Інтегрований урок з англійської мови та арт-технологій для 1 класу в рамках освітнього проєкту "Світ чекає крилатих""

Про матеріал
План-конспект інтегрованого уроку з англійської мови та арт-технологій з використанням мультисенсорного методу навчання для 1 класу в рамках освітнього проєкту "Світ чекає крилатих". Тема уроку: "Моя країна - Україна". Інноваційна ідея - це інтеграція знань з англійської мови та арт-технологій з використанням мультисенсорного методу навчання під час різних форм здобуття вмінь та навичок на уроці.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект інтегрованого уроку з англійської мови та арт-технологій з використанням мультисенсорного методу навчання для 1 класу в рамках освітнього проєкту «Світ чекає крилатих»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект уроку з теми «Моя країна - Україна»

 

   Мета та завдання уроку: навчальна  продовжувати навчати учнів сприймати лексичні одиниці з теми та тренувати їх вживання в діалогічному та монологічному мовленні; формувати вміння учнів описувати картинки з використанням вивчених граматичних конструкцій;

                                               розвиваюча  - продовжувати розвивати творчі здібності, увагу та мислення учнів; лексичні та мовленнєві навички; вміння виконувати інструкції вчителя; навички індивідуальної роботи;

                                               виховна – прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови, виховувати вміння працювати в парах, групах.

   Тип уроку: комбінований.

   Обдаднання: флеш-картки з теми; аудіо файли; торбинка з іграшками-фігурками українки та українця, українського прапору та калини; журнал №9 (ст. 44-45).

   Інноваційна ідея: інтеграція знань з англійської мови та арт-технологій з використанням мультисенсорного методу навчання.

 

Хід уроку

Етап уроку

Хід уроку

Взаємодія учнів

Час на вико-

нання

Тип сприйняття інформації:

кінестетичний,

візуальний,

аудіальний

Організаційний

  1.  Привітання

а) T: Good  morning, dear pupils! Nice to see you! Let’s sing a song «Good morning! How are you?».

P: Діти вітають вчителя та спі-вають разом пісню, виконуючи рухи.

b) Вітання один одного в парах (T: Thanks a lot. Sit down please. Face each other and greet your neighbour).

c) Гра «Hot Potato», під час якої вчитель за допомогою м’яча запитує учнів про їхній настрій, в свою чергу учні швидко дають відповідь. (T: And now let’s play a game. Catch a ball and answer my question as quickly as you can).

 

  1. Фонетична зарядка

а) T: Let’s train our tongues to speak English. Are you ready?

Repeat after me: [b], [b],[b]. (Учитель показує картку зі звуком, жестами заохочуючи учнів промовити звук і слова).

b) T: And now listen to the words and clap your hands when you hear a word with this sound. (Вчитель проговорює слова (a boy, Britain, Ukraine,  a flag, a book, a girl), які стосуються теми уроку, а учні хлопають в долоні, якщо чують слова зі звуком [b]).

 

Whole class

(цілий клас)

 

 

Pair work

(робота в парах)

 

Individual

    work

   (індив.      робота)

 

 

 

 

 

 

 

Whole class

(цілий клас)

 

 

 

Individual

    work

   (індив.        робота)

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

   2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

1 хв.

 

Кінестетичний

та

аудіальний

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Візуальний

та

аудіальний

 

 

 

 

Аудіальний

Основна частина уроку

  1. Повідомдення теми та мети уроку

а) T: Children, look! I have got «A MAGIC BAG». Let’s find out what there is. (Діти, вживаючи вивчену структуру «It is…»   , витягують  з торбинки речі і фігурки та називають їх).

P: It is a flag.

P2 : It is a Ukrainian boy.

 

  1.   T: So, how do you

think what our topic is? What          are we going to speak about? (Діти кажуть, що ми будемо говорити про Україну).

T: You are right! We are going to speak about our motheland and at the end of the lesson you will make a Ukrainian flag by youselves. (Вчитель повідомляє мету уроку та наголошує, що наприкінці діти власноруч будуть виготовляти прапор України).

 

  1. Повторення ЛО, використовуючи флеш-картки на дошці. (Учні в трьох командах змагаються, хто швидше назве всі зображення: boy, girl, sad, happy, Kyiv, flag, Ukraine, Ukrainian boy, book)
  2. Розвиток навичок аудіювання

а) Вчитель пояснює, що зараз вони почують історію про хлопчика Тараса. Їм потрібно буде прослухати речення і вибрати одне з відповідних зображень у завданні 1 на ст. 44: верхнє чи нижнє . (T: Now you are going to listen to the story about a boy named Taras and choose the right picture in your books.)

   Hi! I am Taras. I am a boy. I am happy. I live in Kyiv. I am from Ukraine. I am Ukrainian.I have got a flag. It is blue and yellow.

          b) Учням пропонується розфарбувати зображення прапору відповідно до країни проживання хлопця. (T: What colour is it?)

          с) Розвиток навичок монологічного мовлення (учні відтворюють історію хлопчика за опорними малюнками).

         d) Робота з аудіозаписом №2 на ст.44: учням порібно з’єднати зображення дітей з відповідною інформацією про них.

           * I have got a mother. She is Ukrainian. She is tall. She is happy. I have got a house. It is big. It is brown. I have got a grandfather. He is Ukrainian. He is tall. He is happy.

           * I have got a car. It is small. It is blue. I have got a sister. She is Ukrainian. She is short. She is OK. I have got a brother. He is Ukrainian. He is short. He is happy.

         e) Учні відворюють деякі фрази самостійно.

 

  1. Фізкультхвилинка (учні виконують зарядку під пісню «Head and Shoulders»). 
  2. Розвиток навичок аудіювання та діалогічного мовлення
  1.    T: Now you are going to listen to the dialogue between an interviewer and the Ukrainian boy. Your task is to listen to the story very attentively and circle the right picture in your journal. (Діти слухають діалог і обводять правильний малюнок, який відображає почуте речення).
  • Hello!
  • Hi!
  • What is your name?
  • My name is Vadym.
  • Where are you from?
  • I am from Ukraine.
  • Oh! What is it? Is it a flag?
  • Yes, it is the Ukrainian flag. It is blue and yellow.
  • Where do you live?
  • I live in Kyiv.
  • Is it a city or a village?
  • It is a big city. I live in a big yellow house.
  1. Перевірка: діти називають по черзі речення (вчитель допомагає)
  2. Розігрування діалогів

T: Children, make up your own dialogues by analogy and act them out.

 

 

Individual

    work

   (індив.      робота)

 

 

 

 

 

 

 

Whole class

(цілий клас)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Group

 work

 (групова      робота)

 

 

Individual

    work

   (1ндик.      Робота)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Whole class

(цілий клас)

Individual

    work

   (індив. робота)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pair work

(робота в парах)

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

6 хв.

 

 

Кінестетичний та візуальний

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аудіальний

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Візуальний

 

 

 

 

 

Аудіальний та візуальний

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кінестетичний та аудіальний

 

 

Аудіальний та візуальний

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кінестетичний та аудіальний

 

  1. Розвиток навичок монологічного мовлення

T: Draw youself with the Ukrainian flag and tell about youself using pictures on the left and on the right. (Зобразіть себе з прапором нашох країни і розкажіть про себе, використовуючи опорні малюнки справа і зліва).

-  Hello.

- My name is …

- I am …

- I am from Ukraine.

- I live in Kyiv.

- I have got a flag. It is blue and yellow.

 

 

Individual

    work

   (індив. робота)

 

4 хв.

Візуальний

 

  1. Виготовлення власноруч прапору України

   Завдання: діти повинні знайти за обрисами Ukrainian flag. На кожному полі зображений фрукт. Діти називають фрукт (plum, lemon), називають, яких кольорів вони зазвичай бувають (blue, yellow), та зафарбовують поле з цим фруктом відповідним кольором (plum-blue, lemon – yellow).

   Далі прямокутник вирізається. Збоку знаходяться дві сірі полоси. Дитина їх згинає, по краю можна пройтися степлером (достатньо 2-3 рази). Таким чином, утворюється прапорець, який можна одягнути на ручку або олівець і користуватися ним на занятті.

C:\Users\Администратор\Pictures\1.png 

  

 

 

 

 

Individual

    work

   (індив. робота)

 

4 хв.

Візуальний

Заключна частина уроку

  1. Підсумки уроку

T: Chidren, thanks for your great answers during the lesson! You were awesome! And what have you learnt during the lesson? What did you like doing? (Діти відповідають, що вони запам’ятали на уроці та що їм сподобалося).

  1. Прощання

T: Goodbye! The lesson is over!

Individual

    work

   (індив. робота)

 

1 хв.

Аудіальний

              

doc
Додано
15 жовтня 2021
Переглядів
947
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку