Інтегрований урок ( англійська мова+малювання) " Іграшки.Toys." для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов .
Підручник: English World 1.
Компетентнісно зорієнтований урок за темою:TOYS. ІГРАШКИ.
ГІРІНА Е.А., УЧИТЕЛЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
ХАРКІВСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ № 46
ІМ. М. В. ЛОМОНОСОВА
2-й клас
Програма: «Навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов: Англійська мова; Німецька мова; Французька мова; Іспанська мова. 5-9 класи». – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013. – 160 с., затвердженими Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України , наказ від 06 червня 2012 р. №664)
Мета:
- повторити та закріпити лексичний матеріал за темою «Іграшки», граматичні конструкції “It is/ It is a..
- продовжувати формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.
- удосконалювати вміння аудіювання, читання та письма за темою «Іграшки».
- продовжувати розвивати увагу та пам`ять.
- виховувати толерантність при спілкуванні, бажання навчатися та радіти своїм успіхам.
Завдання:
- скласти описи малюнків з іграшками;
- співставити учнівські описи з листом-описом дівчини з Англії;
- виділити основні конструкції для опису своєї іграшки;
- намалювати улюблену іграшку та описати її за виділеними конструкціями;
Очікувані результати:
знання:
- усвідомлено описуватимуть свої малюнки;
уміння:
- умітимуть описувати малюнки за певними граматичними конструкціями;
компетенції:
- відображатимуть свої улюблені іграшки та описуватимуть їх;
Обладнання: Підручник: English World 1.Unit 1-3., картки із зображенням іграшок, підручник, магнітофон та CD диск із записом пісень, м’яч, кольорові олівці, картки для індивідуальної роботи та в парах.
Хід уроку
Привітання « Good morning »
Гра м’яч « How are you? »
( What is your name? – My name is…
What is your surname? – My surname is…
How are you? – I`m fine, thank you.
Where do you live? – I live in Kharkiv.
Where are you from? – I`m from Ukraine.)
Мовленнєва хвилинка. (1 хв.)
Фронтальна бесіда про погоду.
(What is the weather like today?
-It is sunny. It is not frosty. It is cold and windy.
Is the weather good or bad?
Фонетична розминка. (2хв.)
На дошці записана скоромовка : A black cat sat on a mat and ate a fat rat.
Учням пропонується прослухати скоромовку, прочитану одним із учнів, а потім вчителем, визначити помилки допущені учнем.
( визначаємо кращих читачів )
Перевірка знань.(3хв.)
На дошці розташовані малюнки із зображенням іграшок.
( кожна команда отримує картки з розрізаними словами, складає їх і записує на дошці під малюнками)
III. Повідомлення теми, мети уроку.
Розвиток навичок слухання.(1хв.)
(використовується Компетентнісно – зорієнтований підхід до роботи з текстом)
I’ve got a letter from one little girl. She wants to tell us about her favourite toy. Listen to it, please. (учні слухають листа із заплющеними очима)
Hello. My name is Lilly. I`m seven. I like toys. This is my favourite toy. It’s a teddy. It is not big. It is brown. It is happy. It cannot jump. I like my teddy.
Розвиток усного мовлення.(1хв.)
(діти дають усні відповіді на запитання вчителя)
Розвиток навичок письма.(5хв.)
(діти отримують текст з пропущеними словами)
Read the text and choose the right word from the brackets.
Hello.
My name is _____________ (Lilly/Annie). I`m __________ (six/ seven). (My/ I) ___________ like toys. This is my favourite __________ (toy/ boy). It’s a ____________ (doll/teddy). It is not____________ (big/ small). It is ______________ (brown/ white). It is ______________ (sad/ happy). It cannot _____________ (sit/ jump. I like my _______________ (doll/ teddy).
Read your text and correct the mistakes.
(учні читають по одному тест, перекладають його і виправляють помилки)
Фізкультхвилинка.(1хв.)
(один з учнів називає дію, а інші її виконують: jump, run, go, swim, hop, sleep, wake up, wash, eat, drink, dance, clap your hands, sit down)
Опис іграшок за малюнками(5хв.)
(компетентнісно-зорієнтований підхід)
(учням пропонується розглянути малюнки і скласти питання, які можуть допомогти їм скласти опис обраної іграшки. Учні складають питання, а вчитель записує на дошці.
(- What is it? What colour is it? Is it big or small? Is it fast or slow? Is it happy or sad? Do you like it?)
-And now let’s describe some pictures using these questions.
Користуючись планом учні описують декілька обраних малюнків.
It is a car. It is big. It is purple. It is fast. I like the car.
It is a teddy. It is small. It is brown. It is happy. I like the teddy.
Рефлексія.(7хв.)
Вчитель пропонує дітям намалювати свою улюблену іграшку
(підчас малювання лунає пісня)
Розвиток монологічного мовлення.(10хв.)
(кожен учень виходить до дошки і розповідає про іграшку, яку намалював).
(Підбиття підсумків про роботу на уроці)
What was the topic of our lesson?
What was the most interesting?
Скласти письмовий опис своєї іграшки.
The lesson is over, goodbye.