Інтелектуально-розважальна гра “Ми - пожежники!"

Про матеріал

Мета: Формувати ціннісне ставлення до себе та власного здоров"я; в ігровій формі перевірити і нагадати учням правила поводження під час пожежі; навчити учнів оцінювати та швидко реагувати у небезпечній ситуації.

Форма проведення: гра.

Гра розрахована на школярів молодшої школи

Перегляд файлу

Плетеноташлицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

Гра

“Ми - пожежники”

для учнів 1-4 класів

 

 

 

Педагог-організатор

Шабанова Л.С.

 

 

 

 

с.Плетений Ташлик

Мета: Формувати ціннісне ставлення до себе та власного здоров”я; в ігровій формі перевірити і нагадати учням правила поводження під час пожежі; навчити учнів оцінювати та швидко реагувати у небезпечній ситуації.

Форма проведення: гра.

Обладнання: ілюстративний матеріал, телефон.

Хід гри:

І. Організаційний момент.

ІІ. Перегляд мультфільму “В гостях у тітоньки Сови” на пожежну тематику з подальшим обговоренням.

ІІІ. Повідомлення правил гри.

ІV. Проведення гри.

Перший конкурс “Знайди необхідне”

Я буду показувати ілюстрації, а ви маєте називати, що знадобиться для ліквідації пожежі, а що ні.

Другий конкурс “Відгадай загадку”

        Дерев'яна підлога запалив,

Не дивись, не чекай, не стій,

А залий його ...

Діти: Водою.

 

З вогнем боротися ми повинні -

Ми сміливі працівники,

З водою ми напарники.

Ми дуже людям всім потрібні,

Так хто ж ми?

Діти: Пожежники.

 

Якщо молодші сестрички,

Запалюють вдома сірники,

Що ти повинен зробити?

Відразу сірники ті ...

Діти: Відняти.

 

Шипить і злиться,

Води боїться,

З мовою, а не гавкає,

Без зубів, а кусає.

Діти: Вогонь.

 

Що, ледь доторкнувшись,

Перетворює в дим дрова?

Діти: Вогонь.

 

Без рук, без ніг,

До неба повзе.

Діти: Дим.

 

Поряд з двірником крокую,

Розгрібають сніг кругом,

І пожежним допомагаю

Засипати вогонь піском.

Діти: Лопата.

 

Поспішає, гуде - дай дорогу,

Моргає синім оком,

Примчиться вчасно - врятує

Дітей та дорослих разом.

Діти: Пожежна машина.

Гра “Алло!”

Я читатиму вам вірш, а ви маєте заповнити мої  пропуски і називати необхідні номери телефонів.

Якщо пахне газ в квартирі,

Ти дзвони на ....104.

Якщо з”явивсь вогонь і дим -

Ти дзвони на ......101.

В хату вдерся злодій — біда!

Треба набирать .....102.

Якщо потрібні лікарі-

Швидше викликай ....103.

Гра “Можна - не можна”

Я називатиму певні предмети, а ви будете мені говорити, чи можна їх брати дітям!

Вед: Слухайте уважно: сірники?

Діти: Сірники брати не можна.

Вед: Газова плита?

Діти: Її теж включати і чіпати без дорослих не можна.

Вед: Посуд?

Діти: Посуд можна чіпати, але обережно.

Вед: Книги?

Діти: Книги можна дивитися і читати без дорослих.

Вихователь: Праска?

Діти: Праска чіпати не можна.

Вед: Іграшки?

Діти: В іграшки можна грати і без дорослих

Вед: Обігрівач?

Діти: Обігрівач чіпати і включати без дорослих не можна.

Вед: Олівці та фарби?

Діти: Олівці і фарби можна брати і малювати, але тільки на папері.

 

Гра “Пазл”

Діти складають пазл і говорять, що  в них вийшла за картинка (пожежний щит)

Гра “Так чи ні”

Я називаю вам речення, а ви відповідаєте “так” чи “ні”.

 Чи буває вогонь від гри з сірниками?

Чи може загорітися телевізор?

Чи буває пожежа від того, що сердиться мама?

Чи виникне пожежа, якщо сушити білизну над плитою?

Чи буде пожежа від користування несправними електроприладами?

Чи загориться стілець під учнем, що крутиться?

Гра «Пожежники»

Ви маєте виконувати все те, що почуєте від мене.

 

Ми в пожежників пограємо,

Швидко шланги розмотаємо,

Ось так, ось так, швидко шланги розмотаєм.

Ось вогонь у нас горить,

Будемо його гасить.

Ось так, ось так, будемо його гасить.

 А тепер ми присідаємо,

Під дивани заглядаємо.

Ось так, ось так, під дивани заглядаємо.

Ось вогонь ми загасили,

На стільці швиденько сіли.

Все як треба ми зробили –

Відпочинок заслужили.

Гра “Джерела небезпеки”

Назвіть мені, будь-ласка, усі небезпеки, які можуть чатувати на вас вдома.

Гра “У нас пожежа”

А чи вмієте ви викликати пожежників? Продемонструйте нам, як би ви це зробили!

Гра “Швидка реакція”

Уявіть, що у нас в класі почалася пожежа, а двері замкнуло і ми не можемо вийти. Знайдіть у класі все те, чим ми можемо загасити нашу ще невеличку пожежу.

 

  1.                     Підбиття підсумків і відзначення найбільш активних учасників.

Використанні джерела:

1. Режим доступу — http://dnz37.klasna.com/uk/site

2.  Режим доступу - http://vihovateli.com.ua

3. Режим доступу - http://metodichka.com.ua/OBJ4.htm

 

 

 

doc
Додано
26 липня 2018
Переглядів
795
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку