Інтегроване заняття «Святковий ангелик для мами»

Про матеріал
Конспект інтегрованого заняття, яке можна провести перед Різдвяними святами.
Перегляд файлу

 

Інтегроване заняття «Святковий ангелик для мами»

Мета:

  • Вчити в ритм виконувати рухи рукою і ногою ;
  • вчити конструювати з елементів;
  • рoзвивати кретивне мислення;
  • вчити орєнтуватися в просторі;
  • вправляти в лічбі в межах 10;
  •  практикувати повну координацію  зорово-рухово-слухово-простірну.;
  • вправляти в звуковому аналізі і синтезі слів;
  • розвивати дрібну моторику, вміння правильно тримати кредку;
  • вправляти в правильному користуванні ножицями;
  • закріпити вміння виплескувати ритм;
  • вчити співпраці і розвивати соціальну сферу;
  • ознайомити з різдв’яними традиціями;
  • виховувати бажання допомагати в роботі  молодшим.

Матеріали: кольорові кредки, папір А4, клей, ножиці, магнітофон, диск з мелодіями, картинки котиків, червоні і сині карточки, книжка з цікавинавми, текс вірша.

Форми роботи: індивідуальна, фронтальна.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід занять

 

1. «Замішуємо воду в мисці» - гра на килимку

Діти виконують рух, що нагадує розмішування води (вся рука в уявній мисці, розмішування з чайною ложкою чаю (вказівний палець в уявній склянці). Виконання вправи однією рукою і двома руками.

2. «Різнокольорові спіралі» - кінезіологічна дидактична гра

На загальному столі (або групових столах), на робочому місці кожної дитини, наклеєні аркуші формату А4 (паперовий скотч, щоб вони не рухалися під час малювання). На кожному аркуші є дві пастельні олівці (маленькі шматочки олівців), наприклад синього та рожевого кольорів.

Діти скачуть навколо столиків у ритмі танцю краков’як. За сигналом учителя (хоп!) малюють (у ритмі краков’яка) равликів, тримаючи в обох руках кольорові олівці.

За другим сигналом (хоп!) вони залишають свої олівці та повертаються до галопу навколо столу(ів).

3. Анімаційні ігри аркуш паперу

Діти сідають біля одного із залеєних аркушів, на якому намальовані разом з іншими дітьми спіралі (рожева і блакитна). (Вихотель може сказати дітям, що спіралі такі гарні, тому що вони працюють разом!)

Ви можете використовувати ситуацію, щоб потренуватися в зміцненні боків тіла (ліву руку покласти на ..., а праву на ...).

Діти обережно відклеюють паперову стрічку і відстібають картку. Слухаючи вказівки вихователя і наслідуючи його рухи, вони оживляють папером:

• скласти карточку на половину, ніби в книжку;

• скласти в довгу і вузьку книжку;

• тримаючи нижньою частиною рук аркуш паперу, складений у «книгу», виконують ритмічні оплески.

4. «Ангелик» - конструкційна забава

Діти складають аркуш вчетверо (використовують зроблені раніше згини).

Вони вважають краї паперу коротшими та довшими. Намічають рух 3-х розрізів ножицями (вказати пальцем) дугоподібною лінією по короткому краю аркуша (складеного на 4 частини). Випиляли арку ножицями за планом. Називають отримані фігури.

По довгому краю планують вирізати дугу трохи більшого розміру. Вирізають, рахують елементи, розповідають, на що нагадують отримані фігури.

Учитель роздає кожній дитині по два вирізаних кола.

Діти вважають вирізані елементи. У кожного повинно бути 2 менших «листочка», 2 більших «листочка» і чотири кола. Один обраний гурток потрібно зафарбувати жовтою фарбою, бажано намалювавши спіраль. Щоб це було можливим, слід звернути увагу дітей на використання тієї руки, яка не малює. Міцно притисніть до нього паперове коло.

Діти вибирають один більший «листок», 2 менші «листочки», один білий і один жовтий кружечок і будують ангела, спостерігаючи за вчителем. Вони складають тіло з більшого «листка», крила з менших «листочків», голову та німб ангела з кіл. Склеюють елементи, створюють виставку, прикріпивши янголят до дошки.

5. Підрахунок ангелів

Вихователь прикріплює на дошці ангелів у три ряди

Скільки янголів у верхньому ряду? (вибрати  дитину для рахунку)

Скільки янголів у нижньому ряду?

Скільки янголів у середньому ряду?

Де найбільше?

Де найменше?

На скільки більше?

На скільки менше?

6. Розігрування тексту «Ангел для мами» М. Малиської

Діти говорять про янголів (вільне слово) і цікавляться, хто в їх оточенні є янголом (як янгол). Підказка: м-а-м-а

Учитель повільно читає вірш уголос і запитує, про якого ангела йдеться.

Ангел для мами

Є такий гарний Ангел

який завжди поруч.

Він посміхається кожен день

і зробить для мене все.

Він бере мене під своє крило

навіть коли я щось наплутав...

Мама - ти Ангел!

Я зробив  ангела для тебе!

Діти отримують примірник віршика (дівчата мають закінчення дієслів  жіночому роді:)

Діти ще раз слухають прочитаний віршик і слідкують текст пальчиком

7. Конструювання листівки для мами

Діти наклеюють на аркуш А4 (зеленого кольору), складений книжечкою, саморобного янголятка, а всередині прочитаний раніше вірш.

8. Оцінювання заняття

Чи сподобалося вам заняття?

Що сподобалося найюільше?

Чого Ви навчилися?

 

 

docx
Додано
26 січня 2023
Переглядів
420
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку