Інтегроване заняття з мовлення, природи, художньої літератури для дітей раннього віку

Про матеріал
Тема: У пошуках сонечка Мета: Розвивати мовлення, увагу, мислення, пам'ять дітей. Виховувати культурно-гігієнічні навички у малят. Закріплювати знання дітей про предмети гігієни, їх назви та призначення. Удосконалювати вміння відповідати на запитання вихователя повними реченнями. Активізувати активний словник дітей іменниками – назвами предметів гігієни, словами – діями. Вчити відгадувати загадки, уважно слухати вірші, обігрувати їх.
Перегляд файлу

Інтегроване заняття з мовлення, природи, художньої літератури  для дітей раннього віку

Тема: У пошуках сонечка

Мета: Розвивати мовлення, увагу, мислення, пам'ять дітей. Виховувати культурно-гігієнічні навички у малят. Закріплювати знання дітей про предмети гігієни, їх назви та призначення. Удосконалювати вміння відповідати на запитання вихователя повними реченнями. Активізувати активний словник дітей іменниками – назвами предметів гігієни, словами – діями. Вчити відгадувати загадки, уважно слухати вірші, обігрувати їх.

Матеріали: іграшки: крокодил, зайчик, зображення сонечка, макет хатки, предмети гігієни: мило, рушник, гребінець, зубна щітка, зубна паста.

Хід заняття

-         Діти, сьогодні до нас у гості прийшов зайчик. Він гірко плаче. Давайте запитаємо у нього чому він плаче?

-         Зайчик плаче, тому,що крокодил забрав у звірят сонечко. І вони сумують за теплом і сонячними промінчиками. Давайте ми допоможемо зайчикові. Підемо до крокодила і попросимо віддати сонечко звірятам.

( підходимо до хатки, сідаємо на килимок)

-         Це ж хатка крокодила. Давайте ми його покличемо. Крокодиле, виходь.

-         Нема певно його дома. Але мені здається, що там хтось все таки є. Хочете взнати хто там?Тоді відгадайте загадку.

Гладеньке, запашне,

Миє тебе ( мило)

-         Так, це мило.

Мию, мию без жалю,

Мию там де брудно,

А купатись не люблю,

Бо від нього худну.

-         Погляньте, яке мило? Що ми ним робимо?

-         Так, воно допомагає нам тримати наше тіло в чистоті. Ой, у хатці ще хтось є.

Хто чисто вмивається,

Той мною витирається. (рушник)

-         Так це рушник.

Чистомовка

Чок- чок-чок

Є у мене рушничок.

-         Діти, що ми робимо рушничком?

Фізкультхвилинка

Витираємо руки,

Витираємо щічки,

Витираємо очки,

Витираємо спинку,

Витираємо животик,

Витираємо колінця.

Повісимо рушничок.

( дії за словами вихователя)

-         Діти, цікаво, хто ще є у крокодила у хатці.

Він по зачісках мастак,

Він причеше гарно так.

-         Так діти, це гребінець. У кого є гребінець? Для чого він потрібен?

-         Діти, хтось плаче. Так це ж крокодил лл’є сльози. Він плаче, бо у нього болять зубки. А у наших діток зубки не болять. Діти, як ви доглядаєте за своїми зубами?

-         Чуєш, крокодиле, зуби потрібно чистити. Діти а чим ми чистимо зуби?

-         Малята, давайте покажемо крокодилу, як чистити правильно зуби.

-         ( чистимо зуби крокодилу)

Я маленька зубна щітка,

Я часу не гаю:

В кого зубки заболіли,

Вмить допомагаю.

От вам всім моя порада:

Чистить зуби треба всім,

І дорослим, і малим.

-         Перестали боліти у крокодила зубки. Віддає він нам сонечко. Дякує, що навчили його чистити зубки. Він тепер завжди дружитиме з новими друзями: і з гребінчиком, і з щіточкою, і з рушничком, із милом. А ми повертаємося назад до дитячого садка. Віддамо сонечко зайчику, нехай усім буде затишно та радісно.

 

docx
Додано
8 листопада 2023
Переглядів
160
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку