Інтерактивні методи навчання, рольові ігри

Про матеріал
Презентація: рольові ігри для початкових класів на уроках англійської мови.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Рольові ігри для початкових класів з англійської мови. Шликової Катерини Олександрівни вчителя англійської мови ХЗОШ № 84 Харківська загальноосвітня школа I- III ступенів № 84 Харківської міської ради Харківської області

Номер слайду 2

Під час своєї роботи у початкових класах, я зробила висновок, що найбільш ефективною є ігрова форма навчання. Ігри- це невід’ємна частина уроку у початковій школі. Вони заряджають енергією або використовують її надлишок, надихають на вивчення, сприяють запам’ятовуванню, особливо у дітей з кінестетичним типом, тому я хочу вам запропонувати декілька ігор з картками, які можуть бути корисними у вашій роботі.

Номер слайду 3

Musical cards (музичні картки)Включіть жваву музику, наприклад, пісню з розділу, який вивчається. Роздайте картки зі словами з розділу учням всього класу, або групи. Діти передають картки сусідньому учню, поки грає музика. Раптово зупиніть музику. Запитайте дітей, які тримають картки: «What is this?», спонукаючи їх назвати слово. Включіть музику і продовжуйте гру.

Номер слайду 4

Order the letters (Поставте букви в правильному порядку) Покажіть класу картку і скажіть слово. Заховайте картку. Напишіть змішані літери цього слова на дошці, потім напишіть правильну кількість рисок або квадратиків, яка відповідає кількості букв. Викличте дітей до дошки, попросіть писати по одній букві, щоб побудувати правильне слово.

Номер слайду 5

Jump (Стрибни)Попросіть дітей стати біля парт. Покажіть картку з набору вивчених слів і скажіть слово. Якщо слово таке ж як і на картці, діти стрибають. Якщо ні-стоять спокійно. Діти, які неправильно зреагували на слово, сідають на місце.

Номер слайду 6

What`s missing? (Чого не вистачає?) Розмістіть картки зі словами, які вивчаються, на дошці. Показуйте на кожну картку по черзі, щоб діти називали слова. Дайте дітям кілька секунд, щоб запам’ятати слова. Попросіть учнів заплющити очі. Заберіть одну картку. Діти дивляться на картки знову. Запитайте: «What`s missing? » Коли діти визначили відсутню картку, перемішайте картки і повторіть процедуру. Примітка. Щоб зробити гру складнішою, щоразу добавляйте нову картку.

Номер слайду 7

Snap!Напишіть на дошці, наприклад, слово «Doll»(лялька). Скажіть його голосно. Складіть картки і підніміть їх так, щоб діти могли бачити тільки першу. Витягайте передню картку по одній і кладіть її назад. Коли діти бачать ляльку, вони викрикують «Snap!», повторіть те саме з іншими словами.

Номер слайду 8

Listen, point and say (Послухай, покажи і скажи)Розташуйте картки або предмети, які представляють основну лексику уроку, навколо класної кімнати. Назвіть слово, наприклад, «Bag». Діти показують на картку чи предмет. Або програйте римівку (chant) з уроку і певного розділу. Діти вказують на відповідну картку, коли чують слово.

Номер слайду 9

Whispers (Зіпсований телефон)Об’єднайте дітей в групи не менше, ніж по шість. Покажіть картку зі словом першій дитині в кожній групі так, щоб інші діти з групи не бачили її. Ця дитина тихо говорить це слово на вухо своєму сусіду. Діти по черзі передають слово пошепки найближчому до себе учню, поки слово не досягне останньої дитини. Остання дитина промовляє слово вголос, а перша піднімає вгору картку, щоб усі бачили чи співпадає назване слово з написаним на картці.

Номер слайду 10

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Презентації
НУШ
Додано
15 лютого 2023
Переглядів
391
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку