Інтерактивне заняття для учнів 1 - 4 класів "В праці зростаємо"

Про матеріал
Інтерактивне заняття «В праці зростаємо» для учнів 1 – 4 класів Мета: розширити знання дітей про звички тварин та роль праці в житті людини; розвивати навички мовленнєвої виразності та артистичних здібностей, естетичні та етичні почуття. Для організації великої кількості дітей використовуємо врраву "Вітання".Учні/учениці кожного класу мають свої позначки для об’єднання в команди під час ігрових вправ. Щоб ідентифікувати свою приналежність до певної групи ми вітаємось по черзі, дивлячись на екран і використовуємо різні форми вітання
Перегляд файлу

Інтерактивне заняття «В праці зростаємо»

для учнів 1 – 4 класів

Мета: розширити знання дітей про звички тварин та роль праці в житті людини; розвивати навички мовленнєвої виразності та артистичних здібностей, естетичні та етичні почуття.

І Привітання учасників заняття

(Учні/учениці  кожного класу мають свої позначки для об’єднання в команди під час ігрових вправ. Щоб ідентифікувати свою приналежність до певної групи ми вітаємось по черзі, дивлячись на екран і використовуємо різні форми вітання)

Форми вітання: «Привіт! Вітаємо! Hello! Здоровенькі були! Раді зустрічі!»

Домовляємось про дотримання єдиного правила «Правило піднятої руки»

-         Домовились? (якщо діти відповідають хором, знову оговорюємо умови спілкування поки на питання у відповідь не піднімуть руки)

ІІ Діалогічне спілкування з учнями. Визначення завдань заняття

-         Хто з вас хоча б раз у житті лінувався?

-         Хто любить навчатися? Працювати? Грати?

-         Хто любить казки?

-         На цьому занятті ми і попрацюємо, і фрагменти мультфільмів подивимось, і невеличку виставу, і, звісно будемо грати. Подобається вам такий план нашого заняття?

-         Тему нашої з вами зустрічі визначите самі, переглянувши відео і відновивши прислів’я.

ІІІ Робота над темою

  1. Перегляд відео (бджола збирає з квітів нектар)                                                        – Що ви побачили? (як працює бджілка)
  2. Робота з прислів’ям. (Бджола мала, а й та працює.) Відновлюємо, вставляючи виділені слова.                                                                                           – То якій темі присвячена наша зустріч? (Вмінню працювати.)                               – Ми з вами покажемо, як ми вміємо працювати та переконаємось, що лінь нам не подруга.
  3. Розповідь бджілки.                                                                                                     

– Послухаємо цікавинки від працьовитої бджілки і виконаємо її завдання. «Облітаючи луки, сади, ми знаходимо квіти і про це повідомляємо інших бджіл за допомогою танцю. Цікавий факт. Ми можемо розпізнавати обличчя людей. За сезон медозбору ми долаємо шлях близько 400 тис. км – це приблизна відстань від нашої планети Земля до Місяця. Ми дуже любимо трудитись. Пропоную вам своє завдання.»

  1. Гра «Порядок в кімнаті» (для учнів 1 класу) Ігрове поле поділено на дві частини, на кожній з яких розкидано речі. Командам першокласників потрібно зібрати іграшки – в ящик, кубики – в мішок, фантики від цукерок – у відро. Перемагає команда, яка першою виконає завдання.
  2. Перегляд інсценівки (додаток) – Коли в кімнаті чисто, можна і відпочити. Запрошую вас до казки, де дізнаєтесь ще про одну працьовиту комашку.

 E:\ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ\В ПРАЦІ ЗРОСТАЄМО\фото\IMG_3898.JPG     E:\ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ\В ПРАЦІ ЗРОСТАЄМО\фото\IMG_3904.JPG                                                

  1. Мураха: «Ми ніколи не спимо! Піднімаємо вантаж в 100 разів важчий за нас самих. Щоб після зими зігріти свій мурашник, ми вилазимо з нього, приймаємо сонячні ванни. Потім повертаємося назад, приносячи на собі тепло»

  Мураха також принесла своє завдання, але воно дещо складне, тому виконуватимуть його учні 3 класу.

  1. Гра «Будівельники» (для учнів 3 класу) На екрані фото мурашника. Потрібно побудувати із паперових стаканчиків мурашник, але при цьому не розмовляючи один з одним. Команда, яка скаже хоча б слово – програла. Для виконання завдання 1хвилина.                                                       
  2. Знайомство з героями Ох і Ах. Перегляд  фрагментів мультфільму з передбаченням.                                                                                                             – Хто з героїв привабливіший? Чому?                                                                                  – Кому з них вдасться успішно виконати роботу? З чого це видно? Після перегляду.                                                                                                             – Що, на вашу думку, заважає Охові зробити діло так як слід?                                           – Що чи хто може йому допомогти?                                                                          Після перегляду ІІ фрагменту.                                                                                       – Наш герой змінився на краще. Що він зрозумів?                                                      Ох і Ах теж приготували для нас завдання.
  3. Гра «Хто більше». Учні 2 класу за допомогою прийому «Інтер’єр» пригадують і називають прислів’я про працю.

E:\ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ\В ПРАЦІ ЗРОСТАЄМО\фото\IMG_3913.JPG

  1. Гра «Добери прислів’я» (для учнів 3 класу)

 

На екрані

 

На картці

Т

Взявся за гуж, не кажи, що не дуж.

В

Годину втісі, а роботі час.

 

А

Слова – полова, праця – диво.

І

Дружно працювати – втоми не знати.

В

Зробив діло – гуляй сміло.

Т

Або не берись, або доведи до кінця.

І

Добра нива тільки в дружного колектива.

А

Хто мало говорить, той більше робить.

Ю

На дерево дивись, як родить, а на людину, як робить.

Ю

Землю прикрашає сонце, а людину праця.

E:\ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ\В ПРАЦІ ЗРОСТАЄМО\фото\IMG_3917.JPG E:\ПОРТФОЛІО ВЧИТЕЛЯ\В ПРАЦІ ЗРОСТАЄМО\фото\IMG_3918.JPG

  1. Гра «Впізнай слово» (для учнів 4 класу) Грають 3 команди. Завдання: пояснити слово так, щоб команда впізнала і назвала його. Яка команда краще зможе пояснити слово і назвати, та й виграє.                                            Слова для гри: ● навчання, багатство, гості, склянка, прибирати, лінь                      ● допомога, розвиток, порядок, мити, свято, майстер                                             ● творчість, праця, бруд, будувати, стіл, хобі
  2. Гра «Що для чого» (для учнів 1 класу) Грає дві команди. На екрані з’являється предмет. Потрібно назвати предмет і для якої дії створений. Малюнки: сокира, молоток, ножиці, голка, клей, олівець, лопата (2), граблі (2), лійка, відро (2), швабра, ганчірка, пакети. Дії: рубати, забивати цвяхи, розрізати, шити, клеїти, креслити, прибирати сніг, копати, розбивати грудки, збирати листя, поливати, носити воду, мити підлогу, мити посуд, збирати сміття.

ІV Підсумки

-         Хто любить секрети?

-         Як ви думаєте, в чому полягає секрет успіху? Ми спробуємо розкрити.

-         Розгляньте ці картини. Подобаються? Кому яка? Кому обидві?

-         Яка з них на конкурсі зайняла І місце?

-         Так і журі не змогли визначити переможця. І тоді вони запропонували запитати  художників, що вони можуть сказати про свою роботу. Прочитайте, що відповів автор першої картини («Це моя найкраща робота»), другої («Подивившись на свою роботу збоку, я хотів би дещо змінити»)

-         Як ви думаєте, кому ж з них віддали І місце?

Висновок. Тільки той досягає майстерності і успіху, хто може помічати свої недоліки та вдосконалювати свої вміння. Бажаю всім вам самовдосконалюватись, розвивати свої здібності і зростати успішними людьми.

ДОДАТОК

Інсценівка на фрагмент вірша Яніни Поразінської «Мурашка»

Лісова галявина. На ній граються звірі. На екрані будиночок з написом «Лісова школа»

Виходять ведучі:

І Тара-тара-тарара! Чути галас із двора.

Розкричалися птахи, позлітали з даху!

ІІ Півні замичали, кури заіржали!

Корови сіли на дубку і кричать собі: – Ку-ку!

І Качки у ставок пірнули, з переляку потонули!

Зайці в небо розлітались і від сміху заливались!

ІІ Миші всіх котів спіймали і будинками зв’язали.

І Мурахи вовків ловили – ті кричали, що є сили!

Так п’ятами накивали, що копита позбивали!

ІІ Дітям я шепну на вухо – переплутанку не слухай!

Щоб не мати вам мороки – все придумали сороки!

Ось послухайте, будь-ласка, це ще приказка, не казка!

І Жили в одному лісі всі звірі на узліссі.

ІІ В цьому лісі всі жильці вправні, дружні молодці.

Днями байдики все били, геть нічого не робили.

Хто між квітами кружляв, хто під кущиком дрімав.

Хто лежав у холодочку, дехто спав весь день в садочку.

І Так всі звірі розлінились! В школі літній не учились.

Вчитель слон усіх благав, звірям лагідно казав.

Слон. Щоб не знати вам нудьги, подивіться навкруги:

Треба вчитися у школі, не лінитися ніколи!

ІІ Де була густа трава – стояла школа лісова.

В школі все було до діла: парти, дошка, крейда біла.

Для учителя Слона не було лише стола.

І віл мав відвезти до школи стіл!

 

docx
Додано
27 січня
Переглядів
137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку