Інтегроване заняття з логіко-математичного розвитку та ознайомлення з природнім довкіллям на тему: Діти світу мають бути захищеними.

Про матеріал
Тема: Діти світу мають бути захищеними Мета: Закріпити набуті екологічні знання, розширити уявлення про місце природи в житті людини, її багатство і красу. Вчити дітей помічати забруднення природного середовища, ознайомити зі способами усунення негативних аспектів людського впливу на нього. Формувати уявлення про те, що треба так взаємодіяти з природою, аби не зашкодити ні їй, ні собі; формувати уявлення про число і цифру 5; познайомити зі складом числа 5; знаками «+», «-», «=»; продовжувати учити лічби в межах 5; закріпити вміння орієнтуватися в просторі. Стимулювати потребу дошкільника самореалізовуватися у творчій особистісно й суспільно значущій діяльності. Розвивати пізнавальну діяльність дошкільнят. Виховувати самостійність, ініціативу.
Перегляд файлу

Інтегроване заняття з логіко-математичного розвитку та соціума

Тема: Діти світу мають бути захищеними

Мета: Закріпити набуті екологічні знання, розширити уявлення про місце природи в житті людини, її багатство і красу. Вчити дітей помічати забруднення природного середовища, ознайомити з способами усунення негативних аспектів людського впливу на нього. Формувати уявлення про те, що треба так взаємодіяти з природою, аби не зашкодити ні їй, ні собі;  формувати уявлення про число і цифру 5; познайомити зі складом числа 5; знаками «+», «-», «=»; продовжувати учити лічби в межах 5; закріпити вміння орієнтуватися в просторі. Стимулювати потребу дошкільника самореалізовуватися у творчій особистісно й суспільно значущій діяльності. Розвивати пізнавальну діяльність дошкільнят. Виховувати самостійність, ініціативу.

 

Вихователь :

Як здорово бути дитиною,

Бігати, стрибати, дружити,

Сміятись, не соромлячись дзвінко

І в мирі та злагоді жити.

Любі діти, роззирніться,

 все довкола роздивіться.

Група ця – наш спільний дім.

Місце кожному є в нім.

Перегляд відео «Дітям про права і обов'язки. До Всесвітнього дня дитини» 

https://youtu.be/z6M0PiN21q0?si=sFsEm5r9944U6gwR

(відео з інтернет-джерел, вільний доступ,  дякую автору)

Вихователь : Що нового ви дізналися з відео?

- Які права дитини ви запам’ятали?

- Візьміть на столі листочки складені навпіл. Ми знаємо, що кожна людина має право на житло. Уявіть, що це дах вашого затишного будинку. Сідайте кожен у свою хатку – тут ви можете почуватися безпечно, як удома.

Перегляд відео

Вихователь: Це птах фазан.

Де він живе?

Як ви гадаєте, чи достатньо йому місця в клітці?

Як ви гадаєте, йому буде краще жити в клітці чи в полі? Чому?

Це дика перелітна пташка - качка.

Вона любить жити на волі, біля води.

Горобчик – маленька зимуюча птаха.

Вона любить жити поруч з людьми, але на волі.

Люди піклуються про них, підгодовуючи їх у важкий період.

Лелека – великий перелітній птах.

У нас в країні його вважають живим символом:  вірності, щастя, добробуту.

Ворон – зимуюча пташка. Вони дуже розумні, навіть можуть планувати свої справи.  Теж дуже волелюбні птахи.

Вихователь 2 заносить клітку з совою.

Вихователь включає відео, як сова говорить.

Вихователь: Погляньте, до нас завітала сова. Чуєте, вона щось у нас просить.

Пригадайте, де вона мешкає?

Подивіться, їй зручно в клітці?

Чого вона в ній опинилася? (лікували)

Вона нас просить, щоб ми її випустили в лісі?

Тільки пам’ятайте діти, сова – дикий птах.

 Вона не любить, коли її гладять й тискають.

Тож нам потрібно з вами вирушити в ліс.

- Ми вирушаємо в дорогу.

Руханка «Сонечко»

https://youtube.com/watch?v=klPugp6e-LI&feature=shared

(відео з інтернет-джерел, вільний доступ,  дякую автору)

Вихователь: А ми йшли, йшли, йшли.

                       На квіткову галявину прийшли.

- Діти, погляньте на яку гарну галявину ми завітали. Що росте на цій галявині? (квіти).

- А чи всі квіти на цій галявині однакові? ( одна –інша).

- Так, це незвичайна квітка, вона чарівна. На цій квітці є цифри. Давайте їх пригадаємо  (рахуємо).

- З якою цифрою ми ще з вами не знайомилися на заняттях? (5).

- Минув Всесвітній день дитини. От ми з вами сьогодні й пограємося з хлопчиками й дівчатками.

- Покладіть смужку жовтим угору, зеленим вниз.

- Візьміть  4 хлопчиків, покладіть зліва на жовту доріжку.  Скільки хлопчиків? (4). Візьміть цифру 4 та покладіть її під хлопчиком на зелену смужку.  Візьміть 1 дівчинку й покладіть праворуч на жовтій доріжці. Скільки дівчаток поклали? (1) . Візьміть цифру 1. Покладіть під дівчатками на зелену смужку.

- Пригадайте  ми з вами вивчали знак +. Знайдіть та покажіть його. А тепер покладіть його між хлопчиком та дівчатками. Рахуємо скільки дітей гуляє по жовтій до доріжці? (5).

Візьміть цифру 5. Обведіть її пальчиком. Давайте спробуємо намалювати її в повітрі. Покладіть цифру 5 справа  на зелену доріжку.  4 та 1 це 5. Отже ставимо перед цифрою 5 знак = (вихователь демонструє знак).

- Знайдіть його. На що він вам схожий? Поставте знак = перед цифрою 5.

Якщо дітей збільшилося, який знак поставимо між цифрами 4 та 1? (+). Покладіть його. Тепер знову все прибираємо в тарілочку.

(далі 2 слайди де така ж робота проводиться з  дітьми  3+3, 1+4, 5=5(хлопчиків та дівчаток)).

- 5 хлопчиків вирішили піти гуляти на майданчик. Покладіть зліва 5 хлопчиків на жовту смужку. І тут 1 хлопчика покликала мама додому. Хлопчиків збільшилося чи  зменшилося? Коли чогось зменшується ми використовуємо знак -. Від 5 хлопчиків одного заберіть і поставте праворуч. Один хлопчик пішов, тому поставимо знак -. Скільки хлопчиків стало? (4).

Приберіть все в тарілочки.

( така ж робота проводиться на – з дітьми ще 2 слайди).

Руханка «Веселі коти»

- Ми втомилися гуляти. Будемо відпочивати.

https://youtube.com/watch?v=j6gCUe6KMm0&feature=shared

(відео з інтернет-джерел, вільний доступ,  дякую автору)

Графомоторика «Впиши відповідний знак у картинку»

- Візьміть наш чарівний килимок. Що за предмети на ньому зображено? (яблучко, зірочка, сердечко, сніжинка, квіточка, полуничка).

- Назвіть який знак розміщено в сніжині? яблуці? квіточці? полуничці?

- Ваше завдання всередині предметів намалювати  потрібні знаки.

Самостійна робота дітей

Підсумок заняття

- З якою цифрою ми сьогодні познайомилися?

- Які знаки тепер знаємо?

- Хто гуляв на доріжках? (діти).

- У  кожної дитини є як права, так і обов’язки.

- Які свої обов’язки ви знаєте? ( поважати інших, старанно навчатися, піклуватися про своє здоров’я, берегти природу та дотримуватися норм поведінки в суспільстві.

Перегляд відео «День гідності та свободи»

https://youtube.com/watch?v=zxg6w284JiA&feature=shared

(відео з інтернет-джерел, вільний доступ,  дякую автору)

- Дітки будьте гідними громадянами своєї держави.

Перерва

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 листопада
Переглядів
46
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку