Конспект інтегрованого уроку з англійської мови та арт-технологій з використанням мультисенсорного методу навчання для 1 класу в рамках освітнього проєкту «Світ чекає крилатих»
План-конспект уроку з теми «Моя країна - Україна»
Мета та завдання уроку: навчальна – продовжувати навчати учнів сприймати лексичні одиниці з теми та тренувати їх вживання в діалогічному та монологічному мовленні; формувати вміння учнів описувати картинки з використанням вивчених граматичних конструкцій;
розвиваюча - продовжувати розвивати творчі здібності, увагу та мислення учнів; лексичні та мовленнєві навички; вміння виконувати інструкції вчителя; навички індивідуальної роботи;
виховна – прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови, виховувати вміння працювати в парах, групах.
Тип уроку: комбінований.
Обдаднання: флеш-картки з теми; аудіо файли; торбинка з іграшками-фігурками українки та українця, українського прапору та калини; журнал №9 (ст. 44-45).
Інноваційна ідея: інтеграція знань з англійської мови та арт-технологій з використанням мультисенсорного методу навчання.
Хід уроку
Етап уроку |
Хід уроку |
Взаємодія учнів |
Час на вико- нання |
Тип сприйняття інформації: кінестетичний, візуальний, аудіальний |
Організаційний |
а) T: Good morning, dear pupils! Nice to see you! Let’s sing a song «Good morning! How are you?». P: Діти вітають вчителя та спі-вають разом пісню, виконуючи рухи. b) Вітання один одного в парах (T: Thanks a lot. Sit down please. Face each other and greet your neighbour). c) Гра «Hot Potato», під час якої вчитель за допомогою м’яча запитує учнів про їхній настрій, в свою чергу учні швидко дають відповідь. (T: And now let’s play a game. Catch a ball and answer my question as quickly as you can).
а) T: Let’s train our tongues to speak English. Are you ready? Repeat after me: [b], [b],[b]. (Учитель показує картку зі звуком, жестами заохочуючи учнів промовити звук і слова). b) T: And now listen to the words and clap your hands when you hear a word with this sound. (Вчитель проговорює слова (a boy, Britain, Ukraine, a flag, a book, a girl), які стосуються теми уроку, а учні хлопають в долоні, якщо чують слова зі звуком [b]). |
Whole class (цілий клас)
Pair work (робота в парах)
Individual work (індив. робота)
Whole class (цілий клас)
Individual work (індив. робота)
|
2 хв.
1 хв.
2 хв.
1 хв.
1 хв. |
Кінестетичний та аудіальний
Візуальний та аудіальний
Аудіальний |
Основна частина уроку |
а) T: Children, look! I have got «A MAGIC BAG». Let’s find out what there is. (Діти, вживаючи вивчену структуру «It is…» , витягують з торбинки речі і фігурки та називають їх). P: It is a flag. P2 : It is a Ukrainian boy.
think what our topic is? What are we going to speak about? (Діти кажуть, що ми будемо говорити про Україну). T: You are right! We are going to speak about our motheland and at the end of the lesson you will make a Ukrainian flag by youselves. (Вчитель повідомляє мету уроку та наголошує, що наприкінці діти власноруч будуть виготовляти прапор України).
а) Вчитель пояснює, що зараз вони почують історію про хлопчика Тараса. Їм потрібно буде прослухати речення і вибрати одне з відповідних зображень у завданні 1 на ст. 44: верхнє чи нижнє . (T: Now you are going to listen to the story about a boy named Taras and choose the right picture in your books.) Hi! I am Taras. I am a boy. I am happy. I live in Kyiv. I am from Ukraine. I am Ukrainian.I have got a flag. It is blue and yellow. b) Учням пропонується розфарбувати зображення прапору відповідно до країни проживання хлопця. (T: What colour is it?) с) Розвиток навичок монологічного мовлення (учні відтворюють історію хлопчика за опорними малюнками). d) Робота з аудіозаписом №2 на ст.44: учням порібно з’єднати зображення дітей з відповідною інформацією про них. * I have got a mother. She is Ukrainian. She is tall. She is happy. I have got a house. It is big. It is brown. I have got a grandfather. He is Ukrainian. He is tall. He is happy. * I have got a car. It is small. It is blue. I have got a sister. She is Ukrainian. She is short. She is OK. I have got a brother. He is Ukrainian. He is short. He is happy. e) Учні відворюють деякі фрази самостійно.
T: Children, make up your own dialogues by analogy and act them out. |
Individual work (індив. робота)
Whole class (цілий клас)
Group work (групова робота)
Individual work (1ндик. Робота)
Whole class (цілий клас) Individual work (індив. робота)
Pair work (робота в парах)
|
2 хв.
1 хв.
2 хв.
6 хв.
2 хв.
6 хв. |
Кінестетичний та візуальний
Аудіальний
Візуальний
Аудіальний та візуальний
Кінестетичний та аудіальний
Аудіальний та візуальний
Кінестетичний та аудіальний |
|
T: Draw youself with the Ukrainian flag and tell about youself using pictures on the left and on the right. (Зобразіть себе з прапором нашох країни і розкажіть про себе, використовуючи опорні малюнки справа і зліва). - Hello. - My name is … - I am … - I am from Ukraine. - I live in Kyiv. - I have got a flag. It is blue and yellow.
|
Individual work (індив. робота)
|
4 хв. |
Візуальний |
|
Завдання: діти повинні знайти за обрисами Ukrainian flag. На кожному полі зображений фрукт. Діти називають фрукт (plum, lemon), називають, яких кольорів вони зазвичай бувають (blue, yellow), та зафарбовують поле з цим фруктом відповідним кольором (plum-blue, lemon – yellow). Далі прямокутник вирізається. Збоку знаходяться дві сірі полоси. Дитина їх згинає, по краю можна пройтися степлером (достатньо 2-3 рази). Таким чином, утворюється прапорець, який можна одягнути на ручку або олівець і користуватися ним на занятті.
|
Individual work (індив. робота)
|
4 хв. |
Візуальний |
Заключна частина уроку |
T: Chidren, thanks for your great answers during the lesson! You were awesome! And what have you learnt during the lesson? What did you like doing? (Діти відповідають, що вони запам’ятали на уроці та що їм сподобалося).
T: Goodbye! The lesson is over! |
Individual work (індив. робота)
|
1 хв. |
Аудіальний |