Дистанційне навчання – нова форма освітнього процесу, що передбачає самостійне навчання учня як основний спосіб здобуття знань, а також сукупність інформаційних технологій, що забезпечують учня доступом до основного обсягу навчального матеріалу, інтерактивну взаємодію учнів та вчителів у процесі навчання.
Дистанційне навчання є, безумовно, актуальним напрямком розвитку освіти, зокрема у тих випадках, колитрадиційне навчання ускладнене або й неможливе. Йдеться про соціальну, педагогічну, морально-психологічну та навчально-консультаційну підтримку дітей шкільного віку, які з певних причин змушені протягом тривалого часу перебувати за межами традиційних загальноосвітніх шкільних навчальних закладів. Мова йде про дітей, які за станом здоров'я(травмування, тривалі післяопераційні періоди, довготривалі захворювання, неможливість фізичного пересування територією міста і таке інше) не можуть відвідувати заняття в традиційних школах, але мають бажання не відставати від ровесників за програмою та темпами традиційного шкільного навчання. Крім того, дистанційне навчання може ефективно використовуватись як допоміжний засіб при роботіз обдарованими учнями, а такожз учнями, що потребують додаткових пояснень. Така форма навчання стає особливо актуальною в період карантину або інших перешкод стосовно перебування учнів та вчителя в одному розташуванні.
У данній збірці пропоуються уроки, які припадають на січень місяць, саме в цей період можливий карантин. Навчання здійснюється на основі Інтернет-пакету, який складається з основних частин:
-опис;
-інструктивно-методичні матеріали;
-інформаційні матеріали.