Інтегрований урок анг. та ісп. мов "Мистецтво як невід'ємна частина людського життя"

Про матеріал

Інтегрований урок іспанської та английської мов в 10 класі, де учні вивчають поглиблено англійську мову та іспанську мову як другу іноземну. Тема уроку: " Мистецтво як невід'ємна частина людського життя" Мета уроку: Сприяти розвитку навичок монологічного та діалогічного мовлення, активізуючи вживання лексичних одиниць та граматичних структур на базі здобутої інформації.Сприяти удосконаленню навичок аудіювання, формуванню навичок письма.

Перегляд файлу

Інтегрований урок англійської та іспанської мов у 10 класі

 8

Тема: Мистецтво як невід'ємна частина людського життя

Мета:  

       Сприяти розвитку навичок монологічного  та діалогічного мовлення, активізуючи вживання   лексичних одиниць  та граматичних структур на базі здобутої інформації. Спияти удосконаленню навичок аудіювання, формуванню навичок письма.

 Очіковані результати: На кінець уроку учні повинні задавати питальні

речення, розповідати про мистецтво на рівні 10 речень, розуміти тексти , що належать даній темі, спілкуватись по темі.

 

 

Тип уроку:     Узагальнення знань та навичок.

 

Хід уроку

1. Оргмомент

2. Презентація теми:

Hoy día tenemos una lección extraordinaria: la  lección bilingüe: en inglés y en español. Según mi opinión es muy interesante. Y primeramente,mirаd, por favor, un pequeño video y adivinad¿cuál es el tema de nuestra lección? ¿ Qué es el arte?

        

   3. Робота з віршем про мистецтво (англ.)

Teacher: I want to suggest you to work with poetry. It is a poem by famous American poet Longfellow “The Arrow and the Song”

Tasks: 1). Fill in gaps while listening to the poem

               2). Find out all adjectives in the poem

               3). Give me synonyms to words swiftly and keen

               4). Explain how you understand the lines:

I breathed a song  into the air

For who has sight so keen and strong

               5). Give me more words with the root sight.

              6). Put questions to the poem.

 

Why

                                               

The Arrow and the Song

I shot an arrow into the air,

It feel to earth, I knew not where;

For so swiftly it flew, the sight

Could not follow it in its flight.

I breathed a  song into the air,

It fell to earth, I knew not where;

For who has sight so keen and strong

That it can follow the flight of a song

Long, long afterward in an oak

I found the arrow, still unbroke ;

And the song, from beginning to end,

I found again in the heart of a friend.

 

             

 

 Teacher: our student will present a literary translation of the poem.

Стріла і пісня

Стрілу я випустив із лука.

Як жаль! Судилась нам розлука.

Я вздовж і поперек весь ліс змірив,

І в те, що не найти її, повірив

Я пісню за стрілою кинув вслід,

Й, непевно, не варто винити білий світ,

Що і вона пропала назавжди й без вісті.

Чий погляд зможе бачити шлях пісні?

Пройшло багато довгих, сумних літ,

Поки знайшов втікачок слід:

Стріла була в корні старого дуба,

А пісню зберегло сердечко друга.

                                                                                                              Філіонович Т.

4.¿ En qué géneros se divide el arte?   

En este vocabulario hay las palabras que se refieren al tema de nuestra lección. Tomad la palabra, componed la oración y decid de que género de arte se refiere.

Cinema    Literature   Photography   Arquitectura        Música                     Pintura

Set up   plot zoom            fundar          instrumentos de        brush

Director           character     expose       conservar           percusión                  frame

Cast                   auth            fotogenico      la obra              platos                          easel                              

 script             fiction                                       maestro       interpreter         pinacoteca

                                                                           catedral      

 

 

 

 

1 Easel is something used to hold paper or canvas for drawing or painting.

2 Brush is a tool used for painting

3  After the play the cast came out onto the stage and took a bow.

 

5. Робота з прислів'ями про мистецтво (англ.)

- Students should join the lines of the proverbs.

- Then they read the proverbs, choose one of them and comment. The rest of the students draw pictures of their association with the word “Art” and write sentences (mini-project work)

6. Para hoy tenéis que preparаr un trabajo individual : la presentación de uno de los géneros del arte. Primeramente escuchamos de la arquitectura española.

La arquitectura   de  España

 La arquitectura de España es una mesclа divina de diferentes culturas que refleja numerosas épocas de la historia del país.

 La ciudad de Córdoba se destaca entre las veinte ciudades principales del mundo antiguas y modernas. Su gran Mezquita Aljama compila las glorias artísticas fraguadas en las construcciones  que introducen el Occidente, tanto árabe como cristiano un nuevo estilo arquitectónico  y artístico, cuya influencia llega a nuestras días.

 La mezquita de Córdoba es el más portenоso monumento de la España musulmana. Su construcción fue iniciada en el año 785 sobre la planta de la catedral vіsіgótica de San Vicente.

 En 1236 fue convertida en la catedral adicionandosele capillas, elementos decorativоs y otros atributos del culto católico.

 La parte central de la mezquita fue destruida para construir en su lugar el coro, la capilla mayor y el crucero.

 La “Capilla Mayor” tiene planta de cruz latina. Son góticos sus arcos, sus muros bajos y la decoración de estos. Los muros altos y sus bovedas y ventanas son de estilo plateresco.

 En el centro del crucero podemos ver la grandiosa lámpara de plata. La silleria del coro es una expresión del arte barroco. Está decorada con estatuas, relieves y medallones, destacando de ella el trono epascopal.

 La mescla de diferentes estilos de arquitectura hacen la mezquita de Córdoba un monumento único en su género.

Todos escuchan atentamente y tenéis que componer las preguntas.

 Katia nos relata de los bailes españoles.

 

Los bailes de la tierra española

Los bailes son un reflejo de las costumbres y tradiciones de un pueblo, siendo muchos de ellos el resultado de la fusión de diversas culturas que han ido poblando a lo largo de los años distintos en los territorios del mundo. España es un país rico de costumbres por lo que no extraña que tenga una diversidad de bailes típicos.

El flamenco

Es un tipo de baile, música y canción, empezó en España, en la tierra de Andalucía, y era influido de los gitanos. Cuando el flamenco era muy joven, sólo consistia de la canción. No sólo los ritmos de las castañuelas y de la guitara lo acompañan al baile flamenco, sino también el cante y el sonido de las palmas y del zapateado. Los hombres llevan un traje negro ajustado con chaquetilla corta y botas de tacón, las mujeres llevan las faldas largas con faralaes, de vivos colores. El cante continua ser la parte más importante del flamenco.

 

La sardana

La sardana tiene su origen de Cataluña. Algunos expertos dicen que la sardana tiene dos mil años de antiguedad. La sardana es tocada por una cobla que consta de 12 instrumentos tocados por 11 musicos. Se baila en corro cogiendo de las manos.

La jota

La jota se canta y se baila en Aragón acompañandose de castañuelas y la guitarra, y los interpretes suelen ir vestido de trajes regionales. Los pasos que se ejecutan los danzantes se parecen a los del vals. El contenido de las canciones es muy diverso: desde el patriotismo hasta la religión o las picardias.

 

El pasodoble

Es un baile en forma de marcha, es popular en Valencia. El pasodoble es un baile muy sencillo, con figuras muy libres, por lo que es muy fàcil de aprenderlo.

La muñeira

Esta danza típica española es propia de comunidades autónomas como Asturias, Galicia y Castilla y León. La muñeira suele ser acompañada por panderetas, tambores, tamboril, gaita, bombos, e incluso el rasqueteo de conchas. En su estructura de baile es similar a la sardana y presenta un compas de 6/8.

 

Photography

There is no doubt that is difficult to decide if photography is an art or not. I  think, that it is, but some people may disagree with me.

On the one hand, photography helps people to express their feelings and emotions. I should say that there are a lot of friends of mine, who are fond of taking pictures. For most of my friends it is their hobbits. They say that it helps them to relax and to forget about daily routine.

On the other hand, it is difficult to think of photography as an art because we just take photographs and that is all. Somebody with no talent and no knowledge can make something that others view as a masterpiece. Much of  it depends on being in the right place at the right time.

So, to sum up I would like to say that it is not so important if we consider photography to be an art or not. It is an integral part of our lives.

 Sobre el famoso poeta español Federico García Lorca relata Tania.

 “La Guitarra”

Federico García Lorca

Гітара

Починається плач гітари.

Розбивається чаша ранку.

Починається плач гітари.

О, не чекай від неї мовчання,

Не проси у неї мовчання!

Невпинно гітара плаче,

Як вода по каналах – плаче,

Як вітер над снігами – плаче,

Не моли її про мовчання!

Так плаче захід за сходом,

Так плаче стріла без цілі,

Так пісок розпечений плаче

Про прохолодну красу камелій,

Так з життям прощається пташка

Під загрозою зміїного жала.

О, гітаро, ти – бідна жертва

П'яти спритних кін жалів!

Тетяна Філіонович

 

 la música(англ.)

Students perform the song “Shape of My Heart”

 

 

 

7.Have a look at the screen and review the tips for writing informal letters.

  1. Д/з. напиши лист другу про знання та враження, які ти отримав, вивчаючи тему «Мистецтво», поцікався про його улюблений вид мистецтва ( 1 гр.- на ісп. м.; 2 гр.- на анг. м.)            

 

 

docx
До підручника
Іспанська мова (9-й рік навчання) 10 клас (Редько В.Г., Береславська В.І.)
Додано
24 жовтня 2018
Переглядів
917
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку