Інтегрований урок " Іграшки.Toys."

Про матеріал

Інтегрований урок ( англійська мова+малювання) " Іграшки.Toys." для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов .

Підручник: English World 1.

Перегляд файлу

Компетентнісно зорієнтований урок за темою:TOYS. ІГРАШКИ.

 

                                                                      ГІРІНА Е.А., УЧИТЕЛЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВИХ  КЛАСАХ   

                                                                            ХАРКІВСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ № 46

                                                                   ІМ. М. В. ЛОМОНОСОВА

 

                                                                                                                                    2-й клас

 

 

 

 

Програма: «Навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов: Англійська мова; Німецька мова; Французька мова; Іспанська мова. 5-9 класи». – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013. – 160 с., затвердженими Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України , наказ від 06 червня 2012 р. №664)

 

Мета:

      -  повторити та закріпити лексичний матеріал за темою «Іграшки»,      граматичні     конструкції “It is/ It is a..

      -  продовжувати формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.

      -  удосконалювати вміння аудіювання, читання та письма за темою «Іграшки».

      -  продовжувати розвивати увагу та пам`ять.

      -  виховувати толерантність при спілкуванні, бажання навчатися та радіти своїм успіхам.

 

Завдання:

  -  скласти описи малюнків з іграшками;

     -  співставити учнівські описи з листом-описом дівчини з Англії;   

     -  виділити основні конструкції для опису своєї іграшки;

     -  намалювати улюблену іграшку та описати її за виділеними конструкціями;

 

Очікувані результати:

знання:

     - усвідомлено описуватимуть свої малюнки;

уміння:

     - умітимуть описувати малюнки за певними граматичними   конструкціями;

компетенції:

       - відображатимуть свої улюблені іграшки та описуватимуть їх;

 

Обладнання: Підручник: English World 1.Unit 1-3., картки із зображенням іграшок, підручник, магнітофон та CD диск із записом пісень, м’яч, кольорові олівці, картки для індивідуальної роботи та в парах.

 

                                             Хід уроку

  1. Організація навчальної діяльності. (2 хв.)

Привітання « Good morning »

Гра м’яч « How are you? »

( What is your name? – My name is…

What is your surname? – My surname is…

How are you? – I`m fine, thank you.

Where do you live? – I live in Kharkiv.

Where are you from? – I`m from Ukraine.)

  1. Актуалізація опорних знань.

 

         Мовленнєва хвилинка. (1 хв.)

              Фронтальна бесіда про погоду.

             (What is the weather like today?

               -It is sunny. It is not frosty. It is cold and windy.

              Is the weather good or bad?

  • The weather is good.
  • Do you like the weather?
  • I like the weather.)

 

     Фонетична розминка. (2хв.)

На дошці записана скоромовка : A black cat sat on a mat and ate a fat rat.

Учням пропонується прослухати скоромовку, прочитану одним із учнів, а потім вчителем, визначити помилки допущені учнем.

  • діти називають помилки, допущені учнем.
  • читають разом із вчителем та групами.

( визначаємо кращих читачів )

 

          Перевірка знань.(3хв.)

 

  • What was your home task for today?
  • Повторити слова на тему « Іграшки ».

На дошці розташовані малюнки із зображенням іграшок.

 

       

 

    

( кожна команда отримує картки з розрізаними словами, складає їх і записує на дошці під малюнками)

 

    III.   Повідомлення теми, мети уроку.

  • Now we’ve got a map of different toys and who can name the topic of our lesson?
  • Toys.
  1. Основний етап уроку.

Розвиток навичок слухання.(1хв.)

(використовується Компетентнісно – зорієнтований підхід до роботи з текстом)

I’ve got a letter from one little girl. She wants to tell us about her favourite toy.  Listen to it, please. (учні слухають листа із заплющеними очима)

Hello. My name is Lilly. I`m seven. I like toys. This is my favourite toy. It’s a teddy. It is not big. It is brown. It is happy. It cannot jump. I like my teddy.

 

Розвиток усного мовлення.(1хв.)

(діти дають усні відповіді на запитання вчителя)

  • What is the girl’s name?
  • How old is she?
  • What is her favourite toy?
  • What is it?
  • What colour is it?
  • Is it big or small (happy or sad)?

Розвиток навичок письма.(5хв.)

(діти отримують текст з пропущеними словами)

Read the text and choose the right word from the brackets.

 

Hello.

 My name is _____________ (Lilly/Annie). I`m __________   (six/ seven). (My/ I) ___________    like toys. This is my favourite __________   (toy/ boy). It’s a ____________ (doll/teddy). It is not____________ (big/ small). It is ______________    (brown/ white). It is ______________ (sad/ happy). It cannot _____________ (sit/ jump. I like my _______________   (doll/ teddy).

Read your text and correct the mistakes.

(учні читають по одному тест, перекладають його і виправляють помилки)

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізкультхвилинка.(1хв.)

(один з учнів називає дію, а інші її виконують: jump, run, go, swim, hop, sleep, wake up, wash, eat, drink, dance, clap your hands, sit down)

 

                                Опис іграшок за малюнками(5хв.)                                         

              (компетентнісно-зорієнтований підхід)

             (учням пропонується розглянути малюнки і скласти питання, які     можуть допомогти їм скласти опис обраної іграшки. Учні складають питання, а вчитель записує на дошці.

             (- What is it? What colour is it? Is it big or small? Is it fast or slow? Is it happy or sad? Do you like it?)

             -And now let’s describe some pictures using these questions.

              Користуючись планом учні описують декілька обраних малюнків.

            It is a car. It is big. It is purple. It is fast. I like the car.

            It is a teddy. It is small. It is brown. It is happy. I like the teddy.

 

  1. Етап узагальнення знань.

Рефлексія.(7хв.)

Вчитель пропонує дітям намалювати свою улюблену іграшку

(підчас малювання лунає пісня)

 

 

 

Розвиток монологічного мовлення.(10хв.)

(кожен учень виходить до дошки і розповідає про іграшку, яку намалював).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Підсумок уроку.(1хв.)

(Підбиття підсумків про роботу на уроці)

What was the topic of our lesson?

What was the most interesting?

 

  1. Домашнє завдання.(1хв.)

Скласти письмовий опис своєї іграшки.

The lesson is over, goodbye.

 

 

doc
Додано
17 квітня 2018
Переглядів
1831
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку