З досвіду роботи
вчителя іспанської мови
Соловйової Ірини Леонідівни
Проєкт-квест «Мій подарунок миру»
Proyecto-búsqueda “Mi regalo para la paz”
Мета: ознайомити учнів з поняттям мир, висловлюваннями видатних людей про мир, з людськими чеснотами та їхніми тлумаченнями, розширити словниковий запас спільнокореневими словами, утвореними від іспанського «paz» (мир).
Хід заходу:
Слайд 1
Слайд 2
Слайд 3
Слайд 4
Завдання 1:
Учні поділяються на команди, отримують картки з висловлюваннями видатних людей про мир. У висловлюваннях є пропущене слово, пропонується відгадати яке (LA PAZ). Також розміщені QR-коди для пошуку автора
Учням пропонується вклеїти пропущене слово у вислів, перекласти його і назвати автора, дізнавшись за QR-кодом
Erasmo de Rotterdam
(1466-1536)
Sacerdote católico, defensor de la libertad
Juan Pablo II
(1920-2005)
Un Papá “revolucionario y reaccionario”
George Washington
(1732-1799)
Dirigente de la independencia y el primer presidente de los Estados Unidos de América
Jimi Hendrix
(1942-1970) Guitarrista, cantante y compositor estadounidense
Francisco de Asís
(1181/82-1226)
Un santo italiano conocido como “El Padre Francisco”
Nelson Mandela
(1918-2013)
El primer presidente de Sudáfrica, un importante activista contra el aparteid
Слайд 5
Завдання 2:
Ознайомитись з людськими чеснотами. За тлумаченням визначити чесноту. Кожна команда отримує аркуш із завданням
RESPETO
SOLIDARIDAD
ALTRUISMO
MISERICORDIA
LIBERTAD
EMPATÍA
JUSTICIA
IGUALDAD
TOLERANCIA
І
Respeto de las opiniones e ideas de otras personas diferentes a las nuestras.
(.................................................) respeto
Forma de actuar que da a cada uno lo que le pertenece o corresponde.
(.................................................) justicia
Capacidad de valorar y honrar a otra persona, tanto sus palabras como sus acciones, aunque no aprobemos ni compartamos todo lo que haga.
(................................................) tolerancia
Vocabulario útil:
la opinión - думка pertenecer - належати corresponder - відповідати la capacidad - здатність valorar - цінувати honrar - шанувати aprobar - тут: сприймати compartir – поділяти (ідеї, дії, інтереси)
II
Capacidad para ponerse en el lugar de otra persona e identificarse con sus sentimientos.
(..................................................) empatía
Capacidad que poseen las personas de poder obrar según su propia voluntad a lo largo de su vida.
(................................................) libertad
Derecho que implica que todos los seres humanos deben tener las mismas oportunidades para conseguir equivalentes condiciones independientemente de su sexo, etnia, o cualquier otra condición.
(................................................) igualdad
Vocabulario útil:
la capacidad - здатність identificarse con los sentimientos – ототожнювати себе з почуттями poseer - володіти poder obrar – мати змогу діяти propio - власний la voluntad - волевиявлення a lo largo - впродовж el derecho - право implicar - проголошувати, забезпечувати las oportunidades - можливості conseguir - досягати independientemente - незалежно
III
Apoyo de una persona a una causa que considera justa o a una persona a la que ayuda.
(....................................................) solidaridad
Disposición de ayudar a otras personas de manera desinteresada.
(....................................................) altruismo
Disposición a compadecerse a los sufrimientos y miserias ajenos.
(...................................................) misericordia
Vocabulario útil:
el sexo - стать la etnia – етнічна група la condición - умова a una causa que considera justa – за справедливої умови la disposición - готовність compadecer(se) - співчувати los sufrimientos - страждання las miserias - нужденність ajeno - чужий
(Після виконання завдання розміщуємо на дошці слово і його тлумачення)
Слайд 6
Завдання 3:
З’єднати спільнокореневі слова від PAZ з їхнім тлумаченням
RELACIONA CADA PALABRA CON SU SIGNIFICADO
Слайд 7
Учням пропонується написати слова-подарунки для миру
Слайд 8 (Співаємо пісню “PAZ, PAZ, PAZ” (Juanes)
Після виконання всіх завдань учні отримують браслети з ключовими рядками пісні “PAZ, PAZ, PAZ”
Слайд 9