

Хочевівцювкрасти.(вовк)

-         imageВовк хоче з вами погратися в гру «Підбери пару»

-         Ви отримуєте картинки, у одних будуть зображені цифри, а в інших кружечки, до кожної цифри потрібно підібрати відповідну кількість кружечків. Знаходьте свою пару і звертайте увагу на колір цифри і кружечків. (перевірка пар, пояснення дітей, чому вони так стали)

-         А тепер побудуйте порядковий ряд з чисел, і з кружечків. (діти сідають по порядку)

-         imageМолодці, продовжуємо подорож і слухаємо загадку:

Вліткумедомласував, Досхочумалинимав. Аяквпавглибокийсніг, Позіхнувіспатиліг.

Бачивчинебачивсни, Апроспаваждовесни.(ведмідь) -         А де спить взимку ведмідь?

-         А чому ведмідь не з’явився? (вихователь показує ілюстрації де спить ведмідь)

-         Ведмідь        спить,            але     завдання     він      нам    приготував. (вихователь показує діжку з медом). Давайте тихо сядемо на килимок, будемо тихенько сидіти, щоб ведмедика не розбудити.

-         Ой, що ж так у діжці? Може мед? (відкриває і дивиться) ой ні, це не мед, а що ж так, ви повинні відгадати (діти по черзі дістають з діжки геометричні фігури і називають їх).

-         imageМолодці, ведмедик будить задоволений, ви знаєте всі геометричні фігури, він залишається в лісі, а ми слухаємо наступну загадку. Неходжуя,аскакаю, бонерівніногимаю, черезполенавмання, перегнавбияконя(Заєць)

-         Вірно (з’являється зайчик), він дуже любить стрибати, і ми з вами станемо зайчиками і пострибаємо, ось по цих сніговим кульках на яких написані цифри, стрибати треба у певному порядку, дивіться на цифри і стрибаємо.(діти стрибають по кульках від 1 до 5 і сідають за столи)

-         Ой діти, поки ви стрибали, то сову злякали, вона з ялинки злетіла і до нас прилетіла. І вона вам теж приготували завдання, вона хоче дізнатися чи знаєте ви частини доби?

-         В яку частину доби спить сова?(на столах лежать кружки 4 кольорів) -      Давайте пригадаємо, яким кольором ми позначаємо частини доби.

-         Ранок – жовтий, день - червоним, вечір – синій, ніч - чорним.

-         А тепер слухайте завдання і показуйте відповідний колір.

1.      Сонечко яскраво встало.

Півні гучно заспівали, діти прокидаються.

У садок збираються. (ранок)

2.      Ясно на небі сонечко сяє Скажіть – но , діти

Коли це буває? (день)

3.      В небі зірочки горять, пташки сплять, і рибки сплять. (ніч)

4.      Мати сина колихала та колискову співала. (вечір)

-         В якому порядку виходять до людей частини доби?

-         imageimageМолодці, частини доби ви знаєте, а сова приготувала вам ще гру «Виклади за зразком»

-         Викласти треба мешканців лісу, яких ви зустріли в лісі. (діти викладають з геометричних фігур тварин зайчика, вовка, лисички, ведмідь. Сова перевіряє, діти відповідають з яких геометричних фігур вони викладали звірів).

-         А тепер нам час повертатися в дитячий садок і сова полетіла до ялинки.

-         Підійшли всі до мене, взяли квитки, сіли на місця і поїхали.

(звучить пісня «Колеса автобуса крутяться»).

-         Ось ми і приїхали в наш садочок.

imageПідсумок. – Де ми з вами подорожували?

-         Які завдання, ігри вам більше сподобалося?

-         І ви молодці гарно грали, працювали, відповідали.

image

image

pdf
Додано
10 грудня
Переглядів
25
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку